表紙:シールコート市場- 成長、動向、予測(2023年-2028年)
市場調査レポート
商品コード
1273455

シールコート市場- 成長、動向、予測(2023年-2028年)

Seal Coat Market - Growth, Trends, and Forecasts (2023 - 2028)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 120 Pages | 納期: 2~3営業日

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シールコート市場- 成長、動向、予測(2023年-2028年)
出版日: 2023年04月14日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

シールコートの世界市場は予測期間中に4%以上のCAGRで推移すると予想されます。

主なハイライト

  • COVID-19のパンデミックは、世界のシールコート市場の妨げとなっています。原材料の入手不能、労働者の不足、サプライチェーンの混乱により、建設産業は停滞しました。しかし、パンデミック後の建設産業の活発化は、シールコートの消費を促進すると思われます。
  • 中期的には、商業建設活動の増加、舗装工事、急速な工業化、都市化が世界のシールコート市場を牽引する大きな要因となっています。反面、環境に関する厳しい規則や、がんの原因となる多環芳香族炭化水素(PAHs)による健康リスク、多くの地域でコールタールベースのシールコートが禁止されていることが、今後数年間の市場の成長を鈍化させると考えられます。
  • 先進国や発展途上国での改修・修理活動の活発化は、この業界に新たな成長機会をもたらすと思われます。北米は世界市場を独占しており、米国やカナダなどの国々でシールコートの消費量が最も多いです。

シールコートの市場動向

ドライブウェイや駐車場からの需要増

  • シールコートは、駐車場や私道の建設に使用されるアスファルトバインダーやその他の材料の影響を軽減し、寿命を延ばすために使用されます。さらに、シールコートは、水、油、紫外線(UV)ダメージなどの有害な侵入をブロックすることで、保護層を提供します。また、滑りにくく、深みのある黒色で駐車場や車道に華やかさを与えます。
  • また、車道や駐車場は、ガソリンや水などの過剰な化学物質にさらされる場所です。このような外的要因は、アスファルトの層を弱め、最終的に破壊する可能性があります。シールコートを塗ることで、このような化学物質や水、さらには紫外線に対するバリアとして機能します。また、車道や駐車場のひび割れや破損の修復にかかる費用や時間を節約し、寿命を延ばすことができます。
  • 北米や欧州では、ほとんどすべての建物(小さなものから大きな住宅や高層ビルまで)に車道や駐車場があります。さらに、ショッピングセンター、学校、病院、ショッピングモール、シネコン、スタジアム、空港などにも車道や駐車場があります。これらの地域では、こうした建物やその他の商業施設の建設が増加しており、将来的にシールコートの市場を牽引すると予想されます。
  • ドイツでは、2021年の建設業界の受注額は1,100億米ドルで、前年比9.4%増となりました。特に建設価格の上昇により、新築建物の許可量は1,280億米ドルに迫り、前年比8%増となりました。
  • しかし、2022年1月から11月までに発行された住居の建築許可証は、前年同期比で5.7%減少しました。2022年11月、ドイツでは24,304戸の住居の建設が許可されました。連邦統計局(Destatis)は、2021年11月と比較して16.3%、4,716件の建築許可件数の減少を報告しました。
  • さらに、欧州では小売業が拡大しており、大陸各地で新しいモールが建設されています。ロシアのベガス・クンツェボ、スウェーデンのモール・オブ・スカンジナビア、英国のウェストフィールド・ブラッドフォード、オーストリアのウェバーザイル・リート、ベルギーのモール・オブ・欧州、ポーランドのルブリン・モールは最近欧州で起きている建設の一例です。
  • また、全米アスファルト舗装協会(NAPA)によると、米国では駐車場の90%以上がアスファルト舗装で占められています。したがって、駐車場の新設は、アスファルト舗装の保全に必須であるシールコートの需要に大きな影響を与えるでしょう。
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北米市場を席巻する米国

