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市場調査レポート
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1444700

錫:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024-2029)

Tin - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 160 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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錫:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024-2029)
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 160 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

錫市場規模は2024年に41万8,400トンと推定され、2029年までに47万5,460トンに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に2.59%のCAGRで成長します。

錫- マーケット

2020年のCOVID-19により市場は悪影響を受け、市場の成長に影響を与えました。しかし、錫業界はCOVID-19感染症の流行から回復し、錫精鉱の輸入は通常レベルに戻った。したがって、予測期間中に市場を牽引し、

主なハイライト

  • 中期的には、電気自動車市場からの需要の急増と電気・電子業界でのアプリケーションの増加が、予測期間中に市場を牽引すると予想されます。
  • コンテナなどの金属製品を製造するためのアルミニウムや錫フリー鋼などの代替品の入手可能性が市場の成長を妨げています。
  • 錫のリサイクルに焦点を移すことで、今後数年間で市場にチャンスが生まれると予想されます。
  • アジア太平洋地域が市場を独占すると予想されており、予測期間中に最高のCAGRを示すことも予想されます。

錫市場動向

市場の成長を支配する電子セグメント

  • 錫はエレクトロニクス産業では、はんだとして使用され、さまざまな純度や合金で、通常は鉛やインジウムとともに使用されることがよくあります。生産される錫全体の約50~70%は、エレクトロニクスおよび電気産業で、携帯電話、タブレット、コンピューター、時計、時計、その他の家庭用電子機器などのさまざまな製品に使用されています。
  • たとえば、電子情報技術産業協会(JEITA)によると、世界のエレクトロニクスおよびIT産業の生産額は2022年に3兆5,366億米ドルと推定され、3兆3,602億米ドルと比較して前年比5%の成長率を記録しました。 2021年には10億米ドルに達します。
  • 世界的にスマートフォンの需要は大幅に増加しています。 TelefonaktiebolagetLM Ericssonによると、世界のスマートフォンの契約数は、2020年の59億2,400万件に対し、2021年には62億5,900万件に達しました。さらに、その契約数は2027年までに76億9,000万件に達すると見込まれており、エレクトロニクス用途での錫の消費が増加します。
  • さらに、アジア太平洋地域におけるエレクトロニクス製品の需要は主に中国、インド、日本から来ています。さらに、中国は、その低い人件費と柔軟な政策により、エレクトロニクスメーカーにとって堅調で有利な市場となっています。中国国家統計局によると、同国のエレクトロニクス製造業の年間付加価値成長率は、前年の7.7%に対し、2021年は15.7%となった。
  • 欧州では、ドイツのエレクトロニクス産業が地域最大です。 ZVEIによると、ドイツのエレクトロおよびデジタル産業の売上高は、2021年通年で1,998億ユーロ(2,363億9,000万米ドル)を占め、2020年と比較して9.8%の成長率を記録しました。さらに、生産に関しては、エレクトロおよびデジタル産業は、業界は2021年に2020年と比較して8.8%の成長率を記録しました。
  • したがって、上記の要因により、エレクトロニクス産業では錫の使用が増加しています。

