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市場調査レポート
商品コード
1636092

クローゼット・ナイトテーブル・ドレッサー:市場シェア分析、産業動向、成長予測(2025~2030年)

Closets, Nightstands, and Dressers - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)


出版日
ページ情報
英文 120 Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
適宜更新あり
価格
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クローゼット・ナイトテーブル・ドレッサー:市場シェア分析、産業動向、成長予測(2025~2030年)
出版日: 2025年01月05日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

クローゼット・ナイトテーブル・ドレッサー市場は予測期間中に4.32%以上のCAGRで推移すると予想されます。

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家庭や生活の動向や考え方が変化しているため、顧客は物の購入方法を変えつつあります。ファッション、ライフスタイル、ホームスタイルのブログや出版物が顧客に影響を与えています。今後の市場成長は、多目的家具に対する需要の高まりによって支えられると予想されます。生活水準の向上も市場拡大を後押しする要因のひとつであり、その結果、より高価な商品のイントロダクションが増加しています。

COVID-19の大流行によって、家具市場が成長を続けるという期待はあっという間に打ち砕かれました。多くのメーカーや小売業者が工場や店舗を閉鎖し、多くの従業員が一時帰休し、短期的に何が起こるかわからない状況に陥った。WFMはまた、クローゼット・ナイトテーブル・ドレッサーの販売にも悪影響を及ぼし、空き部屋はしばしばオフィススペースとして使われました。

クローゼット・ナイトテーブル・ドレッサーの市場動向

クローゼット・ナイトテーブル・ドレッサーのオンライン販売の増加

この間、食料品や寝室用家具の購入にオンライン・ショッピング・プラットフォームを好む人口の割合が増加しています。このような機会を捉え、オンライン流通チャネルを通じて様々なブランドやモダンなベッドルーム家具を提供するプレーヤーが増えています。Covidの後、独自のアプリケーションやウェブサイトを立ち上げ、顧客が自社のウェブサイトから直接注文できるようにするメーカーが増えています。クローゼット、ナイトスタンド、ドロワーの市場収益が増加し、昨年は360億米ドル以上となり、そのオンライン収益シェアは昨年25%以上に増加しました。

市場をリードするアジア太平洋地域

新興経済国であり、家計支出や所得水準が上昇しているアジア太平洋地域は、クローゼット・ナイトテーブル・ドレッサーの販売の主要市場として浮上しています。アジア太平洋地域のクローゼット・ナイトテーブル・ドレッサー市場の売上高は、90億米ドル以上で、オンライン・チャネルを通じた売上高シェアが増加しています。中国とインドは、今後一定期間にわたって市場を牽引すると予想される地域の国のひとつであり、中国は昨年50億米ドル以上を計上したクローゼット・ナイトテーブル・ドレッサーの売上高で第2位の市場となっています。また、同地域の寝室用家具市場の売上高は増加しており、市場成長の押し上げ要因となっています。

クローゼット・ナイトテーブル・ドレッサー産業の概要

本レポートでは、クローゼット・ナイトテーブル・ドレッサー市場で事業を展開する主要な国際企業を取り上げています。現在、市場は少数の大手企業が高いシェアで市場を独占しており、統合されています。しかし、技術の進歩や製品の革新に伴い、中堅から中小企業は新規契約の獲得や新規市場の開拓によって市場での存在感を高めています。

その他の特典:

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3ヶ月間のアナリスト・サポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学と洞察

  • 市場概要
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 産業バリューチェーン分析
  • 業界の魅力度-ポーターのファイブフォース分析
    • 買い手の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • 市場に影響を与える最近の動向についての洞察
  • 市場における技術革新に関する洞察
  • COVID-19の市場への影響

第5章 市場セグメンテーション

  • 流通チャネル別
    • スーパーマーケット&ハイパーマーケット
    • 専門店
    • オンライン
    • その他の流通チャネル
  • 地域別
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他北米
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他南米
    • 欧州
      • ドイツ
      • フランス
      • 英国
      • その他欧州
    • アジア太平洋
      • 中国
      • 日本
      • インド
      • その他アジア太平洋地域
    • 中東・アフリカ
      • アラブ首長国連邦
      • サウジアラビア
      • 南アフリカ
      • その他中東とアフリカ

第6章 競合情勢

  • 市場集中の概要
  • 企業プロファイル
    • IKEA
    • Bed Bath & Beyond Inc.
    • Williams-Sonoma, Inc.
    • Ashley Furniture Industries, Inc.
    • Wayfair Inc.
    • Target Corporation
    • Herman Miller
    • Home Depot, Inc.
    • Heritage Home Group
    • La-Z-Boy*

第7章 市場機会と今後の動向

第8章 免責事項と出版社について

目次
Product Code: 93821

The Closets, Nightstands, and Dressers Market is expected to register a CAGR of greater than 4.32% during the forecast period.

