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市場調査レポート
商品コード
1541669
ブレッドメーカー市場レポート:製品タイプ、接続性、流通チャネル、地域別、2024年~2032年Bread Maker Market Report by Product Type (Horizontal, Vertical), Connectivity (Wired, Wireless), Distribution Channel (Supermarket and Hypermarket, Online Stores, Retail Stores, and Others), and Region 2024-2032 |
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カスタマイズ可能
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ブレッドメーカー市場レポート:製品タイプ、接続性、流通チャネル、地域別、2024年~2032年 |
出版日: 2024年08月10日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 147 Pages
納期: 2~3営業日
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ブレッドメーカーの世界市場規模は、2023年に5億9,190万米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、市場は2032年までに10億1,760万米ドルに達し、2024年から2032年の間に6%の成長率(CAGR)を示すと予測しています。
ブレッドメーカーは、パン生地を混ぜたりこねたりするのに使用される便利な電気カウンター器具であり、人間の労力を減らし、時間を節約します。保存料ゼロの新鮮なグルテンフリーのパンを作るのに役立ちます。様々なサイズやデザインのものがあり、食パンからバター風味の甘いブリオッシュまで、様々な種類のパンを作ることができます。現在、ジャムやピザ生地を作るための、高級で使いやすく、多用途に使えるモデルが数社から発売されています。これらの機種には、イースト、ナッツ、サルタナ、チョコレート、その他の添加物を自動的に加える材料ディスペンサーがあり、ユーザーのパン作り体験を総合的に高めています。
消費者支出の大幅な伸び、核家族化、労働人口の増加などが自動製パン器の需要を喚起する大きな要因となっています。自動製パン器は、半自動製パン器に比べシンプルなデザインで、接続も簡単です。さらに、グルテン不耐性人口の増加と保存料不使用製品に対する嗜好の高まりが、ホームベーカリーの消費を後押ししています。これが市場の成長を後押ししています。これとは別に、製パン器はパン屋、カフェ、レストラン、ホテル、食料品店などの商業施設でも広く使用されています。これは、オン・ザ・ゴー製品に対する需要の高まりや、急成長する飲食品(F&B)産業と相まって、市場にプラスの影響を与えています。さらに、大手企業は競争の激しい市場シナリオの中で独自性を維持し、シェアを強化するために、技術的に進歩した新製品を発売しています。その結果、オンライン・ポータルを通じて人工知能(AI)技術を統合し、ビジネスを拡大しています。これに伴い、eコマース産業の隆盛が需要をさらに押し上げています。
The global bread maker market size reached US$ 591.9 Million in 2023. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 1,017.6 Million by 2032, exhibiting a growth rate (CAGR) of 6% during 2024-2032.
A bread maker is a convenient electric counter appliance used to mix and knead the dough, reduce human efforts and save time. It assists in making fresh, gluten-free bread with zero preservatives. It is widely available in various sizes and designs, which can be utilized for preparing different types of bread, from whole meal loaves to sweet, buttery brioche. At present, several companies are offering high-end, simple-to-use, and versatile models for making jam and pizza dough. These models have ingredient dispensers that automatically add yeast, nuts, sultanas, chocolate, and other add-ons to enhance the overall baking experience of users.
Significant growth in consumer spending capacities, rising nuclear family trend, and the growing working population are among the major factors catalyzing the demand for automatic bread makers around the world. They have a simple design and offer ease of connection compared to their semi-automatic counterparts. Moreover, the rising gluten-intolerant population, along with the increasing preferences for preservative-free products, is encouraging the consumption of home-baked goods. This, in turn, is impelling the growth of the market. Apart from this, bread makers are extensively used in commercial places, such as bakeries, cafes, restaurants, hotels, and grocery stores. This, in confluence with the escalating demand for on-the-go products and the burgeoning food and beverage (F&B) industry, is positively influencing the market. Furthermore, leading players are launching new and technologically advanced products to retain their identity in a competitive market scenario and strengthen their share. As a result, they are integrating artificial intelligence (AI) technology through and expanding their business via online portals. In line with this, the thriving e-commerce industry is driving their demand further.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global bread maker market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2024-2032. Our report has categorized the market based on product type, connectivity and distribution channel.
Horizontal
Vertical
Wired
Wireless
Supermarket and Hypermarket
Online Stores
Retail Stores
Others
North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Braun GmbH (The Procter & Gamble Company), Breville Group Limited, Electrolux AB, JVCKenwood Corporation, Koninklijke Philips N.V., Midea Group, Panasonic Corporation, Sharp Corporation, Siroca Inc., Stanley Black & Decker Inc., Wilkinson Baking Company and Zojirushi Corporation.