表紙:POP(購買時点情報管理)ディスプレイの世界市場2023-2030
市場調査レポート
商品コード
1270945

POP(購買時点情報管理)ディスプレイの世界市場2023-2030

Global POP (Point of Purchase) display Market 2023-2030

出版日: | 発行: Orion Market Research | ページ情報: 英文 | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=158.97円
POP(購買時点情報管理)ディスプレイの世界市場2023-2030
出版日: 2023年05月01日
発行: Orion Market Research
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

世界のPOP(購買時点情報管理)ディスプレイ市場規模、シェア、動向分析レポート:製品タイプ別(カウンタートップディスプレイ、フロアディスプレイ、パレットディスプレイ、サイドキックディスプレイ、エンドキャップディスプレイ、その他)、素材別(段ボール、プラスチック、金属、木材、ガラス、その他)、エンドユーザー別(飲食品、医薬品、化粧品・パーソナルケア、エレクトロニクス、自動車、ホームファニシング、その他)、予測期間(2023-2030)。

世界のPOPディスプレイ市場は、予測期間中に6.1%というかなりのCAGRで成長すると予測されています。POPディスプレイは、小売店で商品の近くに置かれる販促ツールです。これらのディスプレイは通常、メーカーが作成し、卸売業者や小売業者に配布されます。顧客が購買を決定する場所に戦略的に配置されます。POPディスプレイは、視覚に訴えるラベルから複雑な構成まで、さまざまな形態をとることができます。POPディスプレイは、お客様にインタラクティブな体験を提供することで、売上を促進し、販売員の必要性を減らし、間接費を削減することができます。競合が多い今日の小売環境では、企業は商品マーケティングに大きな投資をしており、POPディスプレイはその中で重要な役割を担っています。それゆえ、POPディスプレイの需要は拡大しています。

セグメント別の展望

世界のPOPディスプレイ市場は、製品タイプ、素材、エンドユーザーで区分されます。製品タイプに基づき、市場はカウンタートップディスプレイ、フロアディスプレイ、パレットディスプレイ、サイドキックディスプレイ、エンドキャップディスプレイ、スピナーディスプレイやリテールサイネージなどのその他に細分化されます。素材別では、段ボール、プラスチック、金属、木材、ガラス、その他(フォームボードなど)に分類されます。エンドユーザー別に見ると、市場は飲食品、医薬品、化粧品・パーソナルケア、エレクトロニクス、自動車、ホームファニシング、その他スポーツ・レクリエーション、ワイン・蒸留酒などに細分化されています。エンドユーザーの中では、飲食品分野が最大の市場シェアを占めると予想されます。コンビニエンスストアやクイックサービスレストランでは、商品の陳列や購買を促進するためにPOPディスプレイを多用しており、この分野の成長を促進しています。また、消費者の利便性や時間の節約を優先する傾向が強まっているため、包装済みのスナックや飲料など、持ち運び可能な商品をアピールするためのPOPの重要性が高まっています。

POP(購買時点情報管理)ディスプレイの世界市場では、フロアディスプレイ部門が突出したシェアを占める

製品タイプ別に、カウンタートップディスプレイ、フロアディスプレイ、パレットディスプレイ、サイドキックディスプレイ、エンドキャップディスプレイ、スピナーディスプレイやリテールサイネージなどのその他に細分化されます。この中で、フロアディスプレイの分野が最も大きな市場シェアを占めると予想されます。フロアディスプレイは、複数の製品を展示できる広い表面積、人通りの多い場所での高い視認性、顧客を惹きつけるカスタマイズ可能なデザインにより、POPディスプレイ市場で人気があります。また、季節や販促品に合わせて簡単に変更することができます。このような要因が、ディスプレイの人気上昇につながっています。

地域別の展望

世界のPOPディスプレイ市場は、北米(米国、カナダ)、欧州(イタリア、スペイン、ドイツ、フランス、その他)、アジア太平洋(インド、中国、日本、韓国、その他)、その他(中東・アフリカ、中南米)の地域別に区分されています。市場は、要求に応じて、特定の地域または国レベルで分析することができます。地域別では、アジア太平洋地域が最も高い市場シェアを獲得し、次いで北米市場が続くと予想されます。

