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市場調査レポート
商品コード
1477020

レールエントランスシステムの世界市場:市場規模・シェア分析 - 動向、促進要因、競合情勢、将来予測 (2024年~2030年)

Rail Entrance Systems Market Size & Share Analysis-Trends, Drivers, Competitive Landscape, and Forecasts (2024 - 2030)


出版日
ページ情報
英文 310 Pages
納期
2~3営業日
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=148.90円
レールエントランスシステムの世界市場:市場規模・シェア分析 - 動向、促進要因、競合情勢、将来予測 (2024年~2030年)
出版日: 2024年04月01日
発行: Prescient & Strategic Intelligence
ページ情報: 英文 310 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

市場概要

世界のレールエントランスシステム市場は、2023年に16億3,620万米ドルの収益を上げ、2024~2030年のCAGRは5.1%で、2030年には23億1,170万米ドルに達すると予測されています。鉄道輸送量の多さ、都市化の進展、世界貿易の発展、鉄道インフラの整備がその要因です。

モノのインターネット (IoT) と自動分析システムによる技術革新の導入により、輸送プロセスの効率、列車の速度、乗客と商品の安全性、この分野の持続可能性が向上しました。鉄道用ドアに設置できるIoTメンテナンスには、ドアに直接触れることなく開閉する自動ボタンと手動ボタンの2種類があります。

最も重要な特徴は、列車の走行中や終着駅でドアが開かないようにすることです。IoT対応デバイスとセンサーをレールドアシステムに設置した後、鉄道会社はドアの状態、動き、アライメントといった重要なシステム要素を追跡できるようになった。このような継続的な監視機能により、鉄道事業者は問題のないネットワーク/システムを維持することができます。

鉄道輸送は、他のどの輸送手段よりも効率的に荷物の積み替えや人の輸送ができるため、排出量とエネルギーの両面で環境に優しい分野です。

主な洞察

2023年、自動分岐のシェアは約70%で、予測期間中はCAGR 5.4%で進むと予測されます。マルチオプションやダイナミックなドア開閉機構に対するニーズの高まりが、この開発を後押ししている主な理由です。

鉄道技術の向上により、レールエントランスシステム業界各社は、より優れた開閉機能を提供できるようになりました。

自動開閉システムは、電動式機能と空圧式機能を統合し、輸送中の乗客と荷物の安全性を高めます。

用途別では、2023年には入口用ドアのカテゴリーのシェアは約65%に達します。最先端の技術は、混雑した過酷な環境条件下でもスムーズな操作を保証します。一般的なドアシステムには、プラグドア・スライドドア・スイングドアなどがあり、公共鉄道と私鉄の両方で採用されています。

2023年、電気カテゴリーのシェアは約50%でした。予測期間中のCAGRは5.6%で、最も急速に成長すると予測されます。この動きは、インド・中国・日本などの国々で高速鉄道網が増加していることに起因しています。その他の利点として、安全性のためのソフトウェア追加、設置の容易さ、保守点検のし易さなどがあります。

販売チャネル別では、2023年の市場シェアはOEMが約80%を占めています。OEMのメリットとしては、鉄道会社の好みや鉄道車両の特定の目的に合わせたカスタマイズオプションが挙げられます。OEMは高品質の材料と製造基準で信頼されています。

地域別では、欧州が2023年の市場収益の約50%を占めました。同地域は鉄道システムの拡張と進歩に注力しており、これが市場の優位性に寄与しています。ドイツ、英国、フランス、スペインなどの国々は、鉄道路線を通じた貿易に大きな影響を与えています。

アジア太平洋市場はこの期間、5.8%のCAGRで成長すると予測されています。中国は、インフラ網が鉄道輸送中心であることから、アジア太平洋のレールエントランスシステム市場で主導権を握ろうとしています。アジア太平洋地域における鉄道プロジェクトは、貨物輸送システムの効率化に役立つだけでなく、商品フローへのアクセスを提供することで工業化を歓迎します。

