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市場調査レポート
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1495980

尿検査の世界市場-2024年から2029年までの予測

Global Urinalysis Market - Forecasts from 2024 to 2029


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英文 135 Pages
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価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.69円
尿検査の世界市場-2024年から2029年までの予測
出版日: 2024年04月16日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 135 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

尿検査市場は予測期間中に5.86%の複合年間成長率で成長し、市場規模は2022年の30億1,500万米ドルから2029年には44億8,900万米ドルに達すると予測されます。

尿検査は、尿路感染症(UTI)、腎臓病、糖尿病など、さまざまな疾患の診断と治療に用いられる尿検査です。尿検査では、尿の外観、濃度、含有量のすべてが評価されます。尿所見に異常がある場合は、疾患や病気が疑われます。2021年9月、Eurek Aertによると、City of Hopeの関連機関であるTranslational Genomics Research Institute(TGen)は、尿検査を利用して尿中の無細胞DNAの小鎖を分析することにより、早期がんを特定する方法を発見しました。迅速で正確な検査結果を提供するために、様々な非侵襲的尿自動分析装置が開発されています。

尿路結石、糖尿病、腎臓・肝臓疾患の有病率の増加、高齢者人口の増加とそれに伴う加齢関連疾患の増加が市場拡大の原動力となっています。病院などの重症治療病棟や内科外科病棟では、尿路結石、腎臓病、糖尿病などの疾患の有病率が高くなる可能性が高いです。National Centre of Biotechnology Informationによると、24歳までに女性の3分の1が、32歳までに半数が尿路結石を経験するといいます。

さらに、国際糖尿病連合によると、2019年には20~79歳の約4億6,300万人が糖尿病を患っており、この数は2045年までに7億人に増加すると予想されています。さらに、全米腎臓財団によると、慢性腎臓病(CKD)は世界人口の10%が罹患しており、毎年数百万人が死亡しています。

しかし、厳しい規制の枠組みや不利な償還条件によって、今後数年間は市場の拡大が妨げられる可能性が高いです。

市場促進要因:

  • 高齢者人口の増加と加齢に関連する疾患は、尿検査市場を拡大すると予測されます。

先進国や新興国における高齢者人口の増加が尿検査市場の成長を後押しします。世界保健機関(WHO)によると、2020年までに60歳以上の成人の数が5歳以下の子どもを上回るといいます。高齢者人口の増加に伴い、糖尿病や腎臓・肝臓病などの加齢関連疾患の有病率は劇的に上昇すると予測されています。

国際糖尿病機構によると、65歳以上の5人に1人が糖尿病です。クレアチニン、アルブミン、グルコース、ケトン体、ビリルビンなどの検査の処方は、このような疾患の診断と治療の増加の結果として増加傾向にあり、これらの検査の実施に使用される尿検査に利益をもたらしています。

市場抑制要因:

  • 不利な償還条件が尿検査市場を阻害する可能性があります。

新品と同じ機能をより安価に提供する整備済機器が入手可能であることが、市場成長の障壁となっています。主に中小規模の検査室を中心とするいくつかの最終顧客は、費用対効果の高い再生装置を選択しています。特に市場が価格に敏感な新興国では、同等の機能を持つ安価な機器が好まれます。このため、ブランド化された分析装置を販売する企業の収益が制限され、市場の成長が抑制される可能性が高いです。

北米地域は市場が大きいと予測されます。

高齢化が進み、CKDの有病率が高いことから、北米市場は大きな市場地位を占めると予測されます。腎不全、高血圧、糖尿病はすべてCKDに関連しています。全米腎臓財団によると、CKDが原因で死亡する人の数は、毎年乳がんや前立腺がんよりも多いです。米国では、腎臓病は主要な死因です。現在、米国では約3,700万人が罹患しています。腎臓病は高齢者に多く、成人人口の約15%が罹患しています。

腎臓病は糖尿病患者の約3人に1人、高血圧の成人の約5人に1人が罹患しています。したがって、CKDの正確な検出と治療に対する需要が高まっており、これらの要因が尿検査の需要を押し上げると考えられます。

