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市場調査レポート
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1457079

賞味期限試験市場 - 2024年~2029年までの予測

Shelf-Life Testing Market - Forecasts from 2024 to 2029

出版日: | 発行: Knowledge Sourcing Intelligence | ページ情報: 英文 124 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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賞味期限試験市場 - 2024年~2029年までの予測
出版日: 2024年02月26日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 124 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

賞味期限試験市場は、2022年に40億9,900万米ドルと評価され、CAGR 7.86%で成長し、2029年には69億6,100万米ドルの市場規模に達すると予測されています。

賞味期限試験は、与えられた状況下で製品がどれくらいの期間安全で高品質であり続けるかを判断するために使用される不可欠な手順です。この検査は、食品や医薬品のような腐敗しやすい商品にとって特に重要であり、官能特性、栄養価、化学的・微生物学的安定性、包装の完全性などを総合的に検査します。

評価には、温度変化、湿度、光照射などの変数が含まれ、加速熟成の実験では、より短い時間の制約下でより長い保存時間を模倣します。賞味期限試験は、法規制の遵守と正確な表示を保証するだけでなく、マーケティング戦術、保存方法の提案、消費者の安全性に関する重要な選択に対する貴重な洞察を提供します。賞味期限試験は、製品の安定性や時間の経過による変化の可能性について洞察するため、製品の品質、安全性、顧客の満足度を維持するために不可欠です。

市場動向:

賞味期限試験法は、包装食品、飲食品、化粧品、医薬品の鮮度、品質、賞味期限を検査・算出するために採用されています。政府の安全規制と食品安全政策の高まりが、世界の棚検査市場の成長に潜在力を与えています。各国の食品安全部門は政府組織によって管理・統制されています。賞味期限試験法もまた、各国の政府によって管理されている食品部門によって採用されています。

パッケージ食品や加工食品市場の高まりが、賞味期限試験の必要性につながっています。加工食品やパッケージ食品の消費の伸びが賞味期限試験市場の成長を牽引しています。また、検査技術の開発や進歩により、医療や化粧品業界における賞味期限試験の幅広い用途が拡大しています。賞味期限試験に関する規制や法律は、国際機関や政府によって実施されています。

市場促進要因:

  • 食品安全規制のイントロダクションが市場を促進する可能性があります。

食品安全規制は政府機関によって厳格に管理されています。食品の安全性と品質の必要性から、政府機関は食品・飲食品セクターにおける検査・品質チェック手法に注力しています。食品感染症や食品散布病の増加により、適切な賞味期限試験手法の必要性と需要が高まっています。WHO(世界保健機関)の報告によると、世界中で約6億件の食品感染症が報告されています。加工食品の消費量の増加も、賞味期限試験法の必要性を高めています。食品感染の動向とファーストフード消費の増加が、賞味期限試験の世界の市場成長を促進しています。

  • 包装食品への需要の高まりが市場を急拡大させると予想されます。

人々のライフスタイルの近代化が、世界市場における加工食品の消費と利用を促進しています。加工食品の手軽な消費と迅速な調理が、人々をファーストフード消費へと引き付けています。パッケージ食品の消費と利用の増加は、世界市場における適切な検査と賞味期限試験の需要と必要性を高め、賞味期限試験の市場成長につながっています。迅速で高度な賞味期限試験法のイントロダクションも、世界市場の賞味期限試験市場を拡大しています。

市場抑制要因:

賞味期限試験ビジネスには、その広範な使用を妨げる可能性のあるいくつかの制約があります。徹底したテスト手法の導入には、高度な技術と有資格スタッフへの投資が必要であり、リソースが限られた小規模組織にとっては障壁となります。大きな問題の一つは、それに伴う支出と予算の制限です。

複雑な規制環境は、セクターや場所によって要求事項が異なるため、問題をより難しくしています。このため、さまざまな規制の枠組みに準拠しなければならない企業にとっては、余分な出費や管理上の課題が生じる可能性があります。さらに、試験手順の中には時間がかかるものもあり、新製品の上市スケジュールや製造スケジュールに影響を及ぼす可能性があるため、業務上の困難が生じる可能性もあります。

