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市場調査レポート
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1496044

侵入テスト市場-2024年から2029年までの予測

Penetration Testing Market - Forecasts from 2024 to 2029

出版日: | 発行: Knowledge Sourcing Intelligence | ページ情報: 英文 142 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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侵入テスト市場-2024年から2029年までの予測
出版日: 2024年05月14日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 142 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

侵入テスト市場は、2022年に17億8,100万米ドルと評価され、CAGR 13.22%で成長し、2029年には43億5,100万米ドルの市場規模に達します。

ペネトレーションテストは、予測期間中に着実な成長を示すと予測されています。ペンテストと呼ばれる侵入テストは、セキュリティプロトコルを調べるためにコンピュータシステムに対して行われる正当な想定攻撃です。ペネトレーション評価者は、この種の技術やプロトコルをハッカーに似せて使用し、システムに関与する予兆の可能な効果を確認します。このタイプの評価は、企業にとって脅威となる幅広いサイバーストライクに似ています。ペン・テストは、様々なシステムの役割とともに、認証された攻撃と認証されていない攻撃に耐えることを可能にします。適切なパラメータを使用することで、ペンテストはシステムのあらゆる側面に侵入することができます。

ペネトレーション・テストは、企業の目標の有効性に実際の情報を与えます。このテストは、システムの脆弱性を示し、効率的な対策を評価し、それぞれのデータプライバシーとセキュリティに関する規制を遵守するのに役立ちます。モバイルアプリケーションの利用の増加、サイバー脅威の増加、デジタル化への需要の高まりが侵入テスト市場の成長を促進しています。

侵入テスト市場の促進要因

  • モバイルアプリケーションの利用拡大が侵入テスト市場の成長を促進。

バンキング、ヘルスケア、ソーシャル・メディアなど、モバイル・アプリケーションの幅広い利用には、厳格なセキュリティ規制が必要です。これらのアプリケーションには、銀行の詳細情報など消費者の個人情報に関連する機密情報が含まれるため、健康関連の問題がデータベースに入力され、セキュリティの不均衡が1つでも発生すると、消費者と組織の両方に深刻な問題が生じます。このシナリオでは、侵入テストがモバイル・アプリケーションのデジタル・プロテクターとして機能します。侵入テストは、侵入者が使用する経路を再現する戦術を使用し、侵入される前に脆弱性をピンポイントで特定します。

例えば、2023年2月、報道情報局は、政府が利害関係者と協力し、2021-22年度中に電子決済取引を2,071クローから強化することに成功したという記事を発表しました。

  • サイバー脅威の増加が侵入テスト市場の成長を促進。

日常業務を中断させるランサムウェアから、関連情報を破壊するデータ侵害に至るまで、サイバー攻撃の普及が進んでいるため、企業はサイバーセキュリティを選別し、選択するようになっています。侵入テストは、脅威からデータを保護するための予防措置として機能します。この侵入テストは、システムのループを検出し、それが暴露される前に修正するために雇用主によって使用される戦術であるシステムに対する攻撃のように機能します。

例えば、ヘルスケア・ネットワークはランサムウェアに守られており、患者から医師へのアクセスを拒否しています。ペン・テストを使用することで、災害を引き起こすような問題を検出し、修正することができます。ペンテストは、企業が常に最新の情報を入手し、機密データを保護できるサイバー犯罪者の一歩先を行くのに役立ちます。

例えば、2023年12月、データ・セキュリティ協議会は、既知の脅威の数がなんと4億に大幅に増加し、850万の結論点を包含しているという記事を発表しました。

  • デジタル化への需要の高まりが侵入テスト市場の成長を促進。

発展途上諸国におけるデジタル変革の急速な進展は、病棟やインターネットへのアクセスの増加、家電製品などの相互接続機器と結びついて、サイバー脅威を促進しています。これらの要因は、それぞれのインターネットと接続されたデバイスと一緒に、危険な通知を作るサイバー攻撃のための良いプラットフォームを作る。現在進行中の脅威について常に最新の情報を得るためには、重要な役割を果たすペン・テストを用いて、面倒なセキュリティ・テスト・プロトコルを採用するのが賢い方法です。このテストは、サイバー脅威を操作し、様々なデバイスに向けたこれらのタイプの接続の弱い部分を突き止めることができる保護シールドとして機能します。

例えば、2023年にEurostatが発表したレポートによると、2022年、欧州のインターネット・サーファーの72%がインターネット・ベースの接続機器やシステムを使用していました。これらのユーザーのうち64%は、テレビがインターネットとの接続を確立しているスマート・ホーム・エンターテインメント・ソリューションを選択しています。