当レポートでは、世界のレールエントランスシステムの市場について分析し、市場の基本構造・最新情勢や主な促進・抑制要因、世界全体および地域別・主要国の市場規模の動向見通し (数量・金額ベース、2017~2030年)、種類別・用途別・製品別・販売チャネル別の詳細動向、現在の市場競争の状況、主要企業のプロファイルなどを調査しております。

目次

第1章 分析範囲

第2章 分析手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場指標

第5章 業界の展望

  • 市場力学
    • 動向
    • 促進要因
    • 抑制要因/課題
    • 促進要因/抑制要因の影響分析
  • COVID-19の影響
  • ポーターのファイブフォース分析

第6章 世界市場

  • 概要
  • 市場規模:種類別 (2017~2030年)
  • 市場収益:種類別 (2017~2030年)
  • 市場規模:用途別 (2017~2030年)
  • 市場収益:用途別 (2017~2030年)
  • 市場規模:製品別 (2017~2030年)
  • 市場収益:製品別 (2017~2030年)
  • 市場規模:販売チャネル別 (2017~2030年)
  • 市場収益:販売チャネル別 (2017~2030年)
  • 市場規模:地域別 (2017~2030年)
  • 市場収益:地域別 (2017~2030年)

第7章 北米市場

  • 概要
  • 市場規模:種類別 (2017~2030年)
  • 市場収益:種類別 (2017~2030年)
  • 市場規模:用途別 (2017~2030年)
  • 市場収益:用途別 (2017~2030年)
  • 市場規模:製品別 (2017~2030年)
  • 市場収益:製品別 (2017~2030年)
  • 市場規模:販売チャネル別 (2017~2030年)
  • 市場収益:販売チャネル別 (2017~2030年)
  • 市場規模:国別 (2017~2030年)
  • 市場収益:国別 (2017~2030年)

第8章 欧州市場

第9章 アジア太平洋市場

第10章 ラテンアメリカ市場

第11章 中東・アフリカ市場

第12章 米国市場

  • 概要
  • 市場規模:種類別 (2017~2030年)
  • 市場収益:種類別 (2017~2030年)
  • 市場規模:用途別 (2017~2030年)
  • 市場収益:用途別 (2017~2030年)
  • 市場規模:製品別 (2017~2030年)
  • 市場収益:製品別 (2017~2030年)
  • 市場規模:販売チャネル別 (2017~2030年)
  • 市場収益:販売チャネル別 (2017~2030年)

第13章 カナダ市場

第14章 ドイツ市場

第15章 フランス市場

第16章 英国市場

第17章 イタリア市場

第18章 スペイン市場

第19章 日本市場

第20章 中国市場

第21章 インド市場

第22章 オーストラリア市場

第23章 韓国市場

第24章 ブラジル市場

第25章 メキシコ市場

第26章 サウジアラビア市場

第27章 南アフリカ市場

第28章 アラブ首長国連邦 (UAE) 市場

第29章 競合情勢

  • 市場参入企業とその提供品目の一覧
  • 主要企業の競合ベンチマーク
  • 主要企業の製品ベンチマーク
  • 最近の戦略展開

第30章 企業プロファイル

  • Knorr-Bremse AG
  • Westinghouse Air Brake Technologies Corporation
  • POLARTEKNIK OY
  • EKE-Electronics Ltd
  • ELMESY s.r.o.
  • Fuji Electric Co. Ltd.
  • Igus GmbH
  • IMI Norgren Herion Pvt. Ltd.
  • Nabtesco Corp.
  • Siemens AG
  • Schaltbau Holding AG

第31章 付録

目次
Product Code: 12967

Market Overview

The rail entrance systems market generated revenue of USD 1,636.2 million in 2023, and it is expected to witness a CAGR of 5.1% during 2024-2030, to reach USD 2,311.7 million by 2030. The high rail traffic, increasing urbanization, the developing global trade, and the growing rail infrastructure led to this.

The implementation of technological innovations through the Internet of Things (IoT) and automation analytics systems has improved the efficiency of the transportation process, speed of the trains, security of the passengers and the goods, and sustainability of the sector. There exist two kinds of IoT maintenance that can be installed on the rail doors: automatic and manual buttons, which open/close doors without direct contact with them.

