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市場調査レポート
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1574110

多要素認証市場-2024年から2029年までの予測

Multi-Factor Authentication Market - Forecasts from 2024 to 2029

出版日: | 発行: Knowledge Sourcing Intelligence | ページ情報: 英文 128 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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多要素認証市場-2024年から2029年までの予測
出版日: 2024年09月13日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 128 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

多要素認証(MFA)市場は、CAGR14.12%で成長し、2024年の市場規模192億5,500万米ドルから2029年には372億6,600万米ドルに達すると予測されています。

MFAは、さまざまな認証メカニズムを通じてユーザを認証し、用途、Webポータル、VPNへのアクセスを許可する電子認証セキュリティ技術です。MFAは、コンピューティングデバイス、ネットワーク、物理的な場所、データベースといった対象への不正アクセスに対する障壁を作ることを目的としています。これにより、ユーザはユーザ名とパスワードの組み合わせに加え、別の方法で自分自身を識別する必要があるため、セキュリティが向上します。とはいえ、ユーザー名とパスワードを無視することはできないが、総当たり攻撃やハッキング行為に対しては脆弱であることに変わりはないです。拇印や物理的なハードウェア・キーの役割を果たすMFAファクターを強制することで、組織のセキュリティに対する信頼が高まる。多くの公共機関や民間機関がその基本的な機能においてクラウドネットワーキングを利用するようになり、その結果、セキュリティ攻撃の可能性が高まったことが、多要素認証ソリューションへの渇望を高める一因となっています。MFAの世界は、タイプ別、用途別、地域別によって細分化されています。

多要素認証市場促進要因:

  • オンライン取引への高い需要

オンライン取引の増加とデジタルバンキングの高い顧客導入率が、MFAの需要を押し上げると予測されます。インターネットバンキングやeコマースの増加に加え、中央銀行の義務化により、大企業は強力な顧客認証プロトコルの導入を余儀なくされています。オンライントランザクションにモバイルバンキングを利用する人が増えているため、OTP認証機能(ハードウェアとソフトウェアの両方)に対する需要が見込まれます。MFAは、詐欺やフィッシング詐欺から顧客を保護し、安全な取引を保証するために使用されます。さらに、ヘルスケア、小売、BFSIセクターのさまざまな決済システムの統合は、MFA認証業界に潜在的な機会をもたらしています。

多要素認証市場の地理的展望

  • アジア太平洋地域は予測期間中に飛躍的な成長を遂げる

アジア太平洋地域は、BYOD(Bring Your Device)ポリシー/チェーンの事例が増加しており、また、データ漏洩に起因するサイバー盗難が多発していることから、多要素認証市場で最も高い成長率を示すと予測されます。CREALOGIXは現在、アジアの大手銀行にソリューションを提供しており、ユーザーは1つのアプリで認証と銀行業務の両方にアクセスできます。さらに、ハードウェアベースのデバイスを使用する多要素認証システムでは、OTPアクションを実行するためのハードトークンは廃止されつつあります。ソフトトークンは、ハードトークンのセキュリティ機能を維持しながら、ハードトークンの役割を担っています。

このレポートを購入する理由

  • 洞察に満ちた分析:顧客セグメント、政府政策と社会経済的要因、消費者の嗜好、産業分野、その他のサブセグメントに焦点を当て、主要地域と新興地域をカバーする詳細な市場洞察を得ることができます。
  • 競合情勢:世界の主要企業が採用している戦略的策略を理解し、適切な戦略による市場浸透の可能性を把握します。
  • 市場促進要因と今後の動向:ダイナミックな要因と極めて重要な市場動向、そしてそれらが今後の市場開発をどのように形成していくかを探ります。
  • 実行可能な提言:ダイナミックな環境の中で、新たなビジネスストリームと収益を発掘するための戦略的決断を下すために、洞察を活用します。
  • 幅広い読者に対応:新興企業、研究機関、コンサルタント、中小企業、大企業にとって有益で費用対効果に優れています。

企業はどのような目的で当社のレポートを使用していますか?

