デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1444721

自動マテリアルハンドリング(AMH):市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024~2029年)

Automated Material Handling (AMH) - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 249 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=155.86円
自動マテリアルハンドリング(AMH):市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024~2029年)
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 249 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

自動マテリアルハンドリング市場規模は、2024年に703億5,000万米ドルと推定され、2029年までに1,262億米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に12.40%のCAGRで成長します。

自動マテリアルハンドリング(AMH)-市場

テクノロジーの進歩の高まり、人件費の上昇と安全性への懸念、製造会社および倉庫運営会社の効率と生産性の向上、世界の製造業の大幅な回復、産業における自動化の需要の高まり、製造ユニットおよび倉庫施設におけるロボットの需要の高まり、および新興市場は、自動マテリアルハンドリング市場の成長を推進する重要な要因のほんの一部にすぎません。さらに、予測期間を通じて、世界の自動マテリアルハンドリング市場はサプライチェーン業務のデジタル化拡大の恩恵を受けるでしょう。この拡張は、注文のカスタマイズとパーソナライゼーションの増加によって補完されます。

主なハイライト

  • 自動マテリアルハンドリング(AMH)システムは、製造エリア、倉庫、小売店、空港、流通、物流センターのさまざまな場所に資材を効率的に移送するのに役立ちます。これらのシステムは、同じベイ内、製造エンドの反対側の部門、または2つの別々の建物間で材料をある場所から別の場所に移送するのに役立ちます。 AMHシステムは、製造実行システム(MES)によって提供されるルートまたはパスを使用します。これらの車両では、光学式文字認識(OCR)、バーコード、RFID、超広帯域屋内追跡、および材料の位置を特定するための近距離無線通信を使用して、材料の識別が行われます。
  • 過去70年間にわたり、マテリアルハンドリングはさまざまな変化を遂げ、業界の見通しを変えてきました。マテリアルハンドリング機械やロボットは個人の労働者に取って代わりました。この変革により、多くの産業が成長し、特に自動車産業は10倍の成長を遂げました。
  • カナダで開発されたインダストリー4.0のイノベーションと次世代の製造能力は、さまざまな業界や気候条件にわたって製品やコンポーネントの設計、提供、保守の方法を変えています。ロボット工学、オートメーション、および積層造形(3Dプリンティング)などのテクノロジーは、eコマース、自動車、農業、製薬などのカナダの産業で広範囲に応用されています。カナダのイノベーターは、国内および競争の激しい世界市場向けに、技術的に複雑で付加価値の高い製品を包括的に生産し、強化された実践方法を共有し、高度なオートメーション技術の未来を形作るコラボレーションの基礎を築いています。
  • AGVの最初の形式は1953年に使用されましたが、いくつかの緩和要因(コストが成長を妨げる重要な要因)により、AGVはすべての生産/倉庫会社に広く普及することができていません。一般的な搬送車の平均価格は、約60,000~100,000米ドルと予想されます。同時に、ナビゲーション補助装置、センサー、安全装置、通信コンポーネントを備えた統合システムは、はるかに高価になる可能性があります。高い初期価格とメンテナンスの問題は、調査対象の市場に悪影響を及ぼし続けています。大手企業は、イノベーションや研究開発活動に影響が及ばないようにしながら、総コストを抑制するために協力してきました。
  • COVID-19感染症のパンデミックにより、さまざまな分野での自動化導入の状況が複雑になりました。社会的距離と非接触操作という独自の課題を持ち込むことにより、標準的な操作手順が変更されました。組織は従業員を制限し、増大する需要に対応することを余儀なくされました。COVID-19の発生により、2020年以来米国で複数の労働者が感染しており、最前線に立つ企業は新たな安全プロセスの導入を余儀なくされています。ウイルスの蔓延は食品生産施設などの閉鎖を正当化するほど深刻だが、他の複数の企業は新たな健康対策を追加することで営業を継続できています。