アジア太平洋が市場を独占する

  • アジア太平洋地域が錫市場を独占していました。中国は世界最大の錫の生産国および消費国の一つです。
  • 錫市場と自動車部門に大きく貢献している自動車産業は、製品の進化に向けた体制を整えており、中国では汚染の深刻化による環境懸念の高まりを受けて、燃費を確保し、排出量を最小限に抑えるための製品の製造に注力しています。国。
  • 錫は、他の金属とともに、燃料タンク、シーラント、配線、ラジエーター、シートクッション、継ぎ目や溶接、ファスナー、ネジ、ナット、ボルト、屋根材など、数多くの自動車用途に使用されています。
  • アジア太平洋地域は、世界で最も価値のある自動車メーカーの本拠地と言われています。中国、インド、日本、韓国などの新興諸国は、収益性を高めるために製造基盤を強化し、効率的なサプライチェーンを構築することに懸命に取り組んできました。
  • 中国は年間売上高と製造生産高の両方で世界最大の自動車市場であり続けています。 OICAによると、2021年の中国の自動車生産台数は合計2,609万台に達し、同時期の2020年と比べて3%増加しました。
  • さらに、インド自動車工業会(SIAM)によると、2021-22年度(2021年4月~2022年3月)のインドの自動車産業の生産台数は、2020年4月~2021年3月の2,265万5,609台に対し、合計2,293万3,230台となった。
  • さらに、錫の他の主要なエンドユーザー産業には、電気および電子機器、重工業、パッケージングなどがあります。中国の情報通信技術(ICT)部門は、中国政府の支援と好ましいデジタル化計画と政策により、過去10年間に急速に成長しました。
  • ただし、このようなすべての要因により、この地域の錫市場は予測期間中に着実に成長すると予想されます。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3か月のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 促進要因
    • 電気自動車市場の需要急増
    • 電気・電子業界でのアプリケーションの増加
  • 抑制要因
    • 代替者の存在
    • その他の抑制要因
  • 業界のバリューチェーン分析
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 消費者の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替製品の脅威
    • 競合の程度
  • 価格分析

第5章 市場セグメンテーション

  • 製品タイプ
    • 金属
    • 合金
    • 化合物
  • 用途
    • はんだ
    • 錫メッキ
    • 化学薬品
    • その他の用途(特殊合金、鉛蓄電池など)
  • エンドユーザー産業
    • 自動車
    • エレクトロニクス
    • 包装(食品および飲料)
    • ガラス
    • その他のエンドユーザー産業
  • 地域
    • 生産分析
      • オーストラリア
      • ボリビア
      • ブラジル
      • ビルマ
      • 中国
      • コンゴ(キンシャサ)
      • インドネシア
      • マレーシア
      • ペルー
      • ベトナム
      • 他の国々
    • 消費分析
      • アジア太平洋
      • 中国
      • インド
      • 日本
      • 韓国
      • その他アジア太平洋地域
      • 北米
      • 米国
      • メキシコ
      • カナダ
      • 欧州
      • ドイツ
      • 英国
      • フランス
      • イタリア
      • オーストリア
      • その他欧州
      • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他南米
      • 中東とアフリカ
      • 南アフリカ
      • アラブ首長国連邦
      • その他中東とアフリカ

第6章 競合情勢

  • 合併と買収、合弁事業、コラボレーション、および契約
  • 市場シェア(%)**/ランキング分析
  • 有力企業が採用した戦略
  • 企業プロファイル
    • ArcelorMittal
    • Aurubis AG
    • Avalon Advanced Materials
    • Indium Corporation
    • Jiangxi New Nanshan Technology Co. Ltd
    • Malaysia Smelting Corporation Berhad
    • MINSUR
    • Thailand Smelting and Refining Co., Ltd.
    • Timah
    • Yunnan Chengfeng Non-ferrous Metals Co. Ltd
    • Yunnan Tin Industry Group(Holdings)Co., Ltd.

第7章 市場機会と将来の動向

  • 錫のリサイクルに注力
目次
Product Code: 53430

The Tin Market size is estimated at 418.40 kilotons in 2024, and is expected to reach 475.46 kilotons by 2029, growing at a CAGR of 2.59% during the forecast period (2024-2029).

Tin - Market

The market was negatively affected due to COVID-19 in 2020, thus affecting the market growth. However, the tin industry recovered COVID-19 outbreak, with imports of tin concentrate returning to normal levels. Thus, driving the market during the forecast period,

Key Highlights

  • Over the medium term, surging demand from the electric vehicle market and increasing applications in the electrical and electronics industry are expected to drive the market during the forecast period.
  • The availability of substitutes like aluminum and tin-free steel for producing metallic products like containers is hindering the market's growth.
  • Shifting focus toward recycling tin is expected to create opportunities for the market in the coming years.
  • The Asia-Pacific region is expected to dominate the market, and it is also expected to witness the highest CAGR during the forecast period.

