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市場調査レポート
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1444937

ホーザリー:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024~2029年)

Hosiery - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 130 Pages | 納期: 2~3営業日

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ホーザリー:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024~2029年)
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 130 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

ホーザリー市場規模は2024年に597億2,000万米ドルと推定され、2029年までに757億1,000万米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に4.86%のCAGRで成長します。

ホーザリー- 市場

ホーザリー市場は幅広い製品が入手できるため、中期的に成長すると予想されています。顧客は、Amazon、Flipkart、eBayなどのオンラインチャネルを通じて製品の割引やオファーを受けているため、ニーハイ、レギンス、ホーザリー、レッグウォーマーなどの製品の需要がさまざまな国で増加しています。さまざまなブランドが入手できるため、顧客はブランド、スタイル、色の選択肢がますます増えています。女性では、労働人口の増加によりレギンスやタイツ、ソックスの需要が高まっています。

さらに、国内外のさまざまな企業が、消費者の関心を集めるために、オーガニック商品、抗菌衛生糸、非圧縮で柔らかく伸縮性のある弾性ホーザリーなどの新しい製品を備えた革新的なデザイナーホーザリーを発表しています。ファッションやライフスタイルの変化により、現代人は身だしなみに関心を持つようになり、新規参入者や他の市場参入者は、現在の動向ファッションに沿った快適な服装を提示することを余儀なくされました。さらに、市場関係者も女性のニーズを考慮し、快適性を追求した製品を発売しています。たとえば、2021年 8月に、アディダスは女性向けの新しいTechFit生理防止タイツを発売しました。タイツは吸収層で作られており、タンポンやパッドを着用した場合に漏れを防ぎます。

ホーザリー市場の動向

革新的な衣料品が市場を独占

市場の地元企業によるトレンディな服装のおかげで、ホーザリーの需要は主に女性層の間で新世代の間で増加しています。ストッキングなどのホーザリーは70年代後半に女性の間で動向となり、働く女性の数が増え続けています。さらに、ホーザリーブランドは、販売量を増やすために、eコマースの小売店、電子小売業者、小売業者、その他の企業を通じてマーケティングを行っています。現代のホーザリー製造は、高品質の製品に対する高い需要に対応する必要があります。さらに、消費者のニーズを満たすために、国内外のさまざまなプレーヤーが、オーガニック製品、抗菌衛生糸、ノンコンプレッションの柔らかい伸縮性レギンス、ロングソックスなどのトレンディなファッションアイテムを携えて参入しています。たとえば、2021年9月、英国に本拠を置くホーザリーブランドHedoineは、世界初の生分解性タイツコレクションを発売しました。この製品は、はしごに耐性があり、生分解性の糸で作られていると主張しています。最高級の7デニールの薄手のストッキングから、マルチカラーでワイルドな模様のホース、そして実用的な60デニールのパンストに至るまで、女性は最高のものを求めています。女性用ホーザリーの製造プロセスは間違いなく進化し続けるでしょうが、昔の薄手のストッキングに対する需要は常に存在します。女性も冬の寒い時期に快適に着用できます。

欧州が市場で主要なシェアを保持

可処分所得の増加と女性の労働人口の増加により、この地域ではファッションや贅沢品の需要が高まっています。この地域の顧客は、自分の外見や身だしなみをより重視しています。都市化の進行により、現代階級の消費者はより多くのお金を稼げるようになり、現在のファッションに対する情熱がますます高まっています。ライフスタイルや人口動態の変化により、ホーザリーの需要パターンにも変化が生じています。さらに、欧州のホーザリー市場では、高品質で快適な製品の発売や新しい繊維素材の開発など、さまざまな活動が行われています。これらの要因は、欧州のホーザリー市場の有望な成長を示しています。 2021年 3月、英国のホーザリーブランド Elleは、フットレスタイツ、レギンス、膝上、シェイプなどを以前よりも多くのサイズで再発売しました。