アジア太平洋地域が主要な地域市場になると予想されます。

アジア太平洋地域の賞味期限試験市場は、同地域の顧客嗜好の変化やダイナミックな経済環境を示す重要な要因が組み合わさって形成されています。都市化とライフスタイルの変化により、包装食品や加工食品の需要が急増しており、これらの商品の品質と安全性を保証するための信頼できる賞味期限試験の手続きが急務となっています。特に食品の安全性に関しては、厳しい法的要件があるため、生産者は賞味期限試験を多用するようになっています。

また、医薬品分野の市場開拓、製品の品質に対する消費者の意識の高まり、検査・包装技術の継続的な発展も市場の成長を後押ししています。賞味期限試験は、輸出活動が活発化し、出荷時に製品の完全性が維持されるようになると、さらに重要になります。さらに、クリーンラベルやエコロジー製品にも注目が集まっています。

アジア太平洋地域では、中国が最大の市場になると予想されます。

中国がアジア太平洋地域で最大の賞味期限試験市場になると予想されるのは、この国のダイナミックな消費者基盤と強力な産業環境に影響を与えるいくつかの変数があるためです。中国のパッケージ食品や加工食品の消費量が大幅に増加するにつれて、信頼できる賞味期限試験の必要性が高まっており、これらの商品が安全であり、進化する顧客の要求に応えていることが保証されています。

全国の薬局は研究開発に依存するようになり、医薬品の安定性と有効性を保証する賞味期限試験の必要性が強調されています。厳しい規制基準と食品の安全性に対する消費者の意識の高まりから、メーカーの厳格な賞味期限試験技術は品質保証に不可欠です。

主な発展:

  • 2023年3月、ACON Laboratories, Inc.は、Flowflex COVID-19 Antigen Home Testを導入して以来、製品の保存期間を延ばすために安定性試験を実施してきました。FDAはこれらの結果を報告しました。36-86°F(2-30℃)で保管した場合のFlowflex COVID-19 Antigen Home Testの保存可能期間を12ヶ月から24ヶ月に延長する要請が承認されました。

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン
  • 利害関係者にとっての主なメリット

第2章 調査手法

  • 調査デザイン
  • 調査プロセス

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 主な調査結果
  • アナリストビュー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析
  • アナリストビュー

第5章 賞味期限試験市場:パラメータ別

  • イントロダクション
  • 微生物汚染
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な収益性
  • 腐敗
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • 栄養安定性
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • 官能特性
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な収益性
  • その他
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な収益性

第6章 賞味期限試験市場:食品検査別

  • イントロダクション
  • 加工食品
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • 飲料
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な収益性
  • ベーカリー
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な収益性
  • 肉と肉製品
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • 乳製品
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な収益性
  • 加工果物・野菜
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な収益性
  • その他
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な収益性

第7章 賞味期限試験市場:方法別

  • イントロダクション
  • リアルタイム
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な収益性
  • 加速
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な収益性

第8章 賞味期限試験市場:技術別

  • イントロダクション
  • 装備とキットベース
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • 手動テスト
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性

第9章 賞味期限試験市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • パラメータ別
    • 食品検査別
    • 方法別
    • 技術別
    • 国別
  • 南米
    • パラメータ別
    • 食品検査別
    • 方法別
    • 技術別
    • 国別
  • 欧州
    • パラメータ別
    • 食品検査別
    • 方法別
    • 技術別
    • 国別
  • 中東・アフリカ
    • パラメータ別
    • 食品検査別
    • 方法別
    • 技術別
    • 国別
  • アジア太平洋
    • パラメータ別
    • 食品検査別
    • 方法別
    • 技術別
    • 国別

第10章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 市場シェア分析
  • 合併、買収、合意およびコラボレーション
  • 競争力のあるダッシュボード

第11章 企業プロファイル

  • Agrifood Technology
  • Symbio Laboratories
  • ALS Limited
  • SGS SA
  • Intertek Group Plc
  • R J Hill Laboratories Limited
  • Eurofins NSC US Inc.
  • Microchem Lab Services(Pty)Ltd.
目次
Product Code: KSI061611759

The shelf-life testing market is evaluated at US$4.099 billion for the year 2022 and is projected to grow at a CAGR of 7.86% to reach a market size of US$6.961 billion by the year 2029.

