表紙:業務用クリーニングワイプの米国市場:市場の分析と機会
市場調査レポート
商品コード
1623571

業務用クリーニングワイプの米国市場:市場の分析と機会

Industrial & Institutional Cleaning Wipes: U.S. Market Analysis and Opportunities


出版日
ページ情報
英文 671 Pages
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即日から翌営業日
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業務用クリーニングワイプの米国市場:市場の分析と機会
出版日: 2024年09月24日
発行: Kline & Company, Inc.
ページ情報: 英文 671 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
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概要

当レポートでは、米国の業務用クリーニングワイプ市場について調査分析し、製品/最終用途/サプライヤーごとの市場規模や、急成長中のセグメント、将来の見通し、エンドユーザーのニーズなどの情報を提供しています。

目次

イントロダクション

  • 範囲と地域
  • 情報源と手法
  • 丸めと前提条件
  • 制限事項

エグゼクティブサマリー

  • 状況分析
  • 主要動向
  • 市場規模とセグメンテーション
  • 消費の分析
    • 最終用途セグメント別(TABLE 1)
    • サプライヤー別(TABLE 2)
    • 製品クラス/カテゴリ別(TABLE 3)
  • 持続可能性の動向
  • 動向と機会
  • 競合情勢
  • 流通チャネル
  • 支出に関するエンドユーザーの調査回答データ
  • 見通しと評価(~2028年)

最終用途セグメントプロファイル

  • イントロダクション
  • 主な市場動向
  • 市場規模と成長
  • 製品の使用
  • 流通チャネル
  • 重要な購入要因
  • 産業の構造
  • 2028年までの見通し

サプライヤープロファイル

製品カテゴリプロファイル

  • 用途、定義、ブランド
  • ドルの売上:カテゴリ別
  • 売上:最終用途別
  • 売上:サプライヤー別
  • 売上の予測(~2028年)

エンドユーザーの回答データ

  • 調査の目的と仕様
  • 使い捨てワイプの使用
  • 好ましい清掃方法
  • 購入要因
  • ブランド認知度
  • 購入チャネル
  • 除菌ワイプの有効成分
  • 包装
  • ディスペンサー
  • 支出
  • 施設の規模


目次
Product Code: Y761E

I&I cleaning wipes represent effective and convenient tools thatprofessional end users rely on for their ease of use, convenience,and ability to quickly disinfect and sanitize. It is crucial forprofessional cleaning companies to understand the role that wipesplay in overall building sanitation and cleaning, how the market hasreacted to the pandemic, and what future opportunities exist.

Scope

  • Size the market by product, end use, and supplier, including wet wipes and dry wipers
  • Analyze which segments are growing at the fastest pace
  • Assess current market and future outlook for key product categories and end-use segments
  • Gain perspective on growth using Kline's historical sales estimates and uncover future opportunities for growth with forecasts through 2028
  • Structured research with over 600 end users to understand critical buying factors, usage, product form preferences, and anticipated spending changes
  • Learn about end users' needs and how they buy and use wipes
  • Understand settings or cleaning tasks where end users opt for wipes versus traditional cleaning chemicals
  • Full analysis of the role of wipes in facility operations and Cleaning

Regional Coverage: United States.

Table of Contents

Introduction

  • Scope and geographic regions
  • Sources and methods
  • Rounding and assumptions
  • Limitations

Executive Summary

  • Situation analysis
  • Key trends
  • Market size and segmentation
  • Analysis of consumption by:
    • End-use segments (Table 1)
    • Suppliers (Table 2)
    • Product classes/categories (Table 3)
  • Sustainability trends
  • Trends and opportunities
  • Competitive landscape
  • Distribution channels
  • End-user survey response data on spending
  • Outlook and appraisal through 2028

End-Use Segment Profiles

  • Pertinent information and insightful analysis for each of the 10 major end-use segments listed in Table 1 is provided. The information includes:
    • Introduction
    • Key market trends
    • Market size and growth
    • Product usage
    • Distribution channels
    • Critical buying factors
    • Structure of the industry
    • Outlook to 2028

Supplier Profiles

  • Profiles of the leading 20 suppliers of wipes are shown in Table 2. Profiles include a description of the company, sales of wipes by product class, a description of the product portfolio, and news of recent developments.

Product Category Profiles

  • General information on the major product classes and categories is listed in Table 3. The following information is provided:
    • Applications, definitions, and brands
    • Dollar sales by category
    • Sales by end-use segment
    • Sales by supplier
    • Forecast sales to 2028

End-User Response Data

  • A summary of survey results for the overall market and each enduse segment, including:
    • Survey goals and specifications
    • Usage of disposable wipes
    • Preferred cleaning methods
    • Purchase factors
    • Brand awareness
    • Purchase channels
    • Active ingredients in disinfecting wipes
    • Packaging
    • Dispensers
    • Spending
    • Size of facilities