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市場調査レポート
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1627744

ブラッドランセットの世界市場:予測(2025年~2030年)

Blood lancets market - Forecasts from 2025 to 2030


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英文 120 Pages
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即日から翌営業日
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ブラッドランセットの世界市場:予測(2025年~2030年)
出版日: 2024年12月30日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

世界のブラッドランセットの市場規模は、CAGR8.50%で成長し、2025年の20億5,000万米ドルから2030年には30億8,300万米ドルに達すると推定されています。

ブラッドランセットは、血液サンプルを持ち運んだり、検査のために少量の検体を採取したりするための小型の医療器具です。糖尿病やその他の感染症の世界の有病率の増加が、予測期間中の市場成長の原動力となっています。

しかし、新興諸国における償還シナリオの欠如が、今後数年間の市場拡大を抑制すると予測されています。

ブラッドランセット市場の促進要因:

  • 糖尿病有病率の上昇が市場成長の原動力

糖尿病有病率の上昇は、予測期間中の市場成長の主要促進要因の1つになると予想されます。IDF糖尿病アトラス第10版の2021年版によると、2021年には5億3,700万人の成人(20~79歳)が糖尿病に罹患しています。2030年には世界の糖尿病患者数は6億4,300万人となり、2045年には7億8,300万人となります。さらに、2型糖尿病は5億4,100万人の成人に発症する可能性が高いです。さらに、糖尿病の経済的負担の増大とヘルスケア支出の増加が相まって、グルコースモニタリング用迅速診断キットの需要は今後数年間で増加すると予想されています。国際糖尿病連合(IDF)によると、2021年の糖尿病に対する世界の医療費は約9,660億米ドルで、9%の成長を示し、市場の成長を直接後押ししています。

ブラッドランセット市場の地理的展望

地域別では、ブラッドランセット市場は北米、南米、欧州、中東・アフリカ、アジア太平洋に区分されます。アジア太平洋は、中国、日本、インド、韓国のような主要経済国が支配的です。急成長している新興国の中には、ASEAN諸国などこの地域のものもあります。

アジア太平洋では、国民の健康意識の高まりと、新しいタイプの血液サンプリング法の使用における市場の急速な進化が相まって、今後数年間の成長を促進しています。

北米は、高齢者や対象人口の増加、研究開発コストの増加、糖尿病治療に対する意識の高まりから、世界のブラッドランセット市場の大部分を占めると予想されています。また、国連の「World Population Prospects in 2019」の数字によると、65歳以上の人々の割合は2019年の9%から2050年には16%以上に増加すると予想されています。さらに、2050年には80歳以上の人口が3倍(1億4,300万人対4億2,600万人)になると予想されています。その結果、高齢者人口の増加に伴い、高齢者は慢性疾患を発症しやすくなるため、慢性疾患がより蔓延すると予測され、ブラッドランセットの地域市場を推進しています。欧州では、国内企業がM&Aへの戦略的投資を増やし、競合を激化させており、高齢化社会のニーズの高まりに対応するため、今後数年間の市場成長をさらに後押しします。

本レポートを購入する理由

  • 洞察に満ちた分析:主要地域および新興地域を網羅し、顧客セグメント、政府政策および社会経済要因、消費者嗜好、業界、その他のサブセグメントに焦点を当てた詳細な市場考察を得ることができます。
  • 競合情勢:世界の主要企業が採用している戦略的策略を理解し、適切な戦略による市場浸透の可能性を理解することができます。
  • 市場動向と促進要因:ダイナミックな要因と極めて重要な市場動向、そしてそれらが今後の市場展開をどのように形成していくかを探ります。
  • 実行可能な提言:ダイナミックな環境の中で新たなビジネスストリームと収益を発掘するための戦略的決断を下すために、洞察を活用します。
  • 幅広い利用者に対応:新興企業、研究機関、コンサルタント、中小企業、大企業にとって有益で費用対効果が高くなっています。

どのような用途で利用されていますか?

