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市場調査レポート
商品コード
1645062
家庭用オーブントースター:市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2025~2030年)Residential Toaster Ovens - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030) |
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カスタマイズ可能
適宜更新あり
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家庭用オーブントースター:市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2025~2030年) |
出版日: 2025年01月05日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 2~3営業日
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家庭用オーブントースター市場規模は2025年に6億6,988万米ドルと推定され、予測期間(2025-2030年)のCAGRは6.52%で、2030年には9億1,866万米ドルに達すると予測されます。
食品を素早く便利に調理する家電製品に対する需要の増加は、社会人の増加と多忙なライフスタイルによるものです。ベンダーは、有職消費者に時間効率の良い製品の需要をもたらそうとしています。家庭用オーブントースターには、インテリジェントな接続機能や利用しやすいクリーニング機能など、複数のオプションが付属しているため、高い需要があります。
家庭用オーブントースター市場を牽引する主な要因は、ファーストフード店やレストラン、コーヒーショップ、クイックサービス・レストラン、カフェの数が増加していることと、素早く調理できる手軽さです。雇用水準が上昇し、可処分所得が増加し、生活水準が変化すると、働く女性が増加し、台所で過ごす時間が減るため、家庭用オーブントースターの需要が増加します。食事はレストランやホテル、ベーカリーに頼ることになります。
オーブントースターの不適切な取り扱いは、子供にも大人にも怪我をさせる可能性があります。そこで、メーカーは自動シャットオフ機能付きのトースターを製造し、プログラムされたタイマー設定に従って自動的にシャットダウンすることで、子どもたちの偶発的なリスクを大幅に減らしています。また、家庭用オーブントースターは安全性を高めるため、耐火配線になっています。
店舗型小売店が苦戦し、顧客が店舗で過ごす時間が長くなっていることから、オンライン・ショッピングの需要が高まっています。消費者は、従来の店舗での購入よりもオンライン・チャネルを好んでいます。なぜなら、オンライン・チャネルは資金調達が容易であり、FlipkartやAmazonのようなオンライン・プラットフォームから多くの割引を利用できるからです。すべての消費者にとって、オンライン・チャネルは商品を購入する重要な手段となっています。オンライン・チャネルを通じて、消費者は様々な商品を調べ、価格を比較し、時間をかけずに商品を選ぶことができます。このように、オンライン・チャネルでの売上高は、家庭用オーブントースター市場を牽引しています。
北米は世界市場で大きなシェアを占めています。家庭用オーブントースターの需要増加は、労働人口の増加によるものです。労働人口の増加により、素早く調理ができ、従来のガスオーブンに比べて掃除やメンテナンスの手間が省ける家電製品が求められています。家庭用オーブントースターの利点に関する消費者の意識は、北米では他の地域よりも高いです。例えば、ハミルトン・ビーチのようなブランドは、技術的に進歩し、色、デザイン、形などの美的機能を改善した家庭用オーブントースターを提供しています。したがって、これらの特徴は北米の家庭用オーブントースター市場の需要を増加させる。
家庭用オーブントースター市場は細分化されています。家庭用オーブントースター・メーカーは、特定の製品カテゴリーからの収益を増やすために、カスタマイズされた革新的な製品の開発に注力しています。また、デジタル・プラットフォームを通じて販売を促進するため、オンライン・マーケティング・キャンペーンにも投資しています。各社はまた、省エネのためのソリューションを提供するため、エネルギー効率の高い家電製品にも注力しています。主なプレーヤーは、AB Electrolux、Bajaj Electricals Ltd、Brentwood Appliance Inc、Breville Pty Ltd、De Longhi SpAです。
The Residential Toaster Ovens Market size is estimated at USD 669.88 million in 2025, and is expected to reach USD 918.66 million by 2030, at a CAGR of 6.52% during the forecast period (2025-2030).
The increased demand for home appliances that help cook food quickly and conveniently is due to the growing number of working professionals and busy lifestyles. Vendors are trying to bring demand for time-efficient products among employed consumers. There is a high demand for residential toaster ovens because they come with multiple options, like intelligent connectivity and accessible cleaning features.
The primary factors that drive the residential toaster oven market are the rising number of fast food outlets and restaurants, coffee shops, quick service restaurants, and cafes, as well as the ease of fast cooking. As employment levels increase, disposable income increases, and the change in living standards increases the demand for residential toaster ovens because working women are growing and have less time to spend in the kitchen. They depend on restaurants, hotels, and bakeries for the meals.
Improper handling of toaster ovens can cause injuries to both children and adults. So manufacturers have made toasters with an automatic shut-off function, significantly reducing accidental risks for children by automatically shutting down according to the programmed timer setting. Also, manufacturers have made residential toaster ovens with fireproof wiring to enhance safety; thus, these features boost the market.
The struggle among store-based retail shops and the time customers spend in the shops increased the demand for online shopping. Consumers favor online channels over conventional in-store purchases because it is an easy financing option, and also, a lot of discounts can be availed by consumers from online platforms like Flipkart and Amazon. For all consumers, online channels have become an important way to purchase items. Through online channels, consumers can explore various products, compare prices, and take less time to select. Thus, rising sales in online channels drive the residential toaster ovens market.
North America contributes to a significant share of the global market. Increased demand for residential toasters is driven by increasing working population. The working population demands appliances in which food can be prepared quickly and also it has less cleaning and maintenance compared to the traditional gas ovens. Consumer awareness regarding the benefits of residential toaster ovens is higher in North America than in other regions. For example, brands like Hamilton Beach have residential toaster ovens that are technologically advanced and have improved aesthetic features such as color, design, and shape. Thus, these features increase the demand for residential toaster ovens market in North America.
The residential toaster ovens market is fragmented. Residential toaster oven manufacturers focus on developing customized and innovative products to increase revenue from a specific product category. They are also investing in online marketing campaigns to drive sales through digital platforms. Companies also focus on energy-efficient appliances to provide solutions for energy savings. The major players are AB Electrolux, Bajaj Electricals Ltd, Brentwood Appliance Inc., Breville Pty Ltd, and De Longhi SpA.