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市場調査レポート
商品コード
1425139

雑誌・印刷物用バッグ市場-2024年から2029年までの予測

Magazine and Literature bags Market - Forecasts from 2024 to 2029

出版日: | 発行: Knowledge Sourcing Intelligence | ページ情報: 英文 147 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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雑誌・印刷物用バッグ市場-2024年から2029年までの予測
出版日: 2024年01月31日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 147 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

雑誌・印刷物用バッグ市場は予測期間中にCAGR 3.94%で成長すると予測されます。

雑誌・印刷物用バッグはストレージの一種であり、主に書籍、雑誌、文書を保管するために使用されます。書籍・雑誌パックの需要は出版業界と密接に関連しており、これらの業界は書籍や雑誌の書類やその他の資料を扱っているため、これらの資料を長期間安全に保管することが第一の要件であることから、市場拡大を牽引してきた先駆者です。出版ビジネスの成長に伴い、包装のオプションとして雑誌や文学の袋のニーズが高まっています。さらに、eコマース業界の拡大は、書籍・雑誌用バッグの市場に大きな影響を与えています。書籍や雑誌、その他の資料をオンラインで購入する人が増えているため、美観に優れ、安全な書籍や定期刊行物の包装はますます重要になってきており、最終的には市場拡大の一助となっています。

イントロダクション

雑誌・印刷物用バッグは、書籍、雑誌、その他の印刷物を保管し、保護するために使用される特定のタイプの保管設備です。これらの袋は、仕事用や個人的な使用目的で輸送される資料の場合にも利用することができます。これらのバッグは、一般的に特定の種類の書籍、雑誌、またはドキュメントを収容するために作られ、ユーザーのニーズに応じて、バックパック、メッセンジャーバッグ、またはトートバッグの形でカスタマイズすることもできます。これらのバッグは、一般的にキャンバス、革、ナイロン、または他の耐久性のある生地などの材料から作られています。素材の選択は、バッグの耐久性、重量、美しさに影響します。環境に優しい素材や、現代のデジタル動向に沿ったデザインの進歩が、雑誌・印刷物用バッグ市場を牽引すると予想されます。雑誌・文献バッグのサプライヤーは、移り変わりの激しい市場をうまく乗り切るために、持続可能性に目を向けながら新技術を取り入れる適応力を持つ必要があります。

促進要因

  • 急速な工業化による需要の拡大。世界の中間所得層による雑誌やブックバッグへの需要の高まりが市場開拓につながります。読書好きの若者が世界中で増えていることや、文学を重視する文化的背景が、雑誌や文芸バッグの市場拡大を後押ししています。
  • 。人々の環境意識が市場需要を押し上げている:環境にやさしい実践と持続可能性は、近年、企業の世界でも注目を集めています。環境意識が高まるにつれて、環境に優しい代替品への要望も高まり、それが文芸・雑誌用バッグの生産における紙への嗜好と合致し、最終的に市場成長を牽引しています。
  • eコマース市場の普及が市場拡大に拍車をかけている:eコマースの存在は流通チャネルに大きな好影響を与えており、オンラインプラットフォームは雑誌や文芸バッグの入手可能性と人気に不可欠です。
  • 様々な形や大きさの本や雑誌を収納できる汎用性の高いバッグに対する消費者の需要が市場成長を後押ししている:実用性と耐久性の重視は、雑誌・印刷物用バッグビジネスに影響を与えています。バイヤーは、ライフスタイルのニーズに合わせながら、さまざまな読み物を収納できる雑誌や文芸用バックパックを求めており、それが結果的に市場成長を後押ししています。
  • 伝統的な実店舗の存在が市場成長にプラスの影響を与えている:従来の実店舗型小売企業は、雑誌・印刷物用バッグの需要を押し上げています。店舗がこれらの袋を利用して商品を宣伝することで、ショッピング体験全体が向上し、結果として市場力学を押し上げます。

主要企業が提供する製品

  • Thinwrapペーパー、Delfortグループ:DelfortグループのThinwrap(R)ペーパーは、雑誌や書籍用の透明袋です。化石由来の包装材に代わる高品質な半透明の紙です。
  • Werks 6.0 Deluxe Business Garment Sleeve, Victorinox:三つ折りのスーツケースで、オーバーヘッドコンパートメントにすっぽり収まり、持ち物にシワが寄らないです。ハンガークランプ、2つのフォームボルスター圧縮ストラップ、ジッパー付きメッシュタイポケット、大きなジッパー付きメッシュ収納ポケットが内側に付いています。

材料タイプ別では、紙部門の成長が顕著

この業界にはいくつかの材料カテゴリーがあるが、雑誌・印刷物用バッグの売上をリードしているのは紙部門です。紙の人気は、紙をより持続可能で生分解性のある代替品とみなす環境意識の高い顧客に起因しています。環境意識が高まるにつれて、環境に優しい代替品を求めるようになり、それが文芸バッグや雑誌バッグの生産で紙が好まれることと一致しています。紙セクターの重要性は、シフトするパッケージング・ソリューション市場において重要な決定であり、環境への影響が少ない素材への消費者嗜好の戦略的な動きを示しています。