業界および市場考察、事業機会評価、製品需要予測、市場参入戦略、地理的拡大、設備投資決定、規制の枠組みと影響、新製品開発、競合の影響

調査範囲

  • 2022年から2029年までの過去データと予測
  • 成長機会、課題、サプライチェーン展望、規制枠組み、顧客行動、動向分析
  • 競合の市況、戦略、市場シェア分析
  • 各国を含むセグメントと地域の収益成長と予測評価
  • 企業プロファイル(戦略、製品、財務情報、主な発展など)

多要素認証市場は以下のようにセグメント化され、分析されています:

タイプ別

  • 二要素認証
  • 三要素認証
  • 四要素認証
  • 五要素認証

用途別

  • BFSI
  • 防衛
  • 旅行・運輸
  • その他

地域別

  • 北米
  • 米国
  • カナダ
  • メキシコ
  • 南米
  • ブラジル
  • アルゼンチン
  • その他
  • 欧州
  • ドイツ
  • 英国
  • フランス
  • スペイン
  • その他
  • 中東・アフリカ
  • サウジアラビア
  • イスラエル
  • その他
  • アジア太平洋
  • 中国
  • 日本
  • インド
  • インドネシア
  • 韓国
  • その他

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン
  • ステークホルダーにとっての主なメリット

第2章 調査手法

  • 調査デザイン
  • 調査プロセス

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 主な調査結果
  • CXOの視点

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析
  • アナリストビュー

第5章 多要素認証市場:タイプ別

  • イントロダクション
  • 2要素認証
  • 3要素認証
  • 4要素認証
  • 5要素認証

第6章 多要素認証市場:用途別

  • イントロダクション
  • BFSI
  • 防衛
  • 旅行・運輸
  • その他

第7章 多要素認証市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • タイプ別
    • 用途別
    • 国別
  • 南米
    • タイプ別
    • 用途別
    • 国別
  • 欧州
    • タイプ別
    • 用途別
    • 国別
  • 中東・アフリカ
    • タイプ別
    • 用途別
    • 国別
  • アジア太平洋地域
    • タイプ別
    • 用途別
    • 国別

第8章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 市場シェア分析
  • 合併、買収、合意およびコラボレーション
  • 競合ダッシュボード

第9章 企業プロファイル

  • EMC Corporation(RSA)
  • Thoma Bravo(Entrust)
  • Thales Group
  • ASSA ABLOY(HID Global)
  • One Identity(OneLogin)
  • Okta(AuthO)
  • Avago Technologies Limited(Broadcom Inc)
  • Microsoft
目次
Product Code: KSI061610233

The multi-factor authentication market is expected to grow at a CAGR of 14.12%, reaching a market size of US$37.266 billion in 2029 from US$19.255 billion in 2024.

MFA is an electronic authentication security technology that authenticates and allows a user access to an application, web portal, or VPN through various authentication mechanisms. MFA is intended to create barriers against unauthorized access to a target such as a computing device, network, physical location or database. This boosts security since users must identify themselves through another method in addition to username and password combinations. Nonetheless, although usernames and passwords cannot be disregarded, they can still be vulnerable to brute force attacks and hacking activities. Enforcing an MFA factor that serves as a thumbprint or physical hardware key increases the organization's confidence in its security. The rising use of cloud networking by numerous public and private institutions in their fundamental functions, and consequently the possibility of security attacks, have all contributed to an increase in the craving for multifactor authentication solutions. The universe of MFA is subdivided into groups according to its model types, application areas and regional classifications.

Multi-Factor Authentication Market Drivers:

  • High demand for online transactions

The rise in online transactions and the high customer adoption rate of digital banking are expected to drive up demand for MFA. The rise in Internet banking and e-commerce, along with central bank mandates, is forcing large organizations to institute strong customer authentication protocols. Because more people are using mobile banking for online transactions, there will likely be a demand for OTP authenticators (both hardware and software). MFA is used to protect customers from fraud and phishing scams, as well as to guarantee secure transactions. Moreover, the healthcare, retail, and BFSI sectors' integration of various payment systems presents a potential opportunity for the MFA authentication industry.

Multi-Factor Authentication Market Geographical Outlook

  • The Asia Pacific is witnessing exponential growth during the forecast period

Asia-Pacific region is anticipated to have the highest growth rate in the multi-factor authentication market as there are increased instances of Bring Your Device (BYOD) policies/chains, and also high incidences of cyber thefts that result from data leakage. CREALOGIX now provides a solution to major banks in Asia that allows users to access a single app for both authentication and banking activities. Moreover, the hard token for performing OTP actions is becoming obsolete in multi-factor authentication systems with hardware-based devices. The soft token assumes the role of hard tokens while maintaining all their security features.