The most important feature attributed to them is that they stop the door from opening while the train is moving or at a terminus. After the installation of IoT-enabled devices and sensors in the rail doors system, railway companies can now track crucial system elements like the status of the door, motion, and alignment. This facility of continuous monitoring enables the train operators to sustain as well as maintain a problem-free and issue-free network/system.

Rail transport allows loads to change and people to be transported more efficiently than any other means of transport, and therefore, it is an environmentally friendly sector in terms of both emissions and energy.

Key Insights

In 2023, the automatic bifurcation had a share of approximately 70% and is projected to advance at a CAGR of 5.4% during the projection period.

The growing need for multi-option and dynamic door-closing and opening mechanisms is the main reason propelling this development.

Improvements in railway tech permit companies in the rail entrance systems industry to offer improved opening and closing functionalities.

Automatic systems integrate electronic and pneumatic functionalities, enhancing passenger and goods safety during transit.

In 2023, based on application, the entrance doors category had a share of approximately 65%.

Cutting-edge tech guarantees smooth operation even in jam-packed and harsh ecological conditions.

Common door systems include plug, sliding, and swing doors, favored by both public and private railroads.

In 2023, the electrical category had approximately 50% share.

Projected to be fastest-rising with a 5.6% CAGR during the projection period.

The development can be credited to increasing high-speed rail networks in nations like India, China, and Japan.

Benefits include software addition for safety, simple installation, and hassle-free upkeep and inspection.

OEMs held around 80% market share in 2023 for rail door systems.

Advantages include customization options to match railroad preferences and specific purposes of rolling stock.

OEMs are trusted for high-quality materials and manufacturing standards.

Europe held around 50% of the rail entrance systems market revenue in 2023.

The region's focus on expanding and advancing rail systems contributes to its market dominance.

Countries such as Germany, the UK, France, and Spain have a significant impact on trade through railroad lines.

It is projected that the APAC market will grow in this period with a CAGR** of 5.8%.

China is strongly going to take the lead in the rail entrance systems market in APAC by the reason of the infrastructural network is centered on rail transport.

Rail projects in the APAC area help to increase the efficiency of the cargo transportation system and also welcome industrialization by providing access to the commodity flow.

Table of Contents

Chapter 1. Research Scope

  • 1.1. Research Objectives
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Analysis Period
  • 1.4. Market Size Breakdown by Segments
    • 1.4.1. Market size breakdown, by type
    • 1.4.2. Market size breakdown, by application
    • 1.4.3. Market size breakdown, by product
    • 1.4.4. Market size breakdown, by sales channel
    • 1.4.5. Market size breakdown, by region
    • 1.4.6. Market size breakdown, by country
  • 1.5. Market Data Reporting Unit
    • 1.5.1. Volume
    • 1.5.2. Value
  • 1.6. Key Stakeholders

Chapter 2. Research Methodology

  • 2.1. Secondary Research
    • 2.1.1. Paid
    • 2.1.2. Unpaid
    • 2.1.3. P&S Intelligence database
  • 2.2. Primary Research
  • 2.3. Market Size Estimation
  • 2.4. Data Triangulation
  • 2.5. Currency Conversion Rates
  • 2.6. Assumptions for the Study
  • 2.7. Notes and Caveats

Chapter 3. Executive Summary

Chapter 4. Market Indicators

Chapter 5. Industry Outlook

  • 5.1. Market Dynamics
    • 5.1.1. Trends
    • 5.1.2. Drivers
    • 5.1.3. Restraints/challenges
    • 5.1.4. Impact analysis of drivers/restraints
  • 5.2. Impact of COVID-19
  • 5.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 5.3.1. Bargaining power of buyers
    • 5.3.2. Bargaining power of suppliers
    • 5.3.3. Threat of new entrants
    • 5.3.4. Intensity of rivalry
    • 5.3.5. Threat of substitutes

Chapter 6. Global Market

  • 6.1. Overview
  • 6.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 6.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 6.4. Market Volume, by Application (2017-2030)
  • 6.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 6.6. Market Volume, by Product (2017-2030)
  • 6.7. Market Revenue, by Product (2017-2030)
  • 6.8. Market Volume, by Sales Channel (2017-2030)
  • 6.9. Market Revenue, by Sales Channel (2017-2030)
  • 6.10. Market Volume, by Region (2017-2030)
  • 6.11. Market Revenue, by Region (2017-2030)

