表紙:スチール製ドリンクウェア市場:動向、機会、競合分析【2023-2028年】
市場調査レポート
商品コード
1300023

スチール製ドリンクウェア市場:動向、機会、競合分析【2023-2028年】

Steel Drinkware Market: Trends, Opportunities and Competitive Analysis [2023-2028]

出版日: | 発行: Lucintel | ページ情報: 英文 150 Pages | 納期: 3営業日

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スチール製ドリンクウェア市場:動向、機会、競合分析【2023-2028年】
出版日: 2023年05月01日
発行: Lucintel
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 3営業日
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本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

スチール製ドリンクウェア市場の動向と予測

世界のスチール製ドリンクウェア市場は、2023年から2028年までのCAGRが1.9%で、2028年までに推定6億3,000万米ドルに達すると予測されます。この市場の主な促進要因は、耐久性が保証され、メンテナンスが容易で、長期間持続可能であるため、ガラスやプラスチックに代わるスチール製ドリンクウェアの使用が増加していることです。スチール製ドリンクウェアの世界市場の将来は、家庭やオフィスでの利用機会によって有望視されています。

スチール製ドリンクウェア企業リスト

市場に参入している企業は、提供する製品の品質で競争しています。この市場の主要企業は、製造施設の拡大、R&D投資、インフラ開拓、バリューチェーン全体の統合機会の活用に注力しています。これらの戦略により、スチール製ドリンクウェア企業は需要の増加に対応し、競争力を確保し、革新的な製品と技術を開発し、生産コストを削減し、顧客基盤を拡大しています。

スチール製ドリンクウェア市場の洞察

  • Lucintelは、アジアの消費者の間で200ml以下のドリンクウェアの需要が高く、ホットドリンクをサポートするため、予測期間中200ml以下が最大のセグメントであり続けると予測しています。
  • 効率的で健康リスクのない家庭用アイテムへのニーズが高まっていることに加え、一人暮らしの割合が増加していることが、長持ちするスチール製ドリンクウェアの需要を促進しているため、家庭用は引き続き最大セグメントとなる見込みです。
  • 北米は、可処分所得の増加、インフラや消費財への人口支出の増加、近代化されたドリンクウェアの採用増加により、引き続き最大地域です。

本レポートでは、以下の11の主要な質問に回答している:

  • Q.1.市場セグメントのうち、最も有望かつ高成長な機会は何か?
  • Q.2.どのセグメントがより速いペースで成長するのか、またその理由は?
  • Q.3.今後成長が加速すると思われる地域とその理由は?
  • Q.4.市場力学に影響を与える主な要因は何か?市場における主な課題とビジネスリスクは?
  • Q.5.この市場におけるビジネスリスクと競合の脅威は?
  • Q.6.この市場における新たな動向とその理由は?
  • Q.7.市場における顧客の需要の変化にはどのようなものがありますか?
  • Q.8.この市場における新たな開発と、その開発をリードしている企業は?
  • Q.9.市場の主要企業は?主要企業は事業成長のためにどのような戦略的取り組みを進めていますか?
  • Q.10.この市場における競合製品にはどのようなものがあり、材料や製品の代替による市場シェア低下の脅威はどの程度ありますか?
  • Q.11.過去5年間にどのようなM&Aが行われ、業界にどのような影響を与えましたか?

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 世界のスチール製ドリンクウェア市場:市場力学

  • イントロダクション、背景、分類
  • サプライチェーン
  • 業界の推進力と課題

第3章 2017年から2028年までの市場動向と予測分析

  • マクロ経済動向(2017~2022年)と予測(2023~2028年)
  • 世界のスチール製ドリンクウェア市場の動向(2017-2022)と予測(2023-2028)
  • 製品タイプ別の世界のスチール製ドリンクウェア市場
    • 200ml以下
    • 201~400ml
    • 401~600ml
    • 601~800ml
    • 800ml以上
  • 用途別の世界のスチール製ドリンクウェア市場
    • 家庭
    • オフィス
    • その他

第4章 2017年から2028年までの地域別の市場動向と予測分析

  • 地域別の世界のスチール製ドリンクウェア市場
  • 北米のスチール製ドリンクウェア市場
  • 欧州のスチール製ドリンクウェア市場
  • アジア太平洋のスチール製ドリンクウェア市場
  • その他地域のスチール製ドリンクウェア市場

第5章 競合の分析

  • 製品ポートフォリオ分析
  • 運用上の統合
  • ポーターのファイブフォース分析

第6章 成長機会と戦略的分析

  • 成長機会分析
    • 製品タイプ別の世界のスチール製ドリンクウェア市場の成長機会
    • 用途別の世界のスチール製ドリンクウェア市場の成長機会
    • 地域別の世界のスチール製ドリンクウェア市場の成長機会
  • 世界のスチール製ドリンクウェア市場の新たな動向
  • 戦略的分析
    • 新製品の開発
    • 世界のスチール製ドリンクウェア市場の能力拡大
    • 世界のスチール製ドリンクウェア市場における合併、買収、合弁事業
    • 認証とライセンシング

第7章 有力企業の企業プロファイル

  • YETI
  • HydroFlask
  • Tervis
  • Igloo
  • Coleman
目次

Steel Drinkware Market Trends and Forecast

The future of the global steel drinkware market looks promising with opportunities in the home and office premises. The global steel drinkware market is expected to reach an estimated $0.63 billion by 2028 with a CAGR of 1.9% from 2023 to 2028. The major drivers for this market are growing use of steel drinkware as a replacement to glass and plastic, as it ensures durability, is easy to maintain, and are sustainable for a longer period of time.

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Steel Drinkware Market by Segment

The study includes a forecast for the global steel drinkware market by product type, application, and region, as follows:

Steel Drinkware Market by Product Type [Value ($B) Shipment Analysis from 2017 to 2028]:

  • Up to 200 ml
  • 201~400 ml
  • 401~600 ml
  • 601~800 ml
  • Above 800 ml

Steel Drinkware Market by Application [Value ($B) Shipment Analysis from 2017 to 2028]:

  • Home
  • Office
  • Others

Steel Drinkware Market by Region [Value ($B) Shipment Analysis from 2017 to 2028]:

  • North America
  • Europe
  • Asia Pacific
  • The Rest of the World

List of Steel Drinkware Companies

Companies in the market compete on the basis of product quality offered. Major players in this market focus on expanding their manufacturing facilities, R&D investments, infrastructural development, and leverage integration opportunities across the value chain. With these strategies steel drinkware companies cater to increasing demand, ensure competitive effectiveness, develop innovative products & technologies, reduce production costs, and expand their customer base. Some of the steel drinkware companies profiled in this report include.

  • YETI
  • HydroFlask
  • Tervis
  • Igloo
  • Coleman

Steel Drinkware Market Insights

  • Lucintel forecasts that up to 200 ml will remain the largest segment over the forecast period due to the high demand for drinkware that holds up to 200 ml among Asian consumers as it supports hot drinks.
  • Home is expected to remain the largest segment due to the increasing need for at-home items that are efficient and don't pose health risk along with growing percentage of people living alone are driving the demand for long-lasting steel drinkware.
  • North America will remain the largest region due to the rising disposable income, increasing population spending on infrastructure and consumer items, and growing adoption of modernized drinkware in the region.

Features of the Steel Drinkware Market

  • Market Size Estimates: Steel drinkware market size estimation in terms of value ($B)
  • Trend And Forecast Analysis: Market trends (2017-2022) and forecast (2023-2028) by various segments and regions.
  • Segmentation Analysis: Steel drinkware market size by various segments, such as by product type, application, and region
  • Regional Analysis: Steel drinkware market breakdown by North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the World.
  • Growth Opportunities: Analysis on growth opportunities in different by product type, application, and regions for the steel drinkware market.
  • Strategic Analysis: This includes M&A, new product development, and competitive landscape for the steel drinkware market.
  • Analysis of competitive intensity of the industry based on Porter's Five Forces model.

FAQ

Q1. What is the steel drinkware market size?

Answer: The global steel drinkware market is expected to reach an estimated $0.63 billion by 2028.

Q2. What is the growth forecast for steel drinkware market?

Answer: The global steel drinkware market is expected to grow with a CAGR of 1.9% from 2023 to 2028.

Q3. What are the major drivers influencing the growth of the steel drinkware market?

Answer: The major drivers for this market are growing use of steel drinkware as a replacement to glass and plastic, as it ensures durability, is easy to maintain, and are sustainable for a longer period of time.

Q4. What are the major segments for steel drinkware market?

Answer: The future of the steel drinkware market looks promising with opportunities in the home and office premises.

Q5. Who are the key steel drinkware companies?

Answer: Some of the key steel drinkware companies are as follows:

  • YETI
  • HydroFlask
  • Tervis
  • Igloo
  • Coleman

Q6. Which steel drinkware segment will be the largest in future?

Answer:Lucintel forecasts that up to 200 ml will remain the largest segment over the forecast period due to the high demand for drinkware that holds up to 200 ml among Asian consumers as it supports for hot drinks.

Q7. In steel drinkware market, which region is expected to be the largest in next 5 years?

Answer: North America will remain the largest region due to the rising disposable income, increasing population spending on infrastructure and consumer items, and growing adoption of modernized drinkware in the region.

Q8. Do we receive customization in this report?

Answer: Yes, Lucintel provides 10% Customization Without any Additional Cost.

This report answers following 11 key questions:

  • Q.1. What are some of the most promising, high-growth opportunities for the steel drinkware market by product type (up to 200 ml, 201~400 ml, 401~600 ml, 601~800 ml, and above 800 ml), application (home, office, and others), and region (North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the World)?
  • Q.2. Which segments will grow at a faster pace and why?
  • Q.3. Which region will grow at a faster pace and why?
  • Q.4. What are the key factors affecting market dynamics? What are the key challenges and business risks in this market?
  • Q.5. What are the business risks and competitive threats in this market?
  • Q.6. What are the emerging trends in this market and the reasons behind them?
  • Q.7. What are some of the changing demands of customers in the market?
  • Q.8. What are the new developments in the market? Which companies are leading these developments?
  • Q.9. Who are the major players in this market? What strategic initiatives are key players pursuing for business growth?
  • Q.10. What are some of the competing products in this market and how big of a threat do they pose for loss of market share by material or product substitution?
  • Q.11. What M&A activity has occurred in the last five years and what has its impact been on the industry?

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Global Steel Drinkware Market: Market Dynamics

  • 2.1: Introduction, Background, and Classifications
  • 2.2: Supply Chain
  • 2.3: Industry Drivers and Challenges

3. Market Trends and Forecast Analysis from 2017 to 2028

  • 3.1: Macroeconomic Trends (2017-2022) and Forecast (2023-2028)
  • 3.2: Global Steel Drinkware Market Trends (2017-2022) and Forecast (2023-2028)
  • 3.3: Global Steel Drinkware Market by Product Type
    • 3.3.1: Up to 200 ml
    • 3.3.2: 201~400 ml
    • 3.3.3: 401~600 ml
    • 3.3.4: 601~800 ml
    • 3.3.5: Above 800 ml
  • 3.4: Global Steel Drinkware Market by Application
    • 3.4.1: Home,
    • 3.4.2: Office
    • 3.4.3: Others

4. Market Trends and Forecast Analysis by Region from 2017 to 2028

  • 4.1: Global Steel Drinkware Market by Region
  • 4.2: North American Steel Drinkware Market
    • 4.2.1: North American Steel Drinkware Market by Product Type: Up to 200 ml, 201~400 ml, 401~600 ml, 601~800 ml, and Above 800 ml
    • 4.2.2: North American Steel Drinkware Market by Application: Home, Office, and Others
  • 4.3: European Steel Drinkware Market
    • 4.3.1: European Steel Drinkware Market by Product Type: Up to 200 ml, 201~400 ml, 401~600 ml, 601~800 ml, and Above 800 ml
    • 4.3.2: European Steel Drinkware Market by Application: Home, Office, and Others
  • 4.4: APAC Steel Drinkware Market
    • 4.4.1: APAC Steel Drinkware Market by Product Type: Up to 200 ml, 201~400 ml, 401~600 ml, 601~800 ml, and Above 800 ml
    • 4.4.2: APAC Steel Drinkware Market by Application: Home, Office, and Others
  • 4.5: ROW Steel Drinkware Market
    • 4.5.1: ROW Steel Drinkware Market by Product Type: Up to 200 ml, 201~400 ml, 401~600 ml, 601~800 ml, and Above 800 ml
    • 4.5.2: ROW Steel Drinkware Market by Application: Home, Office, and Others

5. Competitor Analysis

  • 5.1: Product Portfolio Analysis
  • 5.2: Operational Integration
  • 5.3: Porter's Five Forces Analysis

6. Growth Opportunities and Strategic Analysis

  • 6.1: Growth Opportunity Analysis
    • 6.1.1: Growth Opportunities for the Global Steel Drinkware Market by Product Type
    • 6.1.2: Growth Opportunities for the Global Steel Drinkware Market by Application
    • 6.1.3: Growth Opportunities for the Global Steel Drinkware Market by Region
  • 6.2: Emerging Trends in the Global Steel Drinkware Market
  • 6.3: Strategic Analysis
    • 6.3.1: New Product Development
    • 6.3.2: Capacity Expansion of the Global Steel Drinkware Market
    • 6.3.3: Mergers, Acquisitions, and Joint Ventures in the Global Steel Drinkware Market
    • 6.3.4: Certification and Licensing

7. Company Profiles of Leading Players

  • 7.1: YETI
  • 7.2: HydroFlask
  • 7.3: Tervis
  • 7.4: Igloo

7:5: Coleman