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市場調査レポート

非小細胞肺癌治療薬の世界市場:2019年~2023年

Global Non-Small Cell Lung Cancer Drugs Market 2019-2023

発行 TechNavio (Infiniti Research Ltd.) 商品コード 806187
出版日 ページ情報 英文 124 Pages
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非小細胞肺癌治療薬の世界市場:2019年~2023年 Global Non-Small Cell Lung Cancer Drugs Market 2019-2023
出版日: 2019年03月06日 ページ情報: 英文 124 Pages
概要

非小細胞肺癌の罹患率と発生率の増加は、世界の非小細胞肺癌治療薬市場の成長を牽引する主な要因の1つとなっています。喫煙、大気汚染、二次喫煙、職業性曝露などの危険因子が高まっているため、世界中で非小細胞肺癌の発生率が上昇し、非小細胞肺癌治療薬の需要の増加につながります。 Technavioのアナリストは、世界の非小細胞肺癌治療薬市場が2023年までに13%以上のCAGRで成長すると予測しています。

当レポートでは、世界の非小細胞肺癌治療薬市場について調査分析し、市場規模と成長率、市場動向、市場促進要因・課題、市場機会について検証するほか、主要ベンダーなどについて、体系的な情報を提供しています。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 レポートの範囲

  • イントロダクション1
  • イントロダクション2
  • 米ドルの通貨換算レート

第3章 市場状況

  • 市場のエコシステム
  • 市場の特徴
  • 市場セグメンテーション分析

第4章 市場規模

  • 市場の定義
  • 市場規模(2018年)
  • 市場規模および予測(2018年~2023年)

第5章 ファイブフォース分析

  • バイヤーの交渉力
  • サプライヤーの交渉力
  • 新規参入の脅威
  • 代替品の脅威
  • 競争相手の脅威
  • 市況

第6章 市場セグメンテーション:製品別

  • 市場セグメンテーション:製品別
  • 製品別比較:市場規模および予測(2018年~2023年)
  • 生物製剤
  • 小細胞標的療法
  • 化学療法
  • 市場機会:製品別

第7章 顧客情勢

第8章 地域情勢

  • 地域別セグメンテーション
  • 地域別比較:市場規模および予測(2018年~2023年)
  • 北米
  • 欧州
  • アジア
  • その他の地域
  • 主要国
  • 市場機会

第9章 意思決定の枠組み

第10章 成長要因と課題

  • 市場成長要因
  • 市場の課題

第11章 市場動向

第12章 ベンダー情勢

  • 概要
  • 創造的破壊の状況

第13章 ベンダー分析

  • 対象ベンダー
  • ベンダー分類
  • ベンダーの市場ポジショニング
  • AstraZeneca
  • Bristol-Myers Squibb Company
  • Eli Lilly and Company
  • F. Hoffmann-La Roche Ltd
  • Merck & Co., Inc.

第14章 付録

  • 調査方法
  • 略語のリスト

第15章 TECHNAVIOについて

目次
Product Code: IRTNTR30977

About this market

The increasing prevalence and incidence of non-small cell lung cancer are one of the primary factors driving the global non-small cell lung cancer drugs market growth. The growing risk factors such as cigarette smoking, air pollution, secondary smoking, and occupational exposure is increasing the incidence of non-small cell lung cancer across the world. This will lead to an increase in the demand for non-small cell lung cancer drugs. Technavio's analysts have predicted that the non-small cell lung cancer drugs market will register a CAGR of over 13% by 2023.

Market Overview

Strong drug pipeline and recent drug approvals

One of the growth drivers of the global non-small cell lung cancer drugs market is the strong drug pipeline and recent drug approvals. The development of new drugs and their approvals are helpful for the treatment of non-small lung cancer, which is expected to drive the market during the forecast period.

The high cost of treatment

One of the challenges in the growth of global non-small cell lung cancer drugs market is the high cost of treatment. Non-small cell lung cancer can be treated by surgery, chemotherapy, radiation therapy, targeted therapies, and immunotherapy which is very costly. Therefore, the high cost of treatment for non-small cell lung cancer will hamper the growth of the market during the forecast period.

For the detailed list of factors that will drive and challenge the growth of the non-small cell lung cancer drugs market during the 2019-2023, view our report.

Competitive Landscape

The market appears to be moderately fragmented and with the presence of several vendors. The vendors in the market are using predictive biomarkers for the development of cost-effective therapies with improved clinical benefits. This market research report will help clients identify new growth opportunities and design unique growth strategies by providing a comprehensive analysis of the market's competitive landscape and offering information on the products offered by companies.

TABLE OF CONTENTS

PART 01: EXECUTIVE SUMMARY

PART 02: SCOPE OF THE REPORT

  • 2.1 Preface
  • 2.2 Preface
  • 2.3 Currency conversion rates for US$

PART 03: MARKET LANDSCAPE

  • Market ecosystem
  • Market characteristics
  • Market segmentation analysis

PART 04: MARKET SIZING

  • Market definition
  • Market sizing 2018
  • Market size and forecast 2018-2023

PART 05: FIVE FORCES ANALYSIS

  • Bargaining power of buyers
  • Bargaining power of suppliers
  • Threat of new entrants
  • Threat of substitutes
  • Threat of rivalry
  • Market condition

PART 06: MARKET SEGMENTATION BY PRODUCT

  • Market segmentation by product
  • Comparison by product
  • Biologics - Market size and forecast 2018-2023
  • Small molecule targeted therapy - Market size and forecast 2018-2023
  • Chemotherapy - Market size and forecast 2018-2023
  • Market opportunity by product

PART 07: CUSTOMER LANDSCAPE

PART 08: GEOGRAPHIC LANDSCAPE

  • Geographic segmentation
  • Geographic comparison
  • North America - Market size and forecast 2018-2023
  • Europe - Market size and forecast 2018-2023
  • Asia - Market size and forecast 2018-2023
  • ROW - Market size and forecast 2018-2023
  • Key leading countries
  • Market opportunity

PART 09: DECISION FRAMEWORK

PART 10: DRIVERS AND CHALLENGES

  • Market drivers
  • Market challenges

PART 11: MARKET TRENDS

PART 12: VENDOR LANDSCAPE

  • Overview
  • Landscape disruption

PART 13: VENDOR ANALYSIS

  • Vendors covered
  • Vendor classification
  • Market positioning of vendors
  • AstraZeneca
  • Bristol-Myers Squibb Company
  • Eli Lilly and Company
  • F. Hoffmann-La Roche Ltd
  • Merck & Co., Inc.

PART 14: APPENDIX

  • Research methodology
  • List of abbreviations

PART 15: EXPLORE TECHNAVIO

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