表紙:在宅における救急医療後ケア市場:2022年
市場調査レポート
商品コード
1184424

在宅における救急医療後ケア市場:2022年

Home-Based Post-Acute Care 2022

出版日: | 発行: KLAS Research | ページ情報: 英文 7 Pages | 納期: 即日から翌営業日

価格
詳細については [お見積] ボタンよりお問い合わせ下さい。

お知らせ: こちらの商品は発行元の方針により価格が非公開になっております。

在宅における救急医療後ケア市場:2022年
出版日: 2022年11月10日
発行: KLAS Research
ページ情報: 英文 7 Pages
納期: 即日から翌営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

医療機関がパンデミックにより患者ケアの質を維持し、価値に応じた報酬の要件を満たすために、在宅ケア市場は急成長しています。医療機関は在宅ケアの拡充を模索していますが、パンデミックによって人材不足が深刻化し、帯域幅も狭くなっているため、事業拡大はおろか、運営も難しくなっています。

当レポートでは、同業他社が現在の環境にどのように対処しているかを理解するために、在宅ケア組織のリーダー88人に、直面している最大の課題と、これらの課題に対処するために使用または投資を検討している技術ベンダーについて聞き取り調査を実施しました。

目次

在宅における救急医療後ケア市場

直面する最大の課題

課題に対処するための技術ベンダー

目次

The homecare market has surged as healthcare organizations have sought to maintain quality patient care throughout the pandemic and fulfill requirements for value-based reimbursement. Organizations are looking to expand their homecare offerings; however, the pandemic has exacerbated staffing shortages and decreased bandwidth, making operations-let alone growth-difficult. To help organizations understand how peers are approaching the current environment, KLAS interviewed 88 leaders from home-based care organizations regarding the top challenges they face and the technology vendors they use or have considered investing in to address these challenges.