表紙:VoiceFriend:ファーストルック(2022年)
市場調査レポート
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1184390

VoiceFriend:ファーストルック(2022年)

VoiceFriend: First Look 2022

出版日: | 発行: KLAS Research | ページ情報: 英文 5 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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VoiceFriend:ファーストルック(2022年)
出版日: 2022年07月22日
発行: KLAS Research
ページ情報: 英文 5 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

もともとHIPAAの遵守を目的としていたクリニカル・コミュニケーション・ソリューションは現在、医療機関におけるコミュニケーション周辺の多くのワークフローやユースケースをカバーするまでに成長しました。VoiceFriendもその1つで、熟練の介護施設やアシステッドリビング施設、認知症ケア施設など、高齢者のケアを行う組織向けに特別に開発されたソリューションです。このような施設では、入居者の大切な人と介護者のコミュニケーションが、入居者の世話やケアに欠かせないものとなっています。

当レポートでは、VoiceFriendについて調査分析し、VoiceFriendプラットフォームを利用した組織の体験を、詳細にまとめています。

目次

第1章 VoiceFriendの顧客体験:最初の様子

第2章 KLASの熟考点

第3章 VoiceFriend:企業プロファイル

第4章 ソリューションの技術仕様(VoiceFriend提供)

目次

Clinical communications solutions, initially aimed at tackling HIPAA compliance concerns, have grown to cover many workflows and use cases around communication in healthcare organizations. VoiceFriend is one of these solutions, and it is specifically tailored for organizations providing care to seniors-such as skilled nursing, assisted living, or memory care facilities. In these settings, communication between residents' loved ones and caregivers is an essential part of their stewardship and care. This report details the experience of organizations using the VoiceFriend platform.

Table of Contents

1. VoiceFriend Customer Experience: An Initial Look

2. KLAS' Points to Ponder

3. VoiceFriend: Company Profile at a Glance

4. Solution Technical Specifications (provided by VoiceFriend)