Tin Market Trends

Electronic Segment to Dominate the Market Growth

  • Tin is used in the electronics industry as a solder and is often used in various purities and alloys, generally with lead and indium. About 50-70% of the overall tin produced is used in the electronics and electrical industry in various products, such as mobiles, tablets, computers, watches, clocks, and other consumer electronic devices.
  • For instance, according to the Japan Electronics and Information Technology Industries Association (JEITA), the production by the global electronics and IT industry was estimated at USD 3,536.6 billion in 2022, registering a growth rate of 5% year on year, compared to USD 3,360.2 billion in 2021.
  • Globally, the demand for smartphones is increasing at a significant rate. According to TelefonaktiebolagetLM Ericsson, smartphone subscriptions accounted for 6,259 million in 2021 globally, compared to 5,924 million in 2020. Moreover, the subscription is likely to reach 7,690 million by 2027, enhancing the consumption of tin from electronics applications.
  • Furthermore, the demand for electronics products in the Asia-Pacific region majorly comes from China, India, and Japan. Furthermore, China is a robust and favorable market for electronics producers, owing to the country's low labor cost and flexible policies. According to the National Bureau of Statistics of China, the annual growth rate of value added in the electronics manufacturing industry in the country accounted for 15.7% in 2021, compared to 7.7% in the previous year.
  • In Europe, the German electronics industry is the largest in the region. According to the ZVEI, Germany's electro and digital industry turnover accounted for EUR 199.8 billion (USD 236.39 billion) in the full-year 2021, witnessing a growth rate of 9.8% compared to 2020. Furthermore, in terms of production, the electro and digital industry registered a growth rate of 8.8% in 2021 compared to 2020.
  • Hence, due to the factors mentioned above, the use of tin is increasing in the electronics industry.

Asia-Pacific to Dominate the Market

  • The Asia-Pacific region dominated the tin market. China is one of the largest producers and consumers of tin globally.
  • The automotive industry, one of the major contributors to the tin market and the automotive sector, has been shaping up for product evolution, with China focusing on manufacturing products to ensure fuel economy and minimize emissions owing to the growing environmental concerns due to mounting pollution in the country.
  • Tin, along with other metals, is used in numerous automotive applications, including fuel tanks, sealants, wiring, radiator, seat cushions, seams and welds, fasteners, screws, nuts, bolts, and roofing.
  • The Asia-Pacific region is referred to as a home to some of the world's most valuable vehicle manufacturers. Developing countries such as China, India, Japan, and South Korea have been working hard to strengthen the manufacturing base and develop efficient supply chains for greater profitability.
  • China continues to be the world's largest automotive market by both annual sales and manufacturing output. According to OICA, the vehicle production in China reached a total of 26.09 million units in 2021 which is an increase of 3% over 2020 for the same period.
  • Moreover, in India, according to the Society of Indian Automobile Manufacturers (SIAM), during FY 2021-22 (April 2021 to March 2022), the country's automotive industry produced a total of 22,933,230 vehicles compared to 22,655,609 units during April 2020 to March 2021.
  • In addition, the other major end-user industries for tin include electrical and electronics, and heavy engineering, packaging. China's information and communication technology (ICT) sector has grown at a rapid pace in the past decade, owing to the support of the Chinese government and favorable digitization plans and policies.
  • However, due to all such factors, the market for tin in the region is expected to have steady growth during the forecast period.