Shelf-life testing is an essential procedure used to determine how long a product may continue to be safe and of high quality under given circumstances. This testing, which is especially important for perishable goods like food and medications, entails a comprehensive examination of sensory characteristics, nutritional value, chemical and microbiological stability, and packaging integrity.

Evaluations cover variables including temperature changes, humidity, and light exposure, and experiments on accelerated aging mimic longer storage times under shorter time constraints. In addition to guaranteeing adherence to regulations and precise labeling, shelf-life testing provides valuable insights into critical choices concerning marketing tactics, storage suggestions, and the safety of consumers. Shelf-life testing is essential to preserving a product's quality, safety, and customer happiness since it offers insights into a product's stability and potential changes over time.

MARKET TRENDS:

The shelf-life testing methods are employed to test and calculate the freshness, quality, and expiry date of packaged foods, beverages, cosmetics, and medicines. The rising safety regulations and food safety policies of the government are giving potential to the growth of the global shelf-testing market. The food safety section of every country is managed and controlled by government organizations. Shelf-life testing methods are also employed by the food department, controlled by the government in every country.

The rising market for packaged and processed foods is leading to the need for shelf-life testing. The growth in consumption of processed and packaged foods is driving the market growth of the shelf-life testing market. The developments and advancements in testing technology are also increasing the wide applications of shelf-life testing in the medical and cosmetic industries. The regulations and laws are implemented by international organizations and governments for shelf-life testing.

MARKET DRIVERS:

  • The introduction of food safety regulations may propel the market.

Food safety regulations are strictly controlled by governmental institutions. The need for food safety and food quality is making governmental organizations focus on testing and quality-checking methods in the food and beverage sector. Rising cases of food infections and food-spread diseases are increasing the need and demand for proper shelf-life testing methods. According to the reports of the WHO (World Health Organisation), approximately 600 million cases of food infections are reported worldwide. The increased consumption of processed foods is also increasing the need for shelf-life testing methods. The rising trend of food infections and fast-food consumption are driving the market growth of shelf-life testing globally.

  • Rising demand for packaged food is anticipated to upsurge the market.

The modernization of people's lifestyles is fuelling the consumption and use of processed food in the global market. The easy consumption and fast preparation of processed foods are attracting people toward fast-food consumption. The increasing consumption and use of packaged food are also raising the demand and need for proper testing and shelf-life testing in the global market, leading to the market growth of shelf-life testing. The introduction of rapid and advanced shelf-life testing methods is also increasing the market of shelf-life testing for the global market.

MARKET RESTRAINTS:

Several restraints in the shelf-life testing business might prevent its broad use. Implementing thorough testing methods necessitates investments in sophisticated technology and qualified staff, which presents a barrier for smaller organizations with limited resources. One major problem is the accompanying expenditures and budgetary limits.

The intricate regulatory environment makes matters more difficult because different sectors and locations have different requirements, which calls for careful compliance. This might lead to extra expenses and administrative challenges for companies that have to comply with a variety of regulatory frameworks. Furthermore, operational difficulties may arise from the time-consuming nature of some testing procedures, which might have an impact on new product launch schedules and manufacturing schedules.

Asia Pacific is anticipated to be the major regional market.

The shelf-life testing market in Asia Pacific is driven by a combination of significant factors that are indicative of the region's changing customer tastes and dynamic economic environment. Urbanization and changing lifestyles have resulted in a boom in demand for packaged and processed foods, which highlights the urgent need for trustworthy shelf-life testing procedures to guarantee the quality and safety of these goods. Strict legal requirements, especially when it comes to food safety, encourage producers to use shelf-life testing extensively.