  • シールコートは、水やゴミ、化学物質の漏れ、紫外線などによる自然な老化現象から舗装を保護し、舗装、車道、道路、レース場などの資本資産を長持ちさせる物質です。米国では、99%以上が他のプロジェクトで再利用できるため、ほとんどの舗装がアスファルトで作られています。
  • 全米アスファルト舗装協会(NAPA)によると、国内には約3,600のアスファルトミックス製造所があり、年間約4億2,000万トンのアスファルト舗装材を生産しています。毎年、航空業界は空港改善プログラムから40億米ドルの補助金と旅客施設使用料を飛行場の滑走路、エプロン、誘導路に費やしています。
  • 2022年、米国運輸省の連邦航空局(FAA)は、バイデン大統領の超党派インフラ法から、米国内の空港ターミナルを改善するために約10億米ドルの資金を提供すると発表しました。この資金により、米国内の85の空港ターミナルで、容量の拡大、エネルギー効率の向上、アクセス性の向上などの改善が進められます。
  • さらに、FAAは、ノースカロライナ州のアッシュビル地域空港(AVL)で新しい航空管制塔の建設が進行中であることを発表しました。エネルギー効率に優れたこの新しい管制塔は、拡張され近代化されたターミナルとともに、同空港が地域の航空需要の増加に対応するのに役立ちます。高さは127フィートで、その上には3人の管制官を乗せる440平方フィートのキャブが設置される予定です。
  • さらに、米国国勢調査局(USCB)によると、米国では数多くの商業建設プロジェクトが進行中で、いずれもさまざまな開発段階を経ています。同国で進行中の商業プロジェクトには、ラスベガスのForbidden CityとAll Net Arena &Resort、ハワイのKo Olina Atlantis Resort、フロリダのMiami Herald Redevelopment、ワシントンDCのThe Wharf-Phase 2があります。これらのプロジェクトの開発には、車道や駐車場の新設が必要であり、今後数年間はシールコートの需要が増加します。
  • さらに、同国におけるアスファルト舗装の支出の約35%は、住宅および非住宅建設分野で記録されています。また、米国の商業ビル建設への支出は、予測期間中、毎年4%以上成長すると推定されています。核家族化が進む中、アパートは主要な嗜好のひとつとなっており、高層住宅やタウンシップの建設につながるため、これらの分野では駐車スペース、歩道、車道が増加します。
  • したがって、これらの要因が北米におけるシールコートの需要を押し上げ、業界全体の成長を促進すると予想されます。
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シールコートの業界概要

シールコート市場は、多くのプレーヤーによってシェアが分断されているため、非常に細分化されています。主なプレーヤーには、Seal Master、RaynGuard、Neyra、Star Seal Inc.、Crafcoなどがあります。

その他の特典:

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3ヶ月間のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件
  • 本調査の対象範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 促進要因
    • 舗装工事の増加
    • 商業建築の増加
  • 抑制要因
    • 多くの地域でコールタール系シールコートの使用が禁止されています
    • その他の制約事項
  • 業界バリューチェーン分析
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 消費者の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競合の度合い

第5章 市場セグメンテーション(市場規模:金額ベース)

  • 製品タイプ
    • コールタール系
    • アスファルト系
    • アクリル系
    • その他の製品タイプ
  • 用途
    • 舗装
      • 車道・駐車場
      • 車道・歩道
      • 競馬場・スポーツ
    • 補修・改修
  • 地域
    • アジア太平洋地域
      • 中国
      • インド
      • 日本
      • 韓国
      • その他アジア太平洋地域
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
    • 欧州
      • ドイツ
      • 英国
      • イタリア
      • フランス
      • その他欧州
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他南米地域
    • 中東およびアフリカ
      • サウジアラビア
      • 南アフリカ
      • その他中東とアフリカ

第6章 競合情勢

  • M&A、ジョイントベンチャー、コラボレーション、契約など
  • 市場シェア分析**/ ランキング分析
  • 主要プレイヤーの採用戦略
  • 企業プロファイル
    • Asphalt Coatings Engineering Inc.
    • Crafco Inc.
    • Fahrner Asphalt Sealers Llc
    • GemSeal Pavement Products
    • Go Green Lehong New Material Technology(Shanghai)Co. Ltd
    • GoldStar Asphalt Products
    • GuardTop
    • Neyra
    • Raynguard
    • SealMaster
    • Star Seal Inc.
    • Vance Brothers Inc.
    • Western Colloid
    • Wolf Paving

第7章 市場機会および今後の動向

  • 改装・補修活動の活発化
目次
Product Code: 61908

The global seal coat market is expected to register a CAGR of over 4% during the forecast period.

