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市場調査レポート
商品コード
1115232
スーパーフードパウダーの世界市場規模・シェア・産業動向分析レポート製品別(コンベンショナル、オーガニック)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別の展望と予測、2022年~2028年Global Superfood Powders Market Size, Share & Industry Trends Analysis Report By Product (Conventional and Organic), By Distribution Channel (Offline and Online), By Regional Outlook and Forecast, 2022 - 2028 |
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スーパーフードパウダーの世界市場規模・シェア・産業動向分析レポート製品別(コンベンショナル、オーガニック)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別の展望と予測、2022年~2028年 |
出版日: 2022年07月29日
発行: KBV Research
ページ情報: 英文 127 Pages
納期: 即納可能
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スーパーフードパウダーの世界市場規模は、2028年までに94億米ドルに達し、予測期間中にCAGR7.1%の市場成長率で上昇すると予測されています。
スーパーフードパウダーは、抗酸化物質を多く含む栄養価の高い果物や野菜から作られます。これらの商品は、免疫力と全体的な健康を促進するために設計されています。例えば、過去数年間、モリンガは体内の解毒作用があるため、青汁、お茶、サラダなどの食品や飲料への利用が拡大しています。栄養価の高さに加え、「自然食品」であることが支持されているのです。また、環境への影響も少ないため、倫理的な心配もありません。
肥満や糖尿病をはじめとする食生活の乱れから、消費者は様々な効能を持つ機能性食品を含む健康的な食生活を選択するようになっています。その結果、米国、カナダ、ドイツ、フランスを中心に、世界中で「スーパーフード」の人気が高まっています。さらに、スーパーフードパウダー市場に新製品が投入されることは、業界の今後の拡大にとって朗報であろう。
COVID-19の影響分析
COVID-19は、多くの人が健康に細心の注意を払うようになっています。他の産業が供給不足に悩む中、このパンデミックは飲食品分野に前代未聞のブームを引き起こしました。スーパーフードの分野も、顧客の健康志向の高まりと同時に盛り上がりを見せています。市場の大部分を獲得するために、食品業界の多くのブランドや企業は、スーパーフードのような新しい製品カテゴリーへの多角化を始めています。最近の調査によると、消費者は近年、機能的な利点を提供する食品や飲料の選択肢に引き寄せられているが、COVID-19の大流行がこの傾向を加速しています。
市場の成長要因
スーパーフードの使用は、体重減少を補助することができます。
理想的なホールフードサプリメントであるオーガニックスーパーフードには、1日の推奨食事量の30%の野菜と果物が含まれており、体への栄養補給をサポートします。プロテインと組み合わせることで、空腹感を抑え、満腹感を高め、体重減少を促進することができます。ヘルシーシェフプロテイン1食分、ヘルシーシェフオーガニックスーパーフード大さじ1、冷凍ベリー、ココナッツウォーターをブレンドして、食事代替飲料を作りましょう。プレバイオティクスを多く含むオーガニックスーパーフードは、バランスのとれた腸内細菌叢と正常なお通じをサポートします。WPIのような高品質のタンパク質サプリメントは、リーキーガットや腸の炎症を抑えることで、人間のクローン病患者を助けることができるので、ぜひヘルシーシェフプロテインと組み合わせてみてくださいです。
スーパーフードが免疫反応を改善
スーパーフードから摂取した抗酸化物質は、体内に素早く吸収され、免疫力が低下している場合に特に有効です。免疫細胞の減少、抗体の生成不能、その他の免疫関連の問題は、質の高い栄養の不足によって引き起こされる可能性があります。健康な肌は内側から始まるので、毎回の食事は肌に栄養を与える機会なのです。スーパーフードには、肌のハリや弾力を高めるために欠かせない抗酸化物質がたっぷり含まれています。
市場抑制要因
スーパーフードを使用することの短所
スーパーフードは栄養価が高く、添加物も含まれており、人体に様々な恩恵をもたらします。しかし、スーパーフードには欠点もあります。この点を考慮した上で、食事の調整を検討する必要があります。まず、これらの食事は即効性がなく、豊富な栄養素を含んでいます。しかし、ライフスタイルを調整した人の中には、健康やエネルギーの利点が十分に気に入り、以前の食習慣に戻りたくないと思う人もいるのです。
製品の展望
スーパーフードパウダー市場は、製品によって従来型と有機型に二分されます。従来型セグメントは、2021年にSuperFoodパウダー市場で最も高い収益シェアを獲得しました。これは、「スーパーフルーツ」または「SuperFood」のラベルを持つ商品の導入により、製品需要が高まったためです。健康的な食生活の人気の高まりにより、これらの美味しくて栄養価の高い食品への需要が高まっています。
流通経路の展望
スーパーフードパウダー市場は、流通チャネルによってオンラインとオフラインに分類されます。オンラインセグメントは、2021年にSuperFoodパウダー市場でかなりの収益シェアを登録しました。パンデミックのため、インターネット流通チャネルは、生産者、流通業者、小売業者、顧客にとって最も重要な流通チャネルの1つに成長しました。
地域別の展望
地域別では、スーパーフードパウダー市場は、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで分析されています。北米地域は、2021年にSuperFoodパウダー市場で最高の収益シェアを獲得しました。スーパーフードパウダーは、近年、アメリカの消費者の間で人気が急上昇しています。この地域の飲料業界では、これらのSuperFoodパウダーの使用が増加しており、市場の拡大をサポートすると予測されます。機能性食品とSuperFoodsは、平均寿命の伸びと食パターンの変化により、健康に良い成分を含む食品、強化製品、強化アイテムの共通語となっています。
List of Figures
The Global Superfood Powders Market size is expected to reach $9.4 billion by 2028, rising at a market growth of 7.1% CAGR during the forecast period.
Superfood is a catch-all phrase for a wide range of food types with exceptional nutritional value. Most urban residents now have drastically different lifestyles and eat quite different diets as a result of urbanization. Due to the great prevalence of dangerous snacks and simple affordability, many people have a lot of unhealthy diets, which has led to an increase in the prevalence of diabetes and obesity.
Consumers are increasingly selecting natural beauty products over conventional ones as they become more aware of the detrimental effects of synthetic cosmetics. Customers frequently purchase personal care items including Superfoods like avocado, turmeric, coconut oil, and honey. These motivated producers of personal care items to focus on creating all-natural skincare products with Super Food ingredients. One of the major trends that would favorably affect the growth of the SuperFood powder market is the rising use of SuperFood components in cosmetic and personal care products.
SuperFood powders are created from nutrient-dense, fruit and vegetable sources that are high in antioxidants. These goods are designed to promote immunity and overall wellness. For instance, during the past several years, moringa's use in foods and beverages including green juices, teas, and salads has expanded due to its ability to detoxify the body. In addition to their nutritional value, people favor these items because they are viewed as "natural" foods. The minimal environmental impact of these products allays consumers' ethical worries.
Consumers are choosing healthier diets that contain functional foods with a variety of advantages due to the rising prevalence of diet-related disorders including obesity and diabetes. As a result, "SuperFood" items are becoming more and more popular all around the world, but especially in the United States, Canada, Germany, and France. Additionally, the introduction of new products in the SuperFood powders market is probably good news for the industry's future expansion.
COVID-19 Impact Analysis
COVID-19 has caused many people to pay close attention to their health. While other industries struggled with a lack of supply, the pandemic caused the food and beverage sector to experience an unheard-before boom. The sector for SuperFoods has also been boosted by the concurrent rise in customer interest in health and wellness products. To capture the largest possible part of the market, many brands and businesses in the food industry have started diversifying into new product categories like SuperFoods. Recent research shows that consumers have been gravitating toward food and drink options that provide functional advantages in recent years, but the COVID-19 pandemic has expedited the trend.
Market Growth Factors
Using superfoods can aid with weight loss.
The ideal wholefood supplement, Organic SuperFood contains 30% of daily recommended diet of fruits and vegetables to assist nourish the body. When combined with protein, it can effectively control hunger, boost satiety, and promote weight loss. Blend 1 serving of Healthy Chef Protein, 1 tablespoon of Healthy Chef Organic SuperFood, frozen berries, and coconut water to make a meal-replacement beverage. Organic SuperFood, which is high in prebiotics, supports a balanced gut flora and normal bowel movements. A quality protein supplement, like WPI, can help human Crohn's disease sufferers by reducing leaky gut and gut inflammation, so be sure to pair it with Healthy Chef Protein.
Superfoods Improve Immunological Response
A boost in antioxidants from Superfoods is quickly absorbed by the body and is particularly beneficial if immune system is weak. Depletion of immune cells, the body's inability to produce antibodies, and other immune-related issues can be brought on by a lack of high-quality nutrition. Every meal is an opportunity to nourish skin since healthy skin begins from the inside out. The SuperFood is packed with antioxidants, which are essential for firmness and elasticity as well as for enhancing skin's moisture and elasticity.
Market Restraining Factors
Cons Of Using Superfoods
SuperFoods are nutrient-rich, contain additives, and benefit human bodies in a variety of ways. SuperFoods may seem like a great option, but there are some drawbacks. This must be taken into consideration while evaluating dietary adjustments. First off, these meals are not a fast fix and are rich in nutrients. However, some people who make lifestyle adjustments discover that they love the advantages of health and energy enough that they don't want to return to their old eating habits.
Product Outlook
Based on product, the SuperFood powders market is bifurcated into Conventional and Organic. The conventional segment acquired the highest revenue share in the SuperFood powders market in 2021. It is because the product demand has been boosted by the introduction of goods with "superfruit" or "SuperFood" labels. The growing popularity of a healthy diet has increased demand for these tasty and nutrient-dense foods.
Distribution Channel Outlook
On the basis of distribution channel, the SuperFood powders market is classified into Online and Offline. The online segment registered a substantial revenue share in the SuperFood powders market in 2021. Due to the pandemic, the internet distribution channel has grown to be among the most significant distribution channels for producers, distributors, retailers, and customers.
Regional Outlook
Region-wise, the SuperFood powders market is analyzed across North America, Europe, Asia Pacific and LAMEA. The North America region garnered the highest revenue share in the SuperFood powders market in 2021. SuperFood powders have seen a surge in popularity among American consumers in recent years. The region's beverage industry's increased use of these SuperFood powders is projected to support market expansion. Functional foods and SuperFoods are common words for foods with healthful components, fortified products, and enriched items due to a rise in life expectancy and changing eating patterns.
The market research report covers the analysis of key stake holders of the market. Key companies profiled in the report include Unilever PLC, Glanbia PLC, Nestle S.A. (Orgain Inc.), Suncore Foods, Inc., Sunfood Corporation, Navitas Organics, Windmill Health Products, LLC (Country Farms), Your Super, Inc., Nutrisure ltd. (Naturya), and Terrasoul Superfoods.
Market Segments covered in the Report:
By Product
By Distribution Channel
By Geography
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