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市場調査レポート
商品コード
1521549
都市/ストリート用家具:市場シェア分析、産業動向、成長予測(2024~2029年)Urban/Street Furniture - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029) |
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カスタマイズ可能
適宜更新あり
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都市/ストリート用家具:市場シェア分析、産業動向、成長予測(2024~2029年) |
出版日: 2024年07月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 2~3営業日
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都市/ストリート用家具市場規模は2024年に9億8,000万米ドルと推定され、2029年には13億3,000万米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024~2029年)のCAGRは6.29%で成長すると予測されます。
都市人口の増加と不動産産業の増加が世界市場成長の要因です。一人当たりや可処分所得の増加といった要因は、市場を押し上げる上で不可欠です。海辺、丘の駅、その他の記念碑的な場所での観光の増加は、ホテル、リゾート、公共の庭園、オープンスペースの需要を増加させ、ストリート用家具の需要を推進しています。ストリート用家具は商業スペースでも使用されています。快適さだけでなく、ユニークさを提供し、屋外空間を楽しむ人々の関心を高めています。
ストリート用家具製品は、商業と住宅セグメントで美的と機能的な利点を記載しています。都市化の進展は、市場成長の一因となっています。信号機は、国家にとって重要なストリート用家具のひとつであり、交通事故を減らします。アルミニウム、鉄、その他の金属リードで構成されています。アルミニウム、鉄、その他の金属の生産コストが上昇すると、家具の生産コストも上昇するため、市場の成長も高まります。
都市/街路用家具に対する需要の増加により、メーカーは屋外用セグメントでの製品流通を拡大・拡大させました。また、メーカーは事業を拡大することで市場シェアを拡大しようとしています。したがって、都市化が街頭の座席配置やその他の家具設備の需要を増加させる主要要因となっています。
米国、カナダ、メキシコ、キューバなどの新興諸国では、竹製の環境に優しい家具に対する消費者の嗜好が高まっています。ベンダーが環境に優しい製品で構成された良質な家具を提供することで、環境に優しい家具の人気が高まった。また、いくつかの非営利団体は、事業活動が健康、環境の均衡、人間の幸福を促進することを確実にするために、製造業者や供給業者に対する指示を導入しています。従って、環境に優しい家具に対する需要の増加は、都市/ストリート用家具市場の成長を促すと考えられます。
北米は、都市開拓への関心の高まりと可処分所得の高さから市場を独占しています。同市場の主要参入企業には、メーカー、サプライヤー、ディストリビューターが含まれます。ストリート用家具のIoT接続やセンサーベースの機能といったスマート機能の統合が市場の需要を高めています。北米のメーカーは、環境に優しい材料とエネルギー効率の高いソリューションで作られたサステイナブルデザインの家具を製造しています。ストリート・家具のデザインはカスタマイズ可能で、適応性があり、再構成が容易です。従って、ストリート・家具のこれらの特徴は北米における市場の成長を増大させる。
都市/ストリート用家具市場はセグメント化されています。市場参入企業は新規参入に適度な障壁を設け、買い手の交渉力を高め、ベンダーが浸透価格戦略を選択することを促進しています。多国籍企業のベンダーは幅広い製品を製造しています。中堅企業のベンダーは、単一の製品ラインに注力しています。主要企業は、Keter Group、Lloyd Flanders、Brown Jordan、Ashely Industries、Agio International Company Limitedです。
The Urban/Street Furniture Market size is estimated at USD 0.98 billion in 2024, and is expected to reach USD 1.33 billion by 2029, growing at a CAGR of 6.29% during the forecast period (2024-2029).
The rise in urban population and increase in the real estate industry are factors for the growth of the global market. Factors like per capita and disposable income increase are essential in boosting the market. Growing tourism in seaside areas, hill stations, and other monumental places increased demand for hotels, resorts, public gardens, and open spaces, propelling the demand for street furniture. Street furniture is also used in commercial spaces. Apart from comfort, it offers uniqueness and boosts people's interest in enjoying outdoor spaces.
Street furniture products provide aesthetic and functional benefits in the commercial and residential sectors. The rising urbanization is a factor that helps in the market growth. The traffic light is a significant piece of street furniture that is important for the nation and reduces traffic accidents. It is made up of aluminum, iron, and other metal leads. As the production cost of aluminum, iron, and other metals increases, the cost of furniture production also increases, thus increasing the market's growth.
Increased demand for urban/street furniture made manufacturers expand and enlarge product distribution in the outdoor segment. Manufacturers are also trying to increase their market share by extending their business. Therefore, urbanization is the primary factor that increases the demand for street seating arrangements and other furniture equipment.
The rise in consumer preference for eco-friendly furniture made of bamboo in developing countries such as the United States, Canada, Mexico, and Cuba is due to the increased demand for eco-friendly furniture in the region. The popularity of eco-friendly furniture grew due to the vendors offering good quality furniture made up of eco-friendly products. Also, several non-profit associations have introduced instructions for manufacturers and suppliers to help ensure that business activities promote health, environmental equilibrium, and human well-being. Therefore, increasing demand for eco-friendly furniture will encourage the growth of the urban/street furniture market.
North America dominates the market due to the increased focus on urban development and high disposable income. The key participants of the market include manufacturers, suppliers, and distributors. The integration of smart features like IoT connectivity, and sensor-based functionalities of street furniture increased the demand in the market. Manufacturers in North America produce sustainable designs of furniture made of environmentally friendly materials and energy-efficient solutions. Street furniture designs can be customized, adaptable, and easy to reconfigure. Thus, these features of street furniture increase the growth of the market in the North America.
The urban/street furniture market is fragmented. The market players created moderate barriers to new entrants, increasing buyers' bargaining power and promoting vendors to opt for penetration pricing strategies. Vendors from multinational companies manufacture a wide range of products. Vendors from medium-sized companies focus on a single product line. The major players are Keter Group, Lloyd Flanders, Brown Jordan, Ashely Industries, and Agio International Company Limited.