ホーザリー業界の概要

ホーザリー市場は細分化されており、Wolford AG、Hanesbrands Inc.、Jockey International Inc.、Gilfin SPA、CSP International Fashion Group SpAなど、さまざまな地域および世界のプレーヤーが存在します。オンライン販売の浸透が進むにつれ、プレーヤーはeコマース販売にますます注力するようになりました。プレーヤーは、より多くのユーザーを引き付けるために、生地の組み合わせなどの革新ももたらしています。メーカーは、世界市場で他のプレーヤーとの競争力を獲得するために、合併・買収や製品革新を通じて製品品質を向上させることに主に集中しています。高度な流通ネットワークと製造の専門知識により、メーカーは市場での製品範囲を拡大する上で優位性を得ることができます。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3か月のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替製品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の激しさ

第5章 市場セグメンテーション

  • 製品タイプ
    • ボディストッキング
    • ソックス
    • ニーハイ、ホールドアップ
    • その他の製品タイプ
  • エンドユーザー
    • 男性
    • 女性
  • 流通チャネル
    • スーパーマーケット/ハイパーマーケット
    • 専門店
    • オンライン小売店
    • その他の流通チャネル
  • 地域
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他北米
    • 欧州
      • スペイン
      • 英国
      • ドイツ
      • フランス
      • イタリア
      • ロシア
      • その他欧州
    • アジア太平洋
      • 中国
      • 日本
      • インド
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他南米
    • 中東とアフリカ
      • 南アフリカ
      • サウジアラビア
      • その他中東およびアフリカ

第6章 競合情勢

  • 最も採用されている戦略
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • CSP International Fashion Group SPA
    • Lanvin Group(Wolford AG)
    • Gilfin SPA(Golden Lady Company SPA)
    • Hanesbrands Inc
    • Jockey International, Inc.
    • Spanx Inc
    • Carolina Hosiery Mill Inc.(Carolina Ultimate, Real Tree)
    • G-III Apparel Group(Donna Karan International)
    • Iconix Brand Group, Inc.
    • Heist Studios
    • Falke KGaA
    • Skims

第7章 市場機会と将来の動向

目次
Product Code: 65107

The Hosiery Market size is estimated at USD 59.72 billion in 2024, and is expected to reach USD 75.71 billion by 2029, growing at a CAGR of 4.86% during the forecast period (2024-2029).

Hosiery - Market

The hosiery market is expected to grow over the medium term because of the availability of a wide range of products. Customers are receiving discounts and offers on products through online channels such as Amazon, Flipkart, eBay, and others, which is why the demand for products such as knee highs, leggings, socks, and leg warmers is increasing in various countries. Due to the availability of different brands, customers are getting more and more options for brands, styles, and colors. Among women, the demand for leggings, tights, and socks is growing owing to an increase in their working population.

Moreover, various local and international players are presenting innovative designer hosiery with new offerings like organic commodities, anti-bacterial sanitized yarn, and non-compression, soft stretchable elastic socks to gain consumer engagement. Owing to changes in fashion & lifestyle, people nowadays are concerned about self-grooming, which forced new entrants and other players in the market to present comfortable dressing following the current trend fashion. Furthermore, the market players are also considering women's needs and launching products for comfort. For instance, in August 2021, Adidas launched the new TechFit period-proof tights for women. The tights are made with an absorbent layer to help protect against leaks if worn with tampons or pads.

Hosiery Market Trends

Innovative Garments Dominates the Market

The demand for hosiery is increasing among the new generations, mainly the women's segment, owing to the trendy outfits by local players in the market. Hosieries such as stockings have become a trend among women during the late '70s and continue with the growing number of working women. Moreover, socks brands are marketing through e-commerce retail stores, e-tailers, retailers, and other companies to increase sales volume. Modern hosiery manufacturing has to accommodate the high demand for quality goods. Moreover, various local and international players are entering with trendy fashion items with organic products, anti-bacterial sanitized yarn, non-compression, soft elastic leggings, and long socks to satisfy consumer needs. For instance, in September 2021, a United Kingdom-based hosiery brand Hedoine launched the world's first biodegradable tights collection. The product claims to be ladder-resistant and made from biodegradable yarn. From the finest seven denier sheer stockings through the multi-colored and wildly patterned hose and onwards to practical 60 denier pantyhose, women want the best. While the women's hosiery manufacturing process will undoubtedly continue to evolve, there will always be a demand for the sheer stockings of bygone days. Women also wear this as comfort for cold weather during the winter.

