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市場調査レポート
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1404383

軍用フィットネストレーニング機器:市場シェア分析、産業動向・統計、2024~2029年成長予測

Military Fitness Training Equipment - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts 2024 - 2029

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 110 Pages | 納期: 2~3営業日

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軍用フィットネストレーニング機器:市場シェア分析、産業動向・統計、2024~2029年成長予測
出版日: 2024年01月04日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 110 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

軍用フィットネストレーニング機器市場の2024年の市場規模は9億9,000万米ドルで、2029年には14億7,000万米ドルに達すると予測され、予測期間(2024~2029年)のCAGRは8.44%を記録します。

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兵士のフィットネスに関する国防当局の意識の高まりが市場の主要促進要因です。軍は、カスタマイズ型機器を使用したフィットネストレーニングセッションの義務化など、軍のビジョンを実行するための専門的な計画を立案しています。世界中の軍隊でモバイル・フィットネス機器や固定式フィットネス機器の採用が増加していることや、兵士の数が増加していることが、この市場拡大を促進する重要な要因となっています。一般的な健康状態との関連性の高まりは、軍用フィットネストレーニング機器市場の成長の可能性に大きく貢献するでしょう。また、軍隊のための専門的な場所でのミッション指向のトレーニングセッションがあります。ミッション指向のトレーニングは、洗練されたミッションに特化したフィットネストレーニング機器の必要性を生じさせ、市場の成長をさらに助長します。

しかし、標準化の欠如やこれらのシステムを設置するために必要な多額の投資など、さまざまな障害が市場の成長を妨げる可能性があります。

軍用フィットネストレーニング機器市場の動向

モバイルフィットネストレーニング機器分野が最も高いCAGRで推移する見込み

モバイルフィットネストレーニング機器分野は、固定式のフィットネス機器に比べてさまざまな利点があるため、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。モバイル・フィットネストレーニング機器は、あちこちに持ち運ぶことができ、軍事キャンプが存在する場所であればどこにでも設置することができます。高い収益シェアは主に、遠く離れた戦地、すなわち本来の訓練地域から離れた場所に配置される兵士のための軍事訓練機器に対する需要の増加によるものです。これは主に、世界の紛争の増加や、一部の国の軍隊が他の領土紛争に介入していることが原因です。軍隊では、兵士の体を過酷な戦況に耐えられるようにするため、悪環境でのトレーニングに重点が移され、ポータブル屋外フィットネストレーニング機器によるトレーニングが動向しています。その結果、今後数年間はこのセグメントの成長に貢献すると期待されています。例えば、2022年7月、ビーバーフィットはマイアミビーチで開催されたIHRSA2022に参加し、主要な屋外・移動式収納ソリューションを2つ展示しました。ひとつはモジュラー装備のカスタムShred Shedで、もうひとつはNomad Beyond Trailerです。フィットネスの見本市で、主要なモバイル機器トレーニングソリューションが展示されたのは初めてのことです。

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北米が予測期間中も市場シェア優位を維持

北米地域は、米国軍からの高い需要により、軍用フィットネストレーニング機器市場において現在世界最大の市場シェアを占めています。北米の軍用フィットネストレーニング機器市場では米国が最大の市場シェアを占めています。米国がさまざまな世界的紛争に関与しているため、世界のさまざまな地域に米軍が展開していることが、北米地域の市場シェアを拡大する主要要因の1つとなっています。米国陸軍兵士には、強制体力テストがあります。米国には、体重測定と陸軍体力テスト(APFT)という2つの要素を含む陸軍体力プログラムがあります。陸軍兵士の場合、APFTを年2回受けなければならず、昇進や転属の資格を得るためには最低限の基準を満たす必要があります。米国はまた、2028年までに軍人の数を増やすと同時に、軍のフィットネス基準を引き上げることを計画しています。例えば2022年9月、約12年の開発期間を経て、新たな陸軍戦闘適性検査(ACT)が正式に導入されました。陸軍コンバット・フィットネステスト(ACTT)は米国陸軍の新しいフィットネステストで、デッドリフト、スタンディング・パワースロー、ハンドリリース・プッシュアップ、スプリント・ドラッグ・キャリー、レッグタックまたはプランク、2マイル走で構成されます。ACFTは、戦闘任務に必要な複数の体力要素を評価することを目的としています。このような要因により、予測期間中、北米の軍事フィットネストレーニング機器市場は拡大すると予想されます。例えば、2023年3月、ビーバーフィットはサウスカロライナ州フォートジャクソンに真新しいソルジャー・パフォーマンス・レディネス・センターを開設しました。このSPRCは、米国の陸軍初期軍事訓練センターとしては初めてのものです。

さらにビーバーフィットは、米国軍にさまざまな機器やインフラを供給する契約を獲得しました。2023年7月までに、ビーバーフィットは陸軍に、2万3,000レーン以上の陸軍戦闘フィットネステスト機器の製造、2,000台の遠征用コンテナジムの供給、屋内外のスペースを改造してフィジカルトレーニング用の指定エリアを提供するなどのソリューションを提供しました。また、教室教育、リハビリテーション、認知パフォーマンスも提供し、2,000の遠征用コンテナ・ジムを提供しました。

