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市場調査レポート
商品コード
1520481
ナイトクリーム市場レポート:製品タイプ、流通チャネル、価格、用途、地域別、2024年~2032年Night Creams Market Report by Product Type, Distribution Channel, Price, Application, and Region 2024-2032 |
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カスタマイズ可能
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ナイトクリーム市場レポート:製品タイプ、流通チャネル、価格、用途、地域別、2024年~2032年 |
出版日: 2024年07月01日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 146 Pages
納期: 2~3営業日
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世界のナイトクリームの市場規模は2023年に87億米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、市場は2032年までに142億米ドルに達し、2024年から2032年の間に5.4%の成長率(CAGR)を示すと予測しています。
ナイトクリームは、細胞のターンオーバーを促進し、肌の修復のために水分を補給するために就寝中に使用されるオーバーナイト・スキンケア製品です。ナイトクリームは一般的に粘度が高く、コラーゲン産生を改善し、小じわやほうれい線などの老化の初期症状を予防し、たるみを最小限に抑える活性物質を高濃度に含んでいます。また、毛穴の汚れを取り除き、肌の健康状態を全体的に改善する効果もあります。このほか、これらのクリームを塗ることで血液循環が促進され、毒素が排出され、皮膚の自然治癒と浄化プロセスが促進されるため、ナイトクリームの需要は世界中で高まっています。
個人の外見や身だしなみへの関心が高まっていることは、市場の成長を後押しする重要な要因のひとつです。皮膚が紫外線(UV)や大気汚染物質に長時間さらされると、皮膚に酸化ストレスが生じる。その結果、環境要因による肌ダメージを軽減するナイトクリームの使用が大幅に増加しています。さらに、これらのクリームは、肌に潤いを与え、落ち着かせ、肌の弾力を回復させ、顔の筋肉を整え、ニキビや吹き出物、ニキビ跡と戦い、くすみやシミを減らすのに役立ちます。これは、肌トラブルに対する関心の高まりや、ナイトクリームの利点に関する大衆の意識の高まりと相まって、市場の成長を強化しています。これとは別に、ビタミンA誘導体であるレチノールを含有し、色素沈着を減少させ、肌のキメや色調を整えるナイトクリームが現在数多く販売されています。これに加えて、パーソナルケア製品の販売拡大、大手企業による積極的な販促キャンペーン、ソーシャルメディア・プラットフォームの強い影響力が、市場の成長を後押ししています。
The global night creams market size reached US$ 8.7 Billion in 2023. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 14.2 Billion by 2032, exhibiting a growth rate (CAGR) of 5.4% during 2024-2032.
Night creams are overnight skincare products used during bedtime to boost cell turnover and provide hydration for skin repair. They are generally thicker in consistency and have a higher concentration of actives to improve collagen production, prevent early signs of aging like fine lines and wrinkles, and minimize sagging. They also help remove dirt and grime particles from the pores to improve the overall health of the skin. Besides this, as the application of these creams assists in stimulating blood circulation and eliminating toxins and promoting the natural healing and cleansing process of the skin, the demand for night creams is rising across the globe.
The increasing focus on physical appearance and personal grooming among individuals represents one of the key factors bolstering the growth of the market. Prolonged exposure of the skin to ultraviolet (UV) radiation and air pollutants causes oxidative stress to the skin. As a result, there is a considerable rise in the use of night creams, which reduce skin damage caused by environmental factors. Moreover, these creams help hydrate and soothe the skin, restore skin elasticity, tone facial muscles, fight acne, pimples and zits, and reduce dullness and dark spots. This, coupled with rising concerns about skin problems and the increasing awareness among the masses about the benefits of night creams, is strengthening the growth of the market. Apart from this, numerous night creams are presently available in the market that contains retinol, a vitamin A-derivative, which helps decrease hyperpigmentation and refine skin texture and tone. This, along with the growing sales of personal care products, aggressive promotional campaigns by leading players and the strong influence of social media platforms, is impelling the growth of the market.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global night creams market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2024-2032. Our report has categorized the market based on product type, distribution channel, price and application.
Moisturizing Cream
Anti-aging Cream
Skin Whitening Cream
Supermarkets and Hypermarkets
Retail Pharmacies
Convenience Stores
Online Stores
Premium
Mass
Male
Female
Unisex
North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Avon Products Inc., Beiersdorf AG, Derma E (Topix Pharmaceuticals Inc.), Guerlain (LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton), Himalaya Global Holdings Ltd., Johnson & Johnson, L'Oreal S.A., Procter & Gamble Company, Shiseido Company Limited, The Estee Lauder Companies Inc., Unilever PLC and VLCC Health Care Limited.