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市場調査レポート
商品コード
1220089
タトゥー用麻酔クリームの世界市場規模・シェア・産業動向分析レポート用途別(タトゥー、タトゥー除去)、エンドユーザー別(女性、男性)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別展望・予測、2022年~2028年版Global Tattoo Numbing Cream Market Size, Share & Industry Trends Analysis Report By Application (Tattooing and Tattoo Removal), By End Use (Women and Men), By Distribution Channel (Offline and Online), By Regional Outlook and Forecast, 2022 - 2028 |
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タトゥー用麻酔クリームの世界市場規模・シェア・産業動向分析レポート用途別(タトゥー、タトゥー除去)、エンドユーザー別(女性、男性)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別展望・予測、2022年~2028年版 |
出版日: 2023年01月31日
発行: KBV Research
ページ情報: 英文 159 Pages
納期: 即納可能
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タトゥー用麻酔クリームの世界市場規模は、2028年までに12億米ドルに達し、予測期間中に10.2%のCAGRで市場成長すると予想されています。
これらは、皮膚の神経受容体から痛みの信号が送られるのを防ぐことによって機能し、クリームが投与された場所を麻酔します。多くのユーザーは、このクリームを使用することで、施術中の痛みを遮断することができます。また、麻酔クリームを使用することで、休憩を取ったり、途中で刺青師を止めたり、何度かに分けて刺青することなく、長時間じっとしていることができるのも利点です。
リドカインは、神経が脳に信号を伝達するのを阻害し、皮膚の感覚を失わせ、麻痺させる効果がありますが、ほとんどのタトゥー用麻酔クリームの最も重要な有効成分です。リドカインは、塗った部分だけに作用するので、タトゥーに最適です。リドカインは、マイクロブレードやタトゥー除去などのタトゥーや手術中の痛みを軽減するためにFDAの承認を得て広く使用されている局所麻酔薬です。また、リドカインは、シンプルで安全、かつ効率的な麻酔薬です。
COVID-19影響度分析
COVID-19の大流行に直面したアーティストをサポートするために、近年、大きな変化がありました。COVID-19問題の最中、そしてその後、タトゥースタジオは、使い捨ての機器部品、消毒剤、保護用ビニールカバーを施設内で使用するなど、衛生面に重点を置くことが予想されます。しかし、小売店の閉鎖により、多くのメーカーはオンラインプラットフォームへの迅速な切り替えが可能となったため、結果として成長することができました。化粧品業界では、オンライン販売をさらに拡大するため、サプライチェーンの効率化を図りました。また、店舗がオープンすると、製品の売上が増加しました。
市場の成長要因
スパ・クリニックやタトゥー・スタジオの増加
タトゥークリームの市場は、スパ・クリニックやタトゥースタジオの増加により拡大しています。ボディピアスの施術を行うスパ・クリニックやタトゥースタジオの増加により、ボディアートへの欲求が広く高まっています。さらに、ボディアートやタトゥー、ボディピアスの除去サービスなど、ファッション性の高いソリューションを堪能に提供するタトゥー師の数が増加しており、世界におけるタトゥー産業の人気上昇に寄与しています。その結果、これらの変数は、国際的にタトゥー麻酔クリームの主要な市場参入企業のためのいくつかのチャンスを生成しています。そのような要因は、タトゥー麻酔クリーム市場の成長を推進しています。
レーザーによるタトゥー除去の採用拡大
レーザーは、強力な光ビームで顔料の色相を分散させることによって、入れ墨を除去することができます。すべてのレーザーの波長は黒い入れ墨の顔料によって吸収されるように、それは削除する最も簡単な色です。顔料の色に基づいて、特定のレーザーは他の色だけを扱うことができます。黄色、緑色、および明るい入れ墨の色は、より深い黒と青よりも除去するのがより困難です。これらの色は、その吸収スペクトルが採用されているレーザータトゥー除去システムによって提供される発光スペクトルの限界の外側または近くにあるので、より大きな課題を提示します。したがって、レーザータトゥー除去の需要が増加するにつれて、それは市場の拡大を支援します。
市場抑制要因
クリーム塗布と施術の間に長い休憩が必要であること、一般的に利用可能な代替品とともに
現在販売されている多くのタトゥー用麻酔クリームの最大の問題点は、効果が出るまでに時間がかかることです。多くのしびれ止めクリームは、施術の約30~45分前に塗布する必要があります。ほとんどの医療専門家は、このため、予約の前に自宅でクリームを使用するように患者に助言します。残念ながら、より早く効果が現れ、より長く効果が持続するような投与メカニズムを持つ局所麻酔薬はごくわずかしかありません。さらに、多くの場所でそのような製品が知られていないことが、成長の機会をさらに減らしています。その結果、多くの人がアイスパックや冷風機、リドカイン注射などの伝統的な痛み対処法をまだ使用しています。これらの要因は、タトゥーを入れることを躊躇させ、タトゥー消炎クリーム市場の成長を抑制しています。
アプリケーションの展望
タトゥー麻酔クリーム市場は、用途に基づいてタトゥー施術とタトゥー除去に分類されます。2021年のタトゥー麻酔クリーム市場では、タトゥー用セグメントが最も高い収益シェアを獲得しました。タトゥーを入れることの人気上昇に伴い、タトゥー麻酔クリームのニーズが高まっています。若者のタトゥー取得傾向は、同セグメント拡大の大きな要因となっています。時代の変化とともに、職場におけるタトゥーに対する意見も変化しています。芸術的、美容的、宗教的、感傷的/記念的、精神的なものなど、さまざまな理由でタトゥーが入っています。
最終用途の展望