The market's growth is also fueled by the developing pharmaceutical sector, rising consumer awareness of product quality, and ongoing developments in testing and packaging technologies. Shelf-life testing becomes even more crucial when export activity rises and product integrity is maintained during shipping. Furthermore, the focus is on clean labels and ecological products.

In the Asia Pacific region, China is anticipated to be the largest market.

China is expected to become the largest shelf-life testing market in the Asia-Pacific area due to several variables that are influencing the nation's dynamic consumer base and strong industrial environment. The need for trustworthy shelf-life testing procedures is growing as China's consumption of packaged and processed foods rises significantly, guaranteeing that these goods are safe and meet evolving customer demands.

Pharmacies around the nation are becoming dependent on research and development, which emphasizes the necessity of shelf-life testing to ensure the stability and effectiveness of pharmaceuticals. Manufacturers' rigorous shelf-life testing techniques are essential to quality assurance because of the strict regulatory standards and growing consumer awareness of food safety.

Key Developments:

  • In March 2023, ACON Laboratories, Inc. has been conducting stability testing for the Flowflex COVID-19 Antigen Home Test ever since it was introduced to increase the product's shelf life. The FDA has been informed of these findings. The request was approved to increase the shelf-life of the Flowflex COVID-19 Antigen Home Test from 12 to 24 months when kept at 36-86°F (2-30°C).

Segmentation:

By Parameter

  • Microbial Contamination
  • Rancidity
  • Nutrient Stability
  • Organoleptic Properties
  • Others

By Food Tested

  • Packaged Food
  • Beverages
  • Bakery
  • Meat & Meat Products
  • Dairy & Dairy Products
  • Processed fruits & Vegetables
  • Others

By Method

  • Real-Time
  • Accelerated

By Technology

  • Equipment & Kit Based
  • Manual Tests

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Israel
  • Others
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Taiwan
  • Thailand
  • Indonesia
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base, and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key Benefits to the stakeholder

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Processes

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings
  • 3.2. Analyst View

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis
  • 4.5. Analyst View

5. SHELF-LIFE TESTING MARKET, BY PARAMETER

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Microbial Contamination
    • 5.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.2.2. Growth Prospects
    • 5.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.3. Rancidity
    • 5.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.3.2. Growth Prospects
    • 5.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.4. Nutrient Stability
    • 5.4.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.4.2. Growth Prospects
    • 5.4.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.5. Organoleptic Properties
    • 5.5.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.5.2. Growth Prospects
    • 5.5.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.6. Others
    • 5.6.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.6.2. Growth Prospects
    • 5.6.3. Geographic Lucrativeness

6. SHELF-LIFE TESTING MARKET, BY FOOD TESTED

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Packaged Food
    • 6.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.2.2. Growth Prospects
    • 6.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.3. Beverages
    • 6.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.3.2. Growth Prospects
    • 6.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.4. Bakery
    • 6.4.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.4.2. Growth Prospects
    • 6.4.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.5. Meat & Meat Products
    • 6.5.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.5.2. Growth Prospects
    • 6.5.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.6. Diary & Dairy Products
    • 6.6.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.6.2. Growth Prospects
    • 6.6.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.7. Processed Fruits & Vegetables
    • 6.7.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.7.2. Growth Prospects
    • 6.7.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.8. Others
    • 6.8.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.8.2. Growth Prospects
    • 6.8.3. Geographic Lucrativeness

7. SHELF-LIFE TESTING MARKET, BY METHOD

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Real-Time
    • 7.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.2.2. Growth Prospects
    • 7.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.3. Accelerated
    • 7.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.3.2. Growth Prospects
    • 7.3.3. Geographic Lucrativeness

8. SHELF-LIFE TESTING MARKET, BY TECHNOLOGY

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. Equipment & Kit Based
    • 8.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 8.2.2. Growth Prospects
    • 8.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 8.3. Manual Tests
    • 8.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 8.3.2. Growth Prospects
    • 8.3.3. Geographic Lucrativeness

