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市場調査レポート
商品コード
1541831
パック入りサボテンウォーター市場レポート:製品別、流通チャネル別、地域別、2024年~2032年Packaged Cactus Water Market Report by Product (Plain, Flavored), Distribution Channel (Offline, Online), and Region 2024-2032 |
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カスタマイズ可能
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パック入りサボテンウォーター市場レポート:製品別、流通チャネル別、地域別、2024年~2032年 |
出版日: 2024年08月10日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 139 Pages
納期: 2~3営業日
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パック入りサボテンウォーターの世界市場規模は、2023年に3,050万米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは2024年から2032年の間に16.2%の成長率(CAGR)を示し、2032年までに1億2,180万米ドルに達すると予測しています。
パック入りサボテンウォーターは、ウチワサボテンの果実から抽出され、飲むために包装された植物ベースの飲料です。抗酸化物質、電解質、フラボノイド、マグネシウムやカリウムなどのミネラルを豊富に含んでいます。従来から飲まれている機能性飲料に比べ、サボテンウォーターはカロリーも糖分も低く、健康や美肌に絶大な効果をもたらします。ウチワサボテン水を定期的に摂取することで、体液バランスの維持、筋肉コントロールの向上、炎症や心血管系疾患の発症リスクの最小化が期待できます。スキン包装されたサボテンウォーターは、肌に自然な輝きを与え、目の腫れを抑えるために、様々な化粧品やスキンケア製品の製造にも使用されています。
世界市場を牽引しているのは、大衆の健康意識の高まりです。さらに、すぐに飲める飲料(RTD)やコンビニエンス飲料への嗜好が高まっていることも、市場の成長を後押ししています。パッケージ化されたサボテンウォーターは、運動能力を高め、筋肉組織を修復するのに役立つアミノ酸であるタウリンを含んでいるため、アスリートやフィットネス愛好家の間で絶大な嗜好を得ています。また、肝障害の軽減、血圧の管理、免疫力の向上、骨や胃腸の健康増進のために個人でも消費されています。さらに、ライム、スイカ、ストロベリー、パイナップル、スターフルーツといった斬新なフレーバーのパッケージ入りサボテンウォーターの発売など、様々な製品革新が他の主要成長促進要因として作用しています。また、ホテル、カフェ、レストランでは、消費者にユニークな料理を提供するために、フレーバー付きのバリエーションを試したり、他のアルコール飲料やノンアルコール飲料とブレンドしたりしています。これに伴い、製品メーカーによるオンライン・ソーシャルメディア・プラットフォームを通じた積極的なプロモーション活動も市場成長に寄与しています。
The global packaged cactus water market size reached US$ 30.5 Million in 2023. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 121.8 Million by 2032, exhibiting a growth rate (CAGR) of 16.2% during 2024-2032.
Packaged cactus water is a plant-based beverage extracted from the fruit of prickly pear cactus and packaged for later consumption. It is a rich source of antioxidants, electrolytes, flavonoids and minerals, such as magnesium and potassium. In comparison to the conventionally consumed functional beverages, cactus water has lesser calories and sugar content and offers immense health and skin benefits. Regular consumption of cactus water can aid in maintaining fluid balance, improving muscle control and minimizing inflammation and the risks of developing cardiovascular ailments. Packaged cactus water is also used to manufacture various cosmetic and skincare products to add a natural glow to the skin and reduce eye puffiness.
The global market is driven by the increasing health consciousness among the masses. Furthermore, the rising preference for ready-to-drink (RTD) and convenience beverages is providing a thrust to the market growth. Packaged cactus water is gaining immense preference among athletes and fitness enthusiasts as it contains taurine, an amino acid that aids in enhancing athletic performance and repairing muscle tissues. It also consumed by individuals to reduce liver damage, manage blood pressure, boost immunity and improve bone and gastrointestinal health. Additionally, various product innovations, such as the launch of packaged cactus water in novel flavors, such as lime, watermelon, strawberry, pineapple and star fruit, are acting as other major growth-inducing factors. Hotels, cafes and restaurants are also experimenting with the flavored variants and blending them with other alcoholic and non-alcoholic beverages to offer unique dishes to the consumers. In line with this, aggressive promotional activities by the product manufacturers through online social media platforms are also contributing to the market growth.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each segment of the global packaged cactus water market report, along with forecasts at the global, regional and country levels from 2024-2032. Our report has categorized the market based on product and distribution channel.
Plain
Flavored
Offline
Online
North America
United States
Canada
Asia Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Caliwater LLC, Evissi USA LLC, Lauro Company, Pricklee Superfruit Water, STEAZ (Healthy Beverage LLC), The Cactus Water Co. LLC and True Nopal Ventures LLC.