アジア太平洋地域は、POPディスプレイの世界市場を独占すると予想される

アジア太平洋地域のPOPディスプレイ市場は、いくつかの要因によって成長しています。同地域では人口の急増と都市化が進み、小売業や消費財の需要が高まっており、その結果、これらの商品を陳列するためのPOPディスプレイの需要が高まっています。さらに、特に小売業が急速に拡大している中国やインドなどの国々では、人目を引く革新的なPOPディスプレイを使用する傾向が強まっています。一部の小売業者は、インタラクティブなディスプレイ、拡張現実(AR)、仮想現実(VR)技術を使って、顧客を惹きつけ、関心を持たせています。例えば、中国のアリババのスーパーマーケット「ヘマ」では、顧客がスマートフォンで商品をスキャンして、栄養情報やレシピなど商品に関する情報を受け取ることができるARアプリを使用しています。同様に、日本の資生堂は、AR技術を利用して、顧客が購入前にバーチャルで化粧を試せる「マジックミラー」を制作しています。

市場プレイヤーの展望

世界のPOPディスプレイ市場にサービスを提供している主要企業には、Assemblies Unlimited, Inc.、Classic Acrylics, Inc.、DS Smith Plc、Farris Group、Georgia-Pacific LLC、その他があります。これらの企業は、市場での競争力を維持するために、M&A、パートナーシップ、コラボレーション、投資、新製品の発売など、さまざまな戦略を採用し、市場の成長にかなり貢献しています。例えば、2022年10月、米国にあるデジタルサイネージ企業のGlass-Mediaと、イスラエルに拠点を置く長距離無線充電ソリューションの開発企業Wi-Chargeは、無線スマートデジタルサイネージディスプレイの作成で協業しました。このコラボレーションは、店頭での購入時にユニークな方法で顧客と接触し、エンゲージメントを高め、消費を促進し、インターネット広告と比較してコストを削減することを意図しています。ハードウェアとしては、タブレットサイズのワイヤレス4Gディスプレイと、最大30フィートのワイヤレス充電範囲を持つWi-Chargeが用意されています。同アライアンスは、小売業だけでなく、スマートホームのアプリケーションも調査する予定です。

目次

第1章 レポート概要

  • 業界の現状分析と成長性の展望
  • 調査方法とツール
  • 市場内訳
    • セグメント別
    • 地域別

第2章 市場概要と洞察

  • 調査範囲
  • アナリストの見解と現在の市場動向
    • 主要な調査結果
    • 推奨事項
    • 結論

第3章 競合情勢

  • 主要企業分析
    • 概要
    • 財務分析
    • SWOT分析
    • 最近の動向
  • 主要戦略分析

第4章 市場セグメンテーション

  • POP(購買時点情報管理)ディスプレイの世界市場:製品タイプ別
    • カウンタートップ型ディスプレイ
    • フロアディスプレイ
    • パレットディスプレイ
    • サイドキックディスプレイ
    • エンドキャップディスプレイ
    • その他
  • POP(購買時点情報管理)ディスプレイの世界市場:素材別
    • 段ボール
    • プラスチック
    • 金属
    • 木材
    • ガラス
    • その他
  • POP(購買時点情報管理)ディスプレイの世界市場:エンドユーザー別
    • 飲食品
    • 医薬品
    • 化粧品・パーソナルケア
    • エレクトロニクス
    • 自動車
    • ホームファニシング
    • その他

第5章 地域別分析

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
  • 欧州
    • 英国
    • ドイツ
    • イタリア
    • スペイン
    • フランス
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 世界のその他の地域

第6章 企業プロファイル

  • Assemblies Unlimited, Inc.
  • Classic Acrylics, Inc.
  • DS Smith Plc
  • Farris Group
  • Georgia-Pacific LLC
  • Great Northern Corporation
  • International Paper
  • Jamestown Plastics
  • Menasha Packaging Company, LLC
  • Pratt Retail Specialties, LLC
  • Ravenshoe Group
  • Repack Canada
  • Smurfit Kappa Group
  • Sonoco Products Company
  • Spectrum Industries
  • WestRock Company
図表

LIST OF TABLES

  • 1. GLOBAL POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY PRODUCT TYPE, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 2. GLOBAL POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 3. GLOBAL COUNTERTOP DISPLAYS IN POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 4. GLOBAL FLOOR DISPLAYS IN POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 5. GLOBAL PALLET DISPLAYS IN POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 6. GLOBAL SIDEKICK DISPLAYS IN POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 7. GLOBAL END CAP DISPLAYS IN POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 8. GLOBAL OTHERS IN POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 9. GLOBAL POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY MATERIAL, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 10. GLOBAL CORRUGATED BOARD POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 11. GLOBAL PLASTIC POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 12. GLOBAL METAL POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 13. GLOBAL WOOD POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 14. GLOBAL GLASS POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 15. GLOBAL OTHERS POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAYMARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 16. GLOBAL POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY END-USER, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 17. GLOBAL FOOD AND BEVERAGES POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 18. GLOBAL PHARMACEUTICALS POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 19. GLOBAL COSMETICS AND PERSONAL CARE POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 20. GLOBAL ELECTRONICS POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 21. GLOBAL AUTOMOTIVE POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 22. GLOBAL HOME FURNISHINGS POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 23. GLOBAL OTHERS POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 24. GLOBAL POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 25. NORTH AMERICAN POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY COUNTRY, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 26. NORTH AMERICAN POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAYMARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY PRODUCT TYPE, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 27. NORTH AMERICAN POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY MATERIAL, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 28. NORTH AMERICAN POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY END-USER, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 29. EUROPEAN POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAYMARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY COUNTRY, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 30. EUROPEAN POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAYMARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY PRODUCTTYPE, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 31. EUROPEAN POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAYMARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY MATERIAL, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 32. EUROPEAN POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAYMARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY END-USER, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 33. ASIA-PACIFIC POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAYMARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY COUNTRY, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 34. ASIA-PACIFIC POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAYMARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY PRODUCT TYPE, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 35. ASIA-PACIFIC POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAYMARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY MATERIAL, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 36. ASIA-PACIFIC POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAYMARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY END-USER, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 37. REST OF THE WORLD POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAYMARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY COUNTRY, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 38. REST OF THE WORLD POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAYMARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY PRODUCT TYPE, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 39. REST OF THE WORLD POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAYMARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY MATERIAL, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 40. REST OF THE WORLD POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAYMARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY END-USER, 2022-2030 ($ MILLION)

LIST OF FIGURES

  • 1. GLOBAL POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY PRODUCT TYPE, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 2. GLOBAL POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 3. GLOBAL COUNTERTOP DISPLAYS IN POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 4. GLOBAL FLOOR DISPLAYS IN POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 5. GLOBAL PALLET DISPLAYS IN POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 6. GLOBAL SIDEKICK DISPLAYS IN POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 7. GLOBAL END CAP DISPLAYS IN POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 8. GLOBAL OTHERS IN POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 9. GLOBAL POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY MATERIAL, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 10. GLOBAL CORRUGATED BOARD POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 11. GLOBAL PLASTIC POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 12. GLOBALMETAL POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAYMARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 13. GLOBAL WOOD POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 14. GLOBAL GLASS POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 15. GLOBAL OTHERS POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 16. GLOBAL POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY END-USER, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 17. GLOBAL FOOD AND BEVERAGES POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 18. GLOBAL PHARMACEUTICALS POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 19. GLOBAL COSMETICS AND PERSONAL CARE POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 20. GLOBAL ELECTRONICS POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 21. GLOBAL AUTOMOTIVE POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 22. GLOBAL HOME FURNISHINGS POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 23. GLOBAL OTHERS POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET RESEARCH AND ANALYSIS BY REGION, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 24. GLOBAL POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET SHARE BY REGION, 2022 VS 2030 (%)
  • 25. US POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET SIZE, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 26. CANADA POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET SIZE, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 27. UK POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET SIZE, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 28. FRANCE POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET SIZE, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 29. GERMANY POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET SIZE, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 30. ITALY POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET SIZE, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 31. SPAIN POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET SIZE, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 32. REST OF EUROPE POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET SIZE, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 33. INDIA POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET SIZE, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 34. CHINA POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET SIZE, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 35. JAPAN POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET SIZE, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 36. SOUTH KOREA POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET SIZE, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 37. REST OF ASIA-PACIFIC POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET SIZE, 2022-2030 ($ MILLION)
  • 38. REST OF THE WORLD POP (POINT OF PURCHASE) DISPLAY MARKET SIZE, 2022-2030 ($ MILLION)
目次
Product Code: OMR2027286

