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市場調査レポート
商品コード
1445454
モバイル保護ケース:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024~2029年)Mobile Protective Cases - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029) |
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カスタマイズ可能
適宜更新あり
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モバイル保護ケース:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024~2029年) |
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
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モバイル保護ケース市場規模は、2024年に260億米ドルと推定され、2029年までに337億米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に5.33%のCAGRで成長します。
耐衝撃ケースなどの追加の保護機能に関する製品ラインの革新により、将来的には世界市場にチャンスが生まれると予想されます。印象的なデザインのモバイルケースやカバーに対する若者の需要の高まりが、市場の需要を促進する重要な要因となっています。ミレニアル世代はデザインカバーに惹かれる傾向にあるため、多くのスマートフォンブランドは保護強度の高いデザイン機能に注力しています。中国、日本、インドなどのアジア諸国では、カスタマイズされたケースが流行しています。市場関係者は消費者の要求に応じてケースを発売しています。たとえば、2022年 4月に、OtterBoxはiPad Air(第5世代)用の新しいケースを発売しました。このケースは、Symmetry Series 360 Eliteの一部として導入され、オレンジやピンクといった春をイメージしたカラーで作られていました。
市場はスマートフォンの平均販売価格の大幅な下落によって牽引されており、消費者にはさまざまな価格帯のさまざまなスマートフォンモデルという形でより多くの選択肢が与えられています。さらに、携帯電話メーカーによるオープンソースのオペレーティングシステム(OS)の採用により、競合他社は売上を伸ばすために価格を引き下げています。販売価格が安いことで、より多くの顧客が携帯電話を購入するようになり、最終的には保護カバーの売り上げが増加します。さらに、Amazon、Flipkart、Yahoo、その他多くのショッピングサイトなどのオンラインウェブサイトでは、モバイルケースのオプションが複数あり、製品の割引やオファーも提供されているため、人々は高品質の素材を使用したケースを安価な価格で購入しています。
スマートフォンの普及に伴い、携帯電話を衝撃や衝突から保護し、画面のひび割れを防ぐことができる頑丈な電話ケースの需要が現在高まっています。米国でのスマートフォンの販売増加に伴い、特にiPhoneユーザーの間でモバイル保護のための頑丈なケースの需要が高まっており、多くのiPhoneケースメーカーが360度防御の頑丈なケースシリーズを提供しています。これらのケースの1つは、エアクッション付きのコーナー、プラスチックの弾力性のある外層、および透明なタッチセンサー式スクリーンプロテクターを含む場合があります。たとえば、2022年 11月に、OtterBoxはiPhone用の防水ケースを初めて発売しました。これは、No. 1のFreシリーズからのものです。米国の1位防水ケースシリーズ。 Frシリーズは携帯電話をあらゆる面からカバーし、あらゆるアクティビティに対応し、途中での激しい落下にも耐えます。 Frシリーズは防水、落下、防塵、防汚の機能を備え、iPhoneをきれいな状態に保ちます。 2メートル(6.6フィート)で最大1時間の耐水性テストが行われ、2メートルまでの落下耐性があり、ほこり、汚れ、雪から完全に密閉されています。
アジア太平洋地域におけるモバイルデバイスのユーザーベースの増加とスマートフォンやタブレットの導入の大幅な増加により、モバイル保護ケース市場はそのようなデバイスのメーカーに大きなチャンスをもたらしています。中国、インドネシア、インドなどの国々でスマートフォンの普及率が拡大しており、これは可処分所得の増加と世界人口の増加に加え、これらの国でのインターネットの普及とソーシャルネットワーキングの人気の増加に関連しています。可処分所得の増加により、高品質のモバイルケースに対する消費者の需要が高まっています。市場関係者は地域全体で新しいモバイルケースを発売しています。
モバイル保護ケース市場は本質的に非常に細分化されており、成熟した地域市場と新興の地域市場に多数の企業が存在しており、市場内で激しい競争が見られます。市場の主要企業には、Spigen Inc.、Urban Armor Gear、OtterBox、Incipio LLC、Griffin Technologyなどがあります。研究開発は、スマートフォン業界における競争優位性の重要な源泉でもあります。したがって、主要企業は顧客の需要を満たすために研究開発活動に多額の投資を行っています。市場の主要企業は、多様な合併・買収を通じて存在感を高め、市場シェアを拡大することに注力しています。
The Mobile Protective Cases Market size is estimated at USD 26 billion in 2024, and is expected to reach USD 33.70 billion by 2029, growing at a CAGR of 5.33% during the forecast period (2024-2029).