Key Highlights

  • The COVID-19 pandemic hampered the global seal coat market. The construction industry came to a standstill due to the unavailability of raw materials, the shortage of laborers, and disruptions in the supply chain. However, the upsurge in the construction industry post-pandemic is likely to drive the consumption of seal coats.
  • Over the medium term, the increasing commercial construction activities, pavement construction, rapid industrialization, and urbanization are major factors driving the global seal coat market. On the flip side, strict rules about the environment and health risks caused by polycyclic aromatic hydrocarbons (PAHs), which can cause cancer, and a ban on coal tar-based seal coats in many regions will slow the growth of the market over the next few years.
  • Rising refurbishment and repair activities in developed and developing countries will likely offer new growth opportunities for the industry. North America dominates the global market, with the largest consumption of seal coating in countries such as the United States and Canada.

Seal Coat Market Trends

Rising Demand from Driveways and Parking Lots

  • Seal coatings are used to reduce the effects of asphalt binders or other materials used in parking lots or driveway construction, thereby increasing their lifespan. Further, seal coatings provide a layer of protection by blocking harmful intrusions such as water, oils, and ultraviolet (UV) ray damage. These coatings also result in a slip-resistant surface and are aesthetically pleasing owing to their deep black finish, which adds magnificence to the parking lot or driveway.
  • Moreover, driveways or parking lots are exposed to excessive chemicals like gasoline and water. Such external elements can weaken and eventually destroy the layers of asphalt. Applying a seal coat acts as a barrier to such chemicals, water, and even UV rays. It also saves money and time spent repairing cracks and damage to the driveway or parking lot, extending its lifespan.
  • In North America and Europe, almost every building (small to big housing or high-rise buildings) has driveways and parking lots. Additionally, shopping centers, schools, hospitals, malls, multiplexes, stadiums, airports, etc., have driveways and parking lots. Increasing construction of such buildings and other commercial institutions in these regions is expected to drive the market for seal coats in the future.
  • In Germany, construction industry orders were USD 110 billion in 2021, 9.4% higher than in the previous year. The volume of permits for new buildings was close to USD 128 billion, 8% more than the previous year, especially due to rising construction prices.
  • However, building permits for dwellings issued from January to November 2022 was down 5.7% compared with the same period a year earlier. In November 2022, the construction of 24,304 dwellings was permitted in Germany. The Federal Statistical Office (Destatis) reported a decrease of 16.3%, or 4,716 building permits, compared with November 2021.
  • Further, Europe is expanding in retail, with the construction of new malls across the continent. The Vegas Kuntsevo in Russia, Mall of Scandinavia in Sweden, Westfield Bradford in the United Kingdom, Weberzeile Ried in Austria, Mall of Europe in Belgium, and Lublin Mall in Poland are some of the recent constructions happening in Europe lately.
  • Moreover, according to the National Asphalt Pavement Association (NAPA), more than 90% of parking areas in the United States are surfaced with asphalt pavement. Therefore, the new construction of parking areas will significantly impact the demand for seal coats, as they are mandatory for asphalt pavement preservation.
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The United States to Dominate the North American Market