Chapter 7. North America Market

  • 7.1. Overview
  • 7.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 7.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 7.4. Market Volume, by Application (2017-2030)
  • 7.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 7.6. Market Volume, by Product (2017-2030)
  • 7.7. Market Revenue, by Product (2017-2030)
  • 7.8. Market Volume, by Sales Channel (2017-2030)
  • 7.9. Market Revenue, by Sales Channel (2017-2030)
  • 7.10. Market Volume, by Country (2017-2030)
  • 7.11. Market Revenue, by Country (2017-2030)

Chapter 8. Europe Market

  • 8.1. Overview
  • 8.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 8.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 8.4. Market Volume, by Application (2017-2030)
  • 8.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 8.6. Market Volume, by Product (2017-2030)
  • 8.7. Market Revenue, by Product (2017-2030)
  • 8.8. Market Volume, by Sales Channel (2017-2030)
  • 8.9. Market Revenue, by Sales Channel (2017-2030)
  • 8.10. Market Volume, by Country (2017-2030)
  • 8.11. Market Revenue, by Country (2017-2030)

Chapter 9. APAC Market

  • 9.1. Overview
  • 9.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 9.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 9.4. Market Volume, by Application (2017-2030)
  • 9.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 9.6. Market Volume, by Product (2017-2030)
  • 9.7. Market Revenue, by Product (2017-2030)
  • 9.8. Market Volume, by Sales Channel (2017-2030)
  • 9.9. Market Revenue, by Sales Channel (2017-2030)
  • 9.10. Market Volume, by Country (2017-2030)
  • 9.11. Market Revenue, by Country (2017-2030)

Chapter 10. LATAM Market

  • 10.1. Overview
  • 10.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 10.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 10.4. Market Volume, by Application (2017-2030)
  • 10.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 10.6. Market Volume, by Product (2017-2030)
  • 10.7. Market Revenue, by Product (2017-2030)
  • 10.8. Market Volume, by Sales Channel (2017-2030)
  • 10.9. Market Revenue, by Sales Channel (2017-2030)
  • 10.10. Market Volume, by Country (2017-2030)
  • 10.11. Market Revenue, by Country (2017-2030)

Chapter 11. MEA Market

  • 11.1. Overview
  • 11.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 11.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 11.4. Market Volume, by Application (2017-2030)
  • 11.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 11.6. Market Volume, by Product (2017-2030)
  • 11.7. Market Revenue, by Product (2017-2030)
  • 11.8. Market Volume, by Sales Channel (2017-2030)
  • 11.9. Market Revenue, by Sales Channel (2017-2030)
  • 11.10. Market Volume, by Country (2017-2030)
  • 11.11. Market Revenue, by Country (2017-2030)

Chapter 12. U.S. Market

  • 12.1. Overview
  • 12.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 12.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 12.4. Market Volume, by Application (2017-2030)
  • 12.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 12.6. Market Volume, by Product (2017-2030)
  • 12.7. Market Revenue, by Product (2017-2030)
  • 12.8. Market Volume, by Sales Channel (2017-2030)
  • 12.9. Market Revenue, by Sales Channel (2017-2030)

Chapter 13. Canada Market

  • 13.1. Overview
  • 13.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 13.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 13.4. Market Volume, by Application (2017-2030)
  • 13.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 13.6. Market Volume, by Product (2017-2030)
  • 13.7. Market Revenue, by Product (2017-2030)
  • 13.8. Market Volume, by Sales Channel (2017-2030)
  • 13.9. Market Revenue, by Sales Channel (2017-2030)

Chapter 14. Germany Market

  • 14.1. Overview
  • 14.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 14.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 14.4. Market Volume, by Application (2017-2030)
  • 14.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 14.6. Market Volume, by Product (2017-2030)
  • 14.7. Market Revenue, by Product (2017-2030)
  • 14.8. Market Volume, by Sales Channel (2017-2030)
  • 14.9. Market Revenue, by Sales Channel (2017-2030)

