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市場調査レポート
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1496014

ヘルスケアにおけるマイクロサービスの世界市場-2024年から2029年までの予測

Global Microservices In Healthcare Market - Forecasts from 2024 to 2029


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英文 136 Pages
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ヘルスケアにおけるマイクロサービスの世界市場-2024年から2029年までの予測
出版日: 2024年05月17日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 136 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

ヘルスケアにおけるマイクロサービスの世界市場は、予測期間中に21.29%のCAGRで成長し、2022年の2億6,267万4,000米ドルから2029年には10億1,419万2,000米ドルに達すると予測されています。

マイクロサービスは、ヘルスケアITにおける最新の流れであり、ヘルスケア事業に様々な好みを与えることができます。マイクロサービスは、強固なアプリケーションをより小さなアプリケーション、より制御しやすいサービスに分割することで、汎用性、適応性、一般的な有効性を高めることができます。さらに、これらの管理は、最新の機能やアプリの進歩と配置を促進し、より安全で適応性の高い設計を行うことができます。様々な要因がヘルスケアにおけるマイクロサービスの活用を後押ししています。

ヘルスケア業界におけるマイクロサービスは、複雑なアプリケーションや独立した管理サービスを分解する設計の一種であり、ヘルスケアアプリケーションの作成、デプロイ、保守において、より顕著な適応性、汎用性、器用さを可能にします。マイクロサービスの主なハイライトには、隔離性、汎用性、相互運用性、俊敏性、迅速な改善、メンテナンスの進歩、障害閉じ込めの改善、革新的な技術的多様性などがあります。開発者がシステム全体に影響を与えることなく、個々のサービスに取り組み、送信することを可能にします。

マイクロサービスは、特定のサービスに対する需要に基づいて独立して評価することができ、ヘルスケア組織に資産を効率的に指定する権限を与え、多様なヘルスケアアプリケーションやシステム間の相互運用性を促進し、異なるプラットフォームやシステム上で一貫した情報取引と統合を促します。迅速な改善活動により、ヘルスケア組織は変化する前提条件や市場の需要に迅速に対応することができます。ヘルスケア業界におけるマイクロサービスの採用は、より迅速で、汎用性があり、相互運用可能なヘルスケアITアレンジメントへの要求が主な要因となっています。

市場促進要因:

  • ヘルスケア業界における自動化需要の高まりは、市場の成長を後押しします。

ヘルスケア分野での自動化プロセスに対するニーズの高まり、サービス展開の迅速化と複雑な問題を解決するためのマイクロサービスの機知に富んだ採用の増加、独創的な技術の急速な採用と全体的な生産性の向上、クラウドベースのサービスへの依存の高まりは、ヘルスケアにおけるマイクロサービスの世界市場を促進すると予想される要因の一部です。

市場の主要企業による新商品開発への投資の増加や、マイクロサービスの展開に対する意識の高まりは、ヘルスケア参入企業にとって、ヘルスケア業界におけるマイクロサービス拡大の新たなチャンスを生み出しています。loTアプリケーションの出現と、ヘルスケア組織間でのマイクロサービスアーキテクチャ展開の急増は、ヘルスケアのマイクロサービス導入に大きな展望を生み出すと期待されています。

さらに、新しいアプリケーションやソフトウェアを構築するための大手サプライヤーによる投資の増加や、マイクロサービスのインストールに関する意識の高まりは、今後数年間でヘルスケアのマイクロサービス採用の成長のための新たな道を開くと予想されます。

マイクロサービスとヘルスケアITシステムの複雑性の増加が市場成長を後押しすると予想される

ヘルスケアITシステムの複雑化により、モノリシックなアプリケーションの管理が難しくなっています。さらに、俊敏性と柔軟性の向上に対する要求が、ヘルスケア企業によりモジュール化されたスケーラブルなインフラの導入を促しています。最後に、クラウドコンピューティングの台頭により、アプリケーションの分散展開と管理が容易になっています。

ヘルスケア業界では、ケアの提供を改善するためにマイクロサービスの利用が増えています。ヘルスケアシステムの複数の側面を分離することで、マイクロサービスは、患者の要求により反応する新しいケアモデルの開発と展開を支援することができます。新しいサービスを迅速に更新し、展開する能力は、新しい病気の発生など、急速に変化する状況に直面しても、ヘルスケア組織が機敏であり続けることを支援します。

