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市場調査レポート
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1456948

飼料市場-2024年から2029年までの予測

Forage Feed Market - Forecasts from 2024 to 2029

出版日: | 発行: Knowledge Sourcing Intelligence | ページ情報: 英文 140 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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飼料市場-2024年から2029年までの予測
出版日: 2024年02月09日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 140 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 目次
概要

飼料市場はCAGR 2.29%で成長し、2022年の347億5,700万米ドルから2029年には407億2,300万米ドルに達すると予測されています。

フォレージとは、穀物以外の食用植物のことで、放牧動物用飼料となったり、家畜の餌として収穫されたりします。作物の多様性、野生生物の生息地、土壌の生態系サービスを向上させながら、肉牛部門で重要な役割を果たしています。適切な作物を選び、注意深く管理すれば、飼料は農業従事者にとって貴重なツールとなります。生産性への悪影響を減らすためには、害虫にも対処しなければならないです。飼料としての生産性を最大化するには、綿密な放牧戦略が必要です。例えば、乾草やサイレージを生産するために、飼料をその目的のみに使用したり、飼料保存用に確保する前にまず放牧したりすることができます。草の根は土壌の有機物含有量を増加させ、動物の代謝を助けるビタミン、繊維、タンパク質の良い供給源でもあります。

市場の促進要因

  • 家畜人口の増加が予測期間中の飼料需要を押し上げています。

世界的に牛乳の消費量が増加しており、それが家畜の頭数の増加をもたらしています。飼料は乳牛の粗飼料と繊維の基本成分として機能するため、これが飼料産業の成長を支えています。乳牛は、ミルクの生産量を増やすために栄養豊富な飼料を与えられます。牛の健康と生産量の向上は、飼料の品質に左右されます。飼料価値の高いヘイ、サイレージ、フォレージは、牛や水牛を含む様々な反芻動物に与えられます。畜産動物はフォレージ種子からカロリー、繊維、必要なタンパク質を摂取し、サプリメント成分を加えることでさらに生産量が増加します。米国農務省の"家畜と家禽"によると世界市場と貿易"によると、2023年の世界の畜牛頭数は9,42,630頭で、2022年と比較して2,260頭増加しています。

  • 政府や民間団体による研究開発投資の増加が、市場の成長を後押ししています。

飼料の全体的な効率と摂取量を改善するために、様々な研究開発活動や実験が行われています。例えば、飼料に対する硫黄の効果を評価するために、ICLは2022年12月にミネラル肥料であるポリサルフェートと標準的な農作業用の窒素・硫黄製品を比較する一連の製品実験を行った。ICLは英国全土の28カ所で試験を実施し、一部は有機土壌で行われました。試験地は分割され、一方には1ヘクタール当たり100kgのポリサルフェートを窒素と一緒に施用し、もう一方には従来の農法に従って硫酸アンモニウム(AS)を施用しました。

  • 飼料の技術革新が市場の成長を後押ししています。

家畜への飼料供給を増やすことが重視されるようになり、様々な技術革新が実施され、将来の市場成長への道が開かれました。例えば、DeLavalは2022年12月に飼料押し出しロボットOptiDuoの第2版を発売しました。このバージョンでは、牛の1日の乳量を最大3リットル増やすことができます。このロボットは毎日10回まで牛舎内を巡回し、飼料を補充したり、飼料を並べ替えたりして、そこで飼われている牛がより多くの餌を消費するよう誘うことができます。異なる種類の飼料を組み合わせることができるツイン回転式オーガーにより、新モデルでは濃厚飼料ディスペンサーのオプションが追加されました。