Chapter 15. France Market

  • 15.1. Overview
  • 15.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 15.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 15.4. Market Volume, by Application (2017-2030)
  • 15.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 15.6. Market Volume, by Product (2017-2030)
  • 15.7. Market Revenue, by Product (2017-2030)
  • 15.8. Market Volume, by Sales Channel (2017-2030)
  • 15.9. Market Revenue, by Sales Channel (2017-2030)

Chapter 16. U.K. Market

  • 16.1. Overview
  • 16.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 16.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 16.4. Market Volume, by Application (2017-2030)
  • 16.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 16.6. Market Volume, by Product (2017-2030)
  • 16.7. Market Revenue, by Product (2017-2030)
  • 16.8. Market Volume, by Sales Channel (2017-2030)
  • 16.9. Market Revenue, by Sales Channel (2017-2030)

Chapter 17. Italy Market

  • 17.1. Overview
  • 17.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 17.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 17.4. Market Volume, by Application (2017-2030)
  • 17.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 17.6. Market Volume, by Product (2017-2030)
  • 17.7. Market Revenue, by Product (2017-2030)
  • 17.8. Market Volume, by Sales Channel (2017-2030)
  • 17.9. Market Revenue, by Sales Channel (2017-2030)

Chapter 18. Spain Market

  • 18.1. Overview
  • 18.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 18.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 18.4. Market Volume, by Application (2017-2030)
  • 18.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 18.6. Market Volume, by Product (2017-2030)
  • 18.7. Market Revenue, by Product (2017-2030)
  • 18.8. Market Volume, by Sales Channel (2017-2030)
  • 18.9. Market Revenue, by Sales Channel (2017-2030)

Chapter 19. Japan Market

  • 19.1. Overview
  • 19.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 19.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 19.4. Market Volume, by Application (2017-2030)
  • 19.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 19.6. Market Volume, by Product (2017-2030)
  • 19.7. Market Revenue, by Product (2017-2030)
  • 19.8. Market Volume, by Sales Channel (2017-2030)
  • 19.9. Market Revenue, by Sales Channel (2017-2030)

Chapter 20. China Market

  • 20.1. Overview
  • 20.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 20.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 20.4. Market Volume, by Application (2017-2030)
  • 20.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 20.6. Market Volume, by Product (2017-2030)
  • 20.7. Market Revenue, by Product (2017-2030)
  • 20.8. Market Volume, by Sales Channel (2017-2030)
  • 20.9. Market Revenue, by Sales Channel (2017-2030)

Chapter 21. India Market

  • 21.1. Overview
  • 21.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 21.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 21.4. Market Volume, by Application (2017-2030)
  • 21.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 21.6. Market Volume, by Product (2017-2030)
  • 21.7. Market Revenue, by Product (2017-2030)
  • 21.8. Market Volume, by Sales Channel (2017-2030)
  • 21.9. Market Revenue, by Sales Channel (2017-2030)

Chapter 22. Australia Market

  • 22.1. Overview
  • 22.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 22.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 22.4. Market Volume, by Application (2017-2030)
  • 22.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 22.6. Market Volume, by Product (2017-2030)
  • 22.7. Market Revenue, by Product (2017-2030)
  • 22.8. Market Volume, by Sales Channel (2017-2030)
  • 22.9. Market Revenue, by Sales Channel (2017-2030)

Chapter 23. South Korea Market

  • 23.1. Overview
  • 23.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 23.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 23.4. Market Volume, by Application (2017-2030)
  • 23.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 23.6. Market Volume, by Product (2017-2030)
  • 23.7. Market Revenue, by Product (2017-2030)
  • 23.8. Market Volume, by Sales Channel (2017-2030)
  • 23.9. Market Revenue, by Sales Channel (2017-2030)

Chapter 24. Brazil Market

  • 24.1. Overview
  • 24.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 24.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 24.4. Market Volume, by Application (2017-2030)
  • 24.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 24.6. Market Volume, by Product (2017-2030)
  • 24.7. Market Revenue, by Product (2017-2030)
  • 24.8. Market Volume, by Sales Channel (2017-2030)
  • 24.9. Market Revenue, by Sales Channel (2017-2030)