業界および市場考察、事業機会評価、製品需要予測、市場参入戦略、地理的拡大、設備投資の決定、規制の枠組みと影響、新製品開発、競合の影響

調査範囲

  • 2022年~2030年の実績データと予測
  • 成長機会、課題、サプライチェーンの展望、規制枠組み、顧客行動、動向分析
  • 競合のポジショニング、戦略、市場シェア分析
  • セグメントと各国を含む地域の収益成長と予測分析
  • 企業プロファイル(主に戦略、製品、財務情報、主要な発展など)

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン
  • 利害関係者にとっての主なメリット

第2章 調査手法

  • 調査デザイン
  • 調査プロセス
  • データ検証

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 主な調査結果
  • アナリストの見解

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析

第5章 ブラッドランセット市場:タイプ別

  • イントロダクション
  • 個人用ブラッドランセット
  • セーフティブラッドランセット

第6章 ブラッドランセット市場:用途別

  • イントロダクション
  • グルコース検査
  • ヘモグロビン検査
  • その他の用途

第7章 ブラッドランセット市場:エンドユーザー別

  • イントロダクション
  • 病院・クリニック
  • 血液銀行
  • 在宅ケア
  • その他

第8章 ブラッドランセット市場:地域別

  • 世界の概要
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他南米
  • 欧州
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • イタリア
    • スペイン
    • その他欧州
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • その他中東・アフリカ
  • アジア太平洋
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • 台湾
    • タイ
    • インドネシア
    • その他アジア太平洋

第9章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 新興企業と市場収益性
  • 合併・買収・協定・協業
  • 競合ダッシュボード

第10章 企業プロファイル

  • Becton, Dickinson, and Company
  • B. Braun Melsungen AG
  • Terumo Europe NV
  • Owen Mumford Ltd
  • Messe Dusseldorf GmbH
  • SteriLance Medical(Suzhou)Inc
  • Medline Industries, Inc
  • F.L. Medical SRL
目次
Product Code: KSI061613504

The blood lancets market is estimated to grow at a CAGR of 8.50% to reach a market size of US$3.083 billion in 2030 from US$2.050 billion in 2025.

Blood lancets are small medical implements for carrying blood samples or obtaining small specimens for testing. The increasing prevalence of diabetes and other infectious diseases worldwide is driving market growth during the forecast period.

However, the lack of reimbursement scenarios in developing countries is anticipated to restrain the market expansion in the coming years.

Blood lancets market drivers:

  • The rising prevalence of diabetes is driving the growth of the market

The rising prevalence of diabetes is expected to be one of the prime drivers of the market's growth during the forecast period. According to the IDF Diabetes Atlas' tenth edition for 2021, 537 million adults (20-79 years old) had diabetes in 2021. By 2030, there will be 643 million diabetics worldwide, and by 2045, there will be 783 million. Additionally, type 2 diabetes is more likely to occur in 541 million adults. In addition, the rising economic burden of diabetes coupled with increasing healthcare expenditure worldwide is also anticipated to increase the demand for rapid diagnostic kits for glucose monitoring in the coming years. According to the International Diabetes Federation (IDF), global healthcare expenditure on diabetes was around US$966 billion in 2021, representing a growth of 9%, directly fueling the market's growth.

Blood lancets market geographical outlook:

By geography, the blood lancets market is segmented into North America, South America, Europe, the Middle East and Africa, and Asia Pacific. The major economies like China, Japan, India, and South Korea dominate the Asia-Pacific region. Some of the fastest-growing emerging economies are from this region, such as ASEAN countries.

In the Asia Pacific region, increasing health awareness among the population coupled with the rapid market evolution in using new types of blood sampling methods is propelling its growth in the coming years.

North America is anticipated to dominate a large portion of the global blood lancet market because of its growing elderly and targeted populations, increasing R&D costs, and rising diabetes treatment awareness. In addition, the percentage of individuals over 65 is expected to rise from 9 percent in 2019 to more than 16 percent in 2050, according to figures from the United Nations' World Population Prospects in 2019. In addition, it is expected that by 2050, there will be three times as many people aged 80 or older population (143 million vs. 426 million). As a result, as the elderly population grows, chronic diseases are predicted to become more prevalent because older people are more likely to develop them, propelling the regional market for blood lancets. In Europe, domestic players are increasing strategic investment in mergers and acquisitions, increasing the competition and further propelling market growth in the coming years to address the growing needs of the region's aging population.

