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市場調査レポート
商品コード
1636092
クローゼット・ナイトテーブル・ドレッサー:市場シェア分析、産業動向、成長予測(2025~2030年)Closets, Nightstands, and Dressers - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030) |
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カスタマイズ可能
適宜更新あり
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クローゼット・ナイトテーブル・ドレッサー:市場シェア分析、産業動向、成長予測(2025~2030年) |
出版日: 2025年01月05日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
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クローゼット・ナイトテーブル・ドレッサー市場は予測期間中に4.32%以上のCAGRで推移すると予想されます。
家庭や生活の動向や考え方が変化しているため、顧客は物の購入方法を変えつつあります。ファッション、ライフスタイル、ホームスタイルのブログや出版物が顧客に影響を与えています。今後の市場成長は、多目的家具に対する需要の高まりによって支えられると予想されます。生活水準の向上も市場拡大を後押しする要因のひとつであり、その結果、より高価な商品のイントロダクションが増加しています。
COVID-19の大流行によって、家具市場が成長を続けるという期待はあっという間に打ち砕かれました。多くのメーカーや小売業者が工場や店舗を閉鎖し、多くの従業員が一時帰休し、短期的に何が起こるかわからない状況に陥った。WFMはまた、クローゼット・ナイトテーブル・ドレッサーの販売にも悪影響を及ぼし、空き部屋はしばしばオフィススペースとして使われました。
この間、食料品や寝室用家具の購入にオンライン・ショッピング・プラットフォームを好む人口の割合が増加しています。このような機会を捉え、オンライン流通チャネルを通じて様々なブランドやモダンなベッドルーム家具を提供するプレーヤーが増えています。Covidの後、独自のアプリケーションやウェブサイトを立ち上げ、顧客が自社のウェブサイトから直接注文できるようにするメーカーが増えています。クローゼット、ナイトスタンド、ドロワーの市場収益が増加し、昨年は360億米ドル以上となり、そのオンライン収益シェアは昨年25%以上に増加しました。
新興経済国であり、家計支出や所得水準が上昇しているアジア太平洋地域は、クローゼット・ナイトテーブル・ドレッサーの販売の主要市場として浮上しています。アジア太平洋地域のクローゼット・ナイトテーブル・ドレッサー市場の売上高は、90億米ドル以上で、オンライン・チャネルを通じた売上高シェアが増加しています。中国とインドは、今後一定期間にわたって市場を牽引すると予想される地域の国のひとつであり、中国は昨年50億米ドル以上を計上したクローゼット・ナイトテーブル・ドレッサーの売上高で第2位の市場となっています。また、同地域の寝室用家具市場の売上高は増加しており、市場成長の押し上げ要因となっています。
本レポートでは、クローゼット・ナイトテーブル・ドレッサー市場で事業を展開する主要な国際企業を取り上げています。現在、市場は少数の大手企業が高いシェアで市場を独占しており、統合されています。しかし、技術の進歩や製品の革新に伴い、中堅から中小企業は新規契約の獲得や新規市場の開拓によって市場での存在感を高めています。
The Closets, Nightstands, and Dressers Market is expected to register a CAGR of greater than 4.32% during the forecast period.
Customers are changing the way they buy things because home and living trends and ideas are changing. Fashion, lifestyle, and homestyle blogs and publications have an impact on customers.Future market growth is anticipated to be supported by the growing demand for multipurpose furniture. The rising standard of living is another factor driving the market's expansion, which is in turn causing an increase in the introduction of pricier goods.
The COVID-19 pandemic quickly ended any hopes that the furniture market would continue to grow. Many manufacturers and retailers closed factories and stores, and many employees were on furlough, not knowing what would happen to them in the short term. WFM also had a negative impact on sales of closets, nightstands, and dressers, with spare rooms often used as office space.
Over the period an increasing share of the population prefers online shopping platforms for buying groceries or bedroom furniture, as everything is available on online shopping platforms. An increasing number of players are grabbing these opportunities and offering various branded and modern bedroom furniture via online distribution channels. Post-Covid an increasing number of manufacturers are launching their own applications and websites through which customers make orders directly from their websites. With an increasing market revenue of closets, nightstands, and drawers existing at more than USD 36 Billion last year their online revenue share increased to a value of more than 25% last year signifying a rising and diversifying market by sales through online channels
With its emerging economies and rising household expenditure, income level is leading to the Asia Pacific emerging as a major market for the sales of closets, nightstands, and dressers. Revenue of the closets, nightstands, and drawers market in Asia Pacific had observed a continuous increase over the years existing at a value of more than USD 9 billion and an increasing revenue share through the online channels. China and India are among the countries in the region that are expected to drive the market over the coming period with China existing as the second largest market for the sales of closets, nightstands, and dressers existing at a value of more than USD 5 Billion last year. In addition, rising sales of the bedroom furniture market in the region are emerging as a push factor for the growth of the market with increasing revenue.
The report covers major international players operating in the closets, nightstands, and dressers market. The market is consolidated with a few of the major players currently dominating the market with higher shares. However, with technological advancement and product innovation, mid-size to smaller companies are increasing their market presence by securing new contracts and by tapping new markets.