Chapter 25. Mexico Market

  • 25.1. Overview
  • 25.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 25.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 25.4. Market Volume, by Application (2017-2030)
  • 25.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 25.6. Market Volume, by Product (2017-2030)
  • 25.7. Market Revenue, by Product (2017-2030)
  • 25.8. Market Volume, by Sales Channel (2017-2030)
  • 25.9. Market Revenue, by Sales Channel (2017-2030)

Chapter 26. Saudi Arabia Market

  • 26.1. Overview
  • 26.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 26.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 26.4. Market Volume, by Application (2017-2030)
  • 26.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 26.6. Market Volume, by Product (2017-2030)
  • 26.7. Market Revenue, by Product (2017-2030)
  • 26.8. Market Volume, by Sales Channel (2017-2030)
  • 26.9. Market Revenue, by Sales Channel (2017-2030)

Chapter 27. South Africa Market

  • 27.1. Overview
  • 27.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 27.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 27.4. Market Volume, by Application (2017-2030)
  • 27.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 27.6. Market Volume, by Product (2017-2030)
  • 27.7. Market Revenue, by Product (2017-2030)
  • 27.8. Market Volume, by Sales Channel (2017-2030)
  • 27.9. Market Revenue, by Sales Channel (2017-2030)

Chapter 28. U.A.E. Market

  • 28.1. Overview
  • 28.2. Market Volume, by Type (2017-2030)
  • 28.3. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 28.4. Market Volume, by Application (2017-2030)
  • 28.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 28.6. Market Volume, by Product (2017-2030)
  • 28.7. Market Revenue, by Product (2017-2030)
  • 28.8. Market Volume, by Sales Channel (2017-2030)
  • 28.9. Market Revenue, by Sales Channel (2017-2030)

Chapter 29. Competitive Landscape

  • 29.1. List of Market Players and their Offerings
  • 29.2. Competitive Benchmarking of Key Players
  • 29.3. Product Benchmarking of Key Players
  • 29.4. Recent Strategic Developments

Chapter 30. Company Profiles

  • 30.1. Knorr-Bremse AG
    • 30.1.1. Business overview
    • 30.1.2. Product and service offerings
    • 30.1.3. Key financial summary
  • 30.2. Westinghouse Air Brake Technologies Corporation
    • 30.2.1. Business overview
    • 30.2.2. Product and service offerings
    • 30.2.3. Key financial summary
  • 30.3. POLARTEKNIK OY
    • 30.3.1. Business overview
    • 30.3.2. Product and service offerings
    • 30.3.3. Key financial summary
  • 30.4. EKE-Electronics Ltd
    • 30.4.1. Business overview
    • 30.4.2. Product and service offerings
    • 30.4.3. Key financial summary
  • 30.5. ELMESY s.r.o.
    • 30.5.1. Business overview
    • 30.5.2. Product and service offerings
    • 30.5.3. Key financial summary
  • 30.6. Fuji Electric Co. Ltd.
    • 30.6.1. Business overview
    • 30.6.2. Product and service offerings
    • 30.6.3. Key financial summary
  • 30.7. Igus GmbH
    • 30.7.1. Business overview
    • 30.7.2. Product and service offerings
    • 30.7.3. Key financial summary
  • 30.8. IMI Norgren Herion Pvt. Ltd.
    • 30.8.1. Business overview
    • 30.8.2. Product and service offerings
    • 30.8.3. Key financial summary
  • 30.9. Nabtesco Corp.
    • 30.9.1. Business overview
    • 30.9.2. Product and service offerings
    • 30.9.3. Key financial summary
  • 30.10. Siemens AG
    • 30.10.1. Business overview
    • 30.10.2. Product and service offerings
    • 30.10.3. Key financial summary
  • 30.11. Schaltbau Holding AG
    • 30.11.1. Business overview
    • 30.11.2. Product and service offerings
    • 30.11.3. Key financial summary

Chapter 31. Appendix

  • 31.1. Abbreviations
  • 31.2. Sources and References
  • 31.3. Related Reports