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市場調査レポート
商品コード
1521483

キャンプ用品および家具:市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2024~2029年)

Camping Equipment And Furniture - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)


出版日
ページ情報
英文 150 Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
適宜更新あり
価格
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キャンプ用品および家具:市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2024~2029年)
出版日: 2024年07月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

キャンプ用品および家具市場規模は2024年に204億9,000万米ドルと推定され、2029年には263億1,000万米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)のCAGRは5.12%で成長すると予測されます。

Camping Equipment And Furniture-Market

アウトドア活動の割合の増加、消費者の可処分所得、健康とウェルネスへの関心の高まりが、世界のキャンプ用品および家具市場の成長につながった。キャンプ用品には、テント、寝袋、バックパック、キャンプ用家具、調理器具、照明器具などが含まれます。アウトドア活動のニーズを満たす高品質と技術革新が、キャンプ用品の需要を世界的に高めました。

製造業者は、環境に優しいキャンプ用品の需要の増加により、二酸化炭素排出量を削減する持続可能でリサイクル可能な製品の提供に注力しています。キャンプ用品の売上を拡大させている主な要因は、オンラインやeコマース・プラットフォームであり、消費者に便利なショッピング体験を提供しています。そのため、メーカーはポータブルソーラー充電器、ハンモック、インフレータブルマットレスなど、アウトドア活動を明るくする革新的なキャンプ用品を発表しています。

観光への関心の高まりと、アウトドア・ライフスタイルを推進するソーシャルメディアのインフルエンサーが、キャンプ用品の需要を増加させました。環境保護への意識が高まる中、メーカーは消費者のニーズに応えるため、環境に優しく持続可能なキャンプ用品の生産に力を入れています。また、同市場は、新規参入者に同業界で成功するための大きなチャンスを提供しています。

キャンプ用品および家具の市場動向

キャンプを支援するクラブや団体の数が市場を牽引

キャンプを支援するクラブや団体の増加により、消費者のキャンプ参加率が高まっています。市場を牽引している主な要因の1つは、レクリエーション活動を行うミレニアル世代を対象としたキャンプ・クラブや団体の数が増加していることです。キャンプ・グループを結成するための会員募集は、クラブや協会によって行われ、消費者によるキャンプ用品の需要を高めています。

個性を伸ばすために、協会には子供たちも参加しています。米国キャンプ協会(ACA)の調査によると、キャンプ協会は、自然とのより深いつながりに役立つさまざまなレクリエーションや持続可能なプログラムを候補者に提供しています。

北米が市場を独占

高所得層の存在と、贅沢で高級な旅行用品への志向の高まりが、北米が主要市場に浮上した要因です。旅行用品やキャンプ用品業界には、幅広い有名企業やブランドが存在し、同地域の市場成長を強化しています。

若者のアウトドア活動やイベントへの関心が高まり、北米市場の拡大に拍車をかけた。また、観光産業の成長もキャンプ用品および家具市場の成長を支えています。観光産業の成長を強化するため、政府はキャンプ用品および家具の需要を促進している観光産業を後押しする政策や戦略を実施しています。

キャンプ用品および家具産業の概要

キャンプ用品および家具市場は細分化されています。メーカーや小売業者は多種多様な製品を投入しています。業界の主要企業は、持続可能性を重視し、消費者の嗜好の変化に対応することで、新しい機能や技術を導入し、競争力を維持しています。市場参入企業は事業を拡大するため、M&Aに参加し始めました。主な市場プレイヤーは、MountCraft、Johnson Outdoor Inc.、Nemo Equipment, Inc.、Oase Outdoors ApS、Newell Brandsです。

その他の特典:

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3ヶ月間のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学と洞察

  • 市場概要
  • 市場促進要因
    • アウトドアレジャーへの関心の高まりが市場を牽引
    • 観光とレジャー旅行の増加が市場を牽引
  • 市場抑制要因
    • 環境問題の影響
    • キャンプ用品および家具の耐久性
  • 市場機会
    • キャンプ用品の技術進歩
  • 産業バリューチェーン分析
  • 業界の魅力度-ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • 市場における技術革新に関する洞察
  • COVID-19の市場への影響

第5章 市場セグメンテーション

  • 製品タイプ別
    • キャンプ用家具
    • キャンプ用バックパック
    • テント
    • 調理システムと調理器具
    • キャンプギアとアクセサリー
  • 流通チャネル別
    • オフライン小売チャネル
    • オンライン小売チャネル
  • 地域別
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他北米地域
    • アジア太平洋地域
      • インド
      • 中国
      • 日本
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋地域
    • 南米地域
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他南米地域
    • 欧州
      • 英国
      • ドイツ
      • イタリア
      • その他欧州
    • 中東・アフリカ
      • 南アフリカ
      • アラブ首長国連邦
      • その他中東とアフリカ

第6章 競合情勢

  • 市場集中の概要
  • 企業プロファイル
    • Mount Craft
    • Johnson Outdoor Inc.
    • Nemo Equipment, Inc.
    • Oase Outdoors ApS
    • Newell Brands
    • Zempire Camping Equipment
    • Exxel Outdoors, LLC
    • AMG Group Ltd.
    • Big Agnes, Inc.
    • Supapeg*

第7章 市場動向

第8章 免責事項と出版社について

目次
Product Code: 50001847

The Camping Equipment And Furniture Market size is estimated at USD 20.49 billion in 2024, and is expected to reach USD 26.31 billion by 2029, growing at a CAGR of 5.12% during the forecast period (2024-2029).

