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市場調査レポート
商品コード
1219888
フェイスバームの世界市場規模・シェア・産業動向分析レポート用途別(住宅、商業)、エンドユーザー別(女性、男性)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別展望・予測、2022年~2028年版Global Face Balm Market Size, Share & Industry Trends Analysis Report By Application (Residential, and Commercial), By End Use (Women, and Men), By Distribution Channel (Offline, and Online), By Regional Outlook and Forecast, 2022 - 2028 |
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フェイスバームの世界市場規模・シェア・産業動向分析レポート用途別(住宅、商業)、エンドユーザー別(女性、男性)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別展望・予測、2022年~2028年版 |
出版日: 2023年01月31日
発行: KBV Research
ページ情報: 英文 162 Pages
納期: 即納可能
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フェイスバームの世界市場規模は、予測期間中にCAGR8.7%で成長し、2028年には3億3450万米ドルに達すると予測されます。
フェイスバーム市場の成長予測は、世界規模での製品需要の拡散に起因するものです。さらに、水を使わない美容のトレンドが定着するにつれて、化粧品の売上が急増しています。独立系企業は、水を使わない化粧品のアイデアを前進させるために多くのことを行ってきました。消費者の好意的な反応は、高級品や大衆品に水なし美容のビジネスの幅を広げることをさらに促し、フェイスバーム業界の拡大に拍車をかけました。
さらに、魅力的なマーケティング戦略と新しいパッケージの動向が、フェイスバーム市場の需要を高める主な要因となっています。さらに、肌に安全な化粧品やフェイシャルケア製品の作成に天然成分を使用することは、より多くの顧客を引き付けるためにメーカーが頻繁に採用する戦略です。これは、この業界で動作する企業の収益を増加させるのに役立ちます。メーカーがこれらの技術を共同で採用することで、フェイスバームの市場動向は増加しています。
COVID-19インパクト分析
COVID-19の大流行により、世界各地でウイルスの蔓延を食い止めるため、工場や店舗などの営業が直ちに停止させられました。渡航制限や需給の激減により、必需品以外の市場にも打撃を与えました。世界の封鎖による人手不足のため、スキンケア製品メーカーが生産拠点の閉鎖を余儀なくされました。さらに、パンデミックの影響で、多くの化粧品店が閉店を余儀なくされました。厳しい封鎖措置による小売店の閉鎖は、売上高を大幅に減少させるという甚大な被害をもたらしました。消費者が化粧品やパーソナルケア用品への支出を減らす中、企業は生産能力の拡大や手指消毒剤、清掃用具の提供など、積極的に対応しました。
市場の成長要因
主要プレーヤーの支出増加
化粧品ビジネスの原動力となるのは、研究開発、広告宣伝、プロモーションなどです。主要企業は、顧客の購買行動に影響を与え、小売環境における製品アピールを高めるために、これらの要素に多大な投資を行っています。さらに、低開発国でのインターネット利用の拡大が、大手企業の広告予算編成のあり方に変化をもたらしています。社会の世界化に対応するため、主要プレーヤーが広告・宣伝費をより多く投入する「メジャーシフト」が起きているのです。これらにより、世界的に市場が拡大することが予想されます。
スキンケア製品構成成分の認知度向上
老化の兆候を治療または阻止するバームなどの局所治療薬は数多く存在します。レチノールは、加齢の影響を最小限に抑えるために非常に重要です。レチノールは、ビタミンAの活性型であり、検出可能な別のタイプです。レチノールとレチノイン酸は、体内のビタミンAを補充することで、細胞の再生を促進し、コラーゲンを生成し、シミやシワを軽減します。アンチエイジング・スキンケア製品のもうひとつの重要な成分である抗酸化物質は、老化した肌の治癒と修復をサポートします。しかし、アンチエイジングの主な効果は予防です。予測期間中は、これらすべてが世界各地での市場拡大を後押しするものと思われます。
市場の抑制要因
低級品の使用による副作用
まともなスキンケアクリームは、それなりに高価であることが多いが、特定の有名ブランドは、その優れた効果により、顔のスキンケア事業で長い間活躍してきました。また、「某有名ブランドのフェイスクリームは、優れた効果を発揮するため、長い間フェイススキンケアビジネスに携わってきました。フェイスバームの中には、水分の蒸発を止める油分が含まれているものがあり、これが毛穴を詰まらせてニキビにつながることがあります。このようなオイルには、ペトロラタムやラノリンなどが含まれます。こうしたことが、フェイスバームの使用を制限し、市場拡大を阻む可能性があります。
アプリケーションの展望
フェイスバーム市場は、用途によって商業用と住宅用に分類されます。2021年のフェイスバーム市場では、住宅用セグメントが最も高い収益シェアを占めています。フェイスバームを使用することの利点に対する人々の認識が高まるにつれ、個人使用のための化粧品の家庭での使用が増加しています。お客様は、ほこりや大気汚染、直射日光によるダメージから肌を守るために、毎日フェイスバームを使用するように促されています。世界的に見ても、個人によるパーソナルユースが化粧品業界の中で大きな割合を占めているのです。
最終用途の展望
フェイスバーム市場は、最終用途に基づいて、男性と女性に区分されます。2021年のフェイスバーム市場では、男性用セグメントが大きな収益シェアを記録しました。男性用スキンケア市場は、可処分所得の増加、製品の発売、著名人の推薦、男性消費者の個人の清潔さや定期的な身だしなみに対する意識の高まりなどを主な理由として拡大しています。その結果、男性は、デオドラント、カミソリ、洗顔などの一般的な身だしなみ用品に加え、アンチエイジングや日焼け止めクリームなどの特殊なスキンケア製品への関心を高めています。近い将来、日焼け止めやアンチエイジング製品に対する男性の需要は大幅に増加すると予想されます。