さらに、マイクロサービスは、ヘルスケア組織が医療保険の相互運用性と説明責任に関する法律(HIPAA)の規制要件に準拠する際にも活用できます。HIPAAは、患者の健康や福祉に関するデータを非公開にすることを義務付けています。マイクロサービスが利用されるとき、各効率的なサービスは、許可されたクライアントだけが情報にアクセスできることを保証するために、そのセキュリティ規約を持つことができます。マイクロサービスは、スケーラビリティ、適応性、セキュリティの拡大を構成し、ヘルスケアビジネスに様々な利点を与えます。

北米地域が大きな市場シェアを占めると予想されています。

米国のヘルスケア業界では、マイクロサービスは、相互運用性を前進させ、患者ケアを改善し、アップグレードし、これらのサービスのコストを削減する可能性があるため、ユビキタスをピックアップしています。

市場の拡大には、ヘルスケアITソリューションに対する需要の拡大、独自のヘルスケアフレームワークとアプリケーション間の相互運用性の要件、ソリューションとしてのクラウドベースのアプリケーションの選択の進展など、さまざまな属性が関連しています。一般的に、これらの企業は、ヘルスケアの成果を進展させ、相互運用性を向上させ、ヘルスケア組織のコストを削減するために、マイクロサービス革新に貢献しています。これにより、米国のヘルスケア市場における成果が飛躍的に上昇することが期待されます。

グーグル・クラウドはさらに、マイクロサービス・デザインを活用して多様なヘルスケア・フレームワーク間の相互運用性を飛躍させることを目標に、ヘルスケア部門に投資しています。2020年、グーグル・クラウドは、マイクロサービスを活用したヘルスケアソリューションを構築するため、ヘルスケアIT企業Virtusaとの提携を報告しました。

主な発展

  • 2023年7月-AWS HealthScribeは、ヘルスケアソフトウェアプロバイダーのための臨床文書を自動化するAI搭載のジェネレーティブサービスです。単一のAPIを使用して、医師と患者のディスカッションから重要な詳細と要約を抽出し、堅牢なトランスクリプトを作成します。この情報は電子カルテ(EHR)システムに入力できます。Amazon Bedrockを搭載し、特に一般医療や整形外科のアプリケーションへのAI機能の統合を簡素化します。このサービスにより、臨床文書の作成に費やす時間が短縮され、医師は患者との話し合いに集中できるようになります。
  • マイクロソフトは2022年3月、保護された医療情報(PHI)をサポートし、同じデータストアからトランザクションと分析の両方のワークロードを可能にするクラウドベースのプラットフォーム、Azure Health Data Servicesを発表しました。この革新的なPaaSは、多様なデータタイプを患者レベルで統合し、構造化データ、非構造化データ、画像データのリアルタイムビューを提供します。また、統一されたFast Healthcare Interoperability Resources構造を使用することで、迅速なデータ照会と展開が可能です。Azure Health Data Servicesは、既存のシステムと連携してプロセスを改善し、新しいソリューションやイノベーションのためのオープンスタンダードに基づいて構築されています。
  • 2022年3月-COPE Health Solutionsは、医療機関のデータを全米のメディケアおよびメディケイドベンチマークデータセットと統合する、集団健康分析とネットワーク管理プラットフォームを発表。このプラットフォームにより、医療提供者と支払者は品質改善、コスト削減、製品開発、市場参入の機会を特定できます。医療提供者は、メディケアの全所属メンバーの詳細データにアクセスでき、医療計画は、自社のメンバーやメディケアのフィー・フォー・サービス情報のデータを見ることができます。

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン
  • ステークホルダーにとっての主なメリット

第2章 調査手法

  • 調査デザイン
  • 調査プロセス

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 主な調査結果

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析
  • アナリストビュー

第5章 ヘルスケアにおけるマイクロサービスの世界市場:コンポーネント別

  • イントロダクション
  • プラットフォーム
    • 市場機会と動向
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • サービス
    • 市場機会と動向
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
    • コンサルティングサービス
    • 統合サービス

第6章 ヘルスケアにおけるマイクロサービスの世界市場:配信モデル別

  • イントロダクション
  • オンプレミスモデル
    • 市場機会と動向
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • クラウドベースのモデル
    • 市場機会と動向
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
    • プライベートクラウド
    • パブリッククラウド
    • ハイブリッドクラウド