自動マテリアルハンドリング(AMH)市場動向

インダストリー4.0への投資が市場の成長を大きく推進

  • この市場は、各国がインダストリー4.0およびIoTテクノロジーを採用することによって起こっている発展によって牽引されています。ロボット工学の使用により、インダストリー4.0はマテリアルハンドリングの方法に革命をもたらしています。倉庫や物流施設では、ロボット工学の普及が進んでいます。注文のピッキングと梱包、トラックへの積み下ろし、さらには倉庫の床の清掃に加えて、これらの活動にも使用できます。ロボット工学により、職場の精度と生産性の両方を向上させることができます。ロボットにより、必要な手作業の量が減り、企業はコストを節約することもできます。
  • たとえば、倉庫は巨大であるため、従業員はSKUを見つけて注文を梱包および出荷地域に届けるためにかなりの距離を歩かなければなりません。平均的な倉庫では毎年、不必要な歩行やその他の動作で6.9週間を無駄にしており、これは2億6,500万時間の作業に相当し、43億米ドルのコストがかかります。協働ロボットは、選択プロセスの各段階で、機能エリア間の長時間の歩行の必要性も最小限に抑えます。マテリアルハンドリング機器の注文の増加は、調査対象の市場を大きく牽引するでしょう。
  • さらに、ロボット工学、オートメーション、および積層造形(3Dプリンティング)などのテクノロジーは、eコマース、自動車、農業、製薬などのカナダの産業で広範囲に応用されています。カナダのイノベーターは、国内および競争の激しい世界市場向けに、技術的に複雑で付加価値の高い製品を包括的に生産し、強化された実践方法を共有し、高度なオートメーション技術の未来を形作るコラボレーションの基礎を築いています。
  • さらに、ドイツは、自律性、相互運用性、持続可能性という3つの戦略的活動分野におけるインダストリー4.0の2030年ビジョンにも焦点を当てています。この2030年のビジョンでは、インダストリー4.0プラットフォームの利害関係者が、デジタルエコシステムを形成するための総合的なアプローチを提示しています。目標は、特定の状況とドイツの産業基盤の確立された強みに基づいて、オープンなエコシステム、多様性を強調し、すべての市場利害関係者間の競合をサポートする、社会市場経済の要求に基づく将来のデータエコノミーのフレームワークを作成することです。オートメーション市場。
  • さらに、買収プログラムにおける政府の強力な支援により、中国はインダストリー4.0への移行を可能にしました。たとえば、中国に本拠を置く産業用ロボットメーカーであるシアスンは中国科学院と提携しており、中国科学院は政府とさらにつながりがあります。この国では、さまざまな企業による産業用制御システムの導入が注目に値します。先進的なシステムにより工場での生産が容易になります。これは、企業が肉体労働に依存することから、施設の自動化を可能にする高度な技術ベースのシステムに徐々に移行していることも示しています。
  • 調査対象の市場に影響を与える重要な動向は、スマート製造慣行に焦点を当てていることです。 IBEFのデータによると、インド政府は2025年までに国内総生産(GDP)に占める製造業の生産額の寄与度を16%から25%に引き上げるという野心的な目標を設定しました。 Smart Advanced Manufacturing and Rapid Transformation Hub(SAMARTH)Udyog Bharat 4.0イニシアチブは、インドの製造業界におけるインダストリー4.0に対する意識を高め、利害関係者が自動化マテリアルハンドリングに関連する課題に対処できるようにすることを目的としています。