アジア太平洋地域は雑誌・印刷物用バッグ市場で大きなシェアを占めると予想される:

アジア太平洋地域は、雑誌・印刷物用バッグ市場の成長において顕著な地域となった。この地域では読書好きの若者が増えており、また中国やインドのように文学を重視する文化がある国々が、雑誌・印刷物用バッグ市場の開拓を後押ししています。さらに、従来の小売店舗とeコマース部門の共存が進んでいるため、消費者は雑誌や文芸バッグを購入するための複数の手段を利用できるようになった。さらに、環境問題に対する消費者の知識の高まりが、アジア太平洋地域の雑誌・印刷物用バッグ分野での持続可能でリサイクル可能な素材への変化を促しています。

主な発展:

  • クラシックで機能的、耐久性に優れたアウトドアウェアと用品で有名なスウェーデンのブランド、Fjallravenは、2023年5月にチューリッヒに初のブランドショップをオープンし、世界の小売プレゼンスを拡大しています。新ブランドショップは、チューリッヒHBとBahnhofstraBeに近いLowenstrasse 61に位置します。

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン

第2章 調査手法

  • 調査データ
  • 調査プロセス

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 主な調査結果

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析

第5章 雑誌・印刷物用バッグ市場:長さ別

  • イントロダクション
  • 1.9インチ未満
  • 6インチ~7.9インチ

第6章 雑誌・印刷物用バッグ市場:クローザータイプ別

  • イントロダクション
  • フックとループ
  • ジッパー
  • 巾着
  • バックル

第7章 雑誌・印刷物用バッグ市場:エンドユーザー別

  • イントロダクション
  • 学生
  • 機関供給品
  • 法人向け供給品

第8章 雑誌・印刷物用バッグ市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他
  • 欧州
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • イタリア
    • スペイン
    • その他
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • その他
  • アジア太平洋
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • 韓国
    • 台湾
    • タイ
    • インドネシア
    • その他

第9章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 市場シェア分析
  • 合併、買収、合意およびコラボレーション

第10章 企業プロファイル

  • BCW Supplies
  • Madzay Color Graphics Inc
  • Samsonite
  • Tumi
  • Victorinox
  • RIMOWA
  • Travelpro
  • Briggs & Riley
  • Eastpak
目次
Product Code: KSI061616618

The magazine and literature bags market is estimated to grow at a CAGR of 3.94% during the forecast period.

Magazine and literature bags are a type of storage that are mostly used to keep books, magazines and documents. The demand for books and magazine packs is intimately linked to the publishing sector these industries have been the forerunners that have been driving the market expansion since these industries deal in books, magazine documents and other materials and keeping these materials safe for a long time is the foremost requirement. There is a growing need for magazine and literary bags as a packaging option as the publishing business grows. Moreover, the expansion of the eCommerce industry has had a significant impact on the market for books and magazine bags. Since more people are purchasing books, magazines, and other materials online, aesthetically pleasing and safe packaging for books and periodicals is becoming more and more important eventually aiding in the market expansion.

Introduction:

Magazine and literature bags are specific types of storage facilities that are used to keep and safeguard printed materials such as books, journals, magazines, and other printed materials. These bags can also be utilized in case of materials that are to be transported for work purposes or personal usage. These bags are generally made to accommodate certain types of books, magazines or documents and depending upon the user's need they can also be customized in the form of backpacks, messenger bags, or tote bags. These bags are generally made from materials, including canvas, leather, nylon, or other durable fabrics. The choice of material can affect the bag's durability, weight, and aesthetic appeal. It is anticipated that advancements in environmentally friendly materials and designs that adhere to contemporary digital trends will drive the magazine and literature bag market. Magazine and literature bag suppliers need to be adaptable enough to take on new technologies while keeping an eye on sustainability to successfully traverse the shifting market.

Drivers:

  • Growing demand due to rapid industrialization. The growing demand for magazines and bookbags from the worldwide middle-class population leads to market development. The rising number of young people throughout the world who like reading, as well as the country's cultural emphasis on literature, are driving market expansion for magazines and literary bags.
  • Environmental Awareness among people is propelling market demand: Eco-friendly practices and sustainability have garnered a lot of attention in the corporate world in recent years. As environmental consciousness grows, so does the desire for ecologically friendly alternatives, which matches with the preference for paper in the production of literature and magazine bags eventually driving the market growth
  • The proliferation of the e-commerce market is fueling market expansion: The presence of e-commerce has had a huge positive impact on distribution channels, and online platforms are critical to the availability and popularity of magazines and literary bags.
  • The consumer demand for a bag that is versatile and can hold up books and magazines of varied shapes and sizes is boosting market growth: The emphasis on utility and durability influences the magazine and literary bag business. Buyers want magazines and literary backpacks that can hold a range of reading materials while fitting their lifestyle needs which is consequently fueling the market growth.
  • The presence of traditional brick-and-mortar stores is positively influencing market growth: The conventional brick-and-mortar retail enterprises drive up demand for magazine and literature bags. When shops utilize these bags to promote their products, the whole shopping experience improves, consequently driving up the market dynamics.