第7章 ヘルスケアにおけるマイクロサービスの世界市場:エンドユーザー別

  • イントロダクション
  • ヘルスケア提供者
    • 市場機会と動向
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • ヘルスケア支払者
    • 市場機会と動向
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • ライフサイエンス業界
    • 市場機会と動向
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • 研究機関
    • 市場機会と動向
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性

第8章 ヘルスケアにおけるマイクロサービスの世界市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • コンポーネント別
    • 配信モデル別
    • エンドユーザー別
    • 国別
  • 南米
    • コンポーネント別
    • 配信モデル別
    • エンドユーザー別
    • 国別
  • 欧州
    • コンポーネント別
    • 配信モデル別
    • エンドユーザー別
    • 国別
  • 中東・アフリカ
    • コンポーネント別
    • 配信モデル別
    • エンドユーザー別
    • 国別
  • アジア太平洋
    • コンポーネント別
    • 配信モデル別
    • エンドユーザー別
    • 国別

第9章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 市場シェア分析
  • 合併、買収、合意およびコラボレーション
  • 競合ダッシュボード

第10章 企業プロファイル

  • Amazon Web Services Inc.
  • Capgemini SE
  • Cognizant Technology Solutions Ltd.
  • IBM
  • Infosys
  • Microsoft
  • MuleSoft, Inc.
  • Oracle Corporation
  • Salesforce
  • Syntel
  • Tata Consultancy Services Limited
  • IBM Corporation
目次
Product Code: KSI061611909

The global microservices in the healthcare market are projected to grow at a CAGR of 21.29% during the forecast period to reach US$1,014.192 million by 2029, up from US$262.674 million in 2022.

Microservices are a modern drift in healthcare IT that can grant various preferences to healthcare undertakings. Microservices can increment versatility, adaptability, and general effectiveness by breaking solid applications into smaller applications, more controllable services. Moreover, these administrations can encourage the advancement and arrangement of modern features and apps, as well as make a more secure and adaptable design. Various factors are pushing the utilization of microservices in healthcare.

Microservices in the healthcare industry are a sort of design that breaks down complex applications, and independent administration services, permitting for more prominent adaptability, versatility, and dexterity in creating, deploying, and maintaining healthcare applications. Key highlights of microservices incorporate seclusion, versatility, interoperability, agility, faster improvement, progressed maintenance, improved fault confinement, and innovative technological diversity. They advance in approach to software improvement, permitting developers to work on and send individual services without influencing the complete system.

Microservices can be assessed independently based on demand for particular services, empowering healthcare organizations to designate assets proficiently, it encourages interoperability between diverse healthcare applications and systems, encouraging consistent information trade and integration over different platforms and systems. Spry improvement practices empower healthcare organizations to reply rapidly to changing prerequisites and market demands, whereas maintenance accords more sensible with microservices. The adoption of microservices in the healthcare industry is majorly driven by the requirement for more spry, versatile, and interoperable healthcare IT arrangements.

Market Drivers:

  • Rising demand for automation in the healthcare industry would bolster market growth.

The growing need for automated processes in the healthcare sector, the increasing adoption for speeding up service deployment and the resourcefulness of microservices to resolve issues of complexity, the rapid adoption of inventive technology and an increase in overall productivity, and the increasing reliance on cloud-based offerings are some of the factors expected to drive the global microservices in the healthcare market.

Increasing investment by key market players in the development of new goods and raising awareness of the deployment of microservices is creating new chances for healthcare participants to expand microservices in the healthcare industry. The emergence of loT applications and a surge in microservice architecture deployment among healthcare organizations are expected to generate considerable prospects for healthcare microservices adoption.

Furthermore, an increase in investments by leading suppliers to build new applications and software, as well as an increase in awareness about the installation of microservices, is expected to open up new avenues for the growth of healthcare microservices adoption in the years ahead.

Increasing microservices and healthcare IT systems complexity is anticipated to boost the market growth

The growing complexity of healthcare IT systems makes managing monolithic applications more difficult. Furthermore, the demand for increased agility and flexibility is driving healthcare firms to implement more modular and scalable infrastructures. Finally, the rise of cloud computing is making dispersed application deployment and management easier.