  • 予測期間中、反芻動物は飼料市場で大きなシェアを占めると予想されています。

牛や雄牛などの家畜は、耕運機や荷車などを引っ張る能力のために育てられています。また、食肉生産のための家畜としても、牛乳やバターなどの乳製品を生産するための酪農動物としても飼育されています。牛の糞は燃料や糞尿として利用されます。牛は主に飼料を食べて飼育され、飼料のエネルギー密度を高めています。牛には、穀物、大豆、その他の物質を補助的に加えた少量の乾草が与えられるため、飼料産業は牛畜産セグメントで拡大すると予想されます。

アジア太平洋が飼料市場に大きく貢献

飼料産業は、乳製品や畜産物に対する需要の高まりと政府補助金の利用可能性により、アジア太平洋での増加が見込まれています。この地域の人口は一貫して増加しており、放牧地の減少、有機食品や飼料製品に対する消費者の嗜好の変化、乳製品や畜産物に対する需要の増加により、飼料市場は予測期間中に拡大すると予測されています。さらに、主要な地域経済、すなわちインドと中国は主要な畜牛生産国の一つであり、USDAによると、2023年の中国の畜牛飼養開始頭数は10万1,500頭であったのに対し、インドの畜牛飼養開始頭数は30万7,500頭でした。さらに、飼料に対する需要の増加は、酪農産業を支援するための様々な政府の資金援助やイニシアチブによってもたらされています。

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン
  • 利害関係者にとっての主要メリット

第2章 調査手法

  • 調査デザイン
  • 調査プロセス

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 主要調査結果
  • アナリストビュー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析
  • アナリストビュー

第5章 飼料市場:タイプ別

  • イントロダクション
  • 牧草地
  • 干し草
  • サイレージ
  • 低水分サイレージ

第6章 飼料市場:動物別

  • イントロダクション
  • 反芻動物
  • 家禽
  • その他

第7章 飼料市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
  • 南米
  • 欧州
  • 中東・アフリカ
  • アジア太平洋

第8章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 市場シェア分析
  • 合併、買収、合意とコラボレーション
  • 競合ダッシュボード

第9章 企業プロファイル

  • ADM
  • Standlee Premium Products, LLC
  • Riverina
  • BASF SE
  • Al Dahra ACX Global Inc.
  • JOHNSTON SEED COMPANY
  • Lucerne Farms
  • Tripple Crown Nutrition
目次
Product Code: KSI061615524

The forage feed market is projected to grow at a CAGR of 2.29% to reach US$40.723 billion in 2029 from US$34.757 billion in 2022.

Forages are edible plant portions other than separated grain that serve as feed for grazing animals or can be harvested for feeding livestock. They play a significant role in the beef cattle sector while improving crop diversity, wildlife habitat, and soil ecosystem services. If the proper crop is chosen and carefully managed, forage feed can be a valuable tool for farmers as they are highly productive and nutritious at their most formative stages of growth. To reduce their negative effects on productivity, pests must also be handled. Maximizing the productive potential of fodder feed requires a carefully thought-out grazing strategy. For instance, to produce hay or silage, forage feed can be made solely for that purpose or grazed first before being set aside for fodder conservation. They have grassroots that can increase the soil's organic matter content, and they are also a good source of vitamins, fiber, and proteins that help animals' metabolisms.

Market Drivers

  • The increasing livestock population is boosting the forage feed demand over the forecast period.

Worldwide milk consumption has been increasing, which has led to an increase in cattle population. This is supporting the growth of the forage feed industry as forage serves as the fundamental component for cattle roughage and fiber in dairy cattle. Cattle are given feed that is nutrient-rich to increase the production of milk. The health and enhanced output of the animals depend on the forage's quality. Hay, silages, and forages with a high feed value are fed to various ruminant animals, including cows and buffaloes. The livestock animals receive calories, fiber, and necessary protein from forage seeds and adding supplement ingredients further increases the output. According to the USDA's "Livestock and Poultry: World Market and Trade", in 2023, the number of cattle in stock globally stood at 9,42,630 which represented an increase of 2,260 in strength in comparison to 2022.

  • Increasing R&D investments by government and private bodies is augmenting the market growth.

