特集 : 国別レポートが13,000件から検索可能になりました!

特集 : 海外市場の委託調査がセミカスタムベースでお手軽にできます

株式会社グローバルインフォメーション
市場調査レポート
商品コード
960422

クラウドファンディング市場: 世界の業界動向、シェア、規模、成長、機会、予測(2020年~2025年)

Crowdfunding Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2020-2025

出版日: | 発行: IMARC Services Private Limited | ページ情報: 英文 107 Pages | 納期: 2-3営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=105.84円
クラウドファンディング市場: 世界の業界動向、シェア、規模、成長、機会、予測(2020年~2025年)
出版日: 2020年09月03日
発行: IMARC Services Private Limited
ページ情報: 英文 107 Pages
納期: 2-3営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

世界のクラウドファンディングの市場規模は、2014年から2019年にかけて大きく成長を遂げました。クラウドファンディングは、比較的控えめな寄付を大規模な個人グループから集め、プロジェクト、ビジネス、またはチャリティのために資金を調達するプロセスです。

株式投資、P2P融資、報酬ベース、寄付ベース、ハイブリッドクラウドファンディングモデルなど、さまざまなアプローチで財務サポートを提供しています。通常、ウェブサイトやソーシャルネットワーキングプラットフォームを通じてオンラインで実施されます。クラウドファンディングは、市場への直接アクセスを提供し、銀行やベンチャーキャピタリストの必要性を排除します。これは、従来の方法と比較して、拡大可能で柔軟かつ効率的な資金調達ソリューションと見なされています。

コロナウイルス(COVID-19)の突然のアウトブレイクに伴い、いくつかの非営利組織がクラウドファンディングキャンペーンを通じて財政的支援を提供しています。これらのキャンペーンは、人々の広大なネットワークに容易にアクセスでき、組織がより短い時間枠で資金を調達するのに役立ちます。これとは別に、ソーシャルメディアの影響力の高まりは、クラウドファンディング市場の成長を強化しています。これらのプラットフォームを介したクラウドファンディングは、大衆が新製品の開発と需要に関するフィードバックと貴重な情報を提供する方法を提供します。

その結果、アイデアを宣伝し、視聴者の関心を測定し、製品を事前販売することは、さまざまな企業で支持を集めています。さらに、YouTubeは最近、スポンサーシップと呼ばれるクラウドファンディング機能を開始したため、プラットフォームでクリエイターがコンテンツを収益化し、視聴者との関わりを深めるために利用されています。さらに、ピアツーピア(P2P)融資の増加傾向は、今後数年間で市場に明るい見通しを提供すると予測されています。世界のクラウドファンディング市場は今後5年間、引き続き力強い成長を続けると見込まれています。

当レポートでは、クラウドファンディング市場について調査し、市場の概要とともに、タイプ別、最終用途別、地域別の動向、および市場に参入する企業のプロファイルなどを提供しています。

目次

第1章 序文

第2章 範囲と調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 イントロダクション

第5章 世界のクラウドファンディング市場

  • 市場概要
  • 市場パフォーマンス
  • COVID-19の影響

第6章 タイプ別市場の内訳

  • P2P融資
  • 株式投資
  • ハイブリッド
  • 報酬ベース
  • その他

第7章 最終用途別市場の内訳

  • 起業家
  • 社会的大儀
  • 映画・劇場
  • 不動産
  • 音楽
  • テクノロジー
  • 出版
  • その他

第8章 地域別市場の内訳

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
  • アジア太平洋
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • 韓国
    • オーストラリア
    • インドネシア
    • その他
  • 欧州
    • ドイツ
    • フランス
    • 英国
    • イタリア
    • スペイン
    • ロシア
    • その他
  • ラテンアメリカ
    • ブラジル
    • メキシコ
    • その他
  • 中東とアフリカ
    • 国別の市場内訳

第9章 SWOT分析

第10章 バリューチェーン分析

第11章 ポーターのファイブフォース分析

第12章 価格分析

第13章 競合情勢

  • 市場構造
  • キープレイヤー
  • キープレイヤーのプロファイル
    • CircleUp Network, Inc
    • Crowdfunder Inc.
    • Fundable LLC
    • Fundrise LLC
    • GoFundMe Inc.
    • Indiegogo Inc.
    • Patreon Inc.
目次
Product Code: SR1019L67_Report

The global crowdfunding market experienced strong growth during 2014-2019. Crowdfunding is the process of raising capital for a project, business or charitable cause with relatively modest contributions from a large group of individuals. It relies on various approaches to offer financial support, including equity investment, P2P lending, reward-based, donation-based and hybrid crowdfunding models. It is generally conducted online through websites and social networking platforms. Crowdfunding provides direct access to the market and eliminates the need for banks or venture capitalists. It is considered a scalable, flexible and efficient fund-raising solution as compared to conventional methods.

With the sudden outbreak of the coronavirus disease (COVID-19), several non-profit organizations are providing financial support through crowdfunding campaigns. These campaigns offer easy accessibility to vast networks of people and help an entity in raising funds in a shorter timeframe. Apart from this, the rising influence of social media is strengthening the crowdfunding market growth. Crowdfunding through these platforms offers a way for the mass to provide feedback and valuable information on the development and demand of the new product. Consequently, it is gaining traction across various enterprises to promote an idea, gauge audience interest and pre-sell a product. Furthermore, as YouTube recently launched its crowdfunding feature, known as Sponsorships, it is currently being utilized by creators on the platform for monetizing their content and increasing engagement with their audience. Moreover, the increasing trend of peer-to-peer (P2P) lending is expected to provide a positive outlook for the market in the coming years. Looking forward, IMARC Group expects the global crowdfunding market to continue its strong growth during the next five years.

Breakup by Type:

  • P2P Lending
  • Equity Investment
  • Hybrid
  • Reward-based
  • Others

Breakup by End Use:

  • Entrepreneurship
  • Social Cause
  • Movies and Theater
  • Real Estate
  • Music
  • Technology
  • Publishing
  • Others

Breakup by Region:

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Australia
  • Indonesia
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • France
  • United Kingdom
  • Italy
  • Spain
  • Russia
  • Others
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Others
  • Middle East and Africa

Competitive Landscape:

  • The report has also analysed the competitive landscape of the market with some of the key players being CircleUp Network Inc., Crowdfunder Inc., Fundable LLC, Fundrise LLC, GoFundMe Inc., Indiegogo Inc. and Patreon Inc.

Key Questions Answered in This Report:

  • How has the global crowdfunding market performed so far and how will it perform in the coming years?
  • What has been the impact of COVID-19 on the global crowdfunding market?
  • What are the key regional markets?
  • What is the breakup of the market based on the type?
  • What is the breakup of the market based on the end use?
  • What are the various stages in the value chain of the industry?
  • What are the key driving factors and challenges in the industry?
  • What is the structure of the global crowdfunding market and who are the key players?
  • What is the degree of competition in the industry?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Crowdfunding Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Type

  • 6.1 P2P Lending
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 Equity Investment
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast
  • 6.3 Hybrid
    • 6.3.1 Market Trends
    • 6.3.2 Market Forecast
  • 6.4 Reward-based
    • 6.4.1 Market Trends
    • 6.4.2 Market Forecast
  • 6.5 Others
    • 6.5.1 Market Trends
    • 6.5.2 Market Forecast

7 Market Breakup by End Use

  • 7.1 Entrepreneurship
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 Social Cause
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast
  • 7.3 Movies and Theater
    • 7.3.1 Market Trends
    • 7.3.2 Market Forecast
  • 7.4 Real Estate
    • 7.4.1 Market Trends
    • 7.4.2 Market Forecast
  • 7.5 Music
    • 7.5.1 Market Trends
    • 7.5.2 Market Forecast
  • 7.6 Technology
    • 7.6.1 Market Trends
    • 7.6.2 Market Forecast
  • 7.7 Publishing
    • 7.7.1 Market Trends
    • 7.7.2 Market Forecast
  • 7.7 Others
    • 7.7.1 Market Trends
    • 7.7.2 Market Forecast

