デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1495960

クラフト紙市場:2024年~2029年の予測

Kraft Paper Market - Forecasts from 2024 to 2029


出版日
ページ情報
英文 120 Pages
納期
即日から翌営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.06円
クラフト紙市場:2024年~2029年の予測
出版日: 2024年03月20日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

クラフト紙の世界市場は、期間中CAGR 3.85%で成長し、2022年の市場規模23億3,700万米ドルから2029年には30億4,400万米ドルに達すると予測されています。

クラフト紙とは、パルプから生産される段ボールや紙のことです。クラフト紙は、強度と耐久性が求められる製品の包装に適しています。クラフト紙は弾力性に富み、破れにくいです。環境への関心の高まりと生分解性包装への嗜好の高まりが、クラフト紙市場を牽引すると予想されます。クラフト紙はリサイクル可能で再利用できるため、市場の成長機会になると期待されています。

さらに、クラフト紙は包装産業で使用される段ボール箱やダンボール箱の生産に使用されるため、予測期間中にクラフト紙市場をさらに押し上げると予想されます。

市場動向:

多くの要因がクラフト紙の需要を促進しています。クラフト紙の使用は、環境意識の高まりと、持続可能な包装オプションを支持する政府の義務によって促進されています。クラフト紙やその他の丈夫で環境に優しい梱包材は、eコマースの急激な拡大を考えると必要不可欠です。クラフト紙の適応性の高さは、包装に加え、印刷、ラベリング、工業分野でも利用されています。製造技術の絶え間ない進歩は、製品の品質と費用対効果を向上させ、市場の拡大を後押ししています。

さらに、再生可能な選択肢としてのクラフト紙のニーズは、業界全体がバイオベース製品を好むことによって高まっています。その強度、弾力性、リサイクル能力は、パーソナルケア、飲食品、医薬品を含むいくつかの業界において、その魅力に拍車をかけています。これらの要因がクラフト紙市場の顕著な拡大を後押しし、様々なパッケージング要件に対する持続可能な回答としての地位を確立しています。

市場促進要因:

  • 環境に優しいパッケージへの嗜好の高まりが、クラフト紙市場の成長に影響を与えると予想されます。

クラフト紙市場の軌跡は、環境に優しいパッケージングを求める消費者の増加によって大きな影響を受けると予想されます。リサイクル可能で、生分解性があり、再生可能な材料で作られたパッケージングソリューションは、顧客の環境への関心が高まるにつれて、ますます人気が高まっています。クラフト紙は、その強度、弾力性、環境への優しさから、このような環境の変化の中で人気のある選択肢です。

プラスチック汚染の悪影響やカーボンフットプリントの削減に対する意識の高まりから、様々な分野の企業が持続可能な代替品としてクラフト紙パッケージを使用しています。飲食品、化粧品、eコマースなど、環境意識の高い顧客の嗜好と包装方法を一致させようとしている業界では、この動向が最も顕著です。

  • ダンボールや段ボール箱の需要増加は、クラフト紙市場の成長にプラスの影響を与えると予測されます。

eコマースの台頭は、段ボールや段ボール箱の需要を高め、クラフト紙市場の成長を促進すると予想されます。クラフト紙は、強度、耐久性、環境面で優れているため、さまざまなパッケージングソリューションの生産に使用するのに最適な素材です。クラフト紙のリサイクル性と生分解性は、企業が持続可能性を重視するにつれて人気を集めています。オンラインショッピングが普及した今、商品の安全な輸送を保証するために、強度のあるパッケージはさらに重要になっています。クラフト紙は、その適応性と汎用性により、小売、飲食品、物流など様々な業界で人気のあるオプションです。

増大する需要を効率的に満たすため、メーカーは生産能力の向上と技術開発の応用に費用をかけることが予想されます。クラフト紙に基づくパッケージング・ソリューションの使用は、プラスチック使用量の削減を目的とした規制措置によってさらに促進されます。クラフト紙市場は、ダンボールや段ボール箱の需要増加により、今後数年間は堅調に推移すると予想されます。

市場抑制要因:

  • 森林破壊に関する政府の規則や規制がクラフト紙市場の成長を抑制する可能性があります。

クラフト紙市場は、森林破壊に関する政府の法律や規制によって大きく阻害される可能性があります。木材パルプはクラフト紙の主な原料であるため、森林保護と森林破壊の削減を目的とした厳しい環境規制は、クラフト紙の生産に必要な原料の供給と価格に影響を与える可能性があります。森林保護に関する法律、持続可能な林業方法、生態学的に影響を受けやすい地域での伐採の禁止などは、規制の取り組みの一例です。クラフト紙企業は、これらの法律を遵守する結果、持続可能な森林管理方法や認証に多大な支出を必要とする可能性があり、経営上の課題や費用の増加に直面する可能性があります。

さらに、世論の圧力や環境保護活動によってもたらされる監視の強化や規制強化の要請によって、事業がさらなる影響を受ける可能性もあります。こうした問題に対処し、変化する顧客の要求や規制要件に対応するため、クラフト紙の生産者は、代替繊維の調達先を検討し、リサイクル・インフラへの投資を行い、より環境に優しい製造技術を導入する必要があるかもしれないです。

アジア太平洋地域が市場で大きなシェアを占めると予想されます。

アジア太平洋地域のクラフト紙市場は、いくつかの重要な要因により急速に拡大しています。クラフト紙のような包装資材のニーズは、中国、インド、東南アジアなどの国々で起きている急速な都市化と人口増加によってもたらされています。これらの要因も消費財の需要を押し上げています。また、中国やインドを中心としたこの地域でのeコマース産業の成長は、耐久性があり環境に優しい包装オプションの需要を高めており、クラフト紙の使用にも拍車をかけています。さらに、クラフト紙のような環境に優しい包装材への移行は、持続可能な実践を奨励する厳しい規則や環境意識の高まりにより、より早く進んでいます。

さらに、この地域の継続的な工業化とインフラ開発への取り組みにより、自動車や建設分野などの他のビジネスでもクラフト紙の需要が高まっています。クラフト紙生産の品質と効率も、技術と製造技術への投資によって向上しており、アジア太平洋地域での市場拡大を後押ししています。

主な発展:

  • 2023年12月、環境に優しいパッケージングと紙の世界の大手サプライヤーであるモンディは、テクニカルフィルム、家具、ワークトップ、内外装建材パネルの生産者により良いサービスを提供するため、生産能力を引き上げ、飽和クラフト紙の品揃えを拡大しました。

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン
  • ステークホルダーにとっての主なメリット

第2章 調査手法

  • 調査デザイン
  • 調査プロセス

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 主な調査結果
  • アナリストの見解

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析
  • アナリストの見解

第5章 クラフト紙市場:タイプ別

  • イントロダクション
  • 天然クラフト紙
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • 漂白クラフト紙
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • 印刷クラフト紙
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • リサイクルクラフト紙
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • その他
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性

第6章 クラフト紙市場:用途別

  • イントロダクション
  • 段ボール箱
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • ショッピングバッグ
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • カートン
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • 封筒
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • その他
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性

第7章 クラフト紙市場:エンドユーザー別

  • イントロダクション
  • 飲食品
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • エレクトロニクス
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • 医薬品
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • 化粧品
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • 建設
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • その他
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性

第8章 クラフト紙市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • タイプ別
    • 用途別
    • エンドユーザー別
    • 国別
  • 南米
    • タイプ別
    • 用途別
    • エンドユーザー別
    • 国別
  • 欧州
    • タイプ別
    • 用途別
    • エンドユーザー別
    • 国別
  • 中東・アフリカ
    • タイプ別
    • 用途別
    • エンドユーザー別
    • 国別
  • アジア太平洋地域
    • タイプ別
    • 用途別
    • エンドユーザー別
    • 国別

第9章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 市場シェア分析
  • 合併、買収、合意およびコラボレーション
  • 競合ダッシュボード

第10章 企業プロファイル

  • WestRock Company
  • Paswara Group
  • Mondi Group
  • Natron-Hayat(Kastamonu Entegre)
  • Canfor Corporation
  • BillerudKorsnas
  • Smurfit Kappa Group
  • Gascogne Papier(a division of Gascogne group)
  • Georgia Pacific LLC(Kocha Industries)
  • Nordic Paper
目次
Product Code: KSI061612594

The global kraft paper market is expected to grow at a CAGR of 3.85% over the period to reach a market size of US$3.044 billion by 2029 from US$2.337 billion in 2022.

Kraft paper is cardboard or paper produced from pulp. Kraft paper is suitable for packaging products that demand strength and durability. Kraft paper is highly elastic and tear-resistant. The growing environmental concerns coupled with increasing preference for biodegradable packaging are expected to drive the market for Kraft paper. Kraft papers are recyclable and can be used again which is further expected to provide growth opportunities in the market.

Furthermore, Kraft paper is used in the production of corrugated and cardboard boxes which are used in the packaging industry, this is further anticipated to boost the Kraft paper market during the forecast period.

MARKET TRENDS:

Numerous factors are driving the demand for kraft paper. Kraft paper use has been fueled by growing environmental consciousness and governmental obligations favoring sustainable packaging options. Kraft paper and other robust, environmentally friendly packing materials are essential given the exponential expansion of e-commerce. Its adaptability finds uses in printing, labeling, and industrial sectors in addition to packaging. Continuous advances in manufacturing techniques push market expansion by improving product quality and cost-effectiveness.

Furthermore, the need for kraft paper as a renewable choice is increased by the industry-wide preference for bio-based products. Its strength, resilience, and capacity for recycling add to its allure in several industries, including personal care, food and beverage, and pharmaceuticals. When taken as a whole, these factors are propelling the kraft paper market's notable expansion and establishing it as a sustainable answer to a range of packaging requirements.

MARKET DRIVERS:

  • Growing preference for eco-friendly packaging is expected to influence the kraft paper market growth.

The market's trajectory for kraft paper is anticipated to be significantly impacted by consumers' increasing desire for environmentally friendly packaging. Packaging solutions that are recyclable, biodegradable, and made of renewable materials are becoming more and more popular as customers grow more environmentally concerned. Kraft paper is a popular option in this changing environment because of its strength, resilience, and environmental friendliness.

Owing to increased awareness of the negative effects of plastic pollution and the significance of lowering carbon footprints, companies in a variety of sectors are using kraft paper packaging as a sustainable substitute. In industries like food and beverage, cosmetics, and e-commerce, where businesses are trying to match their packaging methods with environmentally conscious customer preferences, this trend is most noticeable.

  • Rising demand for cardboard and corrugated boxes is predicted to positively impact the kraft paper market growth.

The rise of e-commerce is expected to drive up demand for cardboard and corrugated boxes, which in turn will promote the growth of the kraft paper market. Kraft paper is a great material to use in the production of various packaging solutions because of its strength, durability, and environmental benefits. The recyclability and biodegradability of kraft paper are gaining popularity as businesses place a higher priority on sustainability. Strong packaging is even more important now that online shopping is so popular to guarantee the safe transit of products. Kraft paper is a popular option in a variety of industries, such as retail, food & beverage, and logistics, due to its adaptability and versatility.

To efficiently satisfy the increased demand, manufacturers are expected to spend on increasing their production capabilities and applying technical developments. The use of packaging solutions based on kraft paper is further encouraged by regulatory actions aimed at decreasing plastic usage. All things considered, the market for kraft paper is anticipated to rise steadily over the next several years due to the anticipated increase in demand for cardboard and corrugated boxes.

MARKET RESTRAINTS:

  • Government rules and regulations regarding deforestation might restrain the kraft paper market growth.

The kraft paper market might be significantly hampered by government laws and regulations about deforestation. Since wood pulp is the main source of kraft paper, strict environmental regulations designed to protect forests and reduce deforestation may affect the supply and price of raw materials needed to produce kraft paper. Laws about forest protection, sustainable forestry methods, and prohibitions on logging in ecologically sensitive areas are a few examples of regulatory initiatives. Kraft paper firms may face increased operational challenges and expenses as a result of complying with these laws, which may need significant expenditures in sustainable forest management methods and certifications.

Furthermore, the business may be further impacted by increased scrutiny and requests for stronger restrictions brought about by public pressure and environmental activism. To address these issues and stay in line with changing customer demands and regulatory requirements, kraft paper producers may need to look into alternate sources of fiber, make investments in recycling infrastructure, and implement more environmentally friendly manufacturing techniques.

The Asia Pacific region is anticipated to hold a significant share of the market.

The kraft paper market in Asia Pacific is expanding rapidly due to several important factors. The need for packaging materials like kraft paper is being driven by the fast urbanization and population increase occurring in nations like China, India, and Southeast Asia. These factors are also pushing up consumer goods demand. Also, the growing e-commerce industry in the region especially in China and India is driving up demand for durable and environmentally friendly packaging options, which in turn is fueling the use of kraft paper. Furthermore, the transition to environmentally friendly packaging materials like kraft paper is happening faster because of strict rules encouraging sustainable practices and growing environmental awareness.

In addition, the region's continuous industrialization and infrastructure development initiatives are increasing demand for kraft paper among other businesses, including the automotive and construction sectors. The quality and efficiency of kraft paper production are also being improved by investments in technology and manufacturing techniques, which are propelling market expansion in the Asia Pacific area.

Key Developments:

  • In December 2023, a leading supplier of environmentally friendly packaging and paper worldwide, Mondi raised its capacity and broadened its selection of saturating kraft paper to better serve producers of technical films, furniture, worktops, and interior and exterior construction panels.

Segmentation:

By Type

  • Natural Kraft Paper
  • Bleached Kraft Paper
  • Printed Kraft Paper
  • Recycled Kraft Paper
  • Others

By Application

  • Corrugated Boxes
  • Shopping Bags
  • Cartons
  • Envelopes
  • Others

By End-User

  • Food & Beverage
  • Electronics
  • Pharmaceuticals
  • Cosmetics
  • Construction
  • Others

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Israel
  • Others
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Taiwan
  • Thailand
  • Indonesia
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base, and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key Benefits for the stakeholder

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Processes

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings
  • 3.2. Analyst View

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis
  • 4.5. Analyst View

5. KRAFT PAPER MARKET, BY TYPE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Natural Kraft Paper
    • 5.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.2.2. Growth Prospects
    • 5.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.3. Bleached Kraft Paper
    • 5.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.3.2. Growth Prospects
    • 5.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.4. Printed Kraft Paper
    • 5.4.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.4.2. Growth Prospects
    • 5.4.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.5. Recycled Kraft Paper
    • 5.5.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.5.2. Growth Prospects
    • 5.5.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.6. Others
    • 5.6.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.6.2. Growth Prospects
    • 5.6.3. Geographic Lucrativeness

6. KRAFT PAPER MARKET, BY APPLICATION

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Corrugated Boxes
    • 6.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.2.2. Growth Prospects
    • 6.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.3. Shopping Bags
    • 6.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.3.2. Growth Prospects
    • 6.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.4. Cartons
    • 6.4.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.4.2. Growth Prospects
    • 6.4.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.5. Envelopes
    • 6.5.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.5.2. Growth Prospects
    • 6.5.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.6. Others
    • 6.6.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.6.2. Growth Prospects
    • 6.6.3. Geographic Lucrativeness

7. KRAFT PAPER MARKET, BY END-USER

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Food & Beverage
    • 7.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.2.2. Growth Prospects
    • 7.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.3. Electronics
    • 7.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.3.2. Growth Prospects
    • 7.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.4. Pharmaceuticals
    • 7.4.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.4.2. Growth Prospects
    • 7.4.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.5. Cosmetics
    • 7.5.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.5.2. Growth Prospects
    • 7.5.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.6. Construction
    • 7.6.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.6.2. Growth Prospects
    • 7.6.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.7. Others
    • 7.7.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.7.2. Growth Prospects
    • 7.7.3. Geographic Lucrativeness

8. KRAFT PAPER MARKET, BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. North America
    • 8.2.1. By Type
    • 8.2.2. By Application
    • 8.2.3. By End-User
    • 8.2.4. By Country
      • 8.2.4.1. USA
        • 8.2.4.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.2.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.2.4.2. Canada
        • 8.2.4.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.2.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.2.4.3. Mexico
        • 8.2.4.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.2.4.3.2. Growth Prospects
  • 8.3. South America
    • 8.3.1. By Type
    • 8.3.2. By Application
    • 8.3.3. By End-User
    • 8.3.4. By Country
      • 8.3.4.1. Brazil
        • 8.3.4.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.3.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.3.4.2. Argentina
        • 8.3.4.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.3.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.3.4.3. Others
        • 8.3.4.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.3.4.3.2. Growth Prospects
  • 8.4. Europe
    • 8.4.1. By Type
    • 8.4.2. By Application
    • 8.4.3. By End-User
    • 8.4.4. By Country
      • 8.4.4.1. United Kingdom
        • 8.4.4.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.4.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.4.4.2. Germany
        • 8.4.4.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.4.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.4.4.3. France
        • 8.4.4.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.4.4.3.2. Growth Prospects
      • 8.4.4.4. Spain
        • 8.4.4.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.4.4.4.2. Growth Prospects
      • 8.4.4.5. Others
        • 8.4.4.5.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.4.4.5.2. Growth Prospects
  • 8.5. Middle East and Africa
    • 8.5.1. By Type
    • 8.5.2. By Application
    • 8.5.3. By End-User
    • 8.5.4. By Country
      • 8.5.4.1. Saudi Arabia
        • 8.5.4.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.5.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.5.4.2. UAE
        • 8.5.4.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.5.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.5.4.3. Israel
        • 8.5.4.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.5.4.3.2. Growth Prospects
      • 8.5.4.4. Others
        • 8.5.4.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.5.4.4.2. Growth Prospects
  • 8.6. Asia Pacific
    • 8.6.1. By Type
    • 8.6.2. By Application
    • 8.6.3. By End-User
    • 8.6.4. By Country
      • 8.6.4.1. China
        • 8.6.4.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.2. Japan
        • 8.6.4.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.3. India
        • 8.6.4.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.3.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.4. South Korea
        • 8.6.4.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.4.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.5. Taiwan
        • 8.6.4.5.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.5.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.6. Thailand
        • 8.6.4.6.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.6.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.7. Indonesia
        • 8.6.4.7.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.7.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.8. Others
        • 8.6.4.8.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.8.2. Growth Prospects

9. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 9.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 9.2. Market Share Analysis
  • 9.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 9.4. Competitive Dashboard

10. COMPANY PROFILES

  • 10.1. WestRock Company
  • 10.2. Paswara Group
  • 10.3. Mondi Group
  • 10.4. Natron-Hayat (Kastamonu Entegre)
  • 10.5. Canfor Corporation
  • 10.6. BillerudKorsnas
  • 10.7. Smurfit Kappa Group
  • 10.8. Gascogne Papier (a division of Gascogne group)
  • 10.9. Georgia Pacific LLC (Kocha Industries)
  • 10.10. Nordic Paper