侵入テスト市場- 地理的展望

  • 北米は大幅な成長が見込まれます。

北米は、さまざまな要因から侵入テスト市場で大きなシェアを占めると予想されています。この地域は、インターネットと相互接続されたデバイスの接続により、さまざまな技術実装の中心的な拠点となっています。この地域の企業は、サイバー攻撃、データ漏洩、サイバー関連詐欺などの被害を受けやすいです。このような企業に対する脅威の増大が、データを保護するためのサイバーセキュリティ・ソリューションと保護対策を後押ししています。ピンテストは、こうしたサイバー面の問題に対する重要な解決策を提供します。さらに、米国やカナダのような国の政府の規則や安全プロトコルは、これらの地域の企業が定期的なセキュリティ検査を受ける必要があることを保証し、重大な罰則のリスクを低減します。

侵入テスト市場の抑制要因

  • 限られたリソースが侵入テスト市場の成長を阻害しています。

組織や企業の規模は、侵入テストの導入に影響を及ぼします。このテストには、システムを稼動させ、問題を修正し、さらなる脅威にアクセスして、検査のサイクルを完了させることができる有資格者が必要だからです。このようなテストを実施するためには、企業は財政的な支援を提供する必要があり、これは組織にとって課題となります。

  • 事業運営の混乱が侵入テスト市場の成長を抑制します。

侵入テストの検査と問題解決に時間を要するため、この時間消費プロセスにより、組織の日常業務が停止してしまいます。

侵入テスト市場の主な産業開拓

  • 2023年2月侵入テストとグラウンド管理で有名なNet SPI社がnVisium社を買収。この買収の意図は、Net SPIのセキュリティ製品の提供を拡大し、侵入テストソリューションに対するニーズの高まりに応えることです。

侵入テスト市場の主要プレーヤーと製品

  • Crowdstrike Falcon:クラウド上で動作するクラウドストライク・プラットフォーム。人工知能のような革新的な技術を活用することで、エンドポイント、アイデンティティ、データを含む様々な領域における脅威を容易に特定し、阻止することができます。
  • InsightIDR:Rapid 7が発表した製品は、セキュリティ情報・イベント管理(SIEM)と呼ばれる革新的なクラウドベースのプラットフォームであり、高度な検知・対応(XDR)機能などを備えたツールです。企業の脅威を検知し警告するプロセスを組み込み、確立しました。

侵入テスト市場は以下のようにセグメント化され、分析されている:

デプロイメント別

  • オンプレミス
  • クラウド

組織規模別

  • 大企業
  • 中小企業

コンポーネント別

  • ソリューション
  • サービス

テストタイプ別

  • ネットワーク侵入テスト
  • アプリケーション侵入テスト
  • クラウド侵入テスト
  • その他

業界別

  • ヘルスケア
  • BFSI
  • 政府・防衛
  • 小売・eコマース
  • エネルギー・公益事業
  • その他

地域別

  • 北米
  • 米国
  • カナダ
  • メキシコ
  • 南米
  • ブラジル
  • アルゼンチン
  • その他
  • 欧州
  • 英国
  • ドイツ
  • フランス
  • イタリア
  • スペイン
  • その他
  • 中東中東・アフリカ
  • サウジアラビア
  • UAE
  • その他
  • アジア太平洋
  • 日本
  • 中国
  • インド
  • 韓国
  • 台湾
  • タイ
  • インドネシア
  • その他

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン
  • ステークホルダーにとっての主なメリット

第2章 調査手法

  • 調査デザイン
  • 調査プロセス

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 主な調査結果
  • アナリストビュー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析
  • アナリストビュー

第5章 侵入テスト市場:展開別

  • イントロダクション
  • オンプレミス
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • クラウド
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性

第6章 侵入テスト市場:組織規模別

  • イントロダクション
  • 大企業
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • 中小企業
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性

第7章 侵入テスト市場:コンポーネント別

  • イントロダクション
  • ソリューション
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • サービス
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性

第8章 侵入テスト市場:テストタイプ

  • イントロダクション
  • ネットワーク侵入テスト
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • アプリケーション侵入テスト
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • クラウド侵入テスト
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • その他
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性

第9章 侵入テスト市場:業界別

  • イントロダクション
  • ヘルスケア
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • BFSI
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • 政府と防衛
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • 小売業とeコマース
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • エネルギーと公共事業
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • その他
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性