アジア太平洋は最も急成長する市場になると予想される

  • 中国は、アジア太平洋地域におけるAMH市場の成長に大きく貢献してきました。製造、自動車、eコマースなどの業界全体でAMH製品の需要が増加しており、市場の成長を促進しています。中国は膨大な人口を擁し、産業政策を推進しています。 PPPベースで測定すると、この10年間でこの国は世界最大の経済大国となり、世界最大の輸出国および貿易国となった。この国は現在、製造業と建設主導の経済から消費者主導の経済へ移行しつつあります。
  • 中国国家統計局によると、2022年の中国の消費者製品市場における小売総売上高は約43兆9,733億元だった。中国のオンライン購入者数は2006年の3,400万人未満から2022年には8億4,500万人以上に急速に増加し、中国のeコマースが可能になった。コマースビジネスが急増します。したがって、eコマースの成長に伴い、マテリアルハンドリング機器の需要は予測される数年間で増加する可能性があります。
  • 日本は主に製造業の国です。他の先進国では10%近くであるのに対し、同国の製造業は名目GDPに20%近く貢献しています。 IMFによると、同国の製造業はICT導入の増加により、サービス業に比べて大幅な産業生産性の向上を達成したといいます。自動車およびエレクトロニクス部門は、国内で最も生産性の高い製造部門です。
  • 政府によるインフラ投資の増加と「Make in India」構想と相まって産業界からの投資がAMHシステムの需要を促進すると予想されています。インド政府は、国内総生産(GDP)に占める製造業の割合を2018年の17%から2022年までに25%に高めることを目指しています。そのため、製造業者はこの目標を達成するためにインダストリー4.0やその他のデジタル技術を取り入れることが期待されています。
  • 韓国は第4次産業革命を採用しました。韓国ではスマートファクトリーが最も重要な分野の一つとなると思われます。韓国は2022年までに3万か所のスマートファクトリーを建設する計画です。韓国政府は、古い企業がカーボンニュートラルなスマート工場になるのを支援する支援プログラムを設立しました。韓国の工場をスマートファクトリーに転換したい企業は、中2レベルに達した場合、韓国政府から36万米ドルの資金援助を受けることができます。さらに、中レベル1に到達すると180,000米ドルが授与されます。これらのスマートファクトリーは、製造現場で使用される完全に統合された自動化システムになります。自動化ソリューションもマテリアルハンドリングおよび保管ソリューションの自動化に続くものであり、調査対象の市場を後押しすることになります。

自動マテリアルハンドリング(AMH)業界の概要

自動マテリアルハンドリング(AMH)市場は本質的に競争が激しいです。製品の発売、研究開発、パートナーシップや買収などの高額な費用は、市場の主要企業が激しい競合を維持するために採用する主要な成長戦略です。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3か月のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場洞察

  • 市場概要
  • 業界のバリューチェーン分析
  • 業界の魅力-ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 消費者の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の激しさ
    • 代替製品の脅威
  • COVID-19の市場への影響

第5章 市場力学

  • 市場促進要因
    • 市場の成長を促進する段階的な技術進歩
    • インダストリー4.0への投資がオートメーションとマテリアルハンドリングの需要を促進
    • eコマース分野の急成長
  • 市場の課題
    • 初期設備コストが高い
    • 熟練した労働力の不足

第6章 市場セグメンテーション

  • 製品タイプ別
    • ハードウェア
    • ソフトウェア
    • サービス
  • 機器の種類別
    • 移動ロボット
      • 無人搬送車(AGV)
      • 自律移動ロボット(AMR)
    • 自動保管・検索システム
      • 固定通路
      • カルーセル
      • 垂直リフトモジュール
    • 自動コンベヤ
      • ベルト
      • ローラー
      • パレット
      • オーバーヘッド
    • パレタイザー
      • 従来型
      • ロボット
    • 仕分けシステム
  • エンドユーザー別
    • 空港
    • 自動車
    • 飲食品
    • 小売/倉庫/配送センター/物流センター
    • 一般製造業
    • 医薬品
    • 郵便と小包
    • その他のエンドユーザー
  • 地域別
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
    • 欧州
      • 英国
      • ドイツ
      • フランス
      • イタリア
      • スペイン
      • その他欧州
    • アジア太平洋
      • 中国
      • 日本
      • インド
      • その他アジア太平洋地域
    • ラテンアメリカ
      • ブラジル
      • メキシコ
      • その他ラテンアメリカ
    • 中東とアフリカ
      • アラブ首長国連邦
      • サウジアラビア
      • 南アフリカ
      • その他中東およびアフリカ

第7章 競合情勢

  • 企業プロファイル
    • Daifuku Co. Ltd
    • Kardex Group
    • KION Group AG
    • JBT Corporation
    • Jungheinrich AG
    • TGW Logistics Group GmbH
    • SSI Schaefer AG
    • KNAPP AG
    • Mecalux SA
    • System Logistics SpA
    • Viastore Systems GmbH
    • BEUMER Group GmbH &Co. KG
    • Interroll Holding AG
    • WITRON Logistik
    • Siemens AG
    • KUKA AG
    • Honeywell Intelligrated Inc.(Honeywell International Inc.)
    • Murata Machinery Ltd
    • Toyota Industries Corporation
    • Visionnav Robotics
    • Dearborn Mid-West Company

第8章 投資分析

第9章 市場の将来

目次
Product Code: 53959

The Automated Material Handling Market size is estimated at USD 70.35 billion in 2024, and is expected to reach USD 126.20 billion by 2029, growing at a CAGR of 12.40% during the forecast period (2024-2029).

