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市場調査レポート
商品コード
1440127

造園およびガーデニングサービス:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024-2029)

Landscaping and Gardening Service - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 120 Pages | 納期: 2~3営業日

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造園およびガーデニングサービス:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024-2029)
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

造園およびガーデニングサービス市場規模は、2024年に2,573億米ドルと推定され、2029年までに3,591億8,000万米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に6.90%のCAGRで成長します。

造園およびガーデニングサービス-マーケット

主なハイライト

  • 人口動態の変化とライフスタイルの変化により、世界中の園芸・造園業界に新たなチャンスが生まれています。都市化、核家族化、ミレニアル世代の人口増加により、ガーデニングが趣味として受け入れられ、住宅の周囲の狭いスペースでガーデニングが行われるようになりました。
  • 最も重要なことは、需要は高所得層から生じており、高所得層が市場収益の相当部分を生み出しているということです。北米は、BrightView Holdings Inc.、SMART STONE、Yellowstone情勢、Denison Landscaping、Asia Flora &情勢Sdn Bhdなどのこの地域の主要企業が市場を独占しています。

造園およびガーデニングサービス市場の動向

COVID-19以降の需要の急増

Garden Mediaの2021年ガーデン動向レポート(GTR)によると、1,600万人のアメリカ人がガーデニングを始め、さらに多くの人が、COVID-19感染症のパンデミック下で1日あたり最大2時間をガーデニングに費やしていました。昨年増加したのはガーデニングだけではありません。パンデミックの初期段階以降、住宅所有者がパティオやデッキの改修、屋外キッチン、大きな窓、さらにはガーデニングなどで屋外を取り入れ、屋内を外に出すことを選択したため、アウトドアリビングの動向も劇的に加速しました。

GTR 2021レポートによると、アメリカの住宅所有者の82%は、パンデミック前よりも屋外の生活空間を更新することに関心を持っています。コネチカット州のNEMO(自治体職員のためのノンポイント教育)プログラムによって開発された、Rain Gardenアプリのようなソフトウェアは庭の作り方を教え、庭に含めるべき適切な植物に関する23州の情報が含まれています。住宅建物であろうと商業用不動産であろうと、ほとんどすべての建設プロジェクトには景観の整った屋外エリアが必要です。建設プロジェクトの数が増加し続けるにつれて、造園およびガーデニングサービスの需要も増加しています。

欧州でも、フランス人コミュニティは花やガーデニングに強い関心を持っています。ますます多くのフランス人が増えており、そのうちの3分の1以上が庭園を特別なレジャーやレジャーの場所として考えており、テラス、バルコニー、または窓辺でこのアクティビティを行うようになりました。コロナウイルス(COVID-19)危機以来、フランス人は、主にフランスの製造業者、商人、企業を宣伝するために、購入する植物の地理的起源をますます気にするようになりました。受粉を媒介する昆虫を生かし続けるために、フランス人の大多数は、より環境に優しい園芸製品を導入し、農薬の使用を制限する用意があるでしょう。ほとんどの庭園所有者はすでに持続可能なソリューションを導入し、専門的なメンテナンスサービスを選択しています。

北米が市場を独占している

カナダ政府は、2022年3月に新たな投資計画を発表し、苗床産業と造園産業の成長を奨励しています。農業・農業食品大臣は、カナダ苗床情勢協会(CNLA)との2つの取り組みに約150万米ドルを投資すると発表しました。新しい市場の可能性を開拓する上で。カナダ政府は、カナダの農業セクターの改善に貢献するカナダ農業パートナーシップ内の取り組みを通じて、カナダの苗床および造園ビジネスの市場の開発、多様化、拡大を支援することに専念しています。カナダの装飾園芸部門は、園芸産業の大部分を占めています。この資金は、カナダ保育園情勢協会の市場開発と輸出の増加を支援し、結果として地元企業の成長を促進します。