流通経路の展望
フェイスバーム市場は、流通チャネルによってオンラインとオフラインに分けられます。オフライン部門は、2021年にフェイスバーム市場で最大の収益シェアを生み出しました。メーカーは一貫して店頭での製品の視認性を高める努力をしており、その結果、主にオフラインでの販売に集中しています。その結果、フェイスバームやその他のフェイシャルケア製品は、オフラインでより多く入手できるようになっています。また、オフラインの化粧品店でもフェイスバームが手に入るようになったことで、市場は拡大しています。
地域別の概況
フェイスバーム市場を地域別に見ると、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAの4地域で分析されています。アジア太平洋地域は、2021年のフェイスバーム市場で最大の収益シェアを獲得し、フェイスバーム市場を牽引しました。高度に発達したインフラと充実した研究開発基盤を持つ同地域は、予測される期間、収益面で世界市場を独占することができると思われます。世界の化粧品産業は、最も多様で活発な市場の一つです。スキンケア、日焼け止め、保湿剤、各種フェイスバームなどは、この地域で最も人気のある化粧品製品カテゴリーです。
List of Figures
The Global Face Balm Market size is expected to reach $334.5 Million by 2028, rising at a market growth of 8.7% CAGR during the forecast period.
Face balm is a type of thick balm that is used to nourish, heal, and protect the skin on the face. There are many different face balm formulations available to treat different skin types and skin issues. Face balms are frequently gender-neutral, but those that do contain fragrance are designed to appeal to both men and women who enjoy different kinds of scents. The weight and thickness of the face balm allow it to be identified from other forms of moisturizers.
The strongest moisturizer is usually a balm, which is made of wax or oil and normally doesn't include any water. In order to address blemishes, abrasions, and skin damage brought on by aging, exposure to the sun or weather, and other reasons, face balms are applied to the skin. In order to give the face a more beautiful appearance, face balms are also used as face cleaners. Face cleansing products help remove unwanted dead cells and impurity materials by clearing the cell pour as they are being used. To improve facial beauty, cleansing balms moisturize and nourish the skin.
The predicted growth of the face balm market is due to the proliferation of the product's demand on a global scale. Additionally, as the waterless beauty trend gains hold, sales of cosmetics have soared. Independent companies have done a lot to advance the idea of waterless cosmetics. Positive consumer reactions further encouraged luxury and mass-market businesses to broaden their business horizons in waterless beauty, which in turn fueled the face balm industry's expansion.
Additionally, appealing marketing strategies and new packaging trends are the main factors driving the face balm market demand. Additionally, using natural ingredients in the creation of skin-safe cosmetics and facial care products is a frequent strategy employed by manufacturers to attract more clients. This helps to increase the revenue of companies operating in this industry. The makers' collaborative employment of these techniques has led to an increase in market trends for face balm.