主要開発

  • 2023年12月-Siemens Healthineersは、尿沈渣分析のデジタルソリューションであるAtellica UAS 60 Analyzerを発表しました。この自動化ツールは手動の顕微鏡検査に取って代わり、より迅速で正確な結果レビューと報告を可能にします。サンプルあたり15枚の高解像度デジタル画像を生成し、粒子を自動識別する自動画像評価モジュール技術、動きを可視化するライブビューモード、CKDや尿路結石をより簡単に識別する自動細菌サブ分類機能を備えています。
  • 2022年11月-EmeritusDXとKDx Diagnostics Inc.は提携し、膀胱がん検出のための非侵襲的尿検査URO17を記載しています。URO17は高感度で陰性予測値(NPV)の高い検査で、活動性の膀胱がんの状態を判定し、患者の診断を改善することができます。米国では臨床検査室開発検査として利用可能であり、EmeritusDXは全国の泌尿器科クリニックにURO17検査を提供することができます。
  • 2022年10月-IoMTメドテック新興企業のOlive Diagnosticsは、革新的なAIベースの尿分析装置Olive KGの欧州CEマークを取得しました。同装置は世界初のハンズフリーで非侵襲的なAIベースの光学装置であり、あらゆるトイレに取り付け可能なパッシブでシームレスな尿分析が可能です。赤血球、タンパク質、亜硝酸塩、pH値、尿量、尿圧、尿の色、排尿回数などを測定し、ユーザーの介入なしに患者の尿中の重要なパラメーターを高品質で分析します。この装置は、GDPRとHIPPAの要件に従って保護されたリアルタイムの個人データを生成し、クラウドに送信され、担当医によって処理されます。
  • 2022年9月-Sysmex Corporationは、尿沈渣検査用の新製品である全自動尿粒子分析装置(UF-1500)を発表しました。UF-1500は、UF-5000の機能性と操作性を継承しつつ、小型化を実現。お客様の環境に合わせた幅広いソリューションを提供し、中小規模施設における尿検査の合理化・標準化に貢献します。また、尿化学分析装置の搬送システムとの接続にも対応し、中小規模施設からの要望や大規模施設からのバックアップシステムなど、さまざまなお客様のニーズにお応えします。

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン
  • ステークホルダーにとっての主要メリット

第2章 調査手法

  • 調査デザイン
  • 調査プロセス

第3章 エグゼクティブ概要

  • 主要調査結果

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析
  • アナリストビュー

第5章 尿検査の世界市場:製品タイプ別

  • イントロダクション
  • 機器
    • 市場機会と動向
    • 成長の展望
    • 地理的収益
    • 自動尿分析装置
    • 半自動尿分析装置
    • ポイントオブケア尿分析装置
  • 消耗品
    • 市場機会と動向
    • 成長の展望
    • 地理的収益
    • 試薬
    • キット
    • ディップスティック
    • 使い捨て用品

第6章 尿検査の世界市場:検査タイプ別

  • イントロダクション
  • 尿生化学的検査
  • 妊娠と生殖に関する尿検査
  • 尿沈渣検査

第7章 尿検査の世界市場:用途別

  • イントロダクション
  • 尿路感染症
  • 糖尿病
  • 腎臓疾患
  • 肝臓疾患
  • 妊娠と生殖能力
  • その他

第8章 尿検査の世界市場:エンドユーザー別

  • イントロダクション
  • 病院・クリニック
  • 診断ラボ
  • 研究・学術機関
  • 在宅ケア

第9章 尿検査の世界市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
  • 南米
  • 欧州
  • 中東・アフリカ
  • アジア太平洋

第10章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 市場シェア分析
  • 合併、買収、合意とコラボレーション
  • 競合ダッシュボード

第11章 企業プロファイル

  • ARKRAY, Inc.
  • 77 Elektronika Kft.
  • Siemens Healthineers AG
  • F. Hoffmann-La Roche Ltd.
  • Beckman Coulter, Inc.
  • Abbott Laboratories
  • Sysmex Corporation
  • Neomedica d.o.o.
  • Mindray Medical International Limited
  • Analis sa/nv
目次
Product Code: KSI061612092

The global urinalysis market is expected to grow at a compound annual growth rate of 5.86% over the forecast period to reach a market size of US$4.489 billion in 2029 from US$3.015 billion in 2022.

Urinalysis is a urine test that is used to diagnose and treat a variety of conditions, including urinary tract infections (UTI), kidney disease, and diabetes. During a urinalysis, the appearance, concentration, and content of urine are all evaluated. Abnormal urine findings may indicate a condition or illness. In September 2021, according to Eurek Aert, the Translational Genomics Research Institute (TGen), a City of Hope affiliate, discovered a method to pinpoint early-stage cancer by utilizing Urinalysis to analyze small strands of cell-free DNA in urine. Various non-invasive urine automated analyzers have been developed to provide rapid and accurate test results.

The increased prevalence of UTIs, diabetes, and kidney and liver disorders, as well as the growing geriatric population and the resulting increase in age-related diseases, are driving market expansion. In hospitals and other critical care units and medical-surgical units, the prevalence of conditions such as UTI, renal disease, and diabetes is likely to be greater. According to the National Centre of Biotechnology Information, one-third of women will have experienced a UTI by the age of 24 and half by the age of 32.

Additionally, according to the International Diabetes Federation, about 463 million individuals between the age of 20-79 years had diabetes in 2019, and this number is expected to grow to 700 million by 2045. Furthermore, according to the National Kidney Foundation, chronic kidney disease (CKD) affects 10% of the world's population, with millions dying each year.

However, the market expansion is likely to be hampered in the coming years by a strict regulatory framework and an unfavorable reimbursement condition.

Market Drivers:

  • Rising geriatric population and age-related diseases are anticipated to increase the global urinalysis market.

The growing geriatric population in developed and developing countries will boost the urinalysis market growth. According to the World Health Organization, the number of adults aged 60 and more will surpass children under the age of five by 2020. The prevalence of age-related diseases such as diabetes and kidney and liver disease is projected to rise dramatically as the geriatric population grows.

According to the International Diabetes Organization, one in every five persons over the age of 65 has diabetes. Prescriptions for tests such as creatinine, albumin, glucose, ketones, and bilirubin, among others, are on the rise as a result of the increased diagnosis and treatment of such disorders, which is benefiting urinalysis, which is used to perform these tests.

Market Restraints:

  • Unfavorable reimbursement conditions could hamper the global urinalysis market.

The availability of refurbished instruments, which provide the same functionality as new equipment at a cheaper cost, poses a barrier to market growth. Several end customers, primarily small and medium-sized laboratories, choose cost-effective reconditioned equipment. Particularly in developing nations, where markets are price-sensitive, inexpensive instruments with equivalent functions are preferred. This is likely to limit the revenue of companies that sell branded analyzers, thus limiting the market growth.

The North American region is projected to have a significant marketplace.

Due to an aging population and a high prevalence of CKD, the North American market is projected to have a significant market position. Kidney failure, high blood pressure, and diabetes are all linked to CKD. According to the National Kidney Foundation, more people die due to CKD than breast cancer and prostate cancer each year. In the United States, kidney disease is a major cause of death. It now affects around 37 million individuals in the US. It is more common in the aging population, affecting around 15% of the adult population.

Kidney disease affects around one in every three individuals with diabetes and one in every five adults with high blood pressure. Hence, there is a growing demand for accurate detection and treatment of CKD, and these factors are likely to drive up demand for urinalysis.

Key Developments:

  • December 2023- Siemens Healthineers introduced the Atellica UAS 60 Analyzer, a digital solution for urine sediment analysis. This automated tool replaces manual microscopy, enabling quicker and more accurate results review and reporting. It generates 15 high-resolution digital images per sample, features auto Image Evaluation Module technology for automatic identification of particles, live-view mode for movement visualization, and automatic bacterial subcategorization for easier identification of CKD and UTI.
  • November 2022- EmeritusDX and KDx Diagnostics Inc. partnered to offer the URO17 non-invasive urine test for bladder cancer detection. URO17 is a highly sensitive and negative predicted value (NPV) test that can determine the status of active bladder cancer and improve patient diagnosis. It is available as a Laboratory Developed Test in the US, allowing EmeritusDX to offer URO17 testing to Urology practices nationwide. The test can rule out patients with micro-hematuria for unnecessary cystoscopy and reduce the work-up.
  • October 2022- Olive Diagnostics, an IoMT MedTech startup, received the European CE Mark for its innovative AI-based urine analysis device, the Olive KG. The device is the world's first hands-free, non-invasive, AI-based optical device for passive and seamless urinalysis mounted on any toilet. It performs high-quality analysis of important parameters in patients' urine without user intervention, measuring red blood cells, proteins, Nitrites, pH levels, volume, pressure, color, and frequency of urination. The device generates real-time personal data, secured according to GDPR and HIPPA requirements, which is sent to the cloud and treated by the treating physician.
  • September 2022- Sysmex Corporation introduced the UF-1500 Fully Automated Urine Particle Analyzer (UF-1500), a new product for urine sediment testing. The UF-1500 inherits the functionality and usability of the UF-5000 model but is downsized. It offers a wider range of solutions tailored to customers' environments and contributes to streamlining and standardization of urine testing at small and medium-sized facilities. The UF-1500 supports connectivity with transportation systems for urine chemistry analyzers, meeting various customer needs, including demand from small and medium-sized facilities and backup systems from large facilities.

Market Segmentation:

By Product Type

  • Instruments
  • Automated Urine Analyzer
  • Semi-automated Urine Analyzer
  • Point-of-Care Urine Analyzer
  • Consumables
  • Reagents
  • Kits
  • Dipsticks
  • Disposables

By Test Type

  • Biochemical Urinalysis
  • Pregnancy & Fertility Urinalysis
  • Sediment Urinalysis

By Application

  • Urinary Tract Infections
  • Diabetes
  • Kidney Diseases
  • Liver Diseases
  • Pregnancy and Fertility
  • Others

By End-User

  • Hospitals & Clinics
  • Diagnostic Laboratories
  • Research & Academic Institutions
  • Home Care Settings

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • France
  • UK
  • Italy
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • South Africa
  • Others
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • South Korea
  • Taiwan
  • Thailand
  • Indonesia
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key Benefits to the Stakeholder

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Processes

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis
  • 4.5. Analyst View

5. GLOBAL URINALYSIS MARKET BY PRODUCT TYPE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Instruments
    • 5.2.1. Market Opportunities and Trends
    • 5.2.2. Growth Prospects
    • 5.2.3. Geographic Lucrativeness
    • 5.2.4. Automated Urine Analyzer
    • 5.2.5. Semi-automated Urine Analyzer
    • 5.2.6. Point-of-Care Urine Analyzer
  • 5.3. Consumables
    • 5.3.1. Market Opportunities and Trends
    • 5.3.2. Growth Prospects
    • 5.3.3. Geographic Lucrativeness
    • 5.3.4. Reagents
    • 5.3.5. Kits
    • 5.3.6. Dipsticks
    • 5.3.7. Disposables

6. GLOBAL URINALYSIS MARKET BY TEST TYPE

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Biochemical Urinalysis
    • 6.2.1. Market Opportunities and Trends
    • 6.2.2. Growth Prospects
    • 6.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.3. Pregnancy & Fertility Urinalysis
    • 6.3.1. Market Opportunities and Trends
    • 6.3.2. Growth Prospects
    • 6.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.4. Sediment Urinalysis
    • 6.4.1. Market Opportunities and Trends
    • 6.4.2. Growth Prospects
    • 6.4.3. Geographic Lucrativeness

7. GLOBAL URINALYSIS MARKET BY APPLICATION

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Urinary Tract Infections
    • 7.2.1. Market Opportunities and Trends
    • 7.2.2. Growth Prospects
    • 7.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.3. Diabetes
    • 7.3.1. Market Opportunities and Trends
    • 7.3.2. Growth Prospects
    • 7.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.4. Kidney Diseases
    • 7.4.1. Market Opportunities and Trends
    • 7.4.2. Growth Prospects
    • 7.4.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.5. Liver Diseases
    • 7.5.1. Market Opportunities and Trends
    • 7.5.2. Growth Prospects
    • 7.5.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.6. Pregnancy and Fertility
    • 7.6.1. Market Opportunities and Trends
    • 7.6.2. Growth Prospects
    • 7.6.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.7. Others
    • 7.7.1. Market Opportunities and Trends
    • 7.7.2. Growth Prospects
    • 7.7.3. Geographic Lucrativeness

8. GLOBAL URINALYSIS MARKET BY END-USER

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. Hospitals & Clinics
    • 8.2.1. Market Opportunities and Trends
    • 8.2.2. Growth Prospects
    • 8.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 8.3. Diagnostic Laboratories
    • 8.3.1. Market Opportunities and Trends
    • 8.3.2. Growth Prospects
    • 8.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 8.4. Research & Academic Institutions
    • 8.4.1. Market Opportunities and Trends
    • 8.4.2. Growth Prospects
    • 8.4.3. Geographic Lucrativeness
  • 8.5. Home Care Settings
    • 8.5.1. Market Opportunities and Trends
    • 8.5.2. Growth Prospects
    • 8.5.3. Geographic Lucrativeness