Reasons for buying this report:-

  • Insightful Analysis: Gain detailed market insights covering major as well as emerging geographical regions, focusing on customer segments, government policies and socio-economic factors, consumer preferences, industry verticals, other sub- segments.
  • Competitive Landscape: Understand the strategic maneuvers employed by key players globally to understand possible market penetration with the correct strategy.
  • Market Drivers & Future Trends: Explore the dynamic factors and pivotal market trends and how they will shape up future market developments.
  • Actionable Recommendations: Utilize the insights to exercise strategic decision to uncover new business streams and revenues in a dynamic environment.
  • Caters to a Wide Audience: Beneficial and cost-effective for startups, research institutions, consultants, SMEs, and large enterprises.

What do businesses use our reports for?

Industry and Market Insights, Opportunity Assessment, Product Demand Forecasting, Market Entry Strategy, Geographical Expansion, Capital Investment Decisions, Regulatory Framework & Implications, New Product Development, Competitive Intelligence

Report Coverage:

  • Historical data & forecasts from 2022 to 2030
  • Growth Opportunities, Challenges, Supply Chain Outlook, Regulatory Framework, Customer Behaviour, and Trend Analysis
  • Competitive Positioning, Strategies, and Market Share Analysis
  • Revenue Growth and Forecast Assessment of segments and regions including countries
  • Company Profiling (Strategies, Products, Financial Information, and Key Developments among others)

The blood lancets market is analyzed into the following segments:

By Type

  • Personal Blood lancets
  • Safety Blood lancets

By Application

  • Glucose Testing
  • Hemoglobin Testing
  • Other application

By End User

  • Hospitals &Clinics
  • Blood Banks
  • Homecare
  • Others

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Rest of South America
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Italy
  • Spain
  • Rest of Europe
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Rest of the Middle East and Africa
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • South Korea
  • Taiwan
  • Thailand
  • Indonesia
  • Rest of Asia-Pacific

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key benefits for the stakeholders

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Process
  • 2.3. Data Validation

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings
  • 3.2. Analyst View

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Supplier
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis

5. BLOOD LANCETS MARKET BY TYPE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Personal Blood lancets
  • 5.3. Safety Blood lancets

6. BLOOD LANCETS MARKET BY APPLICATION

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Glucose Testing
  • 6.3. Hemoglobin Testing
  • 6.4. Other application

7. BLOOD LANCETS MARKET BY END-USER

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Hospitals &Clinics
  • 7.3. Blood Banks
  • 7.4. Homecare
  • 7.5. Others

8. BLOOD LANCETS MARKET BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Global Overview
  • 8.2. North America
    • 8.2.1. United States
    • 8.2.2. Canada
    • 8.2.3. Mexico
  • 8.3. South America
    • 8.3.1. Brazil
    • 8.3.2. Argentina
    • 8.3.3. Rest of South America
  • 8.4. Europe
    • 8.4.1. United Kingdom
    • 8.4.2. Germany
    • 8.4.3. France
    • 8.4.4. Italy
    • 8.4.5. Spain
    • 8.4.6. Rest of Europe
  • 8.5. Middle East and Africa
    • 8.5.1. Saudi Arabia
    • 8.5.2. United Arab Emirates
    • 8.5.3. Rest of the Middle East and Africa
  • 8.6. Asia-Pacific
    • 8.6.1. China
    • 8.6.2. India
    • 8.6.3. Japan
    • 8.6.4. South Korea
    • 8.6.5. Taiwan
    • 8.6.6. Thailand
    • 8.6.7. Indonesia
    • 8.6.8. Rest of Asia-Pacific

9. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 9.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 9.2. Emerging Players and Market Lucrativeness
  • 9.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 9.4. Competitive Dashboard

10. COMPANY PROFILES

  • 10.1. Becton, Dickinson, and Company
  • 10.2. B. Braun Melsungen AG
  • 10.3. Terumo Europe NV
  • 10.4. Owen Mumford Ltd
  • 10.5. Messe Dusseldorf GmbH
  • 10.6. SteriLance Medical (Suzhou) Inc
  • 10.7. Medline Industries, Inc
  • 10.8. F.L. Medical SRL