9. SHELF-LIFE TESTING MARKET, BY GEOGRAPHY

  • 9.1. Introduction
  • 9.2. North America
    • 9.2.1. By Parameter
    • 9.2.2. By Food Tested
    • 9.2.3. By Method
    • 9.2.4. By Technology
    • 9.2.5. By Country
      • 9.2.5.1. USA
        • 9.2.5.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.2.5.1.2. Growth Prospects
      • 9.2.5.2. Canada
        • 9.2.5.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.2.5.2.2. Growth Prospects
      • 9.2.5.3. Mexico
        • 9.2.5.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.2.5.3.2. Growth Prospects
  • 9.3. South America
    • 9.3.1. By Parameter
    • 9.3.2. By Food Tested
    • 9.3.3. By Method
    • 9.3.4. By Technology
    • 9.3.5. By Country
      • 9.3.5.1. Brazil
        • 9.3.5.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.3.5.1.2. Growth Prospects
      • 9.3.5.2. Argentina
        • 9.3.5.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.3.5.2.2. Growth Prospects
      • 9.3.5.3. Others
        • 9.3.5.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.3.5.3.2. Growth Prospects
  • 9.4. Europe
    • 9.4.1. By Parameter
    • 9.4.2. By Food Tested
    • 9.4.3. By Method
    • 9.4.4. By Technology
    • 9.4.5. By Country
      • 9.4.5.1. United Kingdom
        • 9.4.5.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.4.5.1.2. Growth Prospects
      • 9.4.5.2. Germany
        • 9.4.5.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.4.5.2.2. Growth Prospects
      • 9.4.5.3. France
        • 9.4.5.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.4.5.3.2. Growth Prospects
      • 9.4.5.4. Spain
        • 9.4.5.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.4.5.4.2. Growth Prospects
      • 9.4.5.5. Others
        • 9.4.5.5.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.4.5.5.2. Growth Prospects
  • 9.5. Middle East and Africa
    • 9.5.1. By Parameter
    • 9.5.2. By Food Tested
    • 9.5.3. By Method
    • 9.5.4. By Technology
    • 9.5.5. By Country
      • 9.5.5.1. Saudi Arabia
        • 9.5.5.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.5.5.1.2. Growth Prospects
      • 9.5.5.2. UAE
        • 9.5.5.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.5.5.2.2. Growth Prospects
      • 9.5.5.3. Israel
        • 9.5.5.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.5.5.3.2. Growth Prospects
      • 9.5.5.4. Others
        • 9.5.5.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.5.5.4.2. Growth Prospects
  • 9.6. Asia Pacific
    • 9.6.1. By Parameter
    • 9.6.2. By Food Tested
    • 9.6.3. By Method
    • 9.6.4. By Technology
    • 9.6.5. By Country
      • 9.6.5.1. China
        • 9.6.5.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.6.5.1.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.2. Japan
        • 9.6.5.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.6.5.2.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.3. India
        • 9.6.5.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.6.5.3.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.4. South Korea
        • 9.6.5.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.6.5.4.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.5. Taiwan
        • 9.6.5.5.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.6.5.5.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.6. Thailand
        • 9.6.5.6.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.6.5.6.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.7. Indonesia
        • 9.6.5.7.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.6.5.7.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.8. Others
        • 9.6.5.8.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.6.5.8.2. Growth Prospects

10. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 10.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 10.2. Market Share Analysis
  • 10.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 10.4. Competitive Dashboard

11. COMPANY PROFILES

  • 11.1. Agrifood Technology
  • 11.2. Symbio Laboratories
  • 11.3. ALS Limited
  • 11.4. SGS SA
  • 11.5. Intertek Group Plc
  • 11.6. R J Hill Laboratories Limited
  • 11.7. Eurofins NSC US Inc.
  • 11.8. Microchem Lab Services (Pty) Ltd.