成長する技術革新、華やかな造園、現代的な特徴、緑豊かな庭園、スマートな灌漑はすべてこの地域で動向となっており、情勢および園芸サービス市場に影響を与えると予想されています。 IBIS World 2020造園サービス業界レポートの統計によると、情勢サービス業界の年間収益は1,053億米ドル、雇用者数は100万人以上、企業数は513,305社です。これは市場の成長範囲を示しています。さらに、芝生やガーデニング関連の消費支出も増加しています。たとえば、労働統計局によると、2020年の芝生および園芸用品に対する国の平均支出は、消費者1人当たり155.07ドルでした。 2020年のNGSレポートによると、園芸マーケットプレースへの支出に占める最も裕福な世帯の割合は2015年の8.0%から2019年には20.0%に上昇しました。

造園およびガーデニングサービス業界の概要

市場シェア分析の結果は、市場が非常に細分化されており、製品ポートフォリオが多様化し増加しているにもかかわらず、各社が市場シェアを獲得しようと競争していることを示しています。市場のプレーヤーは、市場を拡大するために調査部門を多様化するために造園サービスに多額の投資を行っています。市場の主要企業としては、BrightView Holdings Inc.、SMART STONE、Yellowstone情勢、Denison Landscaping、Asia Flora &情勢Sdn Bhdなどがあります。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3か月のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場概要
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替製品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の激しさ

第5章 市場セグメンテーション

  • タイプ
    • 造園と庭園設計
    • 建設と景観管理
    • 造園と庭園の維持管理
    • 造園と庭園の強化
    • その他のタイプ
  • エンドユーザー
    • 商業
    • 住居
    • その他のエンドユーザー
  • 地域
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • 北米のその他の地域
    • 欧州
      • ドイツ
      • 英国
      • フランス
      • デンマーク
      • オランダ
      • イタリア
      • スペイン
      • その他欧州
    • アジア太平洋地域
      • 中国
      • インド
      • オーストラリア
      • アラブ首長国連邦
      • マレーシア
      • 韓国
      • その他アジア太平洋地域
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他南米
    • 中東とアフリカ
      • 南アフリカ
      • サウジアラビア
      • その他中東とアフリカ

第6章 競合情勢

  • 最も採用されている戦略
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • Yellowstone Landscape
    • BrightView Holdings Inc.
    • SMARTSTONE
    • Denison Landscaping
    • Asia Flora &Landscape Sdn Bhd
    • Ruppert Landscape
    • Owen Chubb Garden Landscapes Ltd
    • Chapel Valley Landscape Company
    • Clintar

第7章 市場機会と将来の動向

目次
Product Code: 70131

The Landscaping and Gardening Service Market size is estimated at USD 257.30 billion in 2024, and is expected to reach USD 359.18 billion by 2029, growing at a CAGR of 6.90% during the forecast period (2024-2029).

Landscaping and Gardening Service - Market

Key Highlights

  • Demographic shifts and lifestyle changes are creating new opportunities in the gardening and landscaping industry globally. Urbanization and the increased trend of nuclear families and the higher millennial population have led to gardening in small spaces surrounding the residence as gardening is embraced as a hobby.
  • Most importantly, the demand originates from the high-income demographic, which generates a healthy portion of the market revenue. North America dominates the market with some of the major companies in the region, like BrightView Holdings Inc., SMART STONE, Yellowstone Landscape, Denison Landscaping, and Asia Flora & Landscape Sdn Bhd.

Landscaping and Gardening Market Trends

High Rise in Demand Post Covid-19

According to Garden Media's 2021 Garden Trends Report (GTR), 16 million Americans took up gardening, and many more were spending up to two hours more per day gardening during the COVID-19 pandemic. Gardening is not the only thing that increased over the last year. Post the early stages of the pandemic, outdoor living trends have also accelerated dramatically as homeowners opted to bring the outdoors in and the indoors out with patio and deck renovations, outdoor kitchens, expansive windows, and even gardening.

According to the GTR 2021 report, 82% of American homeowners are more interested in updating their outdoor living spaces than before the pandemic. Developed by the Connecticut NEMO (Nonpoint Education for Municipal Officials) program, software like the Rain Garden app teaches how to build a garden and has information from 23 states on appropriate plants to include in a garden. Almost all construction projects need landscaped outdoor areas, whether residential buildings or commercial properties. As the number of construction projects continues to increase, the demand for landscaping and gardening services also increases.

