市場調査レポート
商品コード
1433867
キャビネット:市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2024年~2029年)Cabinet - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029) |
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キャビネット:市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2024年~2029年) |
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
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キャビネット市場規模は2024年に1,312億9,000万米ドルと推定され、2029年までに1,656億7,000万米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に4.76%のCAGRで成長します。
世界のキャビネットの需要は、住宅建設の大幅な回復と、より多くのキャビネットの使用を促進するデザイン動向によって促進されるでしょう。住宅建設の大幅な回復が原動力となった。キッチンキャビネットは新築住宅の平方フィートに占める割合が引き続き高く、これらの部屋は家の中でキャビネットが最も頻繁に設置されるエリアであるため、キャビネットの需要が高まっています。住宅建設の回復に加えて、アイランドやブレックファストバーなどの機能を備えたより大きなキッチンを住宅に求めるデザイン動向によって進歩が促進されるでしょう。複数のバスルームを必要とするデザイン動向により、バスルームキャビネットの需要が増加すると考えられます。バスルームはキッチンよりも小さいですが、薬棚などのキャビネットがあり、私物や掃除用品の保管スペースを提供します。非住宅市場におけるキャビネットの需要は、オフィス、商業、機関の建設支出の堅調な成長によって促進されるでしょう。
キッチンキャビネットは、価値と量の需要の高まりにより、大幅な成長率で市場で最大のシェアを占め、市場を独占しています。他のタイプのFOキャビネットは市場で最も小さなシェアを占めていますが、発展途上経済での使用が増加しているためです。例えば、中国では非住宅建築の建設が大きく進んでおり、オフィスや医療施設の備品として使用されるキャビネットの需要が高まっています。
アジア太平洋地域における内閣の歳入は増加しています。この地域は、予測期間中に大幅なCAGRでより高い率で成長すると予想されます。主に中国とインドなどの新興諸国での急速な需要の伸びが原動力となっています。中国は今後もどの国よりもキャビネット需要が最も急速に増加し、予測期間中に日本を超えて世界第2位のキャビネット市場になると予測されています。新築および既存の住宅、さらには非住宅用建物へのキャビネットの設置が急速に増加しており、堅調な需要の伸びを支えることになるでしょう。
このレポートは、キャビネット市場で活動している主要な国際プレーヤーをカバーしています。市場の主要企業には、American Woodmark Corporation、Fortune Brands Home &Security, Inc、Howden Joinery、IKEA、Nobiaなどがあります。しかし、技術の進歩と製品の革新に伴い、中規模から中小企業は新たな契約を獲得し市場での存在感を高めています。
The Cabinet Market size is estimated at USD 131.29 billion in 2024, and is expected to reach USD 165.67 billion by 2029, growing at a CAGR of 4.76% during the forecast period (2024-2029).
Demand for cabinets globally will be spurred by a strong rebound in residential building construction and by design trends that promote the use of more cabinets. Driven by a strong rebound in residential building construction. Kitchen cabinets continue to claim a large share of square footage in new housing, boosting demand for cabinets as these rooms are the areas of a home where cabinets are most often installed. In addition to the rebound in residential building construction, advances will drive by design trends that call for homes to have larger kitchens with such features as islands and breakfast bars. Demand gains for bathroom cabinets will drive by design trends that call for multiple bathrooms. While smaller in size than kitchens, bathrooms feature cabinets such as medicine vanities that provide storage space for personal items and cleaning supplies. Demand for cabinets in the nonresidential market will be fueled by solid growth in office, commercial, and institutional construction expenditures.
Kitchen cabinets are dominating the market by accounting for the largest share of the market, with significant growth rate, due to rising value and volume demand. The other type of fo cabinets take the smallest share of the market but are due to greater use in the developing economy. For instance, strong advances in non-residential building construction in China have boosted demand for cabinets used as fixtures in offices and medical buildings.
Cabinet revenues in the Asia-Pacific region are growing. The region is anticipated to grow at a higher rate with significant CAGR during the forecast period. Driven by rapid demand growth in developing countries, primarily China and India. China is forecast to continue to post the fastest gains in cabinet demand of any country, surpassing Japan to become the second largest global cabinet market in the forecast period. Rapid growth in the installations of cabinets in new and existing homes, as well as in nonresidential buildings, will support the robust demand growth.
The report covers major international players operating in the CabinetMarket. Some of the key players in the market are American Woodmark Corporation, Fortune Brands Home & Security, Inc, Howden Joinery, IKEA, Nobia and others. However, with technological advancement and product innovation, mid-size to smaller companies are increasing their market presence by securing new contracts and by tapping new markets.