COVID-19 Impact Analysis
In many parts of the world, the COVID-19 pandemic compelled an immediate lockdown to stop the virus from spreading, leading to the swift shutdown of factories, stores, and other businesses. Travel restrictions and a sharp decline in demand and supply have hurt the market for non-essential goods. Due to a manpower scarcity brought on by the global lockdown, manufacturers of skincare products were forced to close their production facilities. Additionally, a lot of cosmetics stores had to close due to the pandemic. Retail store closures brought about by severe lockdown measures also had disastrous effects, with sales falling by a significant amount. As consumers spent less on cosmetics and personal care items, businesses positively addressed the situation by expanding their production capabilities and providing hand sanitizers and cleaning supplies.
Market Growth Factors
Rising expenditure from major market players
Research and development (R&D), as well as advertising and promotions, are what drives the whole cosmetics business. Key parties are making significant investments in these components to affect customer purchasing behavior and raise product appeal in the retail environment. Additionally, the growing use of the internet in underdeveloped countries has changed how major corporations approach their advertising budgeting. The "major shift" that the main players are undergoing is causing them to spend more on advertising and promotions in reaction to the globalization of society. During the projection period, all of this is expected to assist the market expansion around the world.
Rising awareness of skincare products constituents
There are many topical treatments like balms that treat or stop the signs of ageing. Retinol is crucial for minimizing the effects of ageing. Retinol, an active form of vitamin A, is another type that can be detected. By replenishing vitamin, A in the body, retinol and retinoic acid aid to improve cell regeneration, build collagen, lessen discoloration, and repair wrinkles. Another key ingredient in anti-aging skincare products, antioxidants support skin healing and repair in aged skin. However, prevention is the main anti-aging benefit. During the projection period, all of this is expected to assist the market expansion around the world.
Market Restraining Factors
Side effects of using low grade products
A decent face cream will often cost a little bit more, but certain well-known brands have been in the facial skincare business for a long time because of their excellent outcomes. The user may experience skin irritation and dryness when they use the wrong face balm or when it's difficult to discover one that's perfect for them. Some facial balms have oils in them that stop water from evaporating, which can clog pores and lead to acne. These oils include petrolatum and lanolin. All of this may limit the use of face balms and hence limit market expansion.
Application Outlook
Based on application, the face balm market is categorized as commercial and residential. The residential segment held the highest revenue share in the face balm market in 2021. As people become increasingly aware of the advantages of using face balms, household use of cosmetics for personal use is increasing. Customers have been urged to use face balm every day to shield their skin from damage caused by dust, air pollution, and direct sun exposure. Worldwide, the personal use of people by individuals dominates a sizeable percentage of the cosmetics industry.
End Use Outlook
On the basis of end use, the face balm market is segmented into men and women. The men segment recorded a significant revenue share in the face balm market in 2021. The market for men's skincare is expanding mostly due to rising disposable income, product releases, celebrity endorsements, and male consumers' increasing awareness of personal cleanliness and regular grooming. As a result, men are increasingly interested in specialty skincare products like anti-aging and sun protection creams in addition to more general grooming essentials like deodorants, razors, and face wash. In the near future, men's demand for sunscreen and anti-aging products is anticipated to increase significantly.
Distribution Channel Outlook
Based on distribution channel, the face balm market is divided into online and offline. The offline segment generated the maximum revenue share in the face balm market in 2021. Manufacturers consistently strive to increase the visibility of their products on store shelves; as a result, they concentrate primarily on offline sales. As a result, face balms and other facial care products are available offline in greater numbers. Additionally, the market is expanding as a result of the widespread accessibility of face balms at offline cosmetic stores.
Regional Outlook
On the basis of region, the face balm market is analyzed across North America, Europe, Asia Pacific, and LAMEA. The Asia-Pacific region led the face balm market by generating maximum revenue share in the face balm market in 2021. With a highly developed infrastructure and a sizable research and development base, the region will be able to control the global market in terms of revenue for the predicted amount of time. The worldwide cosmetics industry is one of the most diverse and active markets. Skin care, sun protection, moisturizers, and various types of face balms are some of the most popular cosmetic product categories in the region.
The market research report covers the analysis of key stake holders of the market. Key companies profiled in the report include Unilever PLC (REN Clean Skincare), L'Oreal Group (CeraVe), Weleda AG, Pangaea Holdings, Inc., Naturium, Pinch of Colour LLC, UpCircle Beauty, and W.S. Badger Company, Inc.
Market Segments covered in the Report:
By Application
By End Use
By Distribution Channel
By Geography
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