タトゥー麻酔クリーム市場は、最終用途別に男性と女性に分けられます。男性セグメントは、2021年にタトゥー麻酔クリーム市場で大きな収益シェアを記録しました。男性は近年、タトゥーに対する需要のかなりの増加を示しており、それゆえ、このセグメントの成長に寄与していると考えられています。男性は、肩、上腕二頭筋、前腕のタトゥーを頻繁に選択します。多くの文化圏では、宗教的な信念が、男性がタトゥーを入れる場所や方法に影響を与えることがあります。タトゥーは、自己表現の非常にポジティブな形態として広く受け入れられています。また、より大きなタトゥーを入れる傾向が強まっていることから、男性の参加も増えています。
流通経路の展望
タトゥー麻酔クリーム市場は、流通チャネルによってオンラインとオフラインに区分されます。オフラインセグメントは、2021年にタトゥー麻酔クリーム市場で最大の収益シェアを示しました。メーカーは、店頭でのアイテムの露出を向上させるための継続的な努力のために、オフライン販売を優先しています。また、ほとんどの人がタトゥースタジオでタトゥーを入れることを好むため、これらの店舗からの販売を通じて、より大きな製品露出を達成することができます。その結果、タトゥー用麻酔クリームのようなスキンケアアイテムのオフラインでの選択肢はより多くなっています。このような要素が、タトゥー用麻酔クリーム市場のオフライン部門を牽引しています。
地域別の概況
地域別に見ると、タトゥー消炎クリーム市場は北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで分析されています。北米セグメントは、2021年にタトゥー麻酔クリーム市場で最大の収益シェアを記録しました。同地域では、タトゥー文化が拡大した結果、市場が成長しました。また、この成長は、従来のバリエーション以外の多様な美容・治療用ボディアートの選択肢に対する顧客の認識が高まったことに起因しています。さらに、従来のバリエーション以外の多様な美容・治療用ボディアートを利用できることに対する消費者の知識も、同地域で高まっています。
List of Figures
The Global Tattoo Numbing Cream Market size is expected to reach $1.2 billion by 2028, rising at a market growth of 10.2% CAGR during the forecast period.
Tattoo numbing creams are medications that lessen the pain sensitivity during the tattooing and tattoo removal processes and functions similarly to a local anesthetic. These creams work by blocking nerve signals transmission in the body. Most tattoo numbing creams are topically applicable. After tattooing, the tattoo numbing cream's anesthetic effects usually last 2-6 hours. The sensation gradually starts to return to the tattooed site after that.
Beyond tattoos, tattoo numbing creams can also be employed for a variety of applications. They are also widely used for piercing, waxing, and other hair removal procedures. In addition, numerous tattoo-numbing lotions are easily accessible online, over the counter, and with a prescription. The most typical components in most numbing creams are lidocaine, benzocaine, tetracaine, and occasionally epinephrine.
They function by preventing pain signals from being sent by the skin's nerve receptors, which anesthetizes the location where the cream is administered. For the vast majority of users, these creams are efficient in blocking out pain during these processes. Another advantage of utilizing a numbing cream is the ability to sit still for an extended period without having to take breaks, stop the tattoo artist in mid-process, or divide the tattooing into many sessions.
Lidocaine, which can prevent nerves from transmitting signals to the brain in order to produce a loss of feeling in the skin and a numbing effect, is the most crucial active ingredient in most tattoo numbing creams. Lidocaine is perfect for tattoos since it just affects the region where it is applied. Lidocaine is a widely used topical anesthetic with FDA approval for reducing pain during tattooing and operations like microblading and tattoo removal. In addition, Lidocaine is a simple, safe, and efficient numbing drug.