Closets, Nightstands, and Dressers - Market - IMG1

Customers are changing the way they buy things because home and living trends and ideas are changing. Fashion, lifestyle, and homestyle blogs and publications have an impact on customers.Future market growth is anticipated to be supported by the growing demand for multipurpose furniture. The rising standard of living is another factor driving the market's expansion, which is in turn causing an increase in the introduction of pricier goods.

The COVID-19 pandemic quickly ended any hopes that the furniture market would continue to grow. Many manufacturers and retailers closed factories and stores, and many employees were on furlough, not knowing what would happen to them in the short term. WFM also had a negative impact on sales of closets, nightstands, and dressers, with spare rooms often used as office space.

Closets, Nightstands, And Dressers Market Trends

Rising Online Sales of Closets, Nightstand and Dresser

Over the period an increasing share of the population prefers online shopping platforms for buying groceries or bedroom furniture, as everything is available on online shopping platforms. An increasing number of players are grabbing these opportunities and offering various branded and modern bedroom furniture via online distribution channels. Post-Covid an increasing number of manufacturers are launching their own applications and websites through which customers make orders directly from their websites. With an increasing market revenue of closets, nightstands, and drawers existing at more than USD 36 Billion last year their online revenue share increased to a value of more than 25% last year signifying a rising and diversifying market by sales through online channels

Asia Pacific Leading the Market

With its emerging economies and rising household expenditure, income level is leading to the Asia Pacific emerging as a major market for the sales of closets, nightstands, and dressers. Revenue of the closets, nightstands, and drawers market in Asia Pacific had observed a continuous increase over the years existing at a value of more than USD 9 billion and an increasing revenue share through the online channels. China and India are among the countries in the region that are expected to drive the market over the coming period with China existing as the second largest market for the sales of closets, nightstands, and dressers existing at a value of more than USD 5 Billion last year. In addition, rising sales of the bedroom furniture market in the region are emerging as a push factor for the growth of the market with increasing revenue.

Closets, Nightstands, And Dressers Industry Overview

The report covers major international players operating in the closets, nightstands, and dressers market. The market is consolidated with a few of the major players currently dominating the market with higher shares. However, with technological advancement and product innovation, mid-size to smaller companies are increasing their market presence by securing new contracts and by tapping new markets.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS AND INSIGHTS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
  • 4.3 Market Restraints
  • 4.4 Industry Value Chain Analysis
  • 4.5 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
    • 4.5.1 Bargaining Power of Buyers
    • 4.5.2 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.5.3 Threat of New Entrants
    • 4.5.4 Threat of Substitutes
    • 4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry
  • 4.6 Insights into Recent Trends Influencing the Market
  • 4.7 Insights into Technology Innovations in the Market
  • 4.8 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Distribution Channel
    • 5.1.1 Supermarkets & Hypermarkets
    • 5.1.2 Specialty Stores
    • 5.1.3 Online
    • 5.1.4 Other Distribution Channels
  • 5.2 By Geography
    • 5.2.1 North America
      • 5.2.1.1 United States
      • 5.2.1.2 Canada
      • 5.2.1.3 Mexico
      • 5.2.1.4 Rest of North America
    • 5.2.2 South America
      • 5.2.2.1 Brazil
      • 5.2.2.2 Argentina
      • 5.2.2.3 Rest of South America
    • 5.2.3 Europe
      • 5.2.3.1 Germany
      • 5.2.3.2 France
      • 5.2.3.3 United Kingdom
      • 5.2.3.4 Rest of Europe
    • 5.2.4 Asia-Pacific
      • 5.2.4.1 China
      • 5.2.4.2 Japan
      • 5.2.4.3 India
      • 5.2.4.4 Rest of Asia-Pacific
    • 5.2.5 Middle East & Africa
      • 5.2.5.1 United Arab Emirates
      • 5.2.5.2 Saudi Arabia
      • 5.2.5.3 South Africa
      • 5.2.5.4 Rest of Middle East & Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Market Concentration Overview
  • 6.2 Company Profiles
    • 6.2.1 IKEA
    • 6.2.2 Bed Bath & Beyond Inc.
    • 6.2.3 Williams-Sonoma, Inc.
    • 6.2.4 Ashley Furniture Industries, Inc.
    • 6.2.5 Wayfair Inc.
    • 6.2.6 Target Corporation
    • 6.2.7 Herman Miller
    • 6.2.8 Home Depot, Inc.
    • 6.2.9 Heritage Home Group
    • 6.2.10 La-Z-Boy*

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 DISCLAIMER AND ABOUT US