  • Seal coats are substances that extend the life of pavements, driveways, roadways, racetracks, and other capital assets by protecting the pavement from the natural aging process caused by water, debris, chemical leaks, ultraviolet rays, and others. Most pavements in the United States are made of asphalt because more than 99% can be reused in other projects.
  • As per the National Asphalt Pavement Association (NAPA), about 3,600 asphalt mix production sites operate in the country, producing around 420 million metric tons of asphalt pavement material annually. Every year, the aviation industry witnesses grants and passenger facility charges of USD 4 billion from the Airport Improvement Program, which is spent on airfield runways, aprons, and taxiways.
  • In 2022, the US Department of Transportation's Federal Aviation Administration (FAA) announced nearly USD 1 billion in funding from President Biden's Bipartisan Infrastructure Law to improve airport terminals across the United States. The funding will advance improvements at 85 airport terminals throughout the United States to expand capacity, increase energy efficiency and provide greater accessibility.
  • Furthermore, the FAA announced that construction is underway on a new air traffic control tower at Asheville Regional Airport (AVL) in North Carolina. The new energy-efficient tower will help the airport meet the growing demand for air travel in the region alongside an expanded and modernized terminal. It will be 127 feet tall and topped by a 440-square-foot cab for three air traffic controllers.
  • Furthermore, according to the United States Census Bureau (USCB), the country is also embarking on a significant number of commercial construction projects, all in various stages of development. Some commercial projects underway in the country include the Forbidden City and All Net Arena & Resort in Las Vegas, the Ko Olina Atlantis Resort in Hawaii, the Miami Herald Redevelopment in Florida, and The Wharf - Phase 2 in Washington DC. The development of all such projects will require the construction of new driveways and parking lots, increasing the demand for seal coats in the coming years.
  • Furthermore, about 35% of the asphalt pavement expenditure in the country is recorded in the residential and non-residential construction segments. Besides, the expenditure of the United States on commercial building construction is estimated to grow by more than 4% annually over the forecast period. With the increased trend of nuclear families in the country, apartments have become one of the major preferences, leading to the construction of high-rise residential buildings and townships, thus increasing parking spaces, walkways, and driveways in such segments.
  • Therefore, these factors are expected to boost the demand for seal coats in North America, propelling the overall industry's growth.
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Seal Coat Industry Overview

The seal coat market is highly fragmented, as the market share is divided among many players. Some of the key players include Seal Master, RaynGuard, Neyra, Star Seal Inc., and Crafco, among others.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Drivers
    • 4.1.1 Increase in Pavement Construction
    • 4.1.2 Growing Commercial Construction Activities
  • 4.2 Restraints
    • 4.2.1 Ban on Coal Tar-based Seal Coats in Many Regions
    • 4.2.2 Other Restraints
  • 4.3 Industry Value Chain Analysis
  • 4.4 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.4.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.4.2 Bargaining Power of Consumers
    • 4.4.3 Threat of New Entrants
    • 4.4.4 Threat of Substitute Products and Services
    • 4.4.5 Degree of Competition

5 MARKET SEGMENTATION (Market Size in Value)

  • 5.1 Product Type
    • 5.1.1 Coal Tar-based
    • 5.1.2 Asphalt-based
    • 5.1.3 Acrylic-based
    • 5.1.4 Other Product Types
  • 5.2 Application
    • 5.2.1 Pavements
      • 5.2.1.1 Driveways and Parking Lots
      • 5.2.1.2 Roadways and Walkways
      • 5.2.1.3 Racetrack and Sports
    • 5.2.2 Repair and Refurbishment
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 Asia-Pacific
      • 5.3.1.1 China
      • 5.3.1.2 India
      • 5.3.1.3 Japan
      • 5.3.1.4 South Korea
      • 5.3.1.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.2 North America
      • 5.3.2.1 United States
      • 5.3.2.2 Canada
      • 5.3.2.3 Mexico
    • 5.3.3 Europe
      • 5.3.3.1 Germany
      • 5.3.3.2 United Kingdom
      • 5.3.3.3 Italy
      • 5.3.3.4 France
      • 5.3.3.5 Rest of Europe
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle-East and Africa
      • 5.3.5.1 Saudi Arabia
      • 5.3.5.2 South Africa
      • 5.3.5.3 Rest of Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Mergers and Acquisitions, Joint Ventures, Collaborations, and Agreements
  • 6.2 Market Share Analysis ** / Ranking Analysis
  • 6.3 Strategies Adopted by Leading Players
  • 6.4 Company Profiles
    • 6.4.1 Asphalt Coatings Engineering Inc.
    • 6.4.2 Crafco Inc.
    • 6.4.3 Fahrner Asphalt Sealers Llc
    • 6.4.4 GemSeal Pavement Products
    • 6.4.5 Go Green Lehong New Material Technology (Shanghai) Co. Ltd
    • 6.4.6 GoldStar Asphalt Products
    • 6.4.7 GuardTop
    • 6.4.8 Neyra
    • 6.4.9 Raynguard
    • 6.4.10 SealMaster
    • 6.4.11 Star Seal Inc.
    • 6.4.12 Vance Brothers Inc.
    • 6.4.13 Western Colloid
    • 6.4.14 Wolf Paving

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

  • 7.1 Rising Refurbishment and Repairing Activities