表紙:無電極ランプの世界市場:2023年~2028年の予測
市場調査レポート
商品コード
1410128

無電極ランプの世界市場:2023年~2028年の予測

Global Induction Lamps Market - Forecasts from 2023 to 2028

出版日: | 発行: Knowledge Sourcing Intelligence | ページ情報: 英文 143 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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無電極ランプの世界市場:2023年~2028年の予測
出版日: 2023年12月14日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 143 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

無電極ランプ市場の2021年の市場規模は11億2,556万7,000米ドルとなりました。

無電極ランプ市場は世界的に大きく拡大しており、当分の間は拡大すると予測されています。無電極ランプまたは誘導ランプは、エネルギー効率の高い照明であり、従来の光源に比べて多くの利点があります。無電極ランプの動作には電磁場が使用され、内部の気体を励起して光を発生させます。無電極ランプ市場には、屋内外照明、商業用照明、工業用照明、家庭用照明など、さまざまな用途が含まれます。

エネルギー効率の高い照明への需要の高まり

エネルギー効率の高い照明ソリューションに対するニーズの高まりが主な要因のひとつです。消費者や企業は、エネルギーコストや環境問題の高まりから、エネルギー使用量や二酸化炭素排出量を削減するために無電極ランプを頻繁に使用するようになっています。さらに、エネルギー効率に優れた照明システムを要求する政府規則も無電極ランプの市場拡大に大きく貢献しました。世界各国政府による厳格な規範と基準の採用は、エネルギー効率の高い照明ソリューションの使用を後押しし、無電極ランプ市場規模を拡大しています。

技術革新の増加

無電極ランプ市場には、成長と拡大の見込みが数多くあります。技術革新と製品改良により、市場参入企業に新たな機会がもたらされています。無電極ランプは、メーカーが一貫してより効果的で手頃な価格のモデルを製造しているため、消費者と企業にとってますます魅力的なものとなっています。さらに、スマート照明とモノのインターネット(IoT)が重視されるようになったことで、無電極ランプ市場には明るい未来が開けています。照明とエネルギー管理システムの高度な制御を可能にすることで、無電極ランプとIoT技術の統合は、これらのシステムの機能と全体的な効率を向上させることができます。

外部無電極ランプの高い需要

コイルから廃熱を直接空気中に逃がす設計のため、外部無電極ランプは最大の市場シェアを占め、寿命が最も長いと予測されます。外部無電極ランプは一般照明を生み出します。無電極ランプは、バッテリー、太陽エネルギー、交流電力など様々な動力源から供給されます。ファラッドランプやコンデンサー放電ランプとも呼ばれます。充電されたコンデンサーを差し込むと、電気装置が磁場を発生させ、近くの導体に電気を誘導して電流を発生させます。

長寿命と環境持続性

無電極ランプは、標準的なランプよりも寿命が長いです。その結果、ランプを頻繁に交換する必要がなくなり、コスト削減とメンテナンスの手間を省くことができます。無電極ランプは、温室効果ガスの排出量が少なく、発熱量も少ないため、環境に優しい照明です。業界関係者は、無電極ランプを使用することで、環境の持続可能性を支援し、企業の社会的責任を達成することができます。

高周波数無電極ランプの採用増加

小型で効率が高く、演色性が高いため、高周波無電極ランプを使用する人が増えています。無電極ランプは、家庭や企業の照明を含む様々な産業で使用されています。無電極ランプ市場のメーカーは、様々な建築タイプに完璧にマッチする美的設計の開発に注力しています。無電極ランプは美観を重視するため、装飾照明と機能照明の両方として使用できます。

アジア太平洋地域が無電極ランプ市場を独占すると予測される

予測期間中、アジア太平洋地域が無電極ランプ市場をリードすると予測されています。この地域の成長の主な原動力は、中国、インド、インドネシア、マレーシア、ベトナムなどの国々における工業化の進展と工業建設活動の活発化です。また、住宅、ホテル、レストラン、企業などで無電極ランプが広く使用されている結果、市場も成長しています。さらに、特に中国において、老朽化したインフラの交換やアップグレードが増加しています。

サプライチェーンの混乱と経済の不確実性

無電極ランプの生産と流通は、パンデミックによる世界のサプライチェーンの中断によって影響を受けています。供給不足と価格上昇は、製造、輸送、原材料の入手の遅れの結果です。さらに、消費者の購買や投資の意思決定は、パンデミックがもたらした景気減速の影響を受けています。大規模なインフラ・プロジェクトは、不確実性や予算上の制約から慎重に進められており、これが無電極ランプ市場を阻害しています。

市場の主要製品

  • Italtesla社は、LEDの2倍、メタルハライドランプの5倍の寿命を持つ無電極ランプを提供しています。また、ノイズやハムノイズが少なく、まぶしさやちらつきが少ないため、快適で快適な作業環境を実現します。メンテナンスはほとんど必要なく(初期設定のみ)、従業員と顧客の安全性を高めます。照明誘導技術はヒューマンスケールであり、CO2排出量を大幅に削減するため、廃棄物を発生させません。
  • YML社は、省エネ用の一貫した研究開発の基準を設定し、低周波無電極無電極ランプ技術を生産することで有名な製造会社です。中国の国家規模での省エネルギーへの取り組みに呼応して、YMLは積極的にイニシアチブを取り、上海で最も重要な工業地区である上海総合工業開発区にあるエネルギー効率の高い工業製造基地と研究開発センターに、製造拠点を35,000平方メートル拡張しました。最先端の研究開発プログラム、制御システム、省エネ照明ラボや除染された作業場などの設備はすべて、YMLによって効果的に導入されました。製品の均一性と安定性をさらに確実にするため、YMLはこれらのシステムに加え、さまざまな全自動製造工程とコンピュータープログラム制御の設備を開発しました。YMLは無電極無電極ランプ製品に関する50以上の特許を保有しています。

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン

第2章 調査手法

  • 調査データ
  • 前提条件

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 調査ハイライト

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析

第5章 無電極ランプの世界市場:タイプ別

  • イントロダクション
  • 外部無電極ランプ
  • 内部無電極ランプ

第6章 無電極ランプの世界市場:周波別

  • イントロダクション
  • 低周波
  • 高周波

第7章 無電極ランプの世界市場:用途別

  • イントロダクション
  • 住宅用
  • 商業用
  • 産業用
  • 公共の場
  • その他

第8章 無電極ランプの世界市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他
  • 欧州
    • ドイツ
    • フランス
    • 英国
    • スペイン
    • その他
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • その他
  • アジア太平洋
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • 韓国
    • インドネシア
    • 台湾
    • その他

第9章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 新興企業と市場収益性
  • 合併、買収、合意およびコラボレーション
  • ベンダー競合マトリックス

第10章 企業プロファイル

  • GE Lighting
  • Philips Lumec
  • Mahindra Hinoday
  • ItalTesla
  • Neptun Light
  • Edison Tech
  • BioGreen Lighting
  • Shanghai Hongyuan Lighting
  • Shanghai Yuanming Lighting Technology
目次
Product Code: KSI061615797

The global induction lamps market was valued at US$1,125.567 million in 2021.

The market for induction lamps is expanding significantly globally and is predicted to do so for the foreseeable future. Electrodeless or induction lamps are energy-efficient lighting choices that have many advantages over conventional lighting sources. Electromagnetic fields are used in these lamps' operation to excite the internal gases, which produce light. The global induction lamps market includes a range of uses, including indoor and outdoor illumination as well as commercial, industrial, and household lighting.

Rising demand for energy-efficient lighting

The rising need for energy-efficient lighting solutions is one of the main factors. Consumers and companies are using induction lights more frequently to lower their energy usage and carbon footprint as a result of growing energy costs and environmental concerns. Further, government rules requiring energy-efficient lighting systems have also made a substantial contribution to the market expansion for induction lights. The adoption of stringent norms and standards by governments around the world is boosting the use of energy-efficient lighting solutions and increasing the global induction lamps market size.

Increasing innovations

There are numerous prospects for growth and expansion in the market for induction lamps. New opportunities are being presented to market participants by technological breakthroughs and product improvements. Induction lamps are becoming more and more appealing to consumers and businesses as manufacturers consistently create more effective and affordable models. Additionally, the market for induction lights has a bright future thanks to the growing emphasis on smart lighting and the Internet of Things (IoT). By enabling advanced control of lighting and energy management systems, the integration of induction lights with IoT technologies can improve the functionality and overall efficiency of these systems.

High demand for external induction lamps

Due to their design, which permits waste heat to escape directly into the air from the coil, external induction lamps are predicted to hold the biggest market share and have the longest lifespan. Using external induction lamps, general lighting is produced. They are powered by a variety of sources, including batteries, solar energy, and AC electricity. They are also known as Farad lamps or capacitor discharge lamps. When a charged capacitor is plugged into it, the electrical device produces a magnetic field that induces electricity in nearby conductors, leading to the generation of an electric current.

Longer lifespan and environmental sustainability

Induction lamps have a longer lifespan than standard lamps. As a result, fewer lamps need to be changed frequently, saving money and requiring less maintenance. Induction lamps are a greener lighting option since they emit less greenhouse gases and produce less heat. Industry players can support environmental sustainability and achieve their corporate social responsibility objectives by using induction lamps.