Tin Industry Overview

The tin market is highly consolidated, with the five major producers accounting for more than 60% of the global market. Some of the major players in the market (in no particular order) include Yunnan Tin Industry Group (Holdings) Co., Ltd., Timah, MINSUR, Malaysia Smelting Corporation Berhad, and Yunnan Chengfeng Nonferrous Metals Co. Ltd., among others.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Drivers
    • 4.1.1 Surging Demand from the Electric Vehicle Market
    • 4.1.2 Increasing Applications in the Electrical and the Electronics Industry
  • 4.2 Restraints
    • 4.2.1 Presence of Subsitutes
    • 4.2.2 Other Restraints
  • 4.3 Industry Value Chain Analysis
  • 4.4 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.4.1 Threat of New Entrants
    • 4.4.2 Bargaining Power of Consumers
    • 4.4.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.4.4 Threat of Substitute Products
    • 4.4.5 Degree of Competition
  • 4.5 Price Analysis

5 MARKET SEGMENTATION (Market Size by Volume)

  • 5.1 Product Type
    • 5.1.1 Metal
    • 5.1.2 Alloy
    • 5.1.3 Compounds
  • 5.2 Application
    • 5.2.1 Solder
    • 5.2.2 Tin Plating
    • 5.2.3 Chemicals
    • 5.2.4 Other Applications (Specialized Alloys, Lead-acid Batteries, and Others)
  • 5.3 End-user Industry
    • 5.3.1 Automotive
    • 5.3.2 Electronics
    • 5.3.3 Packaging (Food and Beverage)
    • 5.3.4 Glass
    • 5.3.5 Other End-user Industries
  • 5.4 Geography
    • 5.4.1 Production Analysis
      • 5.4.1.1 Australia
      • 5.4.1.2 Bolivia
      • 5.4.1.3 Brazil
      • 5.4.1.4 Burma
      • 5.4.1.5 China
      • 5.4.1.6 Congo (Kinshasa)
      • 5.4.1.7 Indonesia
      • 5.4.1.8 Malaysia
      • 5.4.1.9 Peru
      • 5.4.1.10 Vietnam
      • 5.4.1.11 Other Countries
    • 5.4.2 Consumption Analysis
      • 5.4.2.1 Asia-Pacific
      • 5.4.2.1.1 China
      • 5.4.2.1.2 India
      • 5.4.2.1.3 Japan
      • 5.4.2.1.4 South Korea
      • 5.4.2.1.5 Rest of Asia-Pacific
      • 5.4.2.2 North America
      • 5.4.2.2.1 United States
      • 5.4.2.2.2 Mexico
      • 5.4.2.2.3 Canada
      • 5.4.2.3 Europe
      • 5.4.2.3.1 Germany
      • 5.4.2.3.2 United Kingdom
      • 5.4.2.3.3 France
      • 5.4.2.3.4 Italy
      • 5.4.2.3.5 Austria
      • 5.4.2.3.6 Rest of Europe
      • 5.4.2.4 South America
      • 5.4.2.4.1 Brazil
      • 5.4.2.4.2 Argentina
      • 5.4.2.4.3 Rest of South America
      • 5.4.2.5 Middle East and Africa
      • 5.4.2.5.1 South Africa
      • 5.4.2.5.2 United Arab Emirates
      • 5.4.2.5.3 Rest of Middle East & Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Mergers and Acquisitions, Joint Ventures, Collaborations, and Agreements
  • 6.2 Market Share(%)**/Ranking Analysis
  • 6.3 Strategies Adopted by Leading Players
  • 6.4 Company Profiles
    • 6.4.1 ArcelorMittal
    • 6.4.2 Aurubis AG
    • 6.4.3 Avalon Advanced Materials
    • 6.4.4 Indium Corporation
    • 6.4.5 Jiangxi New Nanshan Technology Co. Ltd
    • 6.4.6 Malaysia Smelting Corporation Berhad
    • 6.4.7 MINSUR
    • 6.4.8 Thailand Smelting and Refining Co., Ltd.
    • 6.4.9 Timah
    • 6.4.10 Yunnan Chengfeng Non-ferrous Metals Co. Ltd
    • 6.4.11 Yunnan Tin Industry Group (Holdings) Co., Ltd.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

  • 7.1 Shifting Focus toward Recycling of Tin