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市場調査レポート
商品コード
1541664
コスチュームジュエリー市場レポート:製品タイプ、性別、流通チャネル、地域別、2024~2032年Costume Jewelry Market Report by Product Type (Rings, Necklaces and Chains, Earrings, Cufflinks and Studs, Bracelets, and Others), Gender (Female, Male), Distribution Channel (Offline, Online), and Region 2024-2032 |
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カスタマイズ可能
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コスチュームジュエリー市場レポート:製品タイプ、性別、流通チャネル、地域別、2024~2032年 |
出版日: 2024年08月10日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 140 Pages
納期: 2~3営業日
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世界のコスチュームジュエリー市場規模は2023年に352億米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、2024~2032年にかけて5.7%の成長率(CAGR)を示し、2032年には587億米ドルに達すると予測しています。
コスチュームジュエリーは、一般的にビーズ、非貴金属、合成石、象牙、プラスチック、テラコッタ、ガラスなどの安価な材料を使用して製造されるファッションアクセサリーや装飾品を指します。また、真珠や銀、アルミニウム、真鍮などの半貴金属から作られることもあります。コスチュームジュエリーは、印象的なデザインで広く出回っており、個人的な装飾のため、あるいは現在のファッションや特定の服装、衣服を引き立てるために身につけられます。それとは別に、コスチュームジュエリーは、身につける人の美意識を高め、美しさを向上させ、多用途性をコスト効率よく記載しています。イヤリング、アンクレット、フィンガーリング、ノーズリング、バングル、ネックレスなどが一般的なコスチュームジュエリータイプです。
所得水準の上昇と身だしなみに対する意識の高まりに起因するファッション動向の進化が、市場に明るい展望をもたらしています。これに伴い、労働人口の増加がコスチュームジュエリーのような手頃な価格の装飾品の需要を促進し、市場の成長をさらに後押ししています。加えて、メーカーはさまざまな半貴石、ビーズ、金属を試し、多様なファッション・ニーズに対応するコスチュームジュエリーを費用対効果の高い価格で数多く提供しています。これが市場の成長を後押ししています。これとは別に、特定の引用符、名前、デザイン、色を刻印して独自性を演出し、感情的なつながりを加えることができるカスタマイズコスチュームジュエリーの導入など、さまざまな製品イノベーションが市場成長を大幅に後押ししています。さらに、有名人の推薦やさまざまな割引キャンペーンなど、積極的なプロモーション活動が広く採用されていることも、市場成長にプラスの影響を与えています。その他、大衆の購買力の増加、インターネットの普及率上昇、eコマースプラットフォームでの製品の容易な入手、ジュエリーパッケージングスタイルの革新、男性用コスチュームジュエリーの需要増加などが、市場の成長を牽引すると予測されます。
The global costume jewelry market size reached US$ 35.2 Billion in 2023. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 58.7 Billion by 2032, exhibiting a growth rate (CAGR) of 5.7% during 2024-2032.
Costume jewelry refers to fashion accessories or decorative items generally manufactured using inexpensive materials, such as beads, non-precious metals, synthetic stones, ivory, plastic, terracotta, and glass. It can also be made from pearls and semi-precious metals such as silver, aluminum, and brass. Costume jewelry is widely available in impressive designs and is worn for personal adornment or to complement current fashions, specific outfits, or garments. Apart from this, it helps the wearer add aesthetics, enhance beauty, and provide versatility cost-effectively. Earrings, anklets, finger and nose rings, bangles and necklaces are some of the common types of costume jewelry.
The evolving fashion trends owing to inflating income levels and increasing consciousness regarding personal appearances are creating a positive outlook for the market. In line with this, the rising working populace has facilitated the demand for affordable pieces of adornments, such as costume jewelry, which is further propelling the market growth. Additionally, manufacturers are experimenting with different semi-precious stones, beads, and metals to provide numerous varieties of costume jewelry that cater to diverse fashion needs at cost-effective rates. This, in turn, is favoring the market growth. Apart from this, various product innovations, such as the introduction of customized costume jewelry that can be engraved with specific quotes, names, designs, and colors to create uniqueness and add emotional connection, are providing a considerable boost to the market growth. Moreover, the widespread adoption of aggressive promotional activities, including celebrity endorsements and various discount offers, is positively impacting the market growth. Other factors, including the increasing purchasing power of the masses, the rising penetration of the internet, easy product availability across e-commerce platforms, innovations in jewelry packaging styles, and the increasing demand for men's costume jewelry, are anticipated to drive the market toward growth.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global costume jewelry market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2024-2032. Our report has categorized the market based on product type, gender and distribution channel.
Rings
Necklaces and Chains
Earrings
Cufflinks and Studs
Bracelets
Others
Female
Male
Offline
Online
North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Avon Products Inc. (Natura & Co), Buckley London, Chanel, Compagnie Financiere Richemont SA, David Yurman Enterprises LLC, Gianni Versace S.r.l. (Capri Holdings Limited), Giorgio Armani S.p.A., H & M Hennes & Mauritz AB, H. Stern, LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, Pandora A/S, Prada S.p.A., Stuller Inc. and Yanbal.