Microservices are increasingly being used in the healthcare industry to improve care delivery. By separating multiple aspects of the healthcare system, microservices can assist with developing and deploying new care models that are more reactive to patients' requirements. The ability to swiftly update and deploy new services can assist healthcare organizations in remaining nimble in the face of rapidly changing conditions, such as the outbreak of a new illness.

Moreover, microservices can be utilized by healthcare organizations in sticking to regulatory requirements that involve the Health Insurance Portability and Accountability Act. HIPAA requires that patient health and well-being data be kept private. When microservices are utilized, each efficient service can have its security conventions to guarantee that only authorized clients have access to the information. Microservices give various preferences to healthcare businesses, constituting expanding scalability, adaptability, and security.

The North American region is anticipated to dominate a significant market share.

Within the healthcare industry of the USA, microservices are picking up ubiquity due to their potential to move forward interoperability, improve and upgrade patient care, and decrease costs for these services.

The market expansion is associated with diverse attributes, among the expanding demand for healthcare IT solutions, the requirement for interoperability between distinctive healthcare frameworks and applications, and the developing selection of cloud-based applications as a solution. In general, these companies are contributing to microservices innovation to progress healthcare results, improve interoperability, and decrease costs for healthcare organizations. This will encourage results within the healthcare market of the United States to rise exponentially.

Google Cloud has moreover been investing in the healthcare division, with a goal of utilizing microservices design to make strides in interoperability between diverse healthcare frameworks. In 2020, Google Cloud reported an association with the healthcare IT company Virtusa to create healthcare solutions utilizing microservices.

Key Developments:

  • July 2023- AWS HealthScribe is a generative AI-powered service that automates clinical documentation for healthcare software providers. It uses a single API to create robust transcripts and extract key details and summaries from doctor-patient discussions. This information can be entered into an electronic health record (EHR) system. Powered by Amazon Bedrock, it simplifies the integration of AI capabilities into applications, particularly in general medicine and orthopedics. This service reduces the time spent on compiling clinical documentation, allowing physicians to focus on patient discussions.
  • March 2022- Microsoft introduced Azure Health Data Services, a cloud-based platform that supports Protected Health Information (PHI) and enables both transactional and analytical workloads from the same data store. This innovative PaaS unifies diverse data types at the patient level, providing a real-time view of structured, unstructured, and imaging data. It uses a unified Fast Healthcare Interoperability Resources structure for quick data querying and deployment. Azure Health Data Services works with existing systems to improve processes and is built on open standards for new solutions and innovations.
  • March 2022- COPE Health Solutions presented a population health analytics and network management platform, integrating data from healthcare organizations with national Medicare and Medicaid benchmark datasets. The platform allows healthcare providers and payers to identify opportunities for quality improvement, cost reduction, product development, and market entry. Providers can access detailed data for all attributed Medicare members, while health plans can view data on their own members and Medicare fee-for-service information.

Market Segmentation:

Global Microservices In Healthcare Market is segmented and analyzed as below:

By Component

  • Platforms
  • Services
  • Consulting Services
  • Integration Services

By Delivery Model

  • On-premise Models
  • Cloud-based Models
  • Private Cloud
  • Public Cloud
  • Hybrid Cloud

By End-User

  • Healthcare Providers
  • Healthcare Payers
  • Life sciences Industry
  • Research Organizations

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • France
  • United Kingdom
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Others
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • South Korea
  • Taiwan
  • Thailand
  • Indonesia
  • Japan
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key Benefits to the Stakeholder

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Processes

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis
  • 4.5. Analyst View

5. GLOBAL MICROSERVICES IN HEALTHCARE MARKET BY COMPONENT

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Platforms
    • 5.2.1. Market Opportunities and Trends
    • 5.2.2. Growth Prospects
    • 5.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.3. Services
    • 5.3.1. Market Opportunities and Trends
    • 5.3.2. Growth Prospects
    • 5.3.3. Geographic Lucrativeness
    • 5.3.4. Consulting Services
    • 5.3.5. Integration Services