In Europe as well, French communities have a strong interest in flowers and gardening. More and more French people, more than a third of whom see the garden as a special leisure and leisure area, are taking up this activity on a terrace, a balcony, or a windowsill. Since the coronavirus (COVID-19) crisis, the French have been increasingly concerned with the geographical origin of the plants they buy, mostly to promote French manufacturers, merchants, and businesses. In order to keep pollinating insects alive, a great majority of French people would be ready to adopt more ecologically friendly gardening products and limit pesticide use. Most garden owners have already implemented sustainable solutions and opted for professional maintenance services.

North America is Dominating the Market

The Canadian government is encouraging growth in the nursery and landscaping industries by announcing new investment plans in March 2022. The Minister of Agriculture and Agri-Food announced a roughly USD 1.5 million investment in two initiatives with the Canadian Nursery Landscape Association (CNLA) to assist in exploiting new market possibilities. Through initiatives within the Canadian Agricultural Partnership that contribute to a better Canadian agricultural sector, the Government of Canada is dedicated to assisting in developing, diversifying, and increasing markets for Canada's nursery and landscaping business. The decorative horticulture sector in Canada accounts for most of our horticulture industry. This funding will assist the Canadian Nursery Landscape Association in developing its market and increase exports, resulting in increased growth for local businesses.

Growing technical innovations, ornate hardscaping, contemporary features, lush gardens, and smart irrigation are all trending in the region and are anticipated to influence the landscape and gardening service market. Statistics from the IBIS World 2020 landscaping services industry report show that the landscape services industry has annual revenues of USD 105.3 billion, employs more than 1 million people, and represents 513,305 businesses. This indicates the scope of market growth. Furthermore, consumer spending on lawn and gardening-related activities are increasing. For instance, according to the Bureau of Labor Statistics, in 2020, the country's average expenditure on lawn and garden supplies accounted for USD 155.07 per consumer unit. According to 2020 NGS reports, the wealthiest household share of the garden marketplace spending went from 8.0% in 2015 to 20.0% in 2019.

Landscaping and Gardening Industry Overview

The results of the market share analysis indicate a very fragmented market, with the companies competing to gain market share, despite having diverse and increasing product portfolios. The players in the market are heavily investing in landscaping services to diversify their research divisions to expand the market. Some major companies in the market are BrightView Holdings Inc., SMART STONE, Yellowstone Landscape, Denison Landscaping, and Asia Flora & Landscape Sdn Bhd.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
  • 4.3 Market Restraints
  • 4.4 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.4.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.4.2 Bargaining Power of Buyers
    • 4.4.3 Threat of New Entrants
    • 4.4.4 Threat of Substitute Products
    • 4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 Type
    • 5.1.1 Landscape and Garden Design
    • 5.1.2 Construction and Landscape Management
    • 5.1.3 Landscape and Garden Maintenance
    • 5.1.4 Landscape and Garden Enhancements
    • 5.1.5 Other Types
  • 5.2 End User
    • 5.2.1 Commercial
    • 5.2.2 Residence
    • 5.2.3 Other End Users
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 Germany
      • 5.3.2.2 United Kingdom
      • 5.3.2.3 France
      • 5.3.2.4 Denmark
      • 5.3.2.5 Netherlands
      • 5.3.2.6 Italy
      • 5.3.2.7 Spain
      • 5.3.2.8 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia Pacific
      • 5.3.3.1 China
      • 5.3.3.2 India
      • 5.3.3.3 Australia
      • 5.3.3.4 United Arab Emirates
      • 5.3.3.5 Malaysia
      • 5.3.3.6 South Korea
      • 5.3.3.7 Rest of Asia Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle East & Africa
      • 5.3.5.1 South Africa
      • 5.3.5.2 Saudi Arabia
      • 5.3.5.3 Rest of Middle East & Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Adopted Strategies
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Profiles
    • 6.3.1 Yellowstone Landscape
    • 6.3.2 BrightView Holdings Inc.
    • 6.3.3 SMARTSTONE
    • 6.3.4 Denison Landscaping
    • 6.3.5 Asia Flora & Landscape Sdn Bhd
    • 6.3.6 Ruppert Landscape
    • 6.3.7 Owen Chubb Garden Landscapes Ltd
    • 6.3.8 Chapel Valley Landscape Company
    • 6.3.9 Clintar

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS