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市場調査レポート
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1479864

ウォークイン冷蔵庫市場-2024年から2029年までの予測

Walk-In Refrigerator Market - Forecasts from 2024 to 2029


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英文 126 Pages
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即日から翌営業日
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価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=143.57円
ウォークイン冷蔵庫市場-2024年から2029年までの予測
出版日: 2024年02月23日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 126 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

ウォークイン冷蔵庫市場は、2022年には132億2,200万米ドルと評価され、CAGR 6.34%で成長し、2029年には203億3,800万米ドルの市場規模に達すると予測されています。

大型の冷蔵装置は、通常、氷点下より少し上か下の温度範囲で、生鮮品をウォークイン冷蔵庫に保存するために使用されます。これらの冷蔵庫は、レストラン、食料品店、ケータリング会社、食品倉庫などの商業環境で、新鮮な果物、乳製品、肉、飲料など、さまざまな食品を保存・保管するために頻繁に使用されます。

ウォークイン冷蔵庫は、パレットや台車、その他の大きなコンテナを収納でき、通常の冷蔵庫よりも収納容量が大きいため、大量保管を必要とする企業に最適です。ウォークイン冷蔵庫の特徴である堅牢な断熱材と優れた冷凍システムは、安定した温度を維持し、食品の安全性を保証します。

市場動向:

ウォークイン冷蔵庫の 促進要因は、新鮮な野菜、乳製品、肉類などの生鮮品を、無傷で素晴らしい状態で目的地に届けるために欠かせない存在です。これらの 促進要因は、生鮮品を保護し保存するために、輸送中特定の温度帯を維持するように設計された冷凍ユニットを装備した車両を操作する責任があります。

さらに、スーパーマーケットやハイパーマーケットの増加も、食品や腐敗しやすい商品を一つの保存施設で保管する必要性を高めています。レストランやホテルの増加も、市場におけるウォークイン冷蔵庫の需要を押し上げています。食品を大規模に保存するニーズが高まっていることも、ウォークイン冷蔵庫市場の成長余地をもたらしています。さらに、ウォークイン冷蔵庫は医薬品や医療分野でも効率的に使用されています。

市場促進要因:

  • レストランやスーパーマーケットの増加により、市場の成長が見込まれます。

レストランやスーパーマーケット数の増加が、世界市場におけるウォークイン冷蔵庫市場を押し上げます。FDA(米国食品医薬品局)の報告によると、米国のファーストフード・レストラン業界は安定した成長を遂げています。成長する外食産業は、食品を保存するために多くの数とスペースを必要とし、ウォークイン冷蔵庫の必要性を促進しています。

新興のスーパーマーケットやハイパーマーケットも、すべての商品や食料品を一つの店舗で提供する商業施設です。すべての商品を一箇所で入手し、保管するためには、より広くて実用的な冷却器や保冷剤を使用する必要があります。CFR(Code of Federal Regulations)が収集したデータによると、ウォークイン冷蔵庫とクーラーは、従来の冷蔵庫と比較して、より広いスペースと0℃以下の冷却効果を提供します。ウォークイン冷蔵庫が提供する高い歩行空間は、大型食品やスーパーマーケット業界における冷蔵庫の需要を後押ししています。

  • ウォークイン冷蔵庫市場の成長に影響を与える可能性があるのは、食品や医薬品の保存に対する需要の高まりです。

食品や医薬品の保存・保管に対する需要が高まっています。医薬品業界は、保存保管のための広い面積を必要とするセクションの一つです。医薬品や薬剤は、涼しく乾燥した空間で保管・保護しなければならないものです。医療・医薬分野の成長がウォークイン冷蔵庫の市場を牽引しています。

ウォークイン冷蔵庫の需要と市場は、ワクチンの生産量の増加に伴い、驚異的に増加しています。通常の適温を上回る大気温度の上昇は、食品や医薬品の腐敗や腐敗を引き起こし、保存や冷却された保管スペースの必要性が高まっています。医療業界や食品業界の発展も、ウォークイン冷蔵庫の需要を増加させると予測されます。

  • 厳しい食品規制がウォークイン冷蔵庫市場を押し上げると予測されています。

ウォークイン冷蔵庫市場は、規制機関によって世界的に施行されている厳格な食品基準の結果、劇的に成長すると予測されます。小売、ホテル、外食企業は、食品の安全性と清潔さに関する要件を適切に遵守する必要があり、当局の重要性はますます高まっています。

ウォークイン冷蔵庫は、腐敗しやすい製品の保管に温度制御された環境を提供するため、コンプライアンスの維持に不可欠です。これらの冷蔵システムは、食品の鮮度と品質を保ち、汚染や細菌発生の可能性を低減する、信頼性の高い冷蔵ソリューションを提供します。コンプライアンスを優先し、強力な冷蔵インフラに投資する企業は、規則がより厳格になり、執行戦術がより厳しくなるにつれて、ウォークインクーラーの需要が急増する可能性が高いです。

北米が主要地域市場になると予想されます。

北米はウォークイン冷蔵庫の主要市場です。冷凍分野で行われている技術開発と研究が北米のウォークイン冷蔵庫市場成長を牽引しています。冷凍食品や保存食品を食べる北米の食文化も、北米のウォークイン冷蔵庫市場を拡大しています。

冷凍分野で行われている技術の早期適応と高度な開発も、北米を冷蔵庫の主要市場にしています。ウォークイン冷蔵庫市場は、アジア太平洋地域および欧州地域でも拡大しています。

主な発展:

  • 2023年11月、業務用冷蔵システムで使用されるガラス製冷蔵庫・冷凍庫ドア、照明システム、ディスプレイ機器の大手メーカーであるAnthony社から、全く新しいウォークインクーラー用自動ビアケーブドアが発売されました。AnthonyはDover Food RetailとDoverの傘下にあります。
  • 2023年5月、Dover Corporationが発表した通り、Carrier Corporationの一部門であるTyler Refrigerationの一部の資産と知的財産を、Doverのエンジニアード・システム部門の事業会社で、業務用冷凍システムの設計・製造の大手であるHill Phoenixに売却することが完了しました。
  • 2023年2月、Honeywell は、Honeywell Solstice(R)L40X(R-455A)を使用するスーパーマーケットや小売店向けの新しいウォークイン・ユニットクーラー、コンデンシングユニット、凝縮器を開発中であると発表しました。Lennox International傘下の業務用冷凍機器・システムメーカーであるHeatcraft Refrigeration Products(Heatcraft)がこれらの製品を開発しています。

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン
  • ステークホルダーにとっての主なメリット

第2章 調査手法

  • 調査デザイン
  • 調査プロセス

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 主な調査結果
  • アナリストビュー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析
  • アナリストビュー

第5章 ウォークイン冷蔵庫市場:タイプ別

  • イントロダクション
  • 屋内タイプ
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • 屋外タイプ
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性

第6章 ウォークイン冷蔵庫市場:コンポーネント別

  • イントロダクション
  • ハードウェア
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • ソフトウェア
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • サービス
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性

第7章 ウォークイン冷蔵庫市場:エンドユーザー別

  • イントロダクション
  • 食品加工産業
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • 小売食品サービス
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • 食品サービス業界
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • ヘルスケア施設
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • バー
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • その他
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性

第8章 ウォークイン冷蔵庫市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • タイプ別
    • コンポーネント別
    • エンドユーザー別
    • 国別
  • 南米
    • タイプ別
    • コンポーネント別
    • エンドユーザー別
    • 国別
  • 欧州
    • タイプ別
    • コンポーネント別
    • エンドユーザー別
    • 国別
  • 中東・アフリカ
    • タイプ別
    • コンポーネント別
    • エンドユーザー別
  • アジア太平洋
    • タイプ別
    • コンポーネント別
    • エンドユーザー別
    • 国別

第9章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 市場シェア分析
  • 合併、買収、合意およびコラボレーション
  • 競合ダッシュボード

第10章 企業プロファイル

  • Friginox
  • Hussmann Corporation
  • Bush Refrigeration
  • Imperial Manufacturing Group
  • Panasonic
  • Precision Refrigeration
  • SRC Refrigeration
  • Beverage-Air Corporation
  • Delfield
目次
Product Code: KSI061611841

The Walk-In refrigerator market is evaluated at US$13.222 billion for the year 2022 and is projected to grow at a CAGR of 6.34% to reach a market size of US$20.338 billion by the year 2029.

Large refrigeration units, usually with a temperature range of slightly above or below freezing, are used to keep perishable items in walk-in refrigerators. These refrigerators are frequently used to preserve and store a wide range of food items, including fresh fruit, dairy goods, meats, and drinks, in commercial settings including restaurants, grocery shops, catering companies, and food warehouses.

Walk-in refrigerators are perfect for enterprises with high-volume storage needs since they can hold pallets, trolleys, and other big containers and offer a lot more storage capacity than normal refrigerators. Robust insulation and superior refrigeration systems are features of walk-in refrigerators that help them maintain stable temperatures and guarantee food safety.

MARKET TRENDS:

Walk-in refrigerator drivers are crucial to making sure perishable goods like fresh vegetables, dairy items, and meats reach their destinations unscathed and in excellent shape. These drivers are responsible for operating vehicles equipped with refrigeration units, which are designed to maintain specific temperature ranges throughout transportation in order to safeguard and preserve perishable commodities.