6. GLOBAL MICROSERVICES IN HEALTHCARE MARKET BY DELIVERY MODEL

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. On-premise Models
    • 6.2.1. Market Opportunities and Trends
    • 6.2.2. Growth Prospects
    • 6.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.3. Cloud-based Models
    • 6.3.1. Market Opportunities and Trends
    • 6.3.2. Growth Prospects
    • 6.3.3. Geographic Lucrativeness
    • 6.3.4. Private Cloud
    • 6.3.5. Public Cloud
    • 6.3.6. Hybrid Cloud

7. GLOBAL MICROSERVICES IN HEALTHCARE MARKET BY END-USER

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Healthcare Providers
    • 7.2.1. Market Opportunities and Trends
    • 7.2.2. Growth Prospects
    • 7.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.3. Healthcare Payers
    • 7.3.1. Market Opportunities and Trends
    • 7.3.2. Growth Prospects
    • 7.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.4. Life sciences Industry
    • 7.4.1. Market Opportunities and Trends
    • 7.4.2. Growth Prospects
    • 7.4.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.5. Research Organizations
    • 7.5.1. Market Opportunities and Trends
    • 7.5.2. Growth Prospects
    • 7.5.3. Geographic Lucrativeness

8. GLOBAL MICROSERVICES IN HEALTHCARE MARKET BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. North America
    • 8.2.1. By Component
    • 8.2.2. By Delivery Model
    • 8.2.3. By End-User
    • 8.2.4. By Country
      • 8.2.4.1. USA
        • 8.2.4.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.2.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.2.4.2. Canada
        • 8.2.4.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.2.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.2.4.3. Mexico
        • 8.2.4.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.2.4.3.2. Growth Prospects
  • 8.3. South America
    • 8.3.1. By Component
    • 8.3.2. By Delivery Model
    • 8.3.3. By End-User
    • 8.3.4. By Country
      • 8.3.4.1. Brazil
        • 8.3.4.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.3.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.3.4.2. Argentina
        • 8.3.4.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.3.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.3.4.3. Others
        • 8.3.4.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.3.4.3.2. Growth Prospects
  • 8.4. Europe
    • 8.4.1. By Component
    • 8.4.2. By Delivery Model
    • 8.4.3. By End-User
    • 8.4.4. By Country
      • 8.4.4.1. Germany
        • 8.4.4.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.4.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.4.4.2. France
        • 8.4.4.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.4.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.4.4.3. United Kingdom
        • 8.4.4.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.4.4.3.2. Growth Prospects
      • 8.4.4.4. Spain
        • 8.4.4.4.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.4.4.4.2. Growth Prospects
      • 8.4.4.5. Others
        • 8.4.4.5.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.4.4.5.2. Growth Prospects
  • 8.5. Middle East and Africa
    • 8.5.1. By Component
    • 8.5.2. By Delivery Model
    • 8.5.3. By End-User
    • 8.5.4. By Country
      • 8.5.4.1. Saudi Arabia
        • 8.5.4.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.5.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.5.4.2. UAE
        • 8.5.4.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.5.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.5.4.3. Others
        • 8.5.4.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.5.4.3.2. Growth Prospects
  • 8.6. Asia Pacific
    • 8.6.1. By Component
    • 8.6.2. By Delivery Model
    • 8.6.3. By End-User
    • 8.6.4. By Country
      • 8.6.4.1. China
        • 8.6.4.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.6.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.2. India
        • 8.6.4.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.6.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.3. South Korea
        • 8.6.4.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.6.4.3.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.4. Taiwan
        • 8.6.4.4.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.6.4.4.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.5. Thailand
        • 8.6.4.5.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.6.4.5.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.6. Indonesia
        • 8.6.4.6.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.6.4.6.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.7. Japan
        • 8.6.4.7.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.6.4.7.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.8. Others
        • 8.6.4.8.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.6.4.8.2. Growth Prospects

9. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 9.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 9.2. Market Share Analysis
  • 9.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 9.4. Competitive Dashboard

10. COMPANY PROFILES

  • 10.1. Amazon Web Services Inc.
  • 10.2. Capgemini SE
  • 10.3. Cognizant Technology Solutions Ltd.
  • 10.4. IBM
  • 10.5. Infosys
  • 10.6. Microsoft
  • 10.7. MuleSoft, Inc.
  • 10.8. Oracle Corporation
  • 10.9. Salesforce
  • 10.10. Syntel
  • 10.11. Tata Consultancy Services Limited
  • 10.12. IBM Corporation