市場調査レポート
商品コード
1380993
高業績企業の特徴 (2023年):品質サポートの重要性Hallmarks of High-Performing Companies 2023 The Importance of Quality Support |
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高業績企業の特徴 (2023年):品質サポートの重要性 |
出版日: 2023年10月12日
発行: KLAS Research
ページ情報: 英文 5 Pages
納期: 即日から翌営業日
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KLASの最近の調査によると、プロアクティブサービスは顧客維持や技術の成功に強く関連しており、またプロアクティブサービスの基礎となる要素は、質の高い電話・Webサポートであることがわかりました。HITベンダーの電話・Webサポートチームは、顧客が問題に直面したり回答が必要になったときに、最初の防衛ラインとして機能します。KLASが昨年実施したインタビューでは、ほとんどの医療機関がベンダーパートナーからのサポートに満足していると回答していますが、回答者の3分の1はサポートに不満を表明しています。
当レポートでは、プロアクティブ (能動的) で協力的なパートナーシップの構築を目指すベンダーと医療機関の顧客を支援するために、サポートに関する一般的な問題点や、質の低いサポートが顧客に与える影響、およびサポート体験を改善するためにベンダーと顧客の双方が取るべき行動について分析しております。
Recent KLAS research found that proactive service is strongly linked to customer retention and technology success, and a foundational element of proactive service is quality phone and web support. HIT vendors' phone and web support teams serve as the first line of defense when customers face problems or need answers. Most healthcare organizations interviewed by KLAS in the last year report being satisfied with the support they receive from their vendor partners, but one-third of respondents express dissatisfaction with support. To aid vendors and healthcare customers looking to create a proactive, collaborative partnership, this report highlights common failings with support, the effect poor support has on customers, and actions both vendors and customers can take to improve the support experience.