Furthermore, the increasing number of supermarkets and hypermarkets is also increasing the need for storing food and decaying commodities in a single preservation facility. The increasing number of restaurants and hotels is boosting the demand for walk-in refrigerators in the market. The need for preserving food items on a large scale is growing, which also provides scope for the growth of the walk-in refrigerator market. Furthermore, walk-in refrigerators are also efficiently used in the pharmaceutical and medical fields.

MARKET DRIVERS:

  • The rising number of restaurants and supermarkets is anticipated to drive the market's growth.

The rising number of restaurants and supermarkets boosts the market for walk-in refrigerators in the global market. The FDA (U.S. Food and Drug Administration) reports states that the fast-food restaurant industry in the U.S. is experiencing growth at a steady rate. The growing restaurant industry demands a large number and more space for the preservation of food items, which promotes the need for walk-in refrigerators.

The emerging supermarkets and hypermarkets are also commercial places that offer all the products and groceries in a single store. All items available and stored in a single place demand the use of coolers and refrigerants with more space and utility. According to the data collected by CFR (Code of Federal Regulations), walk-in refrigerators and coolers offer more space and a cooling effect below 0 degrees Celsius compared to those of conventional refrigerators. The higher walk space offered by walk-in refrigerators boosts the demand for refrigerators in the large food and supermarket industries.

  • Growing demand for the preservation of food and pharmaceuticals might impact the walk-in refrigerator market growth.

The rising demand for the preservation and storage of food and pharmaceuticals is increasing. The pharmaceutical industry is one section that needs a large area of preservation storage. Medicines and drugs are the things that have to be stored and protected in cool and dry spaces. The growth of the medical and pharmaceutical fields is driving the market for walk-in refrigerators.

The demand and market for walk-in refrigerators are tremendously increasing as the production of vaccine doses is increasing. The increasing atmospheric temperature above the normal optimal temperature is causing the decay and spoilage of food and medicine, as the need for preservation and cooled storage spaces is increasing. The developments in the medical and food industries are also predicted to increase the demand for walk-in refrigerators.

  • Stringent food regulations are predicted to boost the walk-in refrigerator market.

The walk-in refrigerator market is expected to grow dramatically as a result of the strict food standards that are enforced globally by regulatory organizations. Retail, hotel, and food service companies must all properly abide by requirements pertaining to food safety and cleanliness, which are becoming more and more important to authorities.

Walk-in refrigerators are essential for maintaining compliance because they offer a temperature-controlled, regulated environment for perishable products storage. These refrigeration systems provide dependable cold storage solutions that preserve food products' freshness and quality while reducing the chance of contamination and bacterial development. Businesses who prioritise compliance and invest in strong refrigeration infrastructure are likely to see a sharp increase in demand for walk-in coolers as rules become more rigid and enforcement tactics more strict.

North America is anticipated to be the major regional market.

North America is the leading market for walk-in refrigerators. The developments in technology and research taking place in the field of refrigeration are driving the market growth of walk-in refrigerators in North America. The eating culture of North America in eating frozen and preserved foods is also making the market for walk-in refrigerators in North America increase.

The earlier adaption of technology and advanced developments taking place in the refrigeration field also make North America a leading market for refrigerators. The market for walk-in refrigerators is also increasing in the Asia-Pacific and European regions.

Key Developments:

  • In November 2023, the all-new Automatic Beer Cave Door for Walk-In Cooler applications was launched by Anthony, a leading manufacturer of glass refrigerator and freezer doors, lighting systems and display equipment for use in commercial refrigeration systems. Anthony is a part of Dover Food Retail and Dover. Both the inside and outside of the doors include motion sensors, which facilitates simple two-way traffic and improves the user experience.
  • In May 2023, the sale of certain assets and intellectual property from Tyler Refrigeration, a division of Carrier Corporation, to Hill Phoenix, a Dover operating company in its Engineered Systems segment and a leading designer and manufacturer of commercial refrigeration systems, was completed, as announced by Dover Corporation.
  • In February 2023, Honeywell announced that new walk-in unit coolers, condensing units, and condensers are being developed for supermarkets and retailers that use Honeywell Solstice(R) L40X (R-455A). Heatcraft Refrigeration Products (Heatcraft), a manufacturer of commercial refrigeration equipment and systems as part of Lennox International, is developing these products.

