デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1497015

米国のスキンケア市場:市場規模、動向、成長分析

US Skincare Market: Market Size, Trends and Growth Analysis


出版日
発行
Lucintel
ページ情報
英文
納期
3営業日
カスタマイズ可能
適宜更新あり
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.87円

ご注意: DRM (デジタル著作権管理システム) 付PDFになります。
制限内容は、上記ライセンスの[詳細]アイコンをクリックしてご確認ください。

米国のスキンケア市場:市場規模、動向、成長分析
出版日: 2024年04月26日
発行: Lucintel
ページ情報: 英文
納期: 3営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

米国のスキンケア市場は緩やかな成長を遂げ、2030年には推定354億米ドルに達すると予想されています。スキンケア産業の主な原動力は、ナチュラル・オーガニックスキンケア製品への関心の高まりと需要です。健康と安全性への関心の高まり、合成化学物質に対する消費者の意識、グリーン意識の高まりが、オーガニック・ナチュラル・スキンケア製品への需要を押し上げました。スキンケア業界のもう一つの主要な牽引役は、アンチエイジング製品の需要の増加です。この市場は、ベビーブーム世代の高い可処分所得の恩恵を受けています。

スキンケアメーカー各社は、スキンケア業界に貴重な機会が存在することを認識しています。スキンケア製品メーカーは、この業界で市場シェアを獲得するために絶えず新しい戦略を採用しています。データから得られる重要な収穫の1つは、多機能スキンケア製品の販売機会です。

Lucintel Market Research Reportのアナリストは、業界が直面する最大の課題は、良質な製品を低価格で提供することであるとアドバイスしています。消費者は価格に敏感になっているが、同時に品質に妥協したくはないです。従って、メーカーにとっては、価格と品質のバランスを保つことが極めて重要です。継続的な技術革新もまた、業界のプレーヤーにとっての課題となっています。定期的な製品の革新は、企業が市場での地位を維持するために非常に重要です。

本調査はまた、業界の成長を牽引する主な要因にもハイライトを当てています。消費者は、長期的な塗布効果、安全性への懸念、さらには環境に優しいスキンケア製品を使用します。高所得の消費者は、景気の改善とプレミアムスキンケアメーカーの製品革新に対応し、プレミアム製品を購入する傾向が強まっています。

Lucintelのこのユニークなレポートは、新たな成長機会を見極め、この市場でビジネスを成功させるために必要な貴重な情報、洞察、ツールを提供します。本レポートは、個人的な調査時間を何百時間も節約し、この市場での事業拡大に大きな利益をもたらすでしょう。今日の厳しい経済状況では、あらゆる利点が必要です。

ビジネス、投資、戦略上の決断を下すには、タイムリーで有用な情報が必要です。本市場レポートは、このようなニーズの中核を満たすものであり、本市場で事業を展開する多国籍素材サプライヤー、製品メーカー、投資家、経営幹部、流通業者、その他多くの方々にとって欠くことのできない参考ガイドとなります。

本レポートの特徴

  • 業界プレイヤーの競争力を理解するのに役立つポーターのファイブフォースモデルに基づく業界の競合強度分析
  • フェイシャルケア、ボディケア、ハンドケア、脱毛剤、サンケア市場に特に重点を置いた米国のスキンケア市場情報
  • 米国のスキンケア市場規模動向(2018-2023年)と人口動態要因分析による予測(2024-2030年)は、同地域における主要な投資意思決定に役立ちます。
  • 米国のスキンケア市場の収益性とコスト構造動向分析(2018-2023年)は、投資家に市場の明確なイメージを提供します。
  • 競合情勢、新興動向、市場促進要因、成長機会分析が提供され、健全な投資判断に役立つ
  • 約75ページのレポートに24以上の図表と6つの表を掲載

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 米国のスキンケア業界の背景と分類

  • イントロダクション
    • 業界別分類
    • 対象市場
    • サプライチェーン
  • ポーターのファイブフォース分析

第3章 業界分析

  • 現在の業界分析、2018年
    • 米国のスキンケア業界の概要
    • 市場動向、2018-2023年
    • 人口統計学的要因分析
    • マクロ経済動向
    • 米国のスキンケア産業:金額別
  • 業界の促進要因と課題
  • 業界予測、2024-2030年
    • マクロ経済予測
    • 米国のスキンケア産業の予測額

第4章 財務(コスト構造、収益性、負債、資産)分析

  • 米国のスキンケア業界の収益性分析
    • 米国のスキンケア業界のコスト構造、2018-2023年
  • 資産分析
  • 債務分析

第5章 競合情勢と成長機会の分析

  • 製品ポートフォリオ分析
  • 市場シェア分析
  • 成長リーダーシップ分析
  • 成長機会分析

第6章 業界戦略評価

  • スキンケア業界の新たな動向
  • スキンケア業界のアンメットニーズ
  • スキンケア業界におけるイノベーションと新製品の発売
  • スキンケア業界における合併と買収

第7章 主要企業の企業プロファイル

目次

The US skincare market is expected to experience moderate growth and reach an estimated $35.4 billion by 2030. The major driver of skincare industry is the rising concern and demand for natural and organic skincare products. Growing concern for health and safety, consumer awareness about synthetic chemicals, and rising green consciousness drove the demand for organic and natural skin care products. Another key driver of skincare industry is increased demand of anti-aging products. This market is benefited by high disposable income of baby boomers group.

A total of 24 figures / charts and six tables are provided in this 75-page report to help in your business decisions. Sample figures with some insights are shown below. To learn the scope of, benefits, companies researched and other details of the US skincare market report, download the report brochure.

Skincare manufacturers recognized that valuable opportunities exist in the skincare industry. Skincare product manufacturers are continuously adopting new strategies to gain market share in this industry. One of the key take-away from the data is the sales opportunities in multifunctional skincare products.

Lucintel Market Research Report analysts advise that the biggest challenge the industry faces is to provide good quality products at low-cost. Consumers have become price conscious, but at the same time do not want to compromise on quality. Hence it is crucial for the manufacturers to maintain a balance between price and quality. Continuous innovation has also become a challenge for the players in the industry. Regular innovation of products is very important for companies to sustain their successful position in the market.

The study also highlights key drivers of growth in the industry. Consumers use skincare products for long-term application effect, safety concerns and even eco-friendliness, which will certainly be a major skincare trend in the future. Consumers with high incomes are increasingly buying premium products, responding to the improving economy and product innovations from premium skincare manufacturers.

This unique report from Lucintel will provide you with valuable information, insights, and tools needed to identify new growth opportunities and operate your business successfully in this market. This report will save hundreds of hours of your own personal research time and will significantly benefit you in expanding your business in this market. In today's stringent economy, you need every advantage that you can find.

To make business, investment, and strategic decisions, you need timely, useful information. This market report fulfills this core need and is an indispensable reference guide for multinational materials suppliers, product manufacturers, investors, executives, distributors, and many more that operate in this market.

Some of the features of this report:

  • Analysis of competitive intensity of the industry based on Porter's Five Forces model which helps to understand the competitive position of industry players
  • US Skin Care market intelligence with special emphasis on facial care, body and hand care, depilatories, and sun care markets
  • US Skin Care Market Size trend (2018-2023) and forecast (2024-2030) with demographic factor analysis are useful to make major investment decisions in region
  • Profitability and Cost Structure Trend Analysis (2018-2023) of US Skin Care market provides the clear picture of market to the investor
  • Competitive Landscape, emerging trend, market drivers and growth opportunity analysis provided helps to ascertain a sound investment decision
  • More than 24 figures/charts and 6 tables are provided in this roughly 75-page report

Table of Contents

1. Executive Summary

2. US Skin Care Industry Background and Classifications

  • 2.1: Introduction
    • 2.1.1: Industry classification
    • 2.1.2: Markets served
    • 2.1.3: Supply chain
  • 2.2: Porter's Five Forces Analysis

3. Industry Analysis

  • 3.1: Current industry analysis 2018
    • 3.1.1: US skin care industry overview
    • 3.1.2: Market trend 2018-2023
    • 3.1.3: Demographic factors analysis
    • 3.1.4: Macro-economy trends
    • 3.1.5: US skin care industry by value
  • 3.2: Industry drivers and challenges
  • 3.3: Industry forecast 2024-2030
    • 3.3.1: Macro-economy forecasts
    • 3.3.2: US skin care industry forecast by value

4. Financial (Cost Structure, Profitability, Debt, and Assets) Analysis

  • 4.1: US skin care industry profitability analysis
    • 4.1.1: Cost structure of US skin care industry 2018-2023
  • 4.2: Asset Analysis
  • 4.3: Debt Analysis

5. Competitive Landscape and Growth Opportunities Analysis

  • 5.1: Product portfolio analysis
  • 5.2: Market share analysis
  • 5.3: Growth leadership analysis
  • 5.4: Growth opportunities analysis

6. Industry Strategic Assessment

  • 6.1: Emerging trends in skin care industry
  • 6.2: Unmet needs in skin care industry
  • 6.3: Innovations and new product launches in skin care industry
  • 6.4: Mergers and acquisitions in skin care industry

7. Company Profiles for Leading Players