Automated Material Handling (AMH) - Market

The rising technological advancements, rising labor costs and safety concerns, rising efficiency and productivity of manufacturing and warehouse operating companies, a significant recovery in global manufacturing, growing demand for automation in industries, rising demand for robots in manufacturing units and warehousing facilities, and rising emerging markets are just a few of the key factors driving the growth of the automated material handling market. Additionally, throughout the projection period, the global automated material handling market would benefit from the expanding digitization of supply chain operations. This expansion will be complemented by increasing order customization and personalization.

Key Highlights

  • Automated material handling (AMH) systems help efficiently transfer materials to different places in the manufacturing area, warehouse, retail shops, airports, distribution, and logistics centers. These systems help transfer materials from one place to another within the same bay, department opposite manufacturing ends, or between two separate buildings. An AMH system uses a route or path provided by the Manufacturing Execution System (MES). Material identification is made by these vehicles using optical character recognition (OCR), barcode, RFID, ultra-wideband indoor tracking, and near-field communication for locating the position of materials.
  • Over the last 70 years, material handling has undergone various transformations that have changed the industry's outlook. Material-handling machines and robots have replaced individual workers. Owing to this transformation, many industries have grown, especially the automotive industry, which has experienced a 10-fold growth.
  • Industry 4.0 innovations and next-generation manufacturing capabilities developed in Canada are changing the way products and components are designed, delivered, and maintained across various industries and climate conditions. Robotics, automation, and technologies like additive manufacturing (3D printing) have a wide range of applications in Canadian industries, such as e-commerce, automotive, agriculture, and pharmaceuticals. Canadian innovators are producing a comprehensive range of technologically complex, increased-value products for domestic and competitive global markets, sharing enhanced practices and laying the groundwork for collaborations that shape the future of advanced automation technologies.
  • Although the first form of AGV was used in 1953, AGVs have been mostly unable to gain widespread adoption across all the production/warehousing firms due to several mitigating factors (cost being a significant factor impeding growth). The average price of a typical guided vehicle is expected to be around USD 60,000-100,000. At the same time, an integrated system equipped with navigation aids, sensors, safety equipment, and communication components could be much more expensive. The high initial prices and maintenance issues continue to have an adverse impact on the market studied. Major companies have concerted efforts to keep the total costs in check while ensuring that innovation and R&D activities remain unaffected.
  • The COVID-19 pandemic complicated the situation of automation adoption in various sectors. It has changed the standard operating procedure by bringing in unique challenges of social distancing and contactless operation. Organizations were forced to limit their workforce and deal with the increasing demand. The COVID-19 outbreak has infected several workers in the United States since 2020, leading companies on the front lines to implement new safety processes. While the spread of the virus has been severe enough to warrant shutdowns, for instance, food production facilities, multiple other businesses have been able to continue operations with the addition of new health measures.

