デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1198516

シュガーレスチューインガム市場- 成長、動向、予測(2023年-2028年)

Sugar Free Chewing Gum Market - Growth, Trends, and Forecasts (2023 - 2028)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 70 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=156.76円
シュガーレスチューインガム市場- 成長、動向、予測(2023年-2028年)
出版日: 2023年01月23日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 70 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

シュガーレスチューインガムの世界市場は、予測期間(2023年~2028年)にCAGR7.30%で成長すると予測されています。

パンデミックCOVID-19のため、2020年には世界中でロックダウン、2021年には制限の継続により、シュガーレスチューインガム市場のサプライチェーンが混乱し、シュガーレスチューインガム市場のメーカーにとって課題が増加しました。より高い競争、価格設定、消費者の嗜好の変化により、より多くの市場競争が発生します。ロックダウンとシュガーレスチューインガムの健康上の利点により、人々の余暇がCOVID-19の中で市場成長を促進しています。

無糖消耗品の動向は、炭酸飲料から菓子類に至るまで、食品・飲料分野全体の大部分に影響を及ぼしています。世界のチューインガム市場は、糖尿病や砂糖に関連する疾患の発生により、無糖の食品や飲料に人口が傾斜しているため、「無糖」前線の開拓に向けたパラダイムシフトが起こっています。

さらに、チューインガムの無糖代替品は、世界のさまざまな主要歯科協会や組織によって、歯の病気の予防策としても認識されています。Wm. Wrigley Jr. CompanyやPeppersmithなど、市場で最も著名な企業の中には、無糖ガムの開発と生産・事業の強化に投資している企業もあります。無糖ガムのバルクパックは、シュガーレスチューインガムで最も売れているカテゴリーです。しかし、さまざまなフレーバーを求める消費者の要望により、単一グループに対する需要が高まっています。ユニークなフォーマット、新しいパック、多様なフレーバーの範囲での革新は、売上を促進するためのシュガーレスチューインガム市場の機会であり続けています。

シュガーレスチューインガム市場動向

糖尿病患者の増加

糖尿病患者の増加に伴い、糖尿病の有病率も2045年までにほぼ11%に増加すると予測されています。シュガーレスチューインガムは、血糖値を上昇させることなく甘いものを満足させることができるため、砂糖の摂取量を減らすための優れた代替品となり、糖尿病を予防することができます。シュガーレスチューインガムは、虫歯を防ぐことで口腔ケアを向上させることもでき、市場で著名な企業は革新的なソリューションを開発しています。例えば、英国の菓子類メーカーであるPeppersmith社は、キシリトールベースのチューインガムを製造しています。キシリトールは木や植物に含まれる天然甘味料で、口腔内細菌を最大90%死滅させるため、歯垢の減少に役立つ。そのため、Peppersmithは歯科医から絶賛され、Oral Health Foundationから承認されています。

アジア太平洋地域の急成長市場

アジア太平洋地域のシュガーレスチューインガム市場は、中国が圧倒的に多く、次いで日本が続いています。アジア太平洋地域は、18~24歳の若者人口が世界最大であり、これが無糖ガムの販売を促進しています。ダブルミントのような持ち運び可能な口中清涼飲料は、高い需要とソーシャルメディア利用の増加により、アジアで好調に推移しています。購買力の向上がシュガーレスチューインガムの市場成長を支えています。今後のシュガーレスチューインガム市場の機会は、パッケージデザインによって製品情報を示すパッケージングによって消費者の認知度を高めることです。ユニークな形状、形態、新しいパック、多様なフレーバーレンジなどの製品イノベーションは、引き続きシュガーレスチューインガム市場の機会として、売上を促進しています。

シュガーレスチューインガム市場の競合他社分析

世界のシュガーレスチューインガム市場は、多数のプレーヤーが存在するため、競争が激しいです。主要企業が採用する成長戦略には、市場成長を促進するためのM&A、拡張、新製品開発、パートナーシップなどがあります。この業界には、Hershey、Lotte Group、Perfetti Van Melleなど、いくつかの著名なプレイヤーが存在します。

その他の特典。

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • アナリストによる3ヶ月間のサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査対象範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手/消費者の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係

第5章 市場セグメンテーション

  • フレーバー別
    • スペアミント
    • ペパーミント
    • フルーツフレーバー
    • オリジナルバブルガム
  • 流通経路別
    • ハイパーマーケット・スーパーマーケット
    • コンビニエンスストア
    • 専門店
    • ネット通販
    • その他
  • 地域別
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他北米地域
    • 欧州
      • スペイン
      • 英国
      • ドイツ
      • フランス
      • イタリア
      • ロシア
      • その他の欧州地域
    • アジア太平洋地域
      • 中国
      • 日本
      • インド
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋地域
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他の南米地域
    • 中東
      • 南アフリカ共和国
      • アラブ首長国連邦
      • その他の中東地域

第6章 競合情勢

  • 最も活発な企業
  • 最も採用されている戦略
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • The Hershey Company
    • Perfetti Van Melle Group B.V.
    • Mondelez International Inc
    • Cadbury
    • Lotte Corporation
    • The PUR Company Inc.
    • Mars Incorporated
    • Health Made Easy Group
    • Ferndale Confectionery Pty Ltd
    • Ferrero SA

第7章 市場機会と将来動向

第8章 COVID-19が市場に与える影響

目次
Product Code: 60126

The global sugar-free chewing gum market is projected to grow at a CAGR of 7.30% during the forecast period (2023 - 2028).

Due to the pandemic COVID-19, lockdowns across the globe in 2020 and the continuing restrictions in 2021 disrupted the supply chain of the sugar-free chewing gum market, increasing challenges for manufacturers in the Sugar-Free Chewing Gum market. Higher competition, pricing, and shifting consumer preferences create more market competition. Due to lockdowns and the health benefits of sugar-free chewing gum, people's leisure time is driving the market growth amid COVID-19.

The trend of 'sugar-free' consumables has affected a massive portion of the entire food and beverage sector, from carbonated beverages to confectioneries. The global chewing gum market is undergoing a paradigm shift towards developing a 'sugar-free' front due to the inclination of the population towards sugar-free food and beverages due to the occurrence of diabetes and sugar-related diseases.

Furthermore, the sugar-free alternatives of chewing gum are also being recognized as a preventive measure for dental ailments by various leading dental associations and organizations globally. Some of the most prominent players in the market, such as The Wm. Wrigley Jr. Company and Peppersmith, are investing in developing and boosting their production and business of sugar-free gums. The bulk pack of sugar-free gum is the largest selling category in sugar-free chewing gum. However, the demand for a single group is growing with consumer demand for various flavors. Innovation in a unique format, a new pack, and varied flavor range continued to be sugar- free chewing gum market opportunity to drive sales.

Sugar Free Chewing Gum Market Trends

Increasing Number of Diabetic Population

With an increased number of diabetics, the prevalence of diabetes is also projected to increase to almost 11 percent by 2045. Sugar-free chewing gum would be an excellent alternative to reduce sugar intake as it helps satisfy a sweet tooth without causing a spike in blood glucose level and thus prevent diabetes. Sugar-free chewing can also improve oral care by preventing tooth decay, and players prominent in the market are developing innovative solutions. For instance, Peppersmith, a UK-based confectionery company, has manufactured xylitol-based chewing gum. Xylitol is a natural sweetener in trees and plants and kills up to 90% of oral bacteria, thus helping to reduce plaque. As a result, Peppersmith is acclaimed by dentists and approved by the Oral Health Foundation.

Asia Pacific Fastest Growing Market

China dominates the Sugar-Free Chewing Gum market in Asia-Pacific, followed by Japan. Asia-Pacific holds the largest youth population globally, within the age group of 18-24 years, which drives the sale of sugar-free gums. On-the-go mouth freshness products, such as Doublemint, have performed well in Asia owing to high demand and increased social media usage. Growing purchasing power supports the market growth of sugar-free chewing gum. The future sugar-free chewing gum market opportunity is driving consumer awareness through packaging that demonstrates product information through pack design. Product innovation in unique shapes, forms, new packs, and varied flavor ranges continued to be a sugar-free chewing gum market opportunity to drive sales.

Sugar Free Chewing Gum Market Competitor Analysis

The global sugar-free chewing gum market is highly competitive with numerous players. Growth strategies the leading players adopt include mergers and acquisitions, expansion, new product development, and partnerships to fuel market growth. There are several prominent players in this industry, such as Hershey, Lotte Group, and Perfetti Van Melle.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Flavor
    • 5.1.1 Spearmint
    • 5.1.2 Peppermint
    • 5.1.3 Fruit Flavor
    • 5.1.4 Original Bubble Gum
  • 5.2 By Distribution Channel
    • 5.2.1 Hypermarket/Supermarket
    • 5.2.2 Convenience Stores
    • 5.2.3 Specialist Stores
    • 5.2.4 Online Retail
    • 5.2.5 Others
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 Spain
      • 5.3.2.2 United Kingdom
      • 5.3.2.3 Germany
      • 5.3.2.4 France
      • 5.3.2.5 Italy
      • 5.3.2.6 Russia
      • 5.3.2.7 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia-Pacific
      • 5.3.3.1 China
      • 5.3.3.2 Japan
      • 5.3.3.3 India
      • 5.3.3.4 Australia
      • 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle-East
      • 5.3.5.1 South Africa
      • 5.3.5.2 United Arab Emirates
      • 5.3.5.3 Rest of Middle-East

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Active Companies
  • 6.2 Most Adopted Strategies
  • 6.3 Market Share Analysis
  • 6.4 Company Profiles
    • 6.4.1 The Hershey Company
    • 6.4.2 Perfetti Van Melle Group B.V.
    • 6.4.3 Mondelez International Inc
    • 6.4.4 Cadbury
    • 6.4.5 Lotte Corporation
    • 6.4.6 The PUR Company Inc.
    • 6.4.7 Mars Incorporated
    • 6.4.8 Health Made Easy Group
    • 6.4.9 Ferndale Confectionery Pty Ltd
    • 6.4.10 Ferrero SA

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 IMPACT OF COVID-19 ON THE MARKET