軍用フィットネストレーニング機器業界概要

Technogym S.p.A.、Life Fitness、TriActive USA、Rally Fitness LLC、MoveStrongなどが、この市場における著名な参入企業です。世界中の様々な企業が、世界中の様々な軍隊にフィットネストレーニング機器を提供しています。フィットネストレーニングが義務化されている国もあるため、参入企業はそれらの国の軍隊のフィットネス嗜好やドリルに基づいた製品開発に注力することができます。また、参入企業は、今後数年間で最も高いCAGRで成長すると予測されるモバイルフィットネストレーニング機器の開発に注力することができます。参入企業は、革新的なメカニズムやより優れたトレーニング技術を試すことで、新たな顧客を獲得し、市場での存在感とシェアを高めることができます。例えば、AmericanFitness.netは米国の政府請負業者です。AmericanFitnessは、人通りの多い場所向けの商業グレードのクラブレベルのジム用器具を完備しています。アメリカンフィットネスはまた、適度に使用される施設スペース向けの軽商用グレードの機器も取り揃えています。カーディオ機器、筋力トレーニング機器、フリーウェイト、クロストレーニング機器、フィットネス用付属品、ボクシングとMMA機器、ジム用フローリング、その他のアイテムは、同社の製品カタログでご覧いただけます。

その他の特典:

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3ヶ月間のアナリスト・サポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場概要
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 業界の魅力-ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手/消費者の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の強さ

第5章 市場セグメンテーション

  • 製品タイプ
    • モバイルフィットネス機器
    • 固定型フィットネス機器
  • 地域
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
    • 欧州
      • 英国
      • ドイツ
      • フランス
      • イタリア
      • ロシア
      • その他の欧州
    • アジア太平洋
      • 中国
      • インド
      • 日本
      • 韓国
      • オーストラリア
      • その他のアジア太平洋
    • ラテンアメリカ
      • ブラジル
      • メキシコ
      • その他のラテンアメリカ
    • 中東・アフリカ
      • アラブ首長国連邦
      • サウジアラビア
      • トルコ
      • 南アフリカ
      • その他の中東とアフリカ

第6章 競合情勢

  • ベンダー市場シェア
  • 企業プロファイル
    • Technogym S.p.A.
    • Life Fitness
    • TriActive USA
    • Rally Fitness LLC
    • MoveStrong
    • Rogue Fitness
    • Gtech Fitness
    • American Fitness
    • Keiser Corporation
    • Outdoor-Fit Exercise Systems
    • Greenfields Outdoor Fitness
    • BeaverFit North America LLC
    • ProMaxima Strength & Conditioning
    • TRXperience, LLC

第7章 市場機会と今後の動向

目次
Product Code: 61985
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The Military Fitness Training Equipment Market is valued at USD 0.99 billion in 2024 and is expected to reach USD 1.47 billion by 2029, registering a CAGR of 8.44% during the forecast period (2024-2029).

Growing awareness among the defense authorities regarding the fitness of the soldiers is the main driver for the market. Militaries are drafting specialized plans to execute their vision for the army, like compulsory fitness training sessions with customized equipment. The rising adoption of mobile and fixed fitness equipment by armies worldwide, as well as the growing number of troops, are important drivers driving this expansion. The growing relevance of general well-being will considerably contribute to the Military Fitness Training Equipment Market's growth potential. Also, there are mission-oriented training sessions in specialized places for the militaries. The mission-oriented training gives rise to the need for sophisticated, mission-focused fitness training equipment, which further aids the growth of the market.

However, various obstacles, such as a lack of standardization and the substantial investments required to put up these systems, may hinder the market's growth.

Military Fitness Training Equipment Market Trends

Mobile Fitness Training Equipment Segment is Expected to Register the Highest CAGR

The mobile fitness training equipment segment is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period due to the various advantages it offers over fixed fitness equipment. Mobile fitness training equipment can be carried from place to place and can be installed wherever the military camps are present. The high revenue share is mainly due to an increase in demand for military training equipment for soldiers positioned in far away warzones, i.e., away from their native training zones. It is mainly due to the increasing global conflicts and the intervention of the militaries of some countries in other territorial conflicts. Training with portable outdoor fitness training equipment is trending in the military, as the focus shifted to training in adverse environments to make the soldier's body withstand harsh battle conditions. It, in turn, is expected to help the growth of the segment in the years to come. For instance, in July 2022, BeaverFit attended IHRSA 2022 in Miami Beach, in which they displayed two of their leading outdoor and mobile storage solutions. One is a custom Shred Shed with a modular rig, and the other is the Nomad Beyond Trailer. It is the first time a leading mobile devices training solution was displayed at a fitness tradeshow.