9. GLOBAL URINALYSIS MARKET BY GEOGRAPHY

  • 9.1. Introduction
  • 9.2. North America
    • 9.2.1. By Product Type
    • 9.2.2. By Test Type
    • 9.2.3. By Application
    • 9.2.4. By End-User
    • 9.2.5. By Country
      • 9.2.5.1. USA
        • 9.2.5.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.2.5.1.2. Growth Prospects
      • 9.2.5.2. Canada
        • 9.2.5.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.2.5.2.2. Growth Prospects
      • 9.2.5.3. Mexico
        • 9.2.5.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.2.5.3.2. Growth Prospects
  • 9.3. South America
    • 9.3.1. By Product Type
    • 9.3.2. By Test Type
    • 9.3.3. By Application
    • 9.3.4. By End-User
    • 9.3.5. By Country
      • 9.3.5.1. Brazil
        • 9.3.5.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.3.5.1.2. Growth Prospects
      • 9.3.5.2. Argentina
        • 9.3.5.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.3.5.2.2. Growth Prospects
      • 9.3.5.3. Others
        • 9.3.5.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.3.5.3.2. Growth Prospects
  • 9.4. Europe
    • 9.4.1. By Product Type
    • 9.4.2. By Test Type
    • 9.4.3. By Application
    • 9.4.4. By End-User
    • 9.4.5. By Country
      • 9.4.5.1. Germany
        • 9.4.5.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.4.5.1.2. Growth Prospects
      • 9.4.5.2. France
        • 9.4.5.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.4.5.2.2. Growth Prospects
      • 9.4.5.3. UK
        • 9.4.5.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.4.5.3.2. Growth Prospects
      • 9.4.5.4. Italy
        • 9.4.5.4.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.4.5.4.2. Growth Prospects
      • 9.4.5.5. Spain
        • 9.4.5.5.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.4.5.5.2. Growth Prospects
      • 9.4.5.6. Others
        • 9.4.5.6.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.4.5.6.2. Growth Prospects
  • 9.5. Middle East and Africa
    • 9.5.1. By Product Type
    • 9.5.2. By Test Type
    • 9.5.3. By Application
    • 9.5.4. By End-User
    • 9.5.5. By Country
      • 9.5.5.1. Saudi Arabia
        • 9.5.5.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.5.5.1.2. Growth Prospects
      • 9.5.5.2. UAE
        • 9.5.5.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.5.5.2.2. Growth Prospects
      • 9.5.5.3. South Africa
        • 9.5.5.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.5.5.3.2. Growth Prospects
      • 9.5.5.4. Others
        • 9.5.5.4.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.5.5.4.2. Growth Prospects
  • 9.6. Asia Pacific
    • 9.6.1. By Product Type
    • 9.6.2. By Test Type
    • 9.6.3. By Application
    • 9.6.4. By End-User
    • 9.6.5. By Country
      • 9.6.5.1. China
        • 9.6.5.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.6.5.1.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.2. India
        • 9.6.5.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.6.5.2.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.3. Japan
        • 9.6.5.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.6.5.3.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.4. South Korea
        • 9.6.5.4.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.6.5.4.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.5. Taiwan
        • 9.6.5.5.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.6.5.5.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.6. Thailand
        • 9.6.5.6.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.6.5.6.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.7. Indonesia
        • 9.6.5.7.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.6.5.7.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.8. Others
        • 9.6.5.8.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.6.5.8.2. Growth Prospects

10. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 10.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 10.2. Market Share Analysis
  • 10.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 10.4. Competitive Dashboard

11. COMPANY PROFILES

  • 11.1. ARKRAY, Inc.
  • 11.2. 77 Elektronika Kft.
  • 11.3. Siemens Healthineers AG
  • 11.4. F. Hoffmann-La Roche Ltd.
  • 11.5. Beckman Coulter, Inc.
  • 11.6. Abbott Laboratories
  • 11.7. Sysmex Corporation
  • 11.8. Neomedica d.o.o.
  • 11.9. Mindray Medical International Limited
  • 11.10. Analis sa/nv