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市場調査レポート
商品コード
1434291

果樹園向けトラクター:市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2024~2029年)

Orchard Type Tractors - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 80 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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果樹園向けトラクター:市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2024~2029年)
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

果樹園向けトラクターの市場規模は、2024年に125億6,000万米ドルと推定され、2029年までに156億5,000万米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に4.5%のCAGRで成長します。

果樹園向けトラクター- 市場

主なハイライト

  • 特に新興諸国における農場の機械化率の上昇と農場労働力コストの上昇が、調査対象の市場の成長に寄与する主な要因です。
  • 果樹園用トラクター市場では北米が主要なシェアを占めており、この地域における自家栽培の果物と野菜の増加傾向が市場成長の主な原動力となっています。
  • Deere &Company、CNH Industrial NV、Mahindra &Mahindra Ltd、Tractor、Farm Equipment Limitedは、この市場で事業を展開している世界のプレーヤーの一部です。

果樹園向けトラクターの市場動向

技術進歩の高まりが市場の成長を促進

増加する生産コストに対応するなど農家の収入が追いついていないため、この地域では農業の機械化の必要性が高まっています。世界中の農家は、効率的な農業のニーズを満たすことができる、カスタマイズされた機能を備えたトラクターを探しています。そのため、消費者の需要に応えるために、Deere &companyなどの多くの国際的な農業機械メーカーは、リンゴやサクランボなどの作物を収穫する際の重要な作業に対応できる、技術的に進んだ新しい果樹園用トラクターを開発しています。革新的な果樹園用トラクターの発売数の増加により、消費者は衝動的に購入するようになり、その結果、果樹園用トラクターの売上が増加しています。

北米が果樹園向けトラクター市場を独占している

特に果物や野菜のプランテーションにおける労働力不足による農業労働者の賃金の継続的な上昇は、農民が肉体労働の代替としてトラクターを含む農業機械化をますます導入しているため、この地域のトラクターの需要にプラスの影響を与えています。現代テクノロジーの波は、栽培における正確な意思決定プロセスのためのデータ送信用の人工知能ベースのツールの適用により、果樹園のトラクターですでに示されています。果樹園用トラクターの技術進歩の高まりと、農業労働力の減少の減少が果樹園および園芸用トラクターの販売需要を押し上げており、予測期間中にさらに成長すると予想されます。

果樹園向けトラクター業界の概要

世界の庭園および果樹園タイプのトラクター機械市場は、多くの地域プレーヤーの存在により細分化されています。 Deere &Company、CNH Industrial NV、Mahindra &Mahindra Ltd、Tractor、Farm Equipment Limitedは、この市場で事業を展開している世界のプレーヤーの一部です。製品の革新と拡大は、世界の園芸および果樹園タイプのトラクター機械市場での存在感を強化するためにこれらのプレーヤーが採用する重要な戦略です。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3か月のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の成果
  • 調査の前提
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場概要
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手・消費者の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の強さ

第5章 市場セグメンテーション

  • 馬力別
    • 20馬力未満
    • 20~30馬力
    • 30~40馬力
  • 地域別
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他北米地域
    • 欧州
      • ドイツ
      • 英国
      • フランス
      • その他欧州
    • アジア太平洋
      • 中国
      • 日本
      • インド
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋地域
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他南米
    • アフリカ
      • 南アフリカ
      • その他のアフリカ

第6章 競合情勢

  • 最も活発な企業
  • 最も採用されている戦略
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • Deere & Company
    • Kubota Group
    • Argo Tractors S.p.A
    • CNH Industrial N.V.
    • Mahindra & Mahindra Ltd.
    • CLAAS KGaA mbH
    • Tractor and Farm Equipment Limited
    • Massey ferguson limited

第7章 市場機会と今後の動向

目次
Product Code: 67603

The Orchard Type Tractors Market size is estimated at USD 12.56 billion in 2024, and is expected to reach USD 15.65 billion by 2029, growing at a CAGR of 4.5% during the forecast period (2024-2029).