Europe Holds The Major Share in The Market

Due to the rise in disposable income, and more number of the working population of women, the demand for fashion and luxury items is increasing in the region. The customers in the region are more concerned about their appearance and grooming. Rising urbanization has resulted in modern-class consumers earning more money to spend, thus indulging in a growing passion for current fashion. Changing lifestyles and demographic factors are bringing changes in demand patterns for hosiery. Besides, the European hosiery market is witnessing a gamut of activities such as launching high-quality and comfortable products and developing new textile materials. These factors signal the promising growth of the European hosiery market. In March 2021, the United Kingdom hosiery brand Elle re-launched a range of footless tights, leggings, above-the-knee, and shaping in more sizes than before.

Hosiery Industry Overview

The Hosiery Market is fragmented, with various regional and global players, such as Wolford AG, Hanesbrands Inc., Jockey International Inc., Gilfin S.P.A., and CSP International Fashion Group SpA. With the growing penetration of online sales, players have increased their focus on e-commerce sales. Players are also bringing innovations, such as a mix of fabrics, to attract more users. The manufacturers are majorly concentrating on enhancing their product quality through mergers and acquisitions and product innovation to obtain a competitive edge among other players in the global market. Advanced distribution networks and manufacturing expertise give an upper edge to the manufacturers to expand their range of products in the market.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 Product Type
    • 5.1.1 Body stockings
    • 5.1.2 Socks
    • 5.1.3 Knee highs, Hold-ups
    • 5.1.4 Other Product Types
  • 5.2 End-User
    • 5.2.1 Men
    • 5.2.2 Women
  • 5.3 Distribution Channel
    • 5.3.1 Supermarkets/Hypermarkets
    • 5.3.2 Specialty Stores
    • 5.3.3 Online Retail Stores
    • 5.3.4 Other Distribution Channels
  • 5.4 Geography
    • 5.4.1 North America
      • 5.4.1.1 United States
      • 5.4.1.2 Canada
      • 5.4.1.3 Mexico
      • 5.4.1.4 Rest of North America
    • 5.4.2 Europe
      • 5.4.2.1 Spain
      • 5.4.2.2 United Kingdom
      • 5.4.2.3 Germany
      • 5.4.2.4 France
      • 5.4.2.5 Italy
      • 5.4.2.6 Russia
      • 5.4.2.7 Rest of Europe
    • 5.4.3 Asia-Pacific
      • 5.4.3.1 China
      • 5.4.3.2 Japan
      • 5.4.3.3 India
      • 5.4.3.4 Australia
      • 5.4.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.4.4 South America
      • 5.4.4.1 Brazil
      • 5.4.4.2 Argentina
      • 5.4.4.3 Rest of South America
    • 5.4.5 Middle-East and Africa
      • 5.4.5.1 South Africa
      • 5.4.5.2 Saudi Arabia
      • 5.4.5.3 Rest of Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Adopted Strategies
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Profiles
    • 6.3.1 CSP International Fashion Group S.P.A
    • 6.3.2 Lanvin Group (Wolford AG)
    • 6.3.3 Gilfin S.P.A. (Golden Lady Company S.P.A)
    • 6.3.4 Hanesbrands Inc
    • 6.3.5 Jockey International, Inc.
    • 6.3.6 Spanx Inc
    • 6.3.7 Carolina Hosiery Mill Inc. (Carolina Ultimate, Real Tree)
    • 6.3.8 G-III Apparel Group (Donna Karan International)
    • 6.3.9 Iconix Brand Group, Inc.
    • 6.3.10 Heist Studios
    • 6.3.11 Falke KGaA
    • 6.3.12 Skims

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS