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市場調査レポート
商品コード
1468337
ハイドレーションベルト市場レポート:製品タイプ、流通チャネル、最終用途、地域別、2024~2032年Hydration Belt Market Report by Product Type (With Bottles, Without Bottles), Distribution Channel (Supermarkets and Hypermarkets, Specialty Sports Shops, Company Outlets, Online, and Others), End-Use (Sports, Military, and Others), and Region 2024-2032 |
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カスタマイズ可能
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ハイドレーションベルト市場レポート:製品タイプ、流通チャネル、最終用途、地域別、2024~2032年 |
出版日: 2024年04月08日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 135 Pages
納期: 2~3営業日
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ハイドレーションベルトの世界市場規模は、2023年に4,880万米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、市場は2032年までに1億440万米ドルに達し、2024~2032年の間に8.6%の成長率(CAGR)を示すと予測しています。
ハイドレーションベルトとは、アスリートやランナー向けに設計されたギアで、サイクリングやランニングなどの野外活動中に水を携帯し、水分補給を維持するのに役立ちます。人間の身体は、運動やトレーニング中に驚くほどの速さで水分を排出するため、頭痛や筋肉のけいれん、失神を引き起こす可能性があります。水筒を持ち歩くのは非常に不便であるため、ハイドレーションベルトはトレーニングの邪魔になることなく、ユーザーの要求を満たすことができます。さらに、これらのベルトは手間がかからず、便利で快適、軽量でポケットにも優しいです。こうした利点から、ハイドレーションベルトは、マラソン、トレイルランニング、トライアスロンに定期的に参加するプロのランナーやサイクリストの間で人気があります。さらに、世界中でフィットネス用品の販売がエスカレートしているため、ハイドレーションベルトの需要も徐々に高まっています。
世界中の人々の間で、ランニング、ジョギング、サイクリングに関連する健康上の利点に関する認識が高まっていることが、市場の成長に寄与しています。これとは別に、メーカーはハイドレーションベルトの機能性を向上させるために新しい技術を取り入れています。例えば、これらのベルトは現在、アクセサリーを持ち運ぶための追加ポケットや取り外し可能なポケットによって、さらなる実用性を提供しています。さらに、メーカーはこれらのベルトの製造に軽量材料を利用し、漏れのないバリエーションを設計しています。さらに、耐久性や快適性といったハイドレーションベルトの基本的な側面を改善するための研究開発への投資が増加しており、市場の成長を後押しすると予想されます。
The global hydration belt market size reached US$ 48.8 Million in 2023. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 104.4 Million by 2032, exhibiting a growth rate (CAGR) of 8.6% during 2024-2032.
A hydration belt refers to a gear designed for athletes or runners which helps them to carry water and remain hydrated during outdoor activities such as cycling and running. The human body eliminates water at an alarming rate while working out or training which can lead to headaches, muscle cramps and syncope. As it can be extremely inconvenient to carry water bottles around, hydration belts meet the requirements of users without distracting them from their training. Moreover, these belts are hassle-free, convenient, comfortable, light-weight and pocket-friendly. Due to these advantages, hydration belts are popular among professional runners and cyclists who regularly participate in marathons, trail running and triathlons. Additionally, with the escalating sales of fitness gears across the world, the demand for hydration belts is gradually gaining traction.
Growing awareness about the health benefits associated with running, jogging and cycling among people across the globe is contributing to the market growth. Apart from this, manufacturers are incorporating new techniques to improve the functionality of hydration belts. For instance, these belts now offer additional utility with extra or detachable pockets to carry accessories. In addition, manufacturers are utilizing lightweight materials for the manufacturing of these belts as well as designing leak-proof variants. Furthermore, increasing investments in research and development to improve the basic aspects of hydration belts, such as durability and comfort, are anticipated to provide a thrust to the growth of the market.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global hydration belt market report, along with forecasts at the global and regional level from 2024-2032. Our report has categorized the market based on product type, distribution channel and end-use.
With Bottles
Without Bottles
Based on the product type, the market has been segmented into with bottles and without bottles.
Supermarkets and Hypermarkets
Specialty Sports Shops
Company Outlets
Online
Others
Based on the distribution channel, the market has been segmented into supermarkets and hypermarkets, company outlets, specialty sports shops, online and others. Specialty sports shops currently represent the biggest segment.
Sports
Military
Others
Based on the end-use, the market has been segmented into sports, military and others.
North America
Europe
Asia Pacific
Middle East and Africa
Latin America
Region-wise, the market has been segmented into North America, Europe, Asia Pacific, Middle East and Africa, and Latin America.
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Amphipod, FuelBelt, Nathan Sports, Ultimate Direction, CamelBak Products, Decathlon, Fitletic, Salomon and The North Face.