Automated Material Handling (AMH) Market Trends

Industry 4.0 Investments Significantly Drive the Market Growth

  • The market is driven by the developments occurring due to countries adopting Industry 4.0 and IOT technologies. Through the use of robotics, industry 4.0 is revolutionizing how material handling is done. In warehouses and distribution facilities, robotics is becoming more and more prevalent. In addition to picking and packaging orders, loading and unloading trucks, and even cleaning the warehouse floor, they can also be employed for these activities. Workplace accuracy and productivity can both be enhanced by robotics. Robots can also enable company save money by lowering the quantity of necessary manual work.
  • For instance, as warehouses are huge, associates must walk considerable distances to locate SKUs and deliver orders to the packing and shipping regions. Every year, an average warehouse wastes 6.9 weeks on unnecessary walking and other movements, equating to 265 million hours of work at the cost of USD 4.3 billion. During each stage of the selection process, collaborative robots also minimize the need for extended walks between functional areas. The rise in material handling equipment orders will significantly drive the studied market.
  • Moreover, robotics, automation, and technologies like additive manufacturing (3D printing) have a wide range of applications in Canadian industries such as e-commerce, automotive, agriculture, and pharmaceuticals. Canadian innovators are producing a comprehensive range of technologically complex, increased-value products for domestic and competitive global markets, sharing enhanced practices and laying the groundwork for collaborations that shape the future of advanced automation technologies.
  • Moreover, Germany is also focused on the 2030 vision for Industry 4.0 in three strategic fields of action: Autonomy, Interoperability, and Sustainability. In this 2030 vision, the stakeholders of the platform Industry 4.0 presents a holistic approach to shaping the digital ecosystem. The goal is to create a framework for a future data economy that is by the demands of a social market economy, emphasizing open ecosystems, diversity, and supporting competition between all market stakeholders based on the specific situation and established strengths of the German industry base for the automation market.
  • Furthermore, the government's strong support in the acquisition program has enabled China to move toward Industry 4.0. For instance, Siasun, a China-based industrial robot maker, has affiliations with the Chinese Academy of Sciences, which is further linked to the government. The country's adoption of industrial control systems by various companies is a notable trend. The advanced systems allow ease of production in factories. This also points to the gradual shift of companies from depending on manual labor to advanced technology-based systems that will enable the facility's automation.
  • A significant trend impacting the market studied is the focus on smart manufacturing practices. According to the data from IBEF, the Government of India set an ambitious target of increasing manufacturing output contribution to 25% of the Gross Domestic Product (GDP) by 2025 from 16%. The Smart Advanced Manufacturing and Rapid Transformation Hub (SAMARTH) Udyog Bharat 4.0 initiative aim to enhance awareness about Industry 4.0 within the Indian manufacturing industry and enable stakeholders to address challenges related to automation material handling.

Asia-Pacific is Expected to be the Fastest Growing Market

  • China has been a prominent contributor to the growth of the AMH market in the Asia-Pacific region. The increasing demand for AMH products across industries, such as manufacturing, automotive, and e-commerce, boosts the market's growth. China has a vast population and pursues an industrial policy. Measured on the PPP basis, the country became the global largest economy and the global largest exporter and trader during the current decade. The country is currently transitioning from a manufacturing and construction-led economy to a consumer-led economy.
  • According to China's National Bureau of Statistics, total retail sales in China's consumer products market were around CNY 43,973.3 billion in 2022. The number of Chinese online buyers has risen rapidly from under 34 million in 2006 to over 845 million in 2022, enabling China's e-commerce business to proliferate. Hence, with growing e-commerce, the demand for material-handling equipment will likely rise in the forecasted years.
  • Japan is predominantly a manufacturing nation. Its manufacturing industry contributes close to 20% to the nominal GDP, whereas it is close to 10% for other developed countries. According to the IMF, the country's manufacturing sector has achieved significant industrial productivity gains over the services sector, owing to the increased adoption of ICT. The automotive and electronics sectors are the most productive manufacturing sectors in the country.
  • An increase in infrastructure investment by the government and investments from industries coupled with the 'Make in India' initiative is expected to drive AMH systems' demand. The Government of India aims to increase the manufacturing sector's share of the gross domestic product (GDP) to 25% by 2022, from 17% in 2018. Thus, manufacturers are expected to incorporate Industry 4.0 and other digital technologies to achieve this target.
  • South Korea adopted the 4th Industrial Revolution. In Korea, smart factories will be one of the most important fields. By 2022, South Korea plans to construct 30,000 smart factories. The government of South Korea established a support program to help old companies become carbon-neutral smart factories. Those wishing to transform their factories in Korea into smart factories will receive USD 360,000 in financial assistance from the Korean government if they reach medium two levels. In addition, USD 180,000 will be awarded for reaching medium one levels. These Smart Factories will be fully integrated, automated systems that will be employed in manufacturing. The automated solutions will also follow automation for material handling and storage solutions, which will boost the studied market.

Automated Material Handling (AMH) Industry Overview

The automated material handling (AMH) market is highly competitive in nature. Product launches, high expenses on research and development, partnerships and acquisitions, etc., are the prime growth strategies adopted by the key players in the market to sustain the intense competition.

In August 2022, Interroll opened a new plant in Suzhou during its 20th anniversary year in China. After two decades of success in the Chinese material-handling market, Interroll has now fully prepared for future opportunities in the Asia-Pacific and China by putting a new plant in Suzhou, China, into full operation, effectively doubling production capacities.