Reasons for buying this report:-

  • Insightful Analysis: Gain detailed market insights covering major as well as emerging geographical regions, focusing on customer segments, government policies and socio-economic factors, consumer preferences, industry verticals, other sub- segments.
  • Competitive Landscape: Understand the strategic maneuvers employed by key players globally to understand possible market penetration with the correct strategy.
  • Market Drivers & Future Trends: Explore the dynamic factors and pivotal market trends and how they will shape up future market developments.
  • Actionable Recommendations: Utilize the insights to exercise strategic decision to uncover new business streams and revenues in a dynamic environment.
  • Caters to a Wide Audience: Beneficial and cost-effective for startups, research institutions, consultants, SMEs, and large enterprises.

What do businesses use our reports for?

Industry and Market Insights, Opportunity Assessment, Product Demand Forecasting, Market Entry Strategy, Geographical Expansion, Capital Investment Decisions, Regulatory Framework & Implications, New Product Development, Competitive Intelligence

Report Coverage:

  • Historical data & forecasts from 2022 to 2029
  • Growth Opportunities, Challenges, Supply Chain Outlook, Regulatory Framework, Customer Behaviour, and Trend Analysis
  • Competitive Positioning, Strategies, and Market Share Analysis
  • Revenue Growth and Forecast Assessment of segments and regions including countries
  • Company Profiling (Strategies, Products, Financial Information, and Key Developments among others)

The Multi-Factor Authentication market is segmented and analyzed as follows:

By Type

  • Two-Factor Authentication
  • Three-Factor Authentication
  • Four-Factor Authentication
  • Five-Factor Authentication

By Application

  • BFSI
  • Defence
  • Travel and Transport
  • Others

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • UK
  • France
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • Israel
  • Others
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • Indonesia
  • South Korea
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key Benefits to the Stakeholder

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Processes

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings
  • 3.2. CXO Perspective

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis
  • 4.5. Analyst View

5. MULTI-FACTOR AUTHENTICATION MARKET BY TYPE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Two-Factor Authentication
  • 5.3. Three-Factor Authentication
  • 5.4. Four-Factor Authentication
  • 5.5. Five-Factor Authentication

6. MULTI-FACTOR AUTHENTICATION MARKET BY APPLICATION

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. BFSI
  • 6.3. Defence
  • 6.4. Travel and Transport
  • 6.5. Others

7. MULTI-FACTOR AUTHENTICATION MARKET BY GEOGRAPHY

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. North America
    • 7.2.1. By Model
    • 7.2.2. By Application
    • 7.2.3. By Country
      • 7.2.3.1. USA
      • 7.2.3.2. Canada
      • 7.2.3.3. Mexico
  • 7.3. South America
    • 7.3.1. By Model
    • 7.3.2. By Application
    • 7.3.3. By Country
      • 7.3.3.1. Brazil
      • 7.3.3.2. Argentina
      • 7.3.3.3. Others
  • 7.4. Europe
    • 7.4.1. By Model
    • 7.4.2. By Application
    • 7.4.3. By Country
      • 7.4.3.1. Germany
      • 7.4.3.2. UK
      • 7.4.3.3. France
      • 7.4.3.4. Spain
      • 7.4.3.5. Italy
      • 7.4.3.6. Others
  • 7.5. Middle East and Africa
    • 7.5.1. By Model
    • 7.5.2. By Application
    • 7.5.3. By Country
      • 7.5.3.1. Saudi Arabia
      • 7.5.3.2. UAE
      • 7.5.3.3. Others
  • 7.6. Asia Pacific
    • 7.6.1. By Model
    • 7.6.2. By Application
    • 7.6.3. By Country
      • 7.6.3.1. China
      • 7.6.3.2. Japan
      • 7.6.3.3. India
      • 7.6.3.4. Indonesia
      • 7.6.3.5. South Korea
      • 7.6.3.6. Others

8. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 8.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 8.2. Market Share Analysis
  • 8.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 8.4. Competitive Dashboard

9. COMPANY PROFILES

  • 9.1. EMC Corporation (RSA)
  • 9.2. Thoma Bravo (Entrust)
  • 9.3. Thales Group
  • 9.4. ASSA ABLOY (HID Global)
  • 9.5. One Identity (OneLogin)
  • 9.6. Okta (AuthO)
  • 9.7. Avago Technologies Limited (Broadcom Inc)
  • 9.8. Microsoft