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市場調査レポート
商品コード
1541631
ヘッドウェア市場レポート:製品タイプ、用途、流通チャネル、地域別、2024年~2032年Headwear Market Report by Product Type (Beanies, Headbands, Caps and Hats, Helmets, and Others), Application (Casual, Medical, Tactical, and Others), Distribution Channel (Online Stores, Offline Stores), and Region 2024-2032 |
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カスタマイズ可能
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ヘッドウェア市場レポート:製品タイプ、用途、流通チャネル、地域別、2024年~2032年 |
出版日: 2024年08月10日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 135 Pages
納期: 2~3営業日
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ヘッドウェアの世界市場規模は2023年に220億米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、市場は2032年までに350億米ドルに達し、2024年から2032年の間に5.14%の成長率(CAGR)を示すと予測しています。
ヘッドウェアとは、頭部を覆うために使用される衣服や防具のあらゆる要素を指します。帽子、キャップ、ビーニー、ヘッドバンド、ヘルメットなどが一般的に使用されるヘッドウェアです。これらは、ウール、綿、絹、毛皮、ナイロン、ポリエステル・フリース、ケブラーなど、丈夫で用途の広い素材を使用して製造されています。ヘッドウェアは、自転車、オートバイ、ランニング、ハイキング、釣り、狩猟、スキー、スノーボードなどのアウトドア活動に広く使用されています。顔や頭部を日焼けから守り、皮膚がんのリスクを減らし、体温調節を助け、頭部の深刻な怪我を防ぐ。ヘッドウェアはまた、寒い状況下で快適さと暖かさを提供し、熱損失を防ぐ。
アスレジャーのトレンドの台頭と相まって、スポーツや関連活動での製品利用が増加していることが、市場成長を促進する主な要因の一つです。キャップ、ヘルメット、ビーニーなどのヘッドウェアは、野球、ポロ競技、クリケット、スキー、スノーボードなどで、フィールドでのパフォーマンスを高め、快適性を向上させ、安全性を提供するために広く使用されています。さらに、ファッション業界の繁栄と、服装のバランスを整え、魅力的なタッチを与え、自信を高めるスタイルステートメントとしての製品の広範な採用は、市場の成長にかなりの弾みをつけています。これに伴い、アパレルに合わせたり、スポーツチームを支援したり、大義のために資金を調達したり、ブランドを宣伝したりするために製品をカスタマイズするという新たな動向も、成長を促す要因として作用しています。さらに、Bluetooth接続、センサー、オーディオナビゲーション、カメラ、音声コマンドを搭載し、ライディング体験を向上させ、さらなる保護を提供するスマートヘルメットの導入は、市場に明るい見通しを生み出しています。さらに、特殊部隊、軍、警察、消防士による防護装備の一部として製品の利用が増加していることも、市場成長に弾みをつけています。その他にも、持続可能な製造方法の採用の増加、eコマースプラットフォームでの製品入手の容易さ、医師や医療スタッフによる製品利用の増加などが、市場の成長を促進すると予測されています。
The global headwear market size reached US$ 22.0 Billion in 2023. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 35.0 Billion by 2032, exhibiting a growth rate (CAGR) of 5.14% during 2024-2032.
Headwear refers to any element of clothing or protective gear that is used for covering the head. Hats, caps, beanies, headbands, and helmets are some commonly used headwear. They are manufactured using durable and versatile materials, such as wool, cotton, silk, fur, nylon, polyester fleece, and Kevlar. Headwear is widely used for outdoor activities, such as biking, motorcycling, running, hiking, fishing, hunting, skiing, and snowboarding. It protects the face and head from sunburn, reduces the risk of skin cancer, aids in regulating body temperature, and prevents severe head injuries. Headwear also provides comfort and warmth in cold conditions and prevents heat loss.
The increasing product utilization in sports and allied activities, coupled with emerging athleisure trends, is one of the key factors driving the market growth. Headwear, such as caps, helmets, and beanies, are widely used in baseball, polo, cricket, skiing, and snowboarding to boost field performance, enhance comfort, and provide safety. Furthermore, the thriving fashion industry and widespread product adoption as a style statement that balances the outfit, gives glamourous touch, and boosts confidence is providing a considerable boost to the market growth. In line with this, emerging trends of product customization to match apparel, support sports teams, raise funds for a cause, and promote brands are acting as another growth-inducing factor. Additionally, the introduction of smart helmets that are equipped with Bluetooth connectivity, sensors, audio navigation, camera, and voice command to enhance the riding experience and provide additional protection is creating a positive outlook for the market. Moreover, the increasing product utilization by special forces, military, police, and firefighters as part of their protective equipment is providing an impetus to the market growth. Other factors, including the rising adoption of sustainable manufacturing practices, easy product availability across e-commerce platforms, and increasing product utilization by doctors and medical staff, are anticipated to drive the market growth.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global headwear market report, along with forecasts at the global, regional and country levels from 2024-2032. Our report has categorized the market based on product type, application and distribution channel.
Beanies
Headbands
Caps and Hats
Helmets
Others
Casual
Medical
Tactical
Others
Online Stores
Offline Stores
North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Adidas AG, Boardriders, New Balance Inc., New Era Cap Company, Nike Inc., Pipolaki, Superdry plc, The Gap Inc., Topgolf Callaway Brands Corp. and Under Armour Inc.