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North America to Continue Market Share Dominance During the Forecast Period

North America region holds the maximum market share currently in the Military Fitness Training Equipment Market globally due to high demand from the US military. The US holds the largest market share in the North America Military Fitness Training Equipment Market. Deployment of US troops in various regions of the world due to the US engaging in various global conflicts is one of the major factors driving the increase in the market share of the North American region. There are compulsory fitness tests for US Army personnel. The US includes an Army Physical Fitness program with two factors: the weigh-in and the Army Physical Fitness Test (APFT). For Army personnel, they must take APFT twice a year, and they need to meet the minimum criteria to be eligible for promotions and transfers. The United States is also planning to increase the number of military personnel and also to increase the fitness standards of the military by 2028. For instance, in September 2022, after nearly 12 years of development, the new Army Combat Fitness Test (ACFT) became official. The Army Combat Fitness Test (ACFT) is the United States Army's new fitness test, consisting of a deadlift, standing power throw, hand release push-up, sprint-drag-carry, leg tuck or plank, and a 2-mile run. The ACFT is intended to assess multiple fitness components required for combat tasks. Factors like these are expected to increase the military fitness training equipment market in North America during the forecast period. For instance, in March 2023, BeaverFit opened a brand-new Soldier Performance Readiness Centre at Fort Jackson, South Carolina. The SPRC is the first of its kind for the Army Centre for Initial Military Training in the United States.

Moreover, BeaverFit was awarded a contract to supply a variety of equipment and infrastructure to the US Armed Forces. By July 2023, BeaverFit provided the Army with solutions such as manufacturing over 23,000 lanes of Army Combat Fitness Test equipment, supplying 2,000 expeditionary container gyms, and converting indoor and outdoor spaces to provide designated areas for physical training. It also offered classroom education, rehabilitation, and cognitive performance and provided 2,000 expeditionary container gyms.

Military Fitness Training Equipment Industry Overview

Technogym S.p.A., Life Fitness, TriActive USA, Rally Fitness LLC, and MoveStrong are some of the prominent players in the market. Several different players worldwide provide fitness training equipment for various militaries around the world. With fitness training being made compulsory in some countries, the players can focus on developing products based on the fitness preferences and drills of the militaries of those countries. Also, players can focus on the development of mobile fitness training equipment, which is projected to grow with the highest CAGR in the years to come. Players can experiment with innovative mechanisms and better training techniques to attract new customers, thereby increasing their market presence and share. For instance, AmericanFitness.net is a government contractor in the United States. AmericanFitness includes a complete variety of commercial-grade club-level gym equipment for high-traffic areas. AmericanFitness also provides a complete line of light commercial-grade equipment for moderately used institutional spaces. Cardio equipment, strength training equipment, free weights, cross-training equipment, fitness accessories, boxing and MMA equipment, gym flooring, and other items are available in the company's product catalog.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions
  • 1.2 Scope of Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
  • 4.3 Market Restraints
  • 4.4 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
    • 4.4.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.4.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.4.3 Threat of New Entrants
    • 4.4.4 Threat of Substitute Products
    • 4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 Product Type
    • 5.1.1 Mobile Fitness Equipment
    • 5.1.2 Fixed Fitness Equipment
  • 5.2 Geography
    • 5.2.1 North America
      • 5.2.1.1 United States
      • 5.2.1.2 Canada
    • 5.2.2 Europe
      • 5.2.2.1 United Kingdom
      • 5.2.2.2 Germany
      • 5.2.2.3 France
      • 5.2.2.4 Italy
      • 5.2.2.5 Russia
      • 5.2.2.6 Rest of Europe
    • 5.2.3 Asia-Pacific
      • 5.2.3.1 China
      • 5.2.3.2 India
      • 5.2.3.3 Japan
      • 5.2.3.4 South Korea
      • 5.2.3.5 Australia
      • 5.2.3.6 Rest of Asia-Pacific
    • 5.2.4 Latin America
      • 5.2.4.1 Brazil
      • 5.2.4.2 Mexico
      • 5.2.4.3 Rest of Latin America
    • 5.2.5 Middle East and Africa
      • 5.2.5.1 United Arab Emirates
      • 5.2.5.2 Saudi Arabia
      • 5.2.5.3 Turkey
      • 5.2.5.4 South Africa
      • 5.2.5.5 Rest of Middle East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Vendor Market Share
  • 6.2 Company Profiles
    • 6.2.1 Technogym S.p.A.
    • 6.2.2 Life Fitness
    • 6.2.3 TriActive USA
    • 6.2.4 Rally Fitness LLC
    • 6.2.5 MoveStrong
    • 6.2.6 Rogue Fitness
    • 6.2.7 Gtech Fitness
    • 6.2.8 American Fitness
    • 6.2.9 Keiser Corporation
    • 6.2.10 Outdoor-Fit Exercise Systems
    • 6.2.11 Greenfields Outdoor Fitness
    • 6.2.12 BeaverFit North America LLC
    • 6.2.13 ProMaxima Strength & Conditioning
    • 6.2.14 TRXperience, LLC

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS