市場調査レポート
商品コード
1451408
オニオンパウダー市場レポート:製品タイプ、包装タイプ、流通チャネル、エンドユーザー、国別、2024-2032Onion Powder Market Report by Product Type, Packaging Type, Distribution Channel, End User, and Country 2024-2032 |
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オニオンパウダー市場レポート:製品タイプ、包装タイプ、流通チャネル、エンドユーザー、国別、2024-2032 |
出版日: 2024年03月02日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 148 Pages
納期: 2~3営業日
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世界のオニオンパウダー市場規模は2023年に7万600トンに達しました。今後、IMARC Groupは、2024年から2032年にかけて3.5%の成長率(CAGR)を示し、市場は2032年までに9万7,500トンに達すると予測しています。
オニオンパウダーは脱水タマネギを加工したもので、生のタマネギと同じ風味を簡便に加えることができます。オニオンパウダーは調味料として、現在、スナック、ソース、サラダ、スープ、グレイビーソース、前菜、シーフード、肉など、多くの食品や非食品に使用されています。生のタマネギより辛味はやや少ないが、少量で中サイズのタマネギ1個分のみじん切りの代わりになります。そのため、生のタマネギに比べて扱いやすく、みじん切りの必要がないため調理時間を大幅に短縮できます。オニオン・パウダーは包装も簡単で、生のタマネギと違って冷蔵保存の必要もないです。
生のタマネギを脱水して製造されるオニオンパウダーは、都市部の家庭だけでなく、世界の食品加工業界で選ばれる製品となっています。脱水することで、生のタマネギの栄養素を損なうことなく水分を減らすことができるため、標準的な品質の衛生的な製品を提供することができます。脱水後の玉ねぎフレークは、砕いて微粉砕し、オニオンパウダーにすることができます。タマネギは季節性があり、通常の条件では保存できないため、脱水は、豊富な季節に保存し、閑散期に利用するための効果的で経済的な技術となっています。
IMARCの最新調査「オニオンパウダー市場」:世界の産業動向、シェア、市場規模、成長機会、2024-2032年予測」は、世界のオニオンパウダー市場に関する詳細な洞察を提供します。市場のマクロ概要から、業界実績のミクロ詳細、最近の動向、主要市場促進要因・課題、SWOT分析、ポーターのファイブフォース分析、バリューチェーン分析など多岐にわたります。また、オニオンパウダー製造工場設立のための包括的な分析も行っています。加工・製造要件、プロジェクトコスト、プロジェクト資金、プロジェクト経済性、期待される投資収益率、利益率などを分析しています。本レポートは、起業家、投資家、研究者、コンサルタント、ビジネス戦略家、および何らかの形でオニオンパウダー業界に参入する、または参入を計画しているすべての人々にとって必読の書です。
The global onion powder market size reached 70,600 Tons in 2023. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach 97,500 Tons by 2032, exhibiting a growth rate (CAGR) of 3.5% during 2024-2032.
Onion powder is a processed form of dehydrated onion that can add the same flavor as fresh onions in a convenient manner. As a flavoring agent, onion powder is currently being used in a number of food and non-food products like- snacks, sauces, salads, soups, gravies, appetizers, seafood, meats, etc. Although, it is slightly less pungent than fresh onions, even its little amount can replace the chopping of a whole medium-sized onion. Thus, it is quite easier to handle compared to fresh onions and saves a lot of time while cooking as no chopping is required. Onion powder is also easier to pack and unlike fresh onions does not require refrigerated storage.
Manufactured by dehydrating fresh onions, onion powder has become a product of choice not only among urban households but also in the global food processing industry. Dehydration reduces the water content of fresh onions without impairing their nutrient content and thus offers a standard quality hygienic product. After dehydration, the dehydrated onion flakes can be crushed and finely grounded to form onion powder. As onions are seasonal and cannot be stored under ordinary conditions, dehydration has become an effective and economical technique for preserving them during seasons of abundance and using them during off seasons.
IMARC's latest study "Onion Powder Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2024-2032" provides a detailed insight into the global onion powder market. This ranges from macro overview of the market to micro details of the industry performance, recent trends, key market drivers and challenges, SWOT analysis, Porter's five forces analysis, value chain analysis, etc. The report also provides a comprehensive analysis for setting up a onion powder manufacturing plant. The study analyses the processing and manufacturing requirements, project cost, project funding, project economics, expected returns on investment, profit margins, etc. This report is a must-read for entrepreneurs, investors, researchers, consultants, business strategists, and all those who have any kind of stake or are planning to foray into the onion powder industry in any manner.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global onion powder market report, along with forecasts at the global and country level from 2024-2032. Our report has categorized the market based on product type, packaging type, end user and distribution channel.
Conventional
Organic
Pouches
Cans
Aseptic Cartons
Others
Speciality Stores
Supermarkets/Hypermarkets
Convenience Stores
Online Retailers
Others
Home Users
Institutional Users
China
India
United States
Japan
South Korea
Turkey
Iran
Pakistan
Egypt
Others
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players.