Segmentation:

By Type

  • Indoor type
  • Outdoor type

By Component

  • Hardware
  • Software
  • Service

By End-user

  • Food Processing Industry
  • Retail food service
  • Foodservice industry
  • Healthcare facilities
  • Bars
  • Others

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Israel
  • Others
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Taiwan
  • Thailand
  • Indonesia
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base, and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key Benefits for the stakeholder

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Processes

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings
  • 3.2. Analyst View

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis
  • 4.5. Analyst View

5. WALK-IN REFRIGERATOR MARKET, BY TYPE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Indoor Type
    • 5.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.2.2. Growth Prospects
    • 5.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.3. Outdoor Type
    • 5.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.3.2. Growth Prospects
    • 5.3.3. Geographic Lucrativeness

6. WALK-IN REFRIGERATOR MARKET, BY COMPONENT

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Hardware
    • 6.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.2.2. Growth Prospects
    • 6.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.3. Software
    • 6.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.3.2. Growth Prospects
    • 6.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.4. Service
    • 6.4.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.4.2. Growth Prospects
    • 6.4.3. Geographic Lucrativeness

7. WALK-IN REFRIGERATOR MARKET, BY END-USER

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Food Processing Industry
    • 7.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.2.2. Growth Prospects
    • 7.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.3. Retail Food Service
    • 7.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.3.2. Growth Prospects
    • 7.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.4. Food Service Industry
    • 7.4.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.4.2. Growth Prospects
    • 7.4.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.5. Healthcare Facilities
    • 7.5.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.5.2. Growth Prospects
    • 7.5.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.6. Bars
    • 7.6.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.6.2. Growth Prospects
    • 7.6.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.7. Others
    • 7.7.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.7.2. Growth Prospects
    • 7.7.3. Geographic Lucrativeness

8. WALK-IN REFRIGERATOR MARKET, BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. North America
    • 8.2.1. By Type
    • 8.2.2. By Component
    • 8.2.3. By End-User
    • 8.2.4. By Country
      • 8.2.4.1. USA
        • 8.2.4.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.2.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.2.4.2. Canada
        • 8.2.4.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.2.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.2.4.3. Mexico
        • 8.2.4.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.2.4.3.2. Growth Prospects
  • 8.3. South America
    • 8.3.1. By Type
    • 8.3.2. By Component
    • 8.3.3. By End-User
    • 8.3.4. By Country
      • 8.3.4.1. Brazil
        • 8.3.4.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.3.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.3.4.2. Argentina
        • 8.3.4.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.3.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.3.4.3. Others
        • 8.3.4.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.3.4.3.2. Growth Prospects
  • 8.4. Europe
    • 8.4.1. By Type
    • 8.4.2. By Component
    • 8.4.3. By End-User
    • 8.4.4. By Country
      • 8.4.4.1. United Kingdom
        • 8.4.4.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.4.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.4.4.2. Germany
        • 8.4.4.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.4.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.4.4.3. France
        • 8.4.4.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.4.4.3.2. Growth Prospects
      • 8.4.4.4. Spain
        • 8.4.4.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.4.4.4.2. Growth Prospects
      • 8.4.4.5. Others
        • 8.4.4.5.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.4.4.5.2. Growth Prospects
  • 8.5. Middle East and Africa
    • 8.5.1. By Type
    • 8.5.2. By Component
    • 8.5.3. By End-User
      • 8.5.3.1. Saudi Arabia
        • 8.5.3.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.5.3.1.2. Growth Prospects
      • 8.5.3.2. UAE
        • 8.5.3.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.5.3.2.2. Growth Prospects
      • 8.5.3.3. Israel
        • 8.5.3.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.5.3.3.2. Growth Prospects
      • 8.5.3.4. Others
        • 8.5.3.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.5.3.4.2. Growth Prospects
  • 8.6. Asia Pacific
    • 8.6.1. By Type
    • 8.6.2. By Component
    • 8.6.3. By End-User
    • 8.6.4. By Country
      • 8.6.4.1. China
        • 8.6.4.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.2. Japan
        • 8.6.4.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.3. India
        • 8.6.4.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.3.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.4. South Korea
        • 8.6.4.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.4.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.5. Taiwan
        • 8.6.4.5.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.5.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.6. Thailand
        • 8.6.4.6.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.6.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.7. Indonesia
        • 8.6.4.7.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.7.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.8. Others
        • 8.6.4.8.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.8.2. Growth Prospects

9. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 9.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 9.2. Market Share Analysis
  • 9.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 9.4. Competitive Dashboard

10. COMPANY PROFILES

  • 10.1. Friginox
  • 10.2. Hussmann Corporation
  • 10.3. Bush Refrigeration
  • 10.4. Imperial Manufacturing Group
  • 10.5. Panasonic
  • 10.6. Precision Refrigeration
  • 10.7. SRC Refrigeration
  • 10.8. Beverage-Air Corporation
  • 10.9. Delfield