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市場調査レポート
商品コード
1190511

乳製品ブレンド市場- 成長、動向、予測(2023年-2028年)

Dairy Blends Market - Growth, Trends, and Forecasts (2023 - 2028)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 100 Pages | 納期: 2~3営業日

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乳製品ブレンド市場- 成長、動向、予測(2023年-2028年)
出版日: 2023年01月18日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 100 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

乳製品ブレンド市場は、予測期間(2022-2027年)にCAGR7.8%を記録すると予測されています。

COVID-19のアウトブレイクは、乳製品ブレンド市場に無視できない悪影響を与えました。基本的に飲食品分野で使用されるため、さまざまな加工食品の需要により、乳製品ブレンドの需要が増加しました。国際貿易局(ITA)によると、2019年、中国の飲食品産業は2018年より7.8%増加し、2021年には16%の成長が見込まれています。飲食品分野と乳幼児向けソリューションの一定の需要が、乳製品ブレンドの安定した需要に加わりました。

顧客の健康意識の高まりと、これらの製品の栄養的な利点は、免疫機能の強化や糖尿病などのいくつかの疾患のリスク低減など、様々な健康上の利点があるため、消費者が乳製品ブレンドを選択することを奨励しています。また、脂肪分が少なく必須栄養素が含まれていることも、乳製品ブレンド市場の急成長に拍車をかけています。

また、さまざまなフレーバーが入手可能なことも、乳製品ブレンドの需要を後押ししています。企業は、イノベーションに対する需要の高まりに対応するため、フレーバーのさまざまな組み合わせを試しています。さらに、乳製品ブレンドはさまざまな産業でさまざまな形態で使用することができます。例えば、粉末状の乳製品ブレンドは、多くのヨーグルトやアイスクリームに甘味料や安定剤として使用することができます。

乳製品ブレンドの市場動向

様々な産業における乳製品ブレンドの需要

乳製品ブレンド製品の需要は、飲食品や乳児用調製粉乳など、さまざまな産業で多用されているため、急速に増加しています。乳製品ブレンドの最も顕著な用途は、飲食品産業です。これらの乳製品ブレンドは、多くの加工食品において機能性成分としても機能しています。非乳製品成分と乳製品成分の組み合わせは、その他の健康上の利点と豊富な栄養成分を含み、最も人気のある乳製品ブレンドです。社会的、経済的パターンの変化と健康的な食品に対する意識の高まりにより、機能性乳製品ブレンドは多くの食品加工装置で応用されています。調理済み食品や簡便な食品の製造には乳製品ブレンドが必要であり、需要の急増に拍車をかけています。栄養補助食品業界では、ホエイプロテインブレンドのようなタンパク質乳製品ブレンドの需要が高まっており、これも需要を押し上げています。

アジア太平洋地域は、乳製品ブレンド市場の大幅な成長を示す可能性があります。

栄養価の高さから、食品業界における乳製品タンパク質の需要の高まりは、世界中の乳製品ブレンド市場をさらに押し上げました。アジア太平洋地域は、乳製品をベースとした製品への嗜好の高まりにより、予測期間中に乳製品ブレンド市場で最も高い成長を示すことが期待されています。アジア太平洋地域の乳製品市場では、乳脂肪の標準的な需要の増加に伴い、乳製品ブレンドへの関心が高まっていることがわかります。植物性脂肪とは対照的に、乳脂肪は天然物であり、より良い味を提供します。そのため、乳製品ブレンドの生産は需要の増加を満たしています。インドのような国は、この地域で最も多くの牛乳と乳脂肪を生産しており、乳製品ブレンドの市場に拍車をかけています。

乳製品ブレンド市場の競合分析

乳製品ブレンド市場は、国内外に多数のプレーヤーが存在し、非常に競争が激しい市場です。プライベートブランドは、製品の差別化や費用対効果の高いソリューションという点で競争優位性を獲得しています。調査対象市場は、All American Foods、Batory Foods、Royal Frieslandcampina NV、Kerry Group、Dana Foods Inc.、Cargillによって占められています。市場は断片的であり、多くのプレイヤーが市場ポジションを維持するために新製品の開発と拡張に注力しています。企業は、より新しい産業に対応し、乳製品ブレンド原料の用途を拡大することに重点を置いています。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • アナリストによる3ヶ月間のサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査対象範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手/消費者の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係

第5章 市場セグメンテーション

  • 製品タイプ別
    • 乳製品ミックス
    • 乳製品・非乳製品素材
    • 機能性成分としての乳製品
    • キャリアとしての乳製品
    • その他の製品タイプ
  • 用途別
    • 食品
      • ベーカリー
      • 菓子類
      • アイスクリーム
      • チーズ
      • ヨーグルト
    • 飲料
    • 乳児用調製粉乳
    • その他の飲料
  • 地域別
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他北米地域
    • 欧州
      • 英国
      • ドイツ
      • フランス
      • ロシア
      • イタリア
      • スペイン
      • その他の欧州
    • アジア太平洋地域
      • インド
      • 中国
      • 日本
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋地域
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他の南米地域
    • 中東・アフリカ地域
      • アラブ首長国連邦
      • 南アフリカ共和国
      • その他の中東・アフリカ地域

第6章 競合情勢

  • 最も活発な企業
  • 最も採用されている戦略
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • All American Foods Inc.
    • Cargill Inc.
    • Royal Frieslandcampina NV
    • Kerry Group
    • Advanced Food Products LLC
    • Cape Food Ingredients
    • AAK Foodservice
    • Dana Foods Inc.
    • Batory Foods
    • Fonterra Cooperative Group Co. Ltd

第7章 市場機会と今後の動向

第8章 COVID-19が市場に与える影響

目次
Product Code: 46156

The dairy blends market is projected to register a CAGR of 7.8% during the forecast period (2022-2027).