Innovation in the product line in terms of extra protective features such as shockproof cases is anticipated to create an opportunity for the global market in the future. Rising demand from youth for mobile cases and covers with striking designs is a key factor fueling demand in the market. Many smartphone brands are focusing on design features with high protective strength as millennials are more attracted to design covers. In Asian countries like China, Japan, and India, customized cases are in vogue. The market players are launching cases according to consumer requirements. For instance, in April 2022, OtterBox launched new cases for the iPad Air (5th generation). The cases were introduced as part of the Symmetry Series 360 Elite.The cases were made of spring-inspired colors like orange and pink.
The market is being driven by a big drop in the average selling price of smartphones, which gives consumers more options in the form of different smartphone models in different price ranges. Furthermore, due to the adoption of an open-source operating system (OS) by mobile phone makers, competitors are reducing their prices to gain sales. With a low selling price, more customers are being influenced to purchase a phone, eventually increasing the sale of protective covers. Furthermore, online websites like Amazon, Flipkart, Yahoo, and many other shopping sites also have multiple options for mobile cases, as well as discounts and offers on the products, which is why people are buying the cases at cheap prices with good quality material.
With the increasing adoption of smartphones, rugged phone cases that can help protect the handset from knocks and bumps and also prevent a cracked screen are currently in higher demand. With the increase in sales of smartphones in the United States, the demand for rugged cases for mobile protection is increasing, especially for iPhone users, and many iPhone case manufacturers offer a rugged case series with 360 degrees of defense. One of these cases may include air-cushioned corners, resilient outer layers of plastic, and a clear, touch-sensitive screen protector. For instance, in November 2022, OtterBox launched waterproof cases for the iPhone for the first time, which are from the Fre Series, the no. 1 waterproof case series in the United States. The Fr Series covers your phone on all sides, keeps up with every activity, and survives hard falls along the way. The Fr Series has waterproof, drop-proof, dust-proof, and dirt-proof protection to keep iPhones in pristine condition. It is water-tested to two meters (6.6 feet) for up to an hour, drop-proof to two meters, and completely sealed from dust, dirt, and snow.
Due to an ever-increasing mobile device user base and a substantial growth in the adoption of smartphones and tablets in the Asia-Pacific region, the mobile protective case market offers a huge opportunity to the manufacturers of such devices. The rate of smartphone adoption is expanding across countries such as China, Indonesia, and India, and this is associated with increasing internet penetration and the popularity of social networking in these countries, along with increasing disposable income and the growing global population. Due to rising disposable income, consumer demand for high-quality mobile cases is increasing. The market players are launching new mobile cases across the region. In June 2022, CG Mobile Brand and Company launched cases for iPhones, iPads, and Macbooks in India. The company is licensed for luxury brands like Ferrari, Mercedes-Benz, BMW, Mini Cooper, Guess, Karl Lagerfeld, Lacoste, and the U.S. Polo Assn.
The mobile protective case market is highly fragmented in nature, and there are a large number of players present in mature and emerging regional markets, which shows intense rivalry in the market. Key players in the market include Spigen Inc., Urban Armor Gear, OtterBox, Incipio LLC, and Griffin Technology. Research and development are also critical sources of competitive advantage in the smartphone industry. Therefore, key players are investing heavily in R&D activities to meet customer demand. Major players in the market are focused on enhancing their presence and expanding their market share through diverse mergers and acquisitions.