表紙:米国の業務用・家庭用清掃用品市場:市場の分析と機会
市場調査レポート
商品コード
1184184

米国の業務用・家庭用清掃用品市場:市場の分析と機会

Janitorial and Housekeeping Cleaning Products: U.S. Market Analysis and Opportunities

出版日: | 発行: Kline & Company, Inc. | ページ情報: 英文 1334 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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米国の業務用・家庭用清掃用品市場:市場の分析と機会
出版日: 2022年11月30日
発行: Kline & Company, Inc.
ページ情報: 英文 1334 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

当レポートでは、米国の業務用・家庭用清掃用品の市場について包括的に分析し、全体的な市場構造や最新情勢、新型コロナウイルス感染症 (COVID-19) の影響、最終用途別・製品カテゴリー別の市場動向の見通し、主要サプライヤーのプロファイル、今後の市場機会と課題などを調査しております。

対象範囲

  • 市場の完全分析:製品別、最終用途別、サプライヤー別、流通チャネル別
  • 主要製品セグメントの展望:表面清掃・ハンドケアの機会、床面清掃の動向など
  • ビルサービス業者:普及率、主な要因、動向
  • 買収活動・企業間の競合関係・市場力学の変化に関する分析
  • エンドユーザー (1,000人以上) 向けの構造的調査:パンデミックの影響、重要な購買要因、使用状況、製品形態の選考、支出予想など
  • 流通チャネルの変化に関する分析 (オンライン購入を含む)
  • COVID-19の影響を考慮した、詳細なシナリオ予測:最善・最悪・現実的シナリオ予測 (2027年まで)、最終用途別・製品クラス別

インタラクティブ・オンラインデータベース

目次

イントロダクション

エグゼクティブサマリー

  • イントロダクション
  • 業界概要
  • 新型コロナウイルス感染症 (COVID-19) の影響
  • 市場規模と内訳
  • 動向と機会
  • 競合情勢
  • 流通経路
  • 持続可能性
  • プライベートブランドの動向
  • 洗浄方法
  • 受託清掃業者の役割
  • 重要な購入要因
  • 将来展望と評価 (2027年まで)

最終用途セグメントのプロファイル

主要な最終用途セグメント (Table 1参照) の概況と考察:

  • イントロダクション
  • COVID-19の影響
  • 市場規模と成長
  • 製品の使用方法
  • 重要な購入要因
  • 清掃頻度
  • 主な市場動向
  • 購入チャンネル
  • 業界の構造
  • 将来展望

サプライヤーのプロファイル

業務用・家庭用清掃用品の主要サプライヤー25社のプロファイル (Table 2参照):企業概略、最終用途別・製品クラス別の販売、製品ポートフォリオ、最新動向など

製品カテゴリーのプロファイル

業務用・家庭用清掃用品の主な製品カテゴリー (Table 3参照) の概略:

  • 活用領域とブランド
  • 消費量:最終用途別
  • 販売量:サプライヤー別
  • 将来予測 (2027年まで)

エンドユーザーの応答データ

分析結果の概要:市場全体および最終用途別:

  • 予算・薬品費と予想される変化
  • 製品の使用法
  • 製品の形状の選好
  • 希釈・分注システム
  • 床面の清掃
  • 購入要因と満足度
  • 持続可能なクリーニング製品
  • 購入チャネルの情報



目次
Product Code: X030M

A comprehensive analysis of the janitorial and housekeeping cleaning products market, the report focuses on key changes, challenges, and business opportunities.

Regional Coverage: United States.

Scope

  • Complete analysis of the market by product, end use, supplier, and distribution channel
  • Outlook for key product segments, including opportunities in surface care and hand care and trends in floor care
  • Building service contractors' penetration rates, key factors, and trends
  • Analysis of acquisition activity and changes to competitive rivalry and market dynamics
  • Structured research with more than 1,000 end users to understand the impact of the pandemic, critical buying factors, usage, product form preferences, and anticipated spending changes
  • Analysis of shifts in distribution channels, including online buying
  • Detailed scenario forecasts considering the impact of COVID-19, providing best-case, worst-case, and likely-case scenario forecasts through 2027 by end use and product class

FEATURING INTERACTIVE ONLINE DATABASE

Report Benefits

This report serves as an excellent resource for manufacturers and formulators of janitorial cleaning products. Specifically, this report assists subscribers by providing:

  • A highly reliable, comprehensive assessment of the market based on over 1,000 structured surveys of end-use decision-makers and in-depth interviews with suppliers and distributors
  • An analysis of key trends, including changes in product usage patterns, product form preferences, and purchase channels
  • Online, interactive database with dollar sales, forecasts, unit sales, sales by supplier, product class and category, and end-use segments that can be exported to excel for further analysis

Table of Contents

Introduction

  • Scope
  • Geographic regions
  • Sources and methods
  • Rounding and assumptions
  • Limitations

Executive Summary

  • Introduction
  • Industry overview
  • Impact of COVID-19
  • Market size and segmentation
  • Trends and opportunities
  • Competitive landscape
  • Channels of distribution
  • Sustainability
  • Private-label activity
  • Methods of cleaning
  • Role of contract cleaners
  • Critical buying factors
  • Outlook and appraisal through 2027

End-Use Segment Profiles

Pertinent information and insightful analysis for each of the 15 major end-use segments listed in Table 1. The following information is provided:

  • Introduction
  • Impact of COVID-19
  • Market size and growth
  • Product usage
  • Critical buying factors
  • Cleaning frequency
  • Key market trends
  • Purchase channels
  • Structure of the industry
  • Outlook

Supplier Profiles

Profiles of the leading 25 suppliers of janitorial and housekeeping cleaning products shown in Table 2. Profiles include description of the company, sales by end-use segment and product class, description of the product portfolio, and news of recent developments.

Product Category Profiles

General information on major janitorial and housekeeping product categories listed in Table 3. The following information is provided:

  • Application and brands
  • Consumption by end-use segment
  • Sales by supplier
  • Forecasts to 2027

End-User Response Data

Summary of survey results for the overall market and each end-use segment including:

  • Budget/chemical expenditures and expected changes
  • Product usage
  • Product form preferences
  • Dilution and dispensing systems
  • Floor care
  • Purchase factors and satisfaction
  • Sustainable cleaning products
  • Purchase channel information