Orchard Type Tractors - Market

Key Highlights

  • Increasing farm mechanization rates, especially in developing countries, and the rise in farm labor cost are the major factors attributing the growth of the market studied.
  • North America occupies the major share in orchard tractors market.The rising trend of homegrown fruits and vegetable in this region is the key driver for the market growth.
  • Deere & Company,CNH Industrial N.V.,Mahindra & Mahindra Ltd andTractor, and Farm Equipment Limited are some of the global players who are operating in this market.

Orchard Type Tractors Market Trends

Rise in Technological Advancements is driving the market growth

There is a growing need for farm mechanization in the region, as farmer income has not been able to keep pace, such as to cater to the increasing cost of production. Farmers across the globe are looking for tractors with tailored features, which can fulfill their needs for effective farming. So, in order to meet consumer demand, many international agriculture machinery manufacturers such as Deere & company are coming up with new technologically-advanced orchard tractors, which can handle critical operations in harvesting crops such as apple, cherries. With the rise in the number of innovative orchard tractor launches are making consumers impulsive towards their purchase, which, in turn, is boosting the sales of orchard tractors.

North America is Dominating the Orchard tractors market

The continues rise in farm labor wages due to labor shortage, especially in fruits and vegetable plantation has had a positive impact on the demand for tractors in this region, as farmers are increasingly adopting agricultural mechanization including tractors as a substitute for manual labor. The wave of modern technology has already been witnessed in orchard tractors with the application of Artificial Intelligence-based tools for data transmission, for precise decision-making processes in cultivation. The rise in technological advancements in orchard tractors coupled with the decline in farm labor shrinkage is driving the demand for orchard and garden tractors sales and is expected to grow further during the forecast period.

Orchard Type Tractors Industry Overview

The global Garden and Orchard type tractors machinery market is fragmented with the presence of many of regional players. Deere & Company, CNH Industrial N.V., Mahindra & Mahindra Ltd and Tractor, and Farm Equipment Limited are some of the global players who are operating in this market. Product Innovation and expansion are the key strategies adopted by these players to strengthen their presence in the global garden and orchard type tractor machinery market.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Deliverables
  • 1.2 Study Assumptions
  • 1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
  • 4.3 Market Restraints
  • 4.4 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.4.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.4.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.4.3 Threat of New Entrants
    • 4.4.4 Threat of Substitute Products
    • 4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Horse power
    • 5.1.1 Less than 20 HP
    • 5.1.2 20-30 HP
    • 5.1.3 30-40 HP
  • 5.2 Geography
    • 5.2.1 North America
      • 5.2.1.1 United States
      • 5.2.1.2 Canada
      • 5.2.1.3 Mexico
      • 5.2.1.4 Rest of North America
    • 5.2.2 Europe
      • 5.2.2.1 Germany
      • 5.2.2.2 United Kingdom
      • 5.2.2.3 France
      • 5.2.2.4 Rest of Europe
    • 5.2.3 Asia Pacific
      • 5.2.3.1 China
      • 5.2.3.2 Japan
      • 5.2.3.3 India
      • 5.2.3.4 Australia
      • 5.2.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.2.4 South America
      • 5.2.4.1 Brazil
      • 5.2.4.2 Argentina
      • 5.2.4.3 Rest of South America
    • 5.2.5 Africa
      • 5.2.5.1 South Africa
      • 5.2.5.2 Rest of Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Active Companies
  • 6.2 Most Adopted Strategies
  • 6.3 Market Share Analysis
  • 6.4 Company Profiles
    • 6.4.1 Deere & Company
    • 6.4.2 Kubota Group
    • 6.4.3 Argo Tractors S.p.A
    • 6.4.4 CNH Industrial N.V.
    • 6.4.5 Mahindra & Mahindra Ltd.
    • 6.4.6 CLAAS KGaA mbH
    • 6.4.7 Tractor and Farm Equipment Limited
    • 6.4.8 Massey ferguson limited

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS