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市場調査レポート
商品コード
1742627

ギ酸エチル市場:2025年~2030年の予測

Ethyl Formate Market - Forecasts from 2025 to 2030


出版日
ページ情報
英文 142 Pages
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即日から翌営業日
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本日の銀行送金レート: 1USD=144.08円
ギ酸エチル市場:2025年~2030年の予測
出版日: 2025年05月10日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 142 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

ギ酸エチル市場は予測期間中にCAGR5.04%で成長し、2025年の16億6,300万米ドルから2030年までには21億2,600万米ドルに増加すると予測されています。

ギ酸エチル市場の成長促進要因としては、世界の塗料・コーティング産業の需要拡大が挙げられます。市場促進要因としては、新興住宅プロジェクトの開発・拡大、インフラプロジェクトの増加、自動車・航空宇宙・海運産業の成長などが挙げられます。さらに、自動車産業は、顔料効果やコーティング性能の向上など、さまざまな理由でコーティング添加剤を使用しています。自動車需要の増加に伴い、ギ酸エチルのニーズも拡大しています。

市場動向:

  • 食品・食品・飲料用途の成長:ギ酸エチルは、食品産業における香料や燻蒸剤として利用されており、加工食品の人気の高まりにより需要が増加しています。2022年、EUは1,160億ユーロ相当の加工食品・飲料を輸出する一方、原材料と作物を輸入しました。加工食品はEUの主要な利益促進要因であり、食品・飲料セクターにおけるギ酸エチルの役割拡大を浮き彫りにしています。
  • 技術革新:技術の進歩はギ酸エチルの市場成長を大きく促進します。2024年3月、オーストラリア政府はマードック大学と提携し、ギ酸エチルを臭化メチルに代わるより安全な防除剤としてオーストラリア国境で調査し、製品の安全性と有効性を確保しました。
  • アジア太平洋市場:アジア太平洋は、中国、日本、インド、韓国などの主要経済国が牽引しており、急成長しているASEAN諸国も貢献しています。インドは化学産業における主要なプレーヤーとして際立っており、8万種類の市販製品を生産し、世界第6位、アジア第3位の化学品生産国としてGDPの7%に貢献しています。ギ酸エチルは、インドでは特殊化学品、溶剤、殺菌剤、殺幼虫剤に広く使用されています。

本レポートで取り上げている主要企業には、Otto Chemie Pvt. Ltd.、Spectrum Chemical Manufacturing Corp.、Loba Chemie Pvt. Ltd.、Beetachem Industries Pvt. Ltd.、Vigon International, LLC.、Kushan Odowell Co. Ltd.、Sisco Research Laboratories Pvt. Ltd.、Tokyo Chemical Industry(India)Pvt. Ltd.、BASF SE、Merck KGaAなどがあります。

本レポートの主な利点

  • 洞察に満ちた分析:顧客セグメント、政府政策と社会経済要因、消費者選好、産業別、その他のサブセグメントに焦点を当て、主要地域および新興地域を網羅する詳細な市場考察を得ることができます。
  • 競合情勢:世界の主要企業が採用している戦略的作戦を理解し、適切な戦略による市場浸透の可能性を理解することができます。
  • 市場動向と促進要因:ダイナミックな要因と極めて重要な市場動向、そしてそれらが今後の市場開拓をどのように形成していくかを探ります。
  • 行動可能な提言:洞察力を戦略的意思決定に活用し、ダイナミックな環境の中で新たなビジネスストリームと収益を発掘します。
  • 幅広い利用者に対応:新興企業、研究機関、コンサルタント、中小企業、大企業にとって有益で費用対効果に優れています。

どのような用途で利用されていますか?

業界・市場考察、事業機会評価、製品需要予測、市場参入戦略、地理的拡大、設備投資の決定、規制の枠組みと影響、新製品開拓、競合の影響

調査範囲

  • 2022年から2024年までの実績データ・2025年から2030年までの予測データ
  • 成長機会、課題、サプライチェーンの展望、規制の枠組み、動向分析
  • 競合のポジショニング、戦略、市場シェア分析
  • セグメントと各国を含む地域の収益成長および予測分析
  • 企業のプロファイリング(戦略、製品、財務状況、主な発展など)

ギ酸エチル市場セグメンテーション:

用途別

  • 溶剤
  • 香料
  • 燻蒸剤
  • 中間体
  • その他

最終用途産業別

  • 食品・飲料
  • 医薬品
  • 農業
  • 塗料
  • その他

グレード別

  • 工業用グレード
  • 食品グレード
  • 医薬品グレード

流通チャネル別

  • 直接販売
  • 卸売業者
  • オンライン小売

地域別

  • 北米
  • 米国
  • カナダ
  • メキシコ
  • 南米
  • ブラジル
  • アルゼンチン
  • その他
  • 欧州
  • 英国
  • ドイツ
  • フランス
  • スペイン
  • その他
  • 中東・アフリカ
  • サウジアラビア
  • UAE
  • その他
  • アジア太平洋
  • 中国
  • 日本
  • インド
  • 韓国
  • 台湾
  • その他

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 市場スナップショット

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 市場セグメンテーション

第3章 ビジネス情勢

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 市場機会
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析
  • ポリシーと規制
  • 戦略的提言

第4章 ギ酸エチル市場:用途別

  • イントロダクション
  • 溶剤
  • 香料
  • 燻蒸剤
  • 仲介業者
  • その他

第5章 ギ酸エチル市場:グレード別

  • イントロダクション
  • 工業用グレード
  • 食品グレード
  • 医薬品グレード

第6章 ギ酸エチル市場:流通チャネル別

  • イントロダクション
  • 直接販売
  • 卸売業者
  • オンライン小売

第7章 ギ酸エチル市場:エンドユーザー産業別

  • イントロダクション
  • 食品・飲料
  • 医薬品
  • 農業
  • 塗料・コーティング
  • その他

第8章 ギ酸エチル市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • 用途別
    • グレード別
    • 流通チャネル別
    • 最終用途産業別
    • 国別
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
  • 南米
    • 用途別
    • グレード別
    • 流通チャネル別
    • 最終用途産業別
    • 国別
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他
  • 欧州
    • 用途別
    • グレード別
    • 流通チャネル別
    • 最終用途産業別
    • 国別
      • 英国
      • ドイツ
      • フランス
      • スペイン
      • その他
  • 中東・アフリカ
    • 用途別
    • グレード別
    • 流通チャネル別
    • 最終用途産業別
    • 国別
      • サウジアラビア
      • アラブ首長国連邦
      • その他
  • アジア太平洋
    • 用途別
    • グレード別
    • 流通チャネル別
    • 最終用途産業別
    • 国別
      • 中国
      • 日本
      • インド
      • 韓国
      • 台湾
      • その他

第9章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 市場シェア分析
  • 合併、買収、合意、コラボレーション
  • 競合ダッシュボード

第10章 企業プロファイル

  • Otto Chemie Pvt. Ltd.
  • Spectrum Chemical Manufacturing Corp.
  • Loba Chemie Pvt. Ltd.
  • Vigon International, LLC
  • Kushan Odowell Co., Ltd.
  • Sisco Research Laboratories Pvt. Ltd.
  • Tokyo Chemical Industry(India)Pvt. Ltd.
  • BASF SE
  • Merck KGaA

第11章 付録

  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン
  • 利害関係者にとっての主なメリット
  • 調査手法
  • 略語
目次
Product Code: KSI061617364

The ethyl formate market is projected to grow at a CAGR of 5.04% over the forecast period, increasing from US$1.663 billion in 2025 to US$2.126 billion by 2030.

The growing drivers of the ethyl formate market include expanding demand for the global paint and coating industry. The market drivers include developing and expanding new housing projects, rising infrastructure projects, growth in the automotive, aerospace, and shipping industries, etc. Further, the automotive industry uses coating additives for various reasons, including improved pigment effect and coating performance. With the increasing demand for automobiles, the need for ethyl formate is expanding.

Market Trends:

  • Growth in Food and Beverage Applications: Ethyl formate, utilized as a flavoring agent and fumigant in the food industry, is seeing increased demand due to the rising popularity of processed foods. In 2022, the European Union exported processed food and beverage products worth €116.0 billion while importing raw food materials and crops. Processed foods are a major profit driver for the EU, highlighting the expanding role of ethyl formate in the food and beverage sector.
  • Technological Innovations: Advancements in technology are set to drive significant market growth for ethyl formate. In March 2024, the Australian government partnered with Murdoch University to investigate ethyl formate as a safer alternative to methyl bromide for controlling the khapra beetle at Australian borders, ensuring product safety and efficacy.
  • Asia-Pacific Market: The Asia-Pacific region is led by major economies such as China, Japan, India, and South Korea, with rapidly growing ASEAN countries also contributing. India stands out as a key player in the chemical industry, producing 80,000 commercial products and ranking as the world's 6th largest chemical producer and 3rd in Asia, contributing 7% to its GDP. Ethyl formate is widely used in India for specialty chemicals, solvents, fungicides, and larvicides.

Some of the major players covered in this report include Otto Chemie Pvt. Ltd., Spectrum Chemical Manufacturing Corp., Loba Chemie Pvt. Ltd., Beetachem Industries Pvt. Ltd., Vigon International, LLC., Kushan Odowell Co., Ltd., Sisco Research Laboratories Pvt. Ltd., Tokyo Chemical Industry (India) Pvt. Ltd., BASF SE, and Merck KGaA among others.

Key Benefits of this Report:

  • Insightful Analysis: Gain detailed market insights covering major as well as emerging geographical regions, focusing on customer segments, government policies and socio-economic factors, consumer preferences, industry verticals, and other sub-segments.
  • Competitive Landscape: Understand the strategic maneuvers employed by key players globally to understand possible market penetration with the correct strategy.
  • Market Drivers & Future Trends: Explore the dynamic factors and pivotal market trends and how they will shape future market developments.
  • Actionable Recommendations: Utilize the insights to exercise strategic decisions to uncover new business streams and revenues in a dynamic environment.
  • Caters to a Wide Audience: Beneficial and cost-effective for startups, research institutions, consultants, SMEs, and large enterprises.

What do businesses use our reports for?

Industry and Market Insights, Opportunity Assessment, Product Demand Forecasting, Market Entry Strategy, Geographical Expansion, Capital Investment Decisions, Regulatory Framework & Implications, New Product Development, Competitive Intelligence

Report Coverage:

  • Historical data from 2022 to 2024 & forecast data from 2025 to 2030
  • Growth Opportunities, Challenges, Supply Chain Outlook, Regulatory Framework, and Trend Analysis
  • Competitive Positioning, Strategies, and Market Share Analysis
  • Revenue Growth and Forecast Assessment of segments and regions including countries
  • Company Profiling (Strategies, Products, Financial Information, and Key Developments among others)

Ethyl Formate Market Segmentation:

By Application

  • Solvents
  • Flavoring Agents
  • Fumigants
  • Intermediaries
  • Others

By End-Use Industry

  • Food and Beverage
  • Pharmaceuticals
  • Agriculture
  • Paints and Coatings
  • Others

By Grade

  • Industrial Grade
  • Food Grade
  • Pharmaceutical Grade

By Distribution Channel

  • Direct Sales
  • Wholesalers
  • Online Retail

By Region

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Others
  • Middle East & Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Others
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Taiwan
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. EXECUTIVE SUMMARY

2. MARKET SNAPSHOT

  • 2.1. Market Overview
  • 2.2. Market Definition
  • 2.3. Scope of the Study
  • 2.4. Market Segmentation

3. BUSINESS LANDSCAPE

  • 3.1. Market Drivers
  • 3.2. Market Restraints
  • 3.3. Market Opportunities
  • 3.4. Porter's Five Forces Analysis
  • 3.5. Industry Value Chain Analysis
  • 3.6. Policies and Regulations
  • 3.7. Strategic Recommendations

4. ETHYL FORMATE MARKET BY APPLICATION

  • 4.1. Introduction
  • 4.2. Solvents
  • 4.3. Flavoring Agents
  • 4.4. Fumigants
  • 4.5. Intermediaries
  • 4.6. Others

5. ETHYL FORMATE MARKET BY GRADE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Industrial Grade
  • 5.3. Food Grade
  • 5.4. Pharmaceutical Grade

6. ETHYL FORMATE MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Direct Sales
  • 6.3. Wholesalers
  • 6.4. Online Retail

7. ETHYL FORMATE MARKET BY END-USER INDUSTRY

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Food And Beverage
  • 7.3. Pharmaceuticals
  • 7.4. Agriculture
  • 7.5. Paints And Coatings
  • 7.6. Others

8. ETHYL FORMATE MARKET BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. North America
    • 8.2.1. By Application
    • 8.2.2. By Grade
    • 8.2.3. By Distribution Channel
    • 8.2.4. By End-use Industry
    • 8.2.5. By Country
      • 8.2.5.1. USA
      • 8.2.5.2. Canada
      • 8.2.5.3. Mexico
  • 8.3. South America
    • 8.3.1. By Application
    • 8.3.2. By Grade
    • 8.3.3. By Distribution Channel
    • 8.3.4. By End-use Industry
    • 8.3.5. By Country
      • 8.3.5.1. Brazil
      • 8.3.5.2. Argentina
      • 8.3.5.3. Others
  • 8.4. Europe
    • 8.4.1. By Application
    • 8.4.2. By Grade
    • 8.4.3. By Distribution Channel
    • 8.4.4. By End-use Industry
    • 8.4.5. By Country
      • 8.4.5.1. United Kingdom
      • 8.4.5.2. Germany
      • 8.4.5.3. France
      • 8.4.5.4. Spain
      • 8.4.5.5. Others
  • 8.5. Middle East and Africa
    • 8.5.1. By Application
    • 8.5.2. By Grade
    • 8.5.3. By Distribution Channel
    • 8.5.4. By End-use Industry
    • 8.5.5. By Country
      • 8.5.5.1. Saudi Arabia
      • 8.5.5.2. UAE
      • 8.5.5.3. Others
  • 8.6. Asia Pacific
    • 8.6.1. By Application
    • 8.6.2. By Grade
    • 8.6.3. By Distribution Channel
    • 8.6.4. By End-use Industry
    • 8.6.5. By Country
      • 8.6.5.1. China
      • 8.6.5.2. Japan
      • 8.6.5.3. India
      • 8.6.5.4. South Korea
      • 8.6.5.5. Taiwan
      • 8.6.5.6. Others

9. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 9.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 9.2. Market Share Analysis
  • 9.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 9.4. Competitive Dashboard

10. COMPANY PROFILES

  • 10.1. Otto Chemie Pvt. Ltd.
  • 10.2. Spectrum Chemical Manufacturing Corp.
  • 10.3. Loba Chemie Pvt. Ltd.
  • 10.4. Vigon International, LLC
  • 10.5. Kushan Odowell Co., Ltd.
  • 10.6. Sisco Research Laboratories Pvt. Ltd.
  • 10.7. Tokyo Chemical Industry (India) Pvt. Ltd.
  • 10.8. BASF SE
  • 10.9. Merck KGaA

11. APPENDIX

  • 11.1. Currency
  • 11.2. Assumptions
  • 11.3. Base and Forecast Years Timeline
  • 11.4. Key Benefits for the Stakeholders
  • 11.5. Research Methodology
  • 11.6. Abbreviations