In February 2022, KION Group launched the European research project IMOCO. The project could aim to facilitate intelligent trucks to navigate autonomously in a warehouse or factory. IMOCO, which stands for 'intelligent motion control,' is devoted to the safe usage of mobile robotic systems in fast-moving intralogistics environments.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Industry Value Chain Analysis
  • 4.3 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2 Bargaining Power of Consumers
    • 4.3.3 Threat of New Entrants
    • 4.3.4 Intensity of Competitive Rivalry
    • 4.3.5 Threat of Substitute Products
  • 4.4 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET DYNAMICS

  • 5.1 Market Drivers
    • 5.1.1 Incremental Technological Advancements aiding Market Growth
    • 5.1.2 Industry 4.0 Investments driving the Demand for Automation and Material Handling
    • 5.1.3 Rapid Growth of E-commerce Sector
  • 5.2 Market Challenges
    • 5.2.1 High Initial Equipment Cost
    • 5.2.2 Unavailability for Skilled Workforce

6 MARKET SEGMENTATION

  • 6.1 By Product Type
    • 6.1.1 Hardware
    • 6.1.2 Software
    • 6.1.3 Services
  • 6.2 By Equipment Type
    • 6.2.1 Mobile Robots
      • 6.2.1.1 Automated Guided Vehicle (AGV)
      • 6.2.1.2 Autonomous Mobile Robot (AMR)
    • 6.2.2 Automated Storage and Retrieval System
      • 6.2.2.1 Fixed Aisle
      • 6.2.2.2 Carousel
      • 6.2.2.3 Vertical Lift Module
    • 6.2.3 Automated Conveyor
      • 6.2.3.1 Belt
      • 6.2.3.2 Roller
      • 6.2.3.3 Pallet
      • 6.2.3.4 Overhead
    • 6.2.4 Palletizer
      • 6.2.4.1 Conventional
      • 6.2.4.2 Robotic
    • 6.2.5 Sortation System
  • 6.3 By End User
    • 6.3.1 Airport
    • 6.3.2 Automotive
    • 6.3.3 Food And Beverages
    • 6.3.4 Retail/Warehousing/Distribution Centers/Logistic Centers
    • 6.3.5 General Manufacturing
    • 6.3.6 Pharmaceuticals
    • 6.3.7 Post and Parcel
    • 6.3.8 Other End Users
  • 6.4 By Geography
    • 6.4.1 North America
      • 6.4.1.1 United States
      • 6.4.1.2 Canada
    • 6.4.2 Europe
      • 6.4.2.1 United Kingdom
      • 6.4.2.2 Germany
      • 6.4.2.3 France
      • 6.4.2.4 Italy
      • 6.4.2.5 Spain
      • 6.4.2.6 Rest of Europe
    • 6.4.3 Asia-Pacific
      • 6.4.3.1 China
      • 6.4.3.2 Japan
      • 6.4.3.3 India
      • 6.4.3.4 Rest of Asia-Pacific
    • 6.4.4 Latin America
      • 6.4.4.1 Brazil
      • 6.4.4.2 Mexico
      • 6.4.4.3 Rest of Latin America
    • 6.4.5 Middle-East and Africa
      • 6.4.5.1 United Arab Emirates
      • 6.4.5.2 Saudi Arabia
      • 6.4.5.3 South Africa
      • 6.4.5.4 Rest of Middle East and Africa

7 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 7.1 Company Profiles
    • 7.1.1 Daifuku Co. Ltd
    • 7.1.2 Kardex Group
    • 7.1.3 KION Group AG
    • 7.1.4 JBT Corporation
    • 7.1.5 Jungheinrich AG
    • 7.1.6 TGW Logistics Group GmbH
    • 7.1.7 SSI Schaefer AG
    • 7.1.8 KNAPP AG
    • 7.1.9 Mecalux SA
    • 7.1.10 System Logistics SpA
    • 7.1.11 Viastore Systems GmbH
    • 7.1.12 BEUMER Group GmbH & Co. KG
    • 7.1.13 Interroll Holding AG
    • 7.1.14 WITRON Logistik
    • 7.1.15 Siemens AG
    • 7.1.16 KUKA AG
    • 7.1.17 Honeywell Intelligrated Inc. (Honeywell International Inc.)
    • 7.1.18 Murata Machinery Ltd
    • 7.1.19 Toyota Industries Corporation
    • 7.1.20 Visionnav Robotics
    • 7.1.21 Dearborn Mid-West Company

8 INVESTMENT ANALYSIS

9 FUTURE OF THE MARKET