The COVID-19 outbreak had a negligible negative impact on the dairy blends market. As they are essentially used in the food and beverage sector, the demand for dairy blends increased due to the demand for different processed foods. According to the International Trade Administration (ITA), in 2019, the Chinese food and beverage industry experienced a 7.8% increase than in 2018, with an expected growth of 16% in 2021. The food and beverage sector and the constant demand for infant solutions added to the stable demand for dairy blends.

The increasing health consciousness among customers and the nutritional benefits of these products have encouraged the consumers to opt for dairy blends, as they have various health benefits like enhanced immune function and a reduced risk of several diseases, like diabetes. The presence of essential nutrients with lesser fat content adds to the surging growth of dairy blends in the market.

The availability of numerous flavors also fuels the demand for dairy blends. Companies are trying to experiment with various combinations of flavors to cater to the growing demand for innovation. Moreover, dairy blends can be used in various forms in different industries. For instance, powdered dairy blends can be used as sweeteners and stabilizers in many yogurts and ice creams.

Dairy Blends Market Trends

Demand for Dairy Blends in Numerous Industries

The demand for dairy blend products is increasing rapidly due to their multiple uses in different industries, including food and beverage and infant formula. The most prominent use of dairy blends can be seen in the food and beverage industry. These dairy blends also act as functional ingredients in many processed foods. The combination of non-dairy and dairy ingredients is the most popular dairy blend, with additional health benefits and rich nutrition content. Due to changes in social and economic patterns and growing awareness about healthy foods, functional dairy blends are being applied in many food processing units. The production of ready-to-eat and convenience food requires dairy blends, adding to their surging demand. The rising demand for protein dairy blends like whey protein blends in the nutraceutical industry is also boosting their demand.

Asia-Pacific May Witness Significant Growth in Dairy Blends Market

The growing demand for dairy proteins in the food industry due to their nutritional benefits further boosted the market for dairy blends worldwide. Asia-Pacific is expected to witness the highest growth in the dairy blends market during the forecast period due to the growing preference for dairy-based products. The Asia-Pacific dairy market shows a growing interest in dairy blends as the standard demand for milk fat grows. In contrast to vegetable fats, milk fat is a natural product and offers a better taste. Therefore, the production of dairy blends satisfies the growing demand. Counties like India produces the highest amount of milk and milk fats in the region, adding to the dairy blends market.

Dairy Blends Market Competitive Analysis

The dairy blends market is highly competitive, with the presence of numerous domestic and global players. The private-label brands have been gaining a competitive advantage in terms of product differentiation and cost-efficient solutions. The market studied is dominated by All American Foods, Batory Foods, Royal Frieslandcampina NV, Kerry Group, Dana Foods Inc., and Cargill. The market is fragmented, and many players are focused on new product developments and expansion to maintain their market positions. Companies are focused on catering to newer industries and expanding the application of dairy blend ingredients.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Product Type
    • 5.1.1 Dairy Mixture
    • 5.1.2 Dairy/Non-dairy Ingredients
    • 5.1.3 Dairy as a Functional Ingredient
    • 5.1.4 Dairy as a Carrier
    • 5.1.5 Other Product Types
  • 5.2 By Application
    • 5.2.1 Food
      • 5.2.1.1 Bakery
      • 5.2.1.2 Confectionery
      • 5.2.1.3 Ice Cream
      • 5.2.1.4 Cheese
      • 5.2.1.5 Yogurt
    • 5.2.2 Beverages
    • 5.2.3 Infant Formula
    • 5.2.4 Other Beverages
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 United Kingdom
      • 5.3.2.2 Germany
      • 5.3.2.3 France
      • 5.3.2.4 Russia
      • 5.3.2.5 Italy
      • 5.3.2.6 Spain
      • 5.3.2.7 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia-Pacific
      • 5.3.3.1 India
      • 5.3.3.2 China
      • 5.3.3.3 Japan
      • 5.3.3.4 Australia
      • 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle-East and Africa
      • 5.3.5.1 United Arab Emirates
      • 5.3.5.2 South Africa
      • 5.3.5.3 Rest of Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Active Companies
  • 6.2 Most Adopted Strategies
  • 6.3 Market Share Analysis
  • 6.4 Company Profiles
    • 6.4.1 All American Foods Inc.
    • 6.4.2 Cargill Inc.
    • 6.4.3 Royal Frieslandcampina NV
    • 6.4.4 Kerry Group
    • 6.4.5 Advanced Food Products LLC
    • 6.4.6 Cape Food Ingredients
    • 6.4.7 AAK Foodservice
    • 6.4.8 Dana Foods Inc.
    • 6.4.9 Batory Foods
    • 6.4.10 Fonterra Cooperative Group Co. Ltd

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 IMPACT OF COVID-19 ON THE MARKET