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市場調査レポート
商品コード
1433869

ホットタブ:世界市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2024年~2029年)

Global Hot Tub - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 130 Pages | 納期: 2~3営業日

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ホットタブ:世界市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2024年~2029年)
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 130 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

世界のホットタブの市場規模は、2024年に56億6,000万米ドルと推定され、2029年までに66億8,000万米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年~2029年)中に3.36%のCAGRで成長する見込みです。

世界ホットタブ-市場

一般にホットタブは木材、セメント、ステンレス鋼、ガラス繊維でできており、さまざまな健康上の利点があります。これらには、ストレスの軽減、関節炎の痛みの最小限化、糖尿病の血糖値の低下、血圧の低下が含まれます。

COVID-19の発生により、世界中で経済減速が引き起こされています。ホットタブ市場は高級品セクターの一部であると広く考えられているため、市場は景気循環に非常に敏感です。世界の不況により、これらの製品、特に市場の高級品や高級品の需要が深刻に妨げられています。休暇中の旅行には依然として制限があるため、多くの政府や保健機関が旅行を控えるよう提案しています。COVID-19の主な予防策は物理的距離をとることであるため、多くのウェルネスセンター、高級ホテル、スパ、体育館が人との接触を減らすために閉鎖されているため、市場の商業部門では暴落が起きています。高級品に対する消費者行動の一時的な変化が予想されますが、それは短期間に続く可能性があり、経済が回復し始めると、消費者の関心の高まりとともに製品の需要が増加する可能性があります。

可処分所得の増加、健康に対する意識の高まり、個人のライフスタイルの変化、急速な技術進歩は、ホットタブ市場を推進すると予想される主な要因の一部です。メーカーは、エネルギー効率の高い機能を備えた革新的なホットタブの発売に注力しています。

多機能ホットタブは長方形のホットタブと比較して水泳やトレーニングのためのより多くのスペースを提供するため、ホットタブの多機能性もホットタブ市場を押し上げると予想されるもう1つの要因です。これらの機能も、世界中で太陽熱浴槽の需要を促進しています。

急速な都市化も、予測期間中にホットタブ市場を推進すると予想されます。ただし、原材料の価格の変動は、予測期間中の市場の成長を妨げる可能性があります。

ホットタブの市場動向

商用エンドユーザーセグメントはより高い速度で成長すると予想される

エンドユーザーに基づいて、ホットタブ市場は住宅用と商業用に分類できます。商業セグメントには、ホテル、スパ、サロン、その他の商業エンドユーザーが含まれます。エンドユーザーセグメントの下では、商業セグメントは予測期間中により速い速度で成長すると予想されます。ホテル、サロン、スパ業界の急速な成長は、予測期間中にホットタブ市場を加速すると予想される重要な要因です。

アジア太平洋は最高の成長を遂げると予想される

地域的に、ホットタブ市場はアジア太平洋、欧州、北米、中東・アフリカ、ラテンアメリカに分けられます。予測期間中、アジア太平洋が市場の急速に成長する地域となり、次に欧州と北米が続くと予想されます。

この地域の都市化の進展と、特に中国とインドからの消費者の購買力の上昇が、この地域の市場の成長を促進すると予想されています。この成長を後押しする主な要因の1つは、住宅および商業部門への投資の増加です。

ホットタブ業界の概要

このレポートは、ホットタブ市場で活動している主要な国際プレーヤーをカバーしています。市場シェアの点では、現在市場を独占している大手企業はほとんどありません。ただし、需要は消費者の収入によって決まります。大企業は、大量購入、幅広い製品、効果的な販売とマーケティングを通じて競争します。中小企業は市場セグメントに焦点を当て、製品の厚みと優れた顧客サービスで競争します。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3か月のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場の洞察と力学

  • 市場概要
  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • ホットタブ市場に影響を与える動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • ホットタブ市場のサプライチェーン/バリューチェーン分析
  • 技術革新
  • COVID-19の市場への影響

第5章 市場セグメンテーション

  • タイプ
    • 可搬式ホットタブ
    • 固定式ホットタブ
  • エンドユーザー
    • 住宅用
    • 商業用
  • 地域
    • 北米
    • 欧州
    • アジア太平洋
    • ラテンアメリカ
    • 中東・アフリカ

第6章 競合情勢

  • 企業プロファイル
    • Bullfrog Spas
    • Canadian Spa Company
    • Jacuzzi Brands
    • Artesian Spas
    • Blue Falls Manufacturing
    • Cal Spas
    • Nordic Hot Tubs
    • Coast Hot Tubs
    • Caldera Spas
    • PDC Spas
    • その他の企業(Beachcomber、Viking Spas、Catalina Spas、Master Spas and Hot Tubs、Atera Anytemp、Maax Spas、Marquis Spas、Dynasty Spas)

第7章 市場の将来

第8章 免責事項

目次
Product Code: 66648

The Global Hot Tub Market size is estimated at USD 5.66 billion in 2024, and is expected to reach USD 6.68 billion by 2029, growing at a CAGR of 3.36% during the forecast period (2024-2029).

Global Hot Tub - Market

Generally, hot tubs are made of wood, cement, stainless steel, and glass fiber, and they provide various health benefits. These include relief from stress, minimization of arthritis pain, reduction of diabetic blood sugar levels, and lowering of blood pressure.

The COVID-19 outbreak has been causing an economic slowdown all over the world. As the hot tub market is widely considered a part of the luxury goods sector, the market is highly sensitive to economic cycles. The economic recession worldwide has seriously hampered the demand for these products, especially the high- and premium segments of the market. Many governments and health organizations are suggesting not to travel and as there are still restrictions on holiday travel. There is crashing in the commercial segment of the market as many wellness centers, luxury hotels, spas, and gymnasiums are closed to reduce human contact, as the main prevention for COVID-19 is physical distancing. A temporary shift in consumer behavior in terms of luxury products is forecasted but it may last for a shorter period, and once the economy starts to bounce back, the demand for the products may increase with gaining consumer interests.

Rise in disposable income, an increase in awareness about health, changing lifestyles of individuals, and rapid technological advancements are some of the major factors expected to drive the hot tub market. Manufacturers are focusing on launching innovative hot tubs with energy-efficient features.

The multi-functionality of hot tubs is another factor anticipated to boost the hot tub market as multi-functional hot tubs provide more space for swimming and workout compared to rectangular hot tubs. These features are also propelling the demand for solar hot tubs across the world.

Rapid urbanization is also anticipated to drive the hot tub market during the forecast period. However, fluctuations in prices of raw materials are likely to hamper the market growth during the forecast period.

Hot Tub Market Trends

The Commercial End User Segment is Anticipated to Grow at a Higher Rate

Based on end-users, the hot tub market can be divided into residential and commercial. The commercial segment includes hotels, spas and salons, and other commercial end-users. Under the end-user segments, the commercial segment is expected to grow at a faster rate during the forecast period. The rapid growth in the hotel and salon and spa industry is the key factor expected to accelerate the hot tub market during the forecast period.

Asia-Pacific is Expected to Witness the Highest Growth

By geography, the hot tub market is divided into Asia-Pacific, Europe, North America, Middle-East and Africa, and Latin America. Asia-Pacific is anticipated to be the rapidly growing region of the market, followed by Europe and North America, during the forecast period.

The growing urbanization and rising purchasing power of consumers in the region, especially from China and India, are expected to drive the growth of the market in the region. One of the key factors boosting this growth is the increasing investments in the residential and commercial sectors.

Hot Tub Industry Overview

The report covers the major international players operating in the hot tub market. In terms of market share, few of the major players currently dominate the market. However, the demand is driven by consumer income. Large companies compete through volume purchasing, breadth of products, and effective merchandising and marketing. Small companies focus on a market segment and compete through the depth of products and superior customer service.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Drivers
  • 4.3 Restraints
  • 4.4 Opportunities
  • 4.5 Trends Influencing the Hot Tub Market
  • 4.6 Porter's Five Forces Analysis
  • 4.7 Supply Chain/Value Chain Analysis of the Hot Tub Market
  • 4.8 Technological Innovations
  • 4.9 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 Type
    • 5.1.1 Portable Hot Tubs
    • 5.1.2 Fixed Hot Tubs
  • 5.2 End User
    • 5.2.1 Residential
    • 5.2.2 Commercial
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 North America
    • 5.3.2 Europe
    • 5.3.3 Asia-Pacific
    • 5.3.4 Latin America
    • 5.3.5 Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Company Profiles
    • 6.1.1 Bullfrog Spas
    • 6.1.2 Canadian Spa Company
    • 6.1.3 Jacuzzi Brands
    • 6.1.4 Artesian Spas
    • 6.1.5 Blue Falls Manufacturing
    • 6.1.6 Cal Spas
    • 6.1.7 Nordic Hot Tubs
    • 6.1.8 Coast Hot Tubs
    • 6.1.9 Caldera Spas
    • 6.1.10 PDC Spas
    • 6.1.11 Other Companies (Beachcomber, Viking Spas, Catalina Spas, Master Spas and Hot Tubs, Atera Anytemp, Maax Spas, Marquis Spas, and Dynasty Spas)

7 FUTURE OF THE MARKET

8 DISCLAIMER