Global POP (Point of Purchase) Display Market Size, Share, and Trends Analysis Report by Product Type (Countertop Displays, Floor Displays, Pallet Displays, Sidekick Displays, End Cap Displays, and Others), by Material (Corrugated Board, Plastic, Metal, Wood, Glass, Others), by End-User (Food and Beverages, Pharmaceuticals, Cosmetics and Personal Care, Electronics, Automotive, Home Furnishings, and Others), Forecast Period (2023-2030)

The global POP (point of purchase) display market is anticipated to grow at a considerable CAGR of 6.1% during the forecast period. A point-of-purchase display is a promotional tool placed near the merchandise in retail stores. These displays are typically created by manufacturers and distributed to wholesalers or retailers. They are strategically placed at the location where customers make their purchasing decisions. POP displays can take many forms, ranging from visually appealing labels to intricate configurations. By providing an interactive experience for customers, POP displays can help drive sales while reducing the need for sales staff, which can lower overhead costs. In today's competitive retail environment, companies are investing heavily in product marketing, and POP displays play a significant role in it. Hence, the demand for POP displays is growing.

Segmental Outlook:

The global POP display market is segmented by product type, material, and end-user. Based on product type, the market is sub-segmented into countertop displays, floor displays, pallet displays, sidekick displays, end cap displays, and others such as spinner displays and retail signage. Based on material, the market is sub-segmented into corrugated board, plastic, metal, wood, glass, and others, such as foam boards. Based on end-user, the market is sub-segmented into food and beverages, pharmaceuticals, cosmetics and personal care, electronics, automotive, home furnishings, and others such as sports and recreation, and wine and spirits. Among end-users, the food and beverage segment is expected to hold the largest market share. The rise of convenience stores and quick-service restaurants, which rely heavily on POP displays to showcase their products and encourage purchases, is increasing the segment's growth. Additionally, as consumers increasingly prioritize convenience and time-saving options, point-of-purchase displays are becoming more important for promoting grab-and-go items such as pre-packaged snacks and beverages.

The Floor Displays Segment Holds a Prominent Share in the Global POP (Point of Purchase) Display Market

Based on product type, the market is sub-segmented into countertop displays, floor displays, pallet displays, sidekick displays, end cap displays, and others such as spinner displays and retail signage. Among these, the floor displays segment is expected to hold the largest market share. Floor displays are popular in the POP display market due to their larger surface area for showcasing multiple products, high visibility in high-traffic areas, and customizable designs that attract customers. Additionally, they are easily changeable for seasonal or promotional items. These factors have led to their growth in popularity.

Regional Outlook:

The global POP display market is segmented based on geography, including North America (the US and Canada), Europe (Italy, Spain, Germany, France, and others), Asia-Pacific (India, China, Japan, South Korea, and others), and the rest of the world (the Middle East and Africa and Latin America). The market can be analyzed for a particular region or country level as per the requirement. Among the regions, the Asia-Pacific region is expected to generate the highest market share, followed by the North American market.

The Asia-Pacific Region is Expected to Dominate the Global POP (Point of Purchase) Display Market

The Asia-Pacific POP display market is growing due to several factors. The region's rapidly growing population and urbanization are driving demand for retail and consumer goods, which in turn is increasing the demand for POP displays to showcase these products. Additionally, there is a growing trend towards the use of eye-catching and innovative POP displays, particularly in countries such as China and India where the retail industry is expanding rapidly. Some retailers are using interactive displays, augmented reality (AR), and virtual reality (VR) technology to attract and engage customers. For instance, Alibaba's Hema supermarkets in China use an AR app that allows customers to scan products with their smartphones and receive information about the product, such as nutritional information and recipes. Similarly, Shiseido in Japan has used AR technology to create a "magic mirror" that allows customers to try on makeup virtually before making a purchase.