第10章 侵入テスト市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • 展開別
    • 組織規模別
    • コンポーネント別
    • テストタイプ別
    • 業界別
    • 国別
  • 南米
    • 展開別
    • 組織規模別
    • コンポーネント別
    • テストタイプ別
    • 業界別
    • 国別
  • 欧州
    • 展開別
    • 組織規模別
    • コンポーネント別
    • テストタイプ別
    • 業界別
    • 国別
  • 中東・アフリカ
    • 展開別
    • 組織規模別
    • コンポーネント別
    • テストタイプ別
    • 業界別
    • 国別
  • アジア太平洋
    • 展開別
    • 組織規模別
    • コンポーネント別
    • テストタイプ別
    • 業界別
    • 国別

第11章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 市場シェア分析
  • 合併、買収、合意およびコラボレーション
  • 競合ダッシュボード

第12章 企業プロファイル

  • Crowdstrike
  • Rapid7
  • Synopsys, Inc.
  • IBM
  • Cigniti Technologies
  • Invicti
  • ASTRA IT, Inc.
  • Secureworks, Inc.
  • Indusface
  • Vairav Technology Security Pvt. Ltd
目次
Product Code: KSI061616866

The penetration testing market was evaluated at US$1.781 billion in 2022, growing at a CAGR of 13.22%, reaching a market size of US$4.351 billion by 2029.

A penetration test is projected to show steady growth during the forecast period. A penetration test, which is called a pen test, is a legitimate assumed attack done on the computer system to examine the security protocols. Penetration evaluators use these types of techniques and protocols to resemble a hacker to ensure the possible effect of proneness involved in the system. This type of evaluation resembles a wide range of cyber strikes which would be a threat to the company. The pen test enables it to withstand authenticated and unauthenticated attacks along with a variety of system roles. By using suitable parameters, a pen test can penetrate into every aspect of the system.

A penetration test feeds real information into the efficacy of the company's goals. This test helps and indicates the vulnerabilities in systems, evaluates efficient measures, and adheres to regulations with respective data privacy and security. Increasing utilization of mobile applications increased cyber threats, and growing demand for digitization are driving the penetration testing market growth.

Penetration Testing Market Drivers

  • Growing usage of mobile applications drives the penetration testing market growth.

The broad usage of mobile applications with respective banking, healthcare, and social media requires sturdy security regulation. As these applications involve sensitive information related to consumer personal details like bank details, health-related problems are being fed into the database as a single security imbalance costs severe problems to both the consumer and the organization. In this scenario, the penetration test acts as a digital protector for mobile applications. The penetration test uses tactics to replicate the path used by the breacher to pinpoint the vulnerabilities prior to the point it can be breached.

For instance, in February 2023, the Press Information Bureau published an article stating that the Government partnered with relevant stakeholders, has successfully enhanced the E-payments transactions from 2,071 crore during the FY 2021-22.

  • Increased cyber threats propel penetration testing market growth.

The growing prevalence of cyberattacks, starting from ransomware that abrupt day-to-day operations to data breaches that break relevant information, is driving organizations to sort and opt for cybersecurity. Penetration testing acts as a precautionary measure to protect the data from threats, as this penetration testing acts like an attack on systems that is a tactic used by the employer to detect the loops in the system to fix them before they are exposed.

For example, a healthcare network is defended by ransomware, which denies access to doctors from patients. By using the pen test, one can detect and fix the upcoming problems that cause a disaster. As pen test helps the company to stay updated and be a step forward for cybercriminals where they can protect sensitive data.

For instance, in December 2023, the Data Security Council published an article stating that the number of known threats has significantly increased to a whopping 400 million, which encompasses 8.5 million conclusion points.

  • Growing demand for digitalization enhances penetration testing market growth.

The fast-ongoing digital transformation in developing countries, linked with the growing access to wards and the internet and interconnected devices such as home appliances, is propelling cyber threats. These factors, with respective internet and connected devices, make a good platform for cyber-attacks making a dangerous notification. In order to stay updated about ongoing threats, it's a smart move to adopt a tedious security testing protocol, with a pen test which plays a vital role. This test acts as a protective shield, which can manipulate the cyber threats and pin the weak sections in these types of connections toward various devices.

For instance, in 2023, Eurostat published a report that states that in 2022, 72% of internet surfers in Europe used internet-based connected devices or systems. Out of these users, 64% opt for smart home entertainment solutions where TVs have established connections with the internet.

Penetration Testing Market - Geographical Outlook

  • North America is expected to grow significantly.

North America is anticipated to account for a significant share of the penetration testing market due to various factors. The region is a central hub for a variety of technological implementations with the connection of the internet and interconnected devices. The companies in the region are vulnerable to cyber-attacks, data breaches, and cyber-related scams. These types of growing threats to the companies propel cybersecurity solutions and protective measures to safeguard the data. A pin test provides a significant solution for these cyber aspects problems. Furthermore, Government rules and safety protocols from countries like the United States and Canada where companies from these regions need to undergo regular security examinations, ensuring and decreasing the risk of significant penalties.

Penetration Testing Market Restraints

  • Limited resources hinder penetration testing market growth.

The size of the organization or enterprise has an impact on the implementation of penetration testing as the test requires qualified individuals who can run the systems fix the problems and access the further threats to complete the cycle of examination. To run these tests enterprise, need to provide financial support which will be challenging for the organizations.

  • Business Operations Disruption curbs penetration testing market growth.

The penetration testing requires time to examine and fix the problem because of this time consumption process the day-to-day operation of the organizations being held to a halt.

Penetration Testing Market Key Industry Developments

  • February 2023: Net SPI, a company well known for its penetration testing and ground management, purchased nVisium. The intention of the purchase is to extend Net SPI's security products offering and meet the growing need for penetration testing solutions.

Penetration Testing Market Major Players and Products

  • Crowdstrike Falcon: crowd strike platform that runs on the cloud, intending to protect business operations from cyberattacks. By utilizing innovative technologies like artificial intelligence, it can easily identify and stop the threat over various domains, involving endpoints, identities, and data.
  • InsightIDR: The product launched by Rapid 7 is an innovative cloud-based platform called Security Information and Event Management (SIEM) is a tool having features like advanced detection and response (XDR) functions. It incorporated and established the process of detecting and warning about the threats for the enterprises.

Penetration Testing market is segmented and analyzed as follows:

By Deployment

  • On-premise
  • Cloud

By Organization Size

  • Large
  • Small and Medium Enterprises

By Component

  • Solution
  • Service

By Testing Type

  • Network Penetration Testing
  • Application Penetration Testing
  • Cloud Penetration Testing
  • Others

By Industry Vertical

  • Healthcare
  • BFSI
  • Government and Defence
  • Retail and E-commerce
  • Energy and Utilities
  • Others

By Geography

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Italy
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Others
  • Asia Pacific
  • Japan
  • China
  • India
  • South Korea
  • Taiwan
  • Thailand
  • Indonesia
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key Benefits to the Stakeholder

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Processes

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings
  • 3.2. Analyst View

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis
  • 4.5. Analyst View

5. PENETRATION TESTING MARKET BY DEPLOYMENT

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. On-Premise
    • 5.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.2.2. Growth Prospects
    • 5.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.3. Cloud
    • 5.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.3.2. Growth Prospects
    • 5.3.3. Geographic Lucrativeness

6. PENETRATION TESTING MARKET BY ORGANIZATION SIZE

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Large Enterprise
    • 6.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.2.2. Growth Prospects
    • 6.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.3. Small and Medium Enterprise
    • 6.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.3.2. Growth Prospects
    • 6.3.3. Geographic Lucrativeness

7. PENETRATION TESTING MARKET BY COMPONENT

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Solution
    • 7.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.2.2. Growth Prospects
    • 7.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.3. Service
    • 7.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.3.2. Growth Prospects
    • 7.3.3. Geographic Lucrativeness

8. PENETRATION TESTING MARKET TESTING TYPE

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. Network Penetration Testing
    • 8.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 8.2.2. Growth Prospects
    • 8.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 8.3. Application Penetration Testing
    • 8.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 8.3.2. Growth Prospects
    • 8.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 8.4. Cloud Penetration Testing
    • 8.4.1. Market Trends and Opportunities
    • 8.4.2. Growth Prospects
    • 8.4.3. Geographic Lucrativeness
  • 8.5. Others
    • 8.5.1. Market Trends and Opportunities
    • 8.5.2. Growth Prospects
    • 8.5.3. Geographic Lucrativeness

9. PENETRATION TESTING MARKET BY INDUSTRY VERTICAL

  • 9.1. Introduction
  • 9.2. Healthcare
    • 9.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 9.2.2. Growth Prospects
    • 9.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 9.3. BFSI
    • 9.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 9.3.2. Growth Prospects
    • 9.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 9.4. Government and Defence
    • 9.4.1. Market Trends and Opportunities
    • 9.4.2. Growth Prospects
    • 9.4.3. Geographic Lucrativeness
  • 9.5. Retail and E-Commerce
    • 9.5.1. Market Trends and Opportunities
    • 9.5.2. Growth Prospects
    • 9.5.3. Geographic Lucrativeness
  • 9.6. Energy and Utilities
    • 9.6.1. Market Trends and Opportunities
    • 9.6.2. Growth Prospects
    • 9.6.3. Geographic Lucrativeness
  • 9.7. Others
    • 9.7.1. Market Trends and Opportunities
    • 9.7.2. Growth Prospects
    • 9.7.3. Geographic Lucrativeness

10. PENETRATION TESTING MARKET, BY GEOGRAPHY

  • 10.1. Introduction
  • 10.2. North America
    • 10.2.1. By Deployment
    • 10.2.2. By Organization Size
    • 10.2.3. By Component
    • 10.2.4. By Testing Type
    • 10.2.5. By Industry Vertical
    • 10.2.6. By Country
      • 10.2.6.1. United States
        • 10.2.6.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.2.6.1.2. Growth Prospects
      • 10.2.6.2. Canada
        • 10.2.6.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.2.6.2.2. Growth Prospects
      • 10.2.6.3. Mexico
        • 10.2.6.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.2.6.3.2. Growth Prospects
  • 10.3. South America
    • 10.3.1. By Deployment
    • 10.3.2. By Organization Size
    • 10.3.3. By Component
    • 10.3.4. By Testing Type
    • 10.3.5. By Industry Vertical
    • 10.3.6. By Country
      • 10.3.6.1. Brazil
        • 10.3.6.1.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.3.6.1.1.2. Growth Prospects
      • 10.3.6.2. Argentina
        • 10.3.6.2.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.3.6.2.1.2. Growth Prospects
      • 10.3.6.3. Others
        • 10.3.6.3.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.3.6.3.1.2. Growth Prospects
  • 10.4. Europe
    • 10.4.1. By Deployment
    • 10.4.2. By Organization Size
    • 10.4.3. By Component
    • 10.4.4. By Testing Type
    • 10.4.5. By Industry Vertical
    • 10.4.6. By Country
      • 10.4.6.1. United Kingdom
        • 10.4.6.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.4.6.1.2. Growth Prospects
      • 10.4.6.2. Germany
        • 10.4.6.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.4.6.2.2. Growth Prospects
      • 10.4.6.3. France
        • 10.4.6.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.4.6.3.2. Growth Prospects
      • 10.4.6.4. Italy
        • 10.4.6.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.4.6.4.2. Growth Prospects
      • 10.4.6.5. Spain
        • 10.4.6.5.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.4.6.5.2. Growth Prospects
      • 10.4.6.6. Others
        • 10.4.6.6.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.4.6.6.2. Growth Prospects
  • 10.5. Middle East and Africa
    • 10.5.1. By Deployment
    • 10.5.2. By Organization Size
    • 10.5.3. By Component
    • 10.5.4. By Testing Type
    • 10.5.5. By Industry Vertical
    • 10.5.6. By Country
      • 10.5.6.1. Saudi Arabia
        • 10.5.6.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.5.6.1.2. Growth Prospects
      • 10.5.6.2. UAE
        • 10.5.6.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.5.6.2.2. Growth Prospects
      • 10.5.6.3. Others
        • 10.5.6.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.5.6.3.2. Growth Prospects
  • 10.6. Asia Pacific
    • 10.6.1. By Deployment
    • 10.6.2. By Organization Size
    • 10.6.3. By Component
    • 10.6.4. By Testing Type
    • 10.6.5. By Industry Vertical
    • 10.6.6. By Country
      • 10.6.6.1. Japan
        • 10.6.6.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.6.6.1.2. Growth Prospects
      • 10.6.6.2. China
        • 10.6.6.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.6.6.2.2. Growth Prospects
      • 10.6.6.3. India
        • 10.6.6.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.6.6.3.2. Growth Prospects
      • 10.6.6.4. South Korea
        • 10.6.6.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.6.6.4.2. Growth Prospects
      • 10.6.6.5. Taiwan
        • 10.6.6.5.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.6.6.5.2. Growth Prospects
      • 10.6.6.6. Thailand
        • 10.6.6.6.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.6.6.6.2. Growth Prospects
      • 10.6.6.7. Indonesia
        • 10.6.6.7.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.6.6.7.2. Growth Prospects
      • 10.6.6.8. Others
        • 10.6.6.8.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.6.6.8.2. Growth Prospects

11. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 11.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 11.2. Market Share Analysis
  • 11.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 11.4. Competitive Dashboard

12. COMPANY PROFILES

  • 12.1. Crowdstrike
  • 12.2. Rapid7
  • 12.3. Synopsys, Inc.
  • 12.4. IBM
  • 12.5. Cigniti Technologies
  • 12.6. Invicti
  • 12.7. ASTRA IT, Inc.
  • 12.8. Secureworks, Inc.
  • 12.9. Indusface
  • 12.10. Vairav Technology Security Pvt. Ltd