Camping Equipment And Furniture - Market

The increasing rate of outdoor activities, disposable income of consumers, and growing concern about health and wellness led to the growth of global camping equipment and furniture market. Items included in camping equipment are tents, sleeping bags, backpacks, camping furniture, cooking equipment, and lighting solutions. The high quality and technological innovation that meets the need for outdoor activities increased the demand for camping equipment globally.

Manufacturers focus on providing sustainable and recyclable products that reduce carbon emissions due to the rise in demand for eco-friendly camping equipment. Major factors expanding the sales of camping equipment are online and e-commerce platforms, which also provide a convenient shopping experience for consumers. Therefore, manufacturers have introduced innovative camping products such as portable solar chargers, hammocks, and inflatable mattresses to brighten outdoor activities.

The growing interest in tourism and social media influencers who promote outdoor lifestyles increased the demand for camping equipment. As environment preservation consciousness is increasing manufacturers are focussing on producing eco friendly and sustainable camping products to meet the needs of consumers. The market also provides new entrants with vast opportunities to flourish in the industry.

Camping Equipment And Furniture Market Trends

Number of Clubs and Associations Supporting Camping Drives The Market

The rising number of camping clubs and associations is increasing the rate of camping among consumers. One of the major factors that is driving the market is the rising number of camping clubs and associations that engage with millennials who demonstrate recreational activities. Recruiting members to form camping groups is done by clubs and associations which increases the demand for camping equipment by the consumers.

For the development of personalities, associations have included children. According to the research conducted by the American Camp Association (ACA) camping associations provide candidates with a variety of recreational and sustainable programs that help in a deeper connection with nature.

North America Dominates The Market

Due to the presence of high-income consumers and increasing inclination towards luxury and premium travel accessories are the factors that North America emerged as a leading market. There is a large presence of a wide range of renowned players and brands in the travel and camping gear industry which strengthened the growth of the market in the region.

The youth has an increased interest in outdoor activities and events that fueled the expansion of the market in North America. The growth of the tourism sector also supports the growth of the camping equipment and furniture market to enhance the growth of the tourism industry the Government has implemented policies and strategies to boost the tourism sector which is driving the demand for camping equipment and furniture.

Camping Equipment And Furniture Industry Overview

The camping equipment and furniture market is fragmented. Manufacturers and retailers are introducing a wide variety of products. Major players in the industry stay competitive by introducing new features and technologies by focusing on sustainability and meeting the changes in consumer preferences. To expand the business market players started participating in mergers and acquisitions. The major market players are MountCraft, Johnson Outdoor Inc., Nemo Equipment, Inc., Oase Outdoors ApS and Newell Brands.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS AND INSIGHTS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
    • 4.2.1 Increasing Interest In Outdoor Recreational Activities Drives The Market
    • 4.2.2 Growing Tourism And Leisure Travelling Drives The Market
  • 4.3 Market Restraints
    • 4.3.1 Impact of Environmental Concerns
    • 4.3.2 Durability Of Camping Equipment And Furniture
  • 4.4 Market Opportunities
    • 4.4.1 Technological Advancements in Camping Equipment
  • 4.5 Industry Value Chain Analysis
  • 4.6 Industry Attractiveness - Porters' Five Forces Analysis
    • 4.6.1 Threat of New Entrants
    • 4.6.2 Bargaining Power of Buyers
    • 4.6.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.6.4 Threat of Substitutes
    • 4.6.5 Intensity of Competitive Rivalry
  • 4.7 Insights On Technology Innovation In The Market
  • 4.8 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Product Type
    • 5.1.1 Camping Furniture
    • 5.1.2 Camping Backpacks
    • 5.1.3 Tents
    • 5.1.4 Cooking Systems and Cookware
    • 5.1.5 Camping Gear and Accessories
  • 5.2 By Distribution Channel
    • 5.2.1 Offline Retail Channel
    • 5.2.2 Online Retail Channel
  • 5.3 By Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Asia-Pacific Region
      • 5.3.2.1 India
      • 5.3.2.2 China
      • 5.3.2.3 Japan
      • 5.3.2.4 Australia
      • 5.3.2.5 Rest of Asia Pacific Region
    • 5.3.3 South America
      • 5.3.3.1 Brazil
      • 5.3.3.2 Argentina
      • 5.3.3.3 Rest of South America
    • 5.3.4 Europe
      • 5.3.4.1 UK
      • 5.3.4.2 Germany
      • 5.3.4.3 Italy
      • 5.3.4.4 Rest of Europe
    • 5.3.5 Middle East & Africa
      • 5.3.5.1 South Africa
      • 5.3.5.2 UAE
      • 5.3.5.3 Rest of Middle East & Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Market Concetration Overview
  • 6.2 Company Profiles
    • 6.2.1 Mount Craft
    • 6.2.2 Johnson Outdoor Inc.
    • 6.2.3 Nemo Equipment, Inc.
    • 6.2.4 Oase Outdoors ApS
    • 6.2.5 Newell Brands
    • 6.2.6 Zempire Camping Equipment
    • 6.2.7 Exxel Outdoors, LLC
    • 6.2.8 AMG Group Ltd.
    • 6.2.9 Big Agnes, Inc.
    • 6.2.10 Supapeg*

7 MARKET FUTURE TRENDS

8 DISCLAIMER AND ABOUT US