Market Players Outlook:

The major companies serving the global POP display market include Assemblies Unlimited, Inc., Classic Acrylics, Inc., DS Smith Plc, Farris Group, Georgia-Pacific LLC, and others. These companies are considerably contributing to the market's growth through the adoption of various strategies, including mergers and acquisitions, partnerships, collaborations, investments, and new product launches to stay competitive in the market. For instance, in October 2022, Glass-Media, a digital signage company located in the United States, and Wi-Charge, a developer of long-range wireless charging solutions based in Israel, collaborated to create wireless smart digital signage displays. The collaboration intends to contact customers in-store in unique ways at points of purchase to enhance engagement, drive spending, and lower costs as compared to internet advertising. The hardware choices include tablet-sized wireless 4G displays and Wi-Charge wireless charging ranges of up to 30 feet. The alliance intends to investigate smart home applications as well as retail ones.

Table of Contents

1. Report Summary

  • Current Industry Analysis and Growth Potential Outlook
  • 1.1. Research Methods and Tools
  • 1.2. Market Breakdown
    • 1.2.1. By Segments
    • 1.2.2. By Region

2. Market Overview and Insights

  • 2.1. Scope of the Report
  • 2.2. Analyst Insight and Current Market Trends
    • 2.2.1. Key Findings
    • 2.2.2. Recommendations
    • 2.2.3. Conclusion

3. Competitive Landscape

  • 3.1. Key Company Analysis
    • 3.1.1. Overview
    • 3.1.2. Financial Analysis
    • 3.1.3. SWOT Analysis
    • 3.1.4. Recent Developments
  • 3.2. Key Strategy Analysis

4. Market Segmentation

  • 4.1. Global POP (Point of Purchase) Display Market by Product Type
    • 4.1.1. Countertop Displays
    • 4.1.2. Floor Displays
    • 4.1.3. Pallet Displays
    • 4.1.4. Sidekick Displays
    • 4.1.5. End Cap Displays
    • 4.1.6. Others
  • 4.2. Global POP (Point of Purchase) Display Market by Material
    • 4.2.1. Corrugated Board
    • 4.2.2. Plastic
    • 4.2.3. Metal
    • 4.2.4. Wood
    • 4.2.5. Glass
    • 4.2.6. Others
  • 4.3. Global POP (Point of Purchase) Display Market by End-User
    • 4.3.1. Food and Beverages
    • 4.3.2. Pharmaceuticals
    • 4.3.3. Cosmetics and Personal Care
    • 4.3.4. Electronics
    • 4.3.5. Automotive
    • 4.3.6. Home Furnishings
    • 4.3.7. Others

5. Regional Analysis

  • 5.1. North America
    • 5.1.1. US
    • 5.1.2. Canada
  • 5.2. Europe
    • 5.2.1. UK
    • 5.2.2. Germany
    • 5.2.3. Italy
    • 5.2.4. Spain
    • 5.2.5. France
    • 5.2.6. Rest of Europe
  • 5.3. Asia-Pacific
    • 5.3.1. China
    • 5.3.2. India
    • 5.3.3. Japan
    • 5.3.4. South Korea
    • 5.3.5. Rest of Asia-Pacific
  • 5.4. Rest of the World

6. Company Profiles

  • 6.1. Assemblies Unlimited, Inc.
  • 6.2. Classic Acrylics, Inc.
  • 6.3. DS Smith Plc
  • 6.4. Farris Group
  • 6.5. Georgia-Pacific LLC
  • 6.6. Great Northern Corporation
  • 6.7. International Paper
  • 6.8. Jamestown Plastics
  • 6.9. Menasha Packaging Company, LLC
  • 6.10. Pratt Retail Specialties, LLC
  • 6.11. Ravenshoe Group
  • 6.12. Repack Canada
  • 6.13. Smurfit Kappa Group
  • 6.14. Sonoco Products Company
  • 6.15. Spectrum Industries
  • 6.16. WestRock Company