Increasing adoption of high-frequency induction lamps

A growing number of people are using high-frequency induction lamps because of their small size, increased efficiency, and enhanced colour rendering abilities. These lamps are being used in a variety of industries, including lighting for homes and businesses. Manufacturers in the induction lamps market are concentrating on developing aesthetically pleasing designs that perfectly complement various architectural types. Induction lights can operate as both decorative and functional lighting sources thanks to the emphasis on aesthetics.

Asia Pacific is projected to dominate the global induction lamps market

During the projected period, the Asia Pacific region is anticipated to lead the global induction lamps market. The key drivers of growth in this region will be growing industrialization and increased industrial construction activity in nations with economies like China, India, Indonesia, Malaysia, and Vietnam. The market also is growing as a result of the extensive usage of induction lamps in locations such as residences, hotels, restaurants, and businesses, among other places. Moreover, the growing replacement and upgrade activities are being carried out on obsolete infrastructure, particularly in China.

Supply chain disruption and economic uncertainty

Production and distribution of induction lamps have been impacted by the pandemic's interruptions to the world supply chain. Supply shortages and higher pricing are the result of delays in manufacturing, transportation, and the availability of raw materials. Further, consumer purchasing and investment decisions have been impacted by the economic slowdown brought on by the pandemic. Large-scale infrastructure projects are being approached cautiously due to uncertainties and budgetary restrictions, which impede the global induction lamps market.

Market key products

  • Italtesla provides induction lamps whose lifespan can be up to twice as long as that of an LED and five times longer than that of a metal halide lamp. It also produces less noise or hum, less glare, and less flicker, all of which contribute to a more pleasant and comfortable working environment. Less or no maintenance is required (only initial setup), increasing employee and customer security. Lighting induction technology is on a human scale and does not originate waste due to a considerable reduction in CO2 emissions.
  • YML is a well-known manufacturing company that sets the standard for consistent R&D into Energy Saving applications and is well-known for producing low-frequency Electrodeless Induction Lamp Technology. In response to China's efforts to save energy on a national scale, YML actively took the initiative to expand its manufacturing base by 35,000 square metres in the Energies Efficient Industrial Manufacture Base and R&D Centre in the Shanghai Integrative Industrial Development Area, the city's most important industrial district. A cutting-edge research and development programme, control systems, and facilities like energy-saving lighting labs and decontaminated workshops were all effectively implemented by YML. To further ensure that the products were produced with uniformity and stability in mind, YML developed a variety of fully automatic manufacturing processes and computer programme-controlled equipment in addition to these systems. YML holds more than 50 patents on products for electrodeless induction lamps.

Segmentation:

By Type

  • External Induction Lamps
  • Internal Induction Lamps

By Frequency

  • Low Frequency
  • High Frequency

By Application

  • Residential
  • Commercial
  • Industrial
  • Public Area
  • Others

By Geography

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Israel
  • Others
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Indonesia
  • Thailand
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base, and Forecast Years Timeline

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Data
  • 2.2. Assumptions

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Research Highlights

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Force Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis

5. GLOBAL INDUCTION LAMPS MARKET, BY TYPE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. External Induction Lamps
  • 5.3. Internal Induction Lamps

6. GLOBAL INDUCTION LAMPS MARKET, BY FREQUENCY

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Low Frequency
  • 6.3. High Frequency

7. GLOBAL INDUCTION LAMPS MARKET, BY APPLICATION

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Residential
  • 7.3. Commercial
  • 7.4. Industrial
  • 7.5. Public Area
  • 7.6. Others

8. GLOBAL INDUCTION LAMPS MARKET, BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. North America
    • 8.2.1. USA
    • 8.2.2. Canada
    • 8.2.3. Mexico
  • 8.3. South America
    • 8.3.1. Brazil
    • 8.3.2. Argentina
    • 8.3.3. Others
  • 8.4. Europe
    • 8.4.1. Germany
    • 8.4.2. France
    • 8.4.3. United Kingdom
    • 8.4.4. Spain
    • 8.4.5. Others
  • 8.5. Middle East And Africa
    • 8.5.1. Saudi Arabia
    • 8.5.2. UAE
    • 8.5.3. Israel
    • 8.5.4. Others
  • 8.6. Asia Pacific
    • 8.6.1. China
    • 8.6.2. Japan
    • 8.6.3. India
    • 8.6.4. South Korea
    • 8.6.5. Indonesia
    • 8.6.6. Taiwan
    • 8.6.7. Others

9. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 9.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 9.2. Emerging Players and Market Lucrativeness
  • 9.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 9.4. Vendor Competitiveness Matrix

10. COMPANY PROFILES

  • 10.1. GE Lighting
  • 10.2. Philips Lumec
  • 10.3. Mahindra Hinoday
  • 10.4. ItalTesla
  • 10.5. Neptun Light
  • 10.6. Edison Tech
  • 10.7. BioGreen Lighting
  • 10.8. Shanghai Hongyuan Lighting
  • 10.9. Shanghai Yuanming Lighting Technology