To improve the overall efficiency and intake of forage feed, various R&D activities and experiments are being undertaken. For instance, to assess the effects of sulfur on forage feed, ICL conducted a series of product experiments in December 2022 comparing mineral fertilizer Polysulphate to standard farm practice nitrogen/sulfur products. At 28 locations throughout the UK, ICL conducted trials, some of which were on organic soils. Sites were divided, with one side receiving a treatment of 100 kg per hectare of Polysulphate with nitrogen and the other receiving an application of ammonium sulfate (AS) per conventional farm practice.

  • Technological innovations in forage feed have propelled the market growth.

The growing emphasis to increase the forage feed supplies to farms animals, various technological innovations are being implemented, which has paved the way for the future market growth. For instance, DeLaval launched the second edition of their OptiDuo feed-pushing robot in December 2022. This version can boost daily cow milk output by up to 3 liters. The robot can make rounds through the barn up to ten times daily, replenishing feed supplies and rearranging forage to entice the cattle kept there to consume more food. Due to its twin rotating augers, which can combine different feed types, the new model now offers the option of a concentrate dispenser.

  • Ruminants is anticipated to hold a sizable share of the forage feed market over the forecast period.

Cattle, such as oxen and bullocks, are grown for their ability to pull plows, carts, and other devices. They are also raised as livestock for meat production and as dairy animals for producing milk, butter, and other dairy products. Cow feces are utilized as fuel or manure. They are reared mostly on a forage-feed diet to boost the diet's energy density. Since cattle are given tiny amounts of hay with grain, soy, and other substances as supplements, the forage feed industry is expected to expand in the cattle livestock sector.

Asia Pacific contributes significantly to the forage feed market

The forage feed industry is expected to increase in the Asia Pacific area due to the rising demand for dairy and animal products as well as the availability of government subsidies. Due to the region's consistently rising population, decreasing pastureland for grazing animals, shifting consumer preferences toward organic food and feed products, and increasing demand for dairy and animal products, the forage feed market is anticipated to expand during the forecasted period. Furthermore, major regional economies namely India and China are among the leading cattle producers, according to the USDA, the total cattle beginning stock in China was 101,500 in 2023, whereas for Indian the strength stood at 307,500. Additionally, a rise in demand for forage feed has been brought on by various government funding and initiatives to support the dairy industry.

Key Developments

  • In September 2023: MAS Seeds launched a new range of forage mixtures and specialized blend inclusive of "MAS4 NUTRI" forage which are rich in legumes and would be used to increase animal diet. The new launches come as a part of the company's efforts to increase its agronomic offerings to farmers.

Segmentation:

By Type

  • Pasture
  • Hay
  • Silage
  • Haylage

By Animal

  • Ruminants
  • Poultry
  • Swine
  • Others

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • France
  • United Kingdom
  • Spain
  • Others
  • Middle East And Africa
  • Saudi Arabia
  • Israel
  • Other
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Indonesia
  • Taiwan
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base, and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key Benefits to the stakeholder

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Processes

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings
  • 3.2. Analyst View

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis
  • 4.5. Analyst View

5. FORAGE FEED MARKET BY TYPE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Pasture
    • 5.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.2.2. Growth Prospects
    • 5.2.3. Geographic Lucrativeness Insight
  • 5.3. Hay
    • 5.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.3.2. Growth Prospects
    • 5.3.3. Geographic Lucrativeness Insight
  • 5.4. Silage
    • 5.4.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.4.2. Growth Prospects
    • 5.4.3. Geographic Lucrativeness Insight
  • 5.5. Haylage
    • 5.5.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.5.2. Growth Prospects
    • 5.5.3. Geographic Lucrativeness Insight