COVID-19 Impact Analysis
Significant changes have been made in recent years to support artists in the face of the COVID-19 pandemic. In the midst of and after the COVID-19 issue, tattoo studios are expected to place a strong emphasis on hygiene by using disposable equipment parts, disinfectants, and protective plastic covers in their facilities. Still, many manufacturers could grow as a result of the retail stores' closure since they were able to rapidly switch to online platforms. To further increase online sales during the outbreak, companies in the cosmetics sector streamlined their supply chains. Additionally, a boost in product sales occurred when stores opened.
Market Growth Factors
An increasing number of SPA clinics and tattoo studios
The market for tattoo numbing cream is expanding due to the increase of spa clinics and tattoo studios. The increase of spa clinics and tattoo studios that provide body piercing services is fueling the desire for body art on a wide scale. Additionally, the number of tattooists proficiently offering high-fashion solutions like body art or tattoos and body piercing removal services is growing, contributing to the rise in the popularity of tattoo industry around the world. As a result, these variables are generating several chances for the major market participants in tattoo numbing cream internationally. Such factors are propelling the growth of the tattoo numbing cream market.
Growing adoption of tattoo removal through lasers
Lasers may remove tattoos by dispersing the pigment hues with a strong light beam. As all laser wavelengths are absorbed by black tattoo pigment, it is the most straightforward color to remove. Based on the pigment color, certain lasers can only treat other colors. Yellow, green, and bright tattoo colors are more difficult to remove than deeper blacks and blues. These colors present a greater challenge since their absorption spectra are outside or close to the limits of the emission spectra offered by the laser tattoo removal system being employed. Therefore, as the demand for laser tattoo removal increases, it aids in expanding the market.
Market Restraining Factors
Need for longer breaks between cream application and procedure, along with commonly available alternatives
The biggest issue with many tattoo numbing creams available nowadays is that they take time to work. Numerous numbing creams must be applied approximately 30 to 45 minutes before the procedure. Most medical professionals advise patients to use the cream at home before their appointment because of this. Unfortunately, only a few topical anesthetics have administration mechanisms that enable a quicker onset and a longer duration. Additionally, the unawareness of such products in many places further reduces the chances of growth. As a result, many still use traditional pain coping methods like ice packs, cold air machines, lidocaine injections, etc. These factors deter a substantial number of people from getting tattoos, which restrains the growth of the tattoo numbing cream market.
Application Outlook
Based on application, the tattoo numbing cream market is categorized into tattooing and tattoo removal. The tattooing segment garnered the highest revenue share in the tattoo numbing cream market in 2021. The need for tattoo numbing cream is rising as the popularity of getting tattoos rises. Young people's propensity for getting tattoos is a major factor behind the segment's expansion. As times have changed, so have opinions on tattoos in the workplace. People get tattoos for a variety of reasons, including artistic, cosmetic, religious, sentimental/memorial, and spiritual ones.
End Use Outlook
On the basis of end use, the tattoo numbing cream market is divided into men and women. The men segment recorded a significant revenue share in the tattoo numbing cream market in 2021. Men have shown a considerable increase in demand for tattooing in recent years and hence are credited with the segment's growth. Men frequently choose tattoos on their shoulders, biceps, and forearms. In many cultures, religious beliefs can have an impact on where and how males get tattoos. Tattoos are widely seen as a highly positive form of self-expression. The rising trend of getting larger tattoos has also seen more male participation.
Distribution Channel Outlook
Based on distribution channel, the tattoo numbing cream market is segmented into online and offline. The offline segment witnessed the maximum revenue share in the tattoo numbing cream market in 2021. Manufacturers prioritize offline sales due to their ongoing efforts to improve their items' exposure on store shelves. In addition, since most people prefer to get tattoos in tattoo studios, a larger product exposure can be achieved through sales from these stores. As a result, there are more offline options for skin care items like tattoo numbing creams. Such elements are driving the tattoo numbing cream market's offline sector.
Regional Outlook
On the basis of region, the tattoo numbing cream market is analyzed across North America, Europe, Asia Pacific, and LAMEA. The North America segment recorded the largest revenue share in the tattoo numbing cream market in 2021. The market has grown as a result of the expanding tattoo culture in the region. The growth is also attributable to the increase in customer awareness of the variety of aesthetic and therapeutic body art options outside of the traditional variations. Additionally, consumer knowledge of the availability of diverse aesthetic and medicinal body art outside the conventional varieties is growing in the region.
The market research report covers the analysis of key stake holders of the market. Key companies profiled in the report include Aspen Pharmacare Australia Pty Ltd. (Aspen Pharmacare Holdings Limited), TattooNumbX, Centaur Pharmaceuticals Pvt. Ltd., Zensa Skin Care, Hera Beauty Ltd., Dr. Numb (Shinpharma Inc.), and Tattoo Numbing Cream Co.
Market Segments covered in the Report:
By Application
By End Use
By Distribution Channel
By Geography
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