8 Market Breakup by Region

  • 8.1 North America
    • 8.1.1 United States
      • 8.1.1.1 Market Trends
      • 8.1.1.2 Market Forecast
    • 8.1.2 Canada
      • 8.1.2.1 Market Trends
      • 8.1.2.2 Market Forecast
  • 8.2 Asia Pacific
    • 8.2.1 China
      • 8.2.1.1 Market Trends
      • 8.2.1.2 Market Forecast
    • 8.2.2 Japan
      • 8.2.2.1 Market Trends
      • 8.2.2.2 Market Forecast
    • 8.2.3 India
      • 8.2.3.1 Market Trends
      • 8.2.3.2 Market Forecast
    • 8.2.4 South Korea
      • 8.2.4.1 Market Trends
      • 8.2.4.2 Market Forecast
    • 8.2.5 Australia
      • 8.2.5.1 Market Trends
      • 8.2.5.2 Market Forecast
    • 8.2.6 Indonesia
      • 8.2.6.1 Market Trends
      • 8.2.6.2 Market Forecast
    • 8.2.7 Others
      • 8.2.7.1 Market Trends
      • 8.2.7.2 Market Forecast
  • 8.3 Europe
    • 8.3.1 Germany
      • 8.3.1.1 Market Trends
      • 8.3.1.2 Market Forecast
    • 8.3.2 France
      • 8.3.2.1 Market Trends
      • 8.3.2.2 Market Forecast
    • 8.3.3 United Kingdom
      • 8.3.3.1 Market Trends
      • 8.3.3.2 Market Forecast
    • 8.3.4 Italy
      • 8.3.4.1 Market Trends
      • 8.3.4.2 Market Forecast
    • 8.3.5 Spain
      • 8.3.5.1 Market Trends
      • 8.3.5.2 Market Forecast
    • 8.3.6 Russia
      • 8.3.6.1 Market Trends
      • 8.3.6.2 Market Forecast
    • 8.3.7 Others
      • 8.3.7.1 Market Trends
      • 8.3.7.2 Market Forecast
  • 8.4 Latin America
    • 8.4.1 Brazil
      • 8.4.1.1 Market Trends
      • 8.4.1.2 Market Forecast
    • 8.4.2 Mexico
      • 8.4.2.1 Market Trends
      • 8.4.2.2 Market Forecast
    • 8.4.3 Others
      • 8.4.3.1 Market Trends
      • 8.4.3.2 Market Forecast
  • 8.5 Middle East and Africa
    • 8.5.1 Market Trends
    • 8.5.2 Market Breakup by Country
    • 8.5.3 Market Forecast

9 SWOT Analysis

  • 9.1 Overview
  • 9.2 Strengths
  • 9.3 Weaknesses
  • 9.4 Opportunities
  • 9.5 Threats

10 Value Chain Analysis

11 Porters Five Forces Analysis

  • 11.1 Overview
  • 11.2 Bargaining Power of Buyers
  • 11.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 11.4 Degree of Competition
  • 11.5 Threat of New Entrants
  • 11.6 Threat of Substitutes

12 Price Analysis

13 Competitive Landscape

  • 13.1 Market Structure
  • 13.2 Key Players
  • 13.3 Profiles of Key Players
    • 13.3.1 CircleUp Network, Inc
      • 13.3.1.1 Company Overview
      • 13.3.1.2 Product Portfolio
    • 13.3.2 Crowdfunder Inc.
      • 13.3.2.1 Company Overview
      • 13.3.2.2 Product Portfolio
    • 13.3.3 Fundable LLC
      • 13.3.3.1 Company Overview
      • 13.3.3.2 Product Portfolio
    • 13.3.4 Fundrise LLC
      • 13.3.4.1 Company Overview
      • 13.3.4.2 Product Portfolio
    • 13.3.5 GoFundMe Inc.
      • 13.3.5.1 Company Overview
      • 13.3.5.2 Product Portfolio
    • 13.3.6 Indiegogo Inc.
      • 13.3.6.1 Company Overview
      • 13.3.6.2 Product Portfolio
    • 13.3.7 Patreon Inc.
      • 13.3.7.1 Company Overview
      • 13.3.7.2 Product Portfolio
株式会社グローバルインフォメーション
© Copyright 1996-2020, Global Information, Inc. All rights reserved.