6. FORAGE FEED MARKET BY ANIMAL

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Ruminants
    • 6.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.2.2. Growth Prospects
    • 6.2.3. Geographic Lucrativeness Insight
  • 6.3. Poultry
    • 6.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.3.2. Growth Prospects
    • 6.3.3. Geographic Lucrativeness Insight
  • 6.4. Swine
    • 6.4.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.4.2. Growth Prospects
    • 6.4.3. Geographic Lucrativeness Insight
  • 6.5. Others
    • 6.5.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.5.2. Growth Prospects
    • 6.5.3. Geographic Lucrativeness Insight

7. FORAGE FEED MARKET BY GEOGRAPHY

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. North America
    • 7.2.1. By Type
    • 7.2.2. By Animal
    • 7.2.3. By Country
      • 7.2.3.1. USA
        • 7.2.3.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.2.3.1.2. Growth Prospects
      • 7.2.3.2. Canada
        • 7.2.3.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.2.3.2.2. Growth Prospects
      • 7.2.3.3. Mexico
        • 7.2.3.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.2.3.3.2. Growth Prospects
  • 7.3. South America
    • 7.3.1. By Type
    • 7.3.2. By Animal
    • 7.3.3. By Country
      • 7.3.3.1. Brazil
        • 7.3.3.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.3.3.1.2. Growth Prospects
      • 7.3.3.2. Argentina
        • 7.3.3.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.3.3.2.2. Growth Prospects
      • 7.3.3.3. Others
        • 7.3.3.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.3.3.3.2. Growth Prospects
  • 7.4. Europe
    • 7.4.1. By Type
    • 7.4.2. By Animal
    • 7.4.3. By Country
      • 7.4.3.1. Germany
        • 7.4.3.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.4.3.1.2. Growth Prospects
      • 7.4.3.2. France
        • 7.4.3.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.4.3.2.2. Growth Prospects
      • 7.4.3.3. United Kingdom
        • 7.4.3.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.4.3.3.2. Growth Prospects
      • 7.4.3.4. Spain
        • 7.4.3.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.4.3.4.2. Growth Prospects
      • 7.4.3.5. Others
        • 7.4.3.5.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.4.3.5.2. Growth Prospects
  • 7.5. Middle East and Africa
    • 7.5.1. By Type
    • 7.5.2. By Animal
    • 7.5.3. By Country
      • 7.5.3.1. Saudi Arabia
        • 7.5.3.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.5.3.1.2. Growth Prospects
      • 7.5.3.2. Israel
        • 7.5.3.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.5.3.2.2. Growth Prospects
      • 7.5.3.3. Others
        • 7.5.3.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.5.3.3.2. Growth Prospects
  • 7.6. Asia Pacific
    • 7.6.1. By Type
    • 7.6.2. By Animal
    • 7.6.3. By Country
      • 7.6.3.1. China
        • 7.6.3.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.6.3.1.2. Growth Prospects
      • 7.6.3.2. Japan
        • 7.6.3.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.6.3.2.2. Growth Prospects
      • 7.6.3.3. India
        • 7.6.3.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.6.3.3.2. Growth Prospects
      • 7.6.3.4. South Korea
        • 7.6.3.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.6.3.4.2. Growth Prospects
      • 7.6.3.5. Indonesia
        • 7.6.3.5.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.6.3.5.2. Growth Prospects
      • 7.6.3.6. Taiwan
        • 7.6.3.6.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.6.3.6.2. Growth Prospects
      • 7.6.3.7. Others
        • 7.6.3.7.1. Market Trends and Opportunities
        • 7.6.3.7.2. Growth Prospects

8. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 8.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 8.2. Market Share Analysis
  • 8.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 8.4. Competitive Dashboard

9. COMPANY PROFILES

  • 9.1. ADM
  • 9.2. Standlee Premium Products, LLC
  • 9.3. Riverina
  • 9.4. BASF SE
  • 9.5. Al Dahra ACX Global Inc.
  • 9.6. JOHNSTON SEED COMPANY
  • 9.7. Lucerne Farms
  • 9.8. Tripple Crown Nutrition