Products offered by key companies:

  • Thinwrap papers, Delfort group: Delfort Group's Thinwrap® papers are transparent bags for magazines and books. These are high-quality, translucent paper alternatives to fossil-based wrappings. These bags feature outstanding printability and optical appearance.
  • Werks 6.0 Deluxe Business Garment Sleeve, Victorinox: It is a tri-fold suiter that fits comfortably in the overhead compartment and maintains belongings wrinkle-free. A hanger clamp, two foam bolster compression straps, a zippered mesh tie pocket, and a big zippered mesh storage pocket are included on the interior.

The prominent growth in the paper sector under the material type segment

Among the several material categories in the industry, the paper sector leads in magazine and literature bag sales. Paper's popularity can be attributed to environmentally aware customers who see it as a more sustainable and biodegradable alternative. As environmental consciousness grows, so does the desire for ecologically friendly alternatives, which matches with the preference for paper in the production of literature and magazine bags. The importance of the paper sector is an important decision in the shifting packaging solutions market, showing a strategic movement in consumer preferences toward materials with little environmental effect.

The Asia Pacific region is expected to hold a significant share of the Magazine and literature bagmarket:

The Asia Pacific region emerged as a prominent region in the growth of the Magazine and literature bag market. The rising number of young people in the region who like reading, as well as the countries like China and India that have a cultural emphasis on literature, are driving development in the market for magazines and literary bags. Moreover, because of the coexistence of conventional retail outlets and the increasing e-commerce sector, consumers now have access to several avenues for buying magazines and literature bags. Furthermore, growing consumer knowledge of environmental problems encourages a change toward sustainable and recyclable materials in the Asia Pacific magazine and literature bag sector.

Key developments:

  • Fjallraven, the Swedish brand famed for its classic, functional, and durable outdoor apparel and equipment, is expanding its worldwide retail presence with the launch of its first brand shop in Zurich on May, 2023. The new brand shop is located at Lowenstrasse 61, close to Zurich HB and BahnhofstraBe.

Segmentation

BY LENGTH

  • Upto 1.9 inch
  • From 6 to 7.9 inch

BY CLOSURE TYPE

  • Hook and Loop
  • Zipper
  • Drawstring
  • Buckle

BY END-USERS

  • Students
  • Institutional Supplies
  • Corporate Supplies

BY GEOGRAPHY

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Italy
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Others
  • Asia Pacific
  • Japan
  • China
  • India
  • South Korea
  • Taiwan
  • Thailand
  • Indonesia
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base, and Forecast Years Timeline

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Data
  • 2.2. Research Process

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis

5. MAGAZINE AND LITERATURE BAGS MARKET, BY LENGTH

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Up to 1.9 inch
  • 5.3. From 6 to 7.9 inch

6. MAGAZINE AND LITERATURE BAGS MARKET, BY CLOUSER TYPE

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Hook and Loop
  • 6.3. Zipper
  • 6.4. Drawstring
  • 6.5. Buckle

7. MAGAZINE AND LITERATURE BAGS MARKET, BY END-USERS

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Students
  • 7.3. Institutional Supplies
  • 7.4. Corporate Supplies

8. MAGAZINE AND LITERATURE BAGS MARKET, BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. North America
    • 8.2.1. United States
    • 8.2.2. Canada
    • 8.2.3. Mexico
  • 8.3. South America
    • 8.3.1. Brazil
    • 8.3.2. Argentina
    • 8.3.3. Others
  • 8.4. Europe
    • 8.4.1. United Kingdom
    • 8.4.2. Germany
    • 8.4.3. France
    • 8.4.4. Italy
    • 8.4.5. Spain
    • 8.4.6. Others
  • 8.5. Middle East and Africa
    • 8.5.1. Saudi Arabia
    • 8.5.2. UAE
    • 8.5.3. Others
  • 8.6. Asia Pacific
    • 8.6.1. Japan
    • 8.6.2. China
    • 8.6.3. India
    • 8.6.4. South Korea
    • 8.6.5. Taiwan
    • 8.6.6. Thailand
    • 8.6.7. Indonesia
    • 8.6.8. Others

9. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 9.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 9.2. Market Share Analysis
  • 9.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations

10. COMPANY PROFILES

  • 10.1. BCW Supplies
  • 10.2. Madzay Color Graphics Inc
  • 10.3. Samsonite
  • 10.4. Tumi
  • 10.5. Victorinox
  • 10.6. RIMOWA
  • 10.7. Travelpro
  • 10.8. Briggs & Riley
  • 10.9. Eastpak