市場調査レポート
商品コード
1380988
サービス企業がクライアントエンゲージメントを成功に導く方法 (2023年)How Services Firms Can Drive Successful Client Engagements 2023 |
お知らせ: こちらの商品は発行元の方針により価格が非公開になっております。
サービス企業がクライアントエンゲージメントを成功に導く方法 (2023年) |
出版日: 2023年10月04日
発行: KLAS Research
ページ情報: 英文 5 Pages
納期: 即日から翌営業日
|
2022年、KLASは幅広い市場経験を持つHITサービス企業27社にインタビューを行い、クライアントエンゲージメントを成功に導くためのベストプラクティスについて尋ねました。
当レポートでは、KLASのVendor Excellence seriesの一部として、今回の調査で得られた知見と、高業績企業に関するKLASの業績データとを関連させた上で、企業がエンゲージメントを成功させるために評価すべき4つの重要な領域 (成果の測定、販売と契約、社内採用とトレーニング、エンゲージメントの実行) について考察しています。
In 2022, KLAS interviewed 27 HIT services firms with broad market experience, asking them about their best practices for driving successful client engagements. Drawing from those insights and correlating them with the KLAS performance data of high-performing firms, this study-part of KLAS' Vendor Excellence series-looks at four critical areas firms should evaluate to ensure successful engagements: measurement